Zuinigheid en vlijt...quote:Op zondag 27 februari 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
We hebben trouwens lang gedaan met deel 22.
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Zou dat nou ook komen door al die Friezen?
Natuurlijk, je denkt toch niet dat ik zelf de schuld op me neem?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wij krijgen ook óveral de schuld van hè?
Ben je flieft, Giraffe?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Oeh, kheb een nieuwe signature
Wat ben ik toch een romanticus
Ik was vroeger ook een Queen-fan, maar kan je mij uitleggen wat er nog leuk is aan drie bejaarden zonder Freddy?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
Ik kan naar de Brixton Academy in Engeland om Queen te zien!!!
kost me alleen maar 123,95 GBP en dan heb ik 2 kaartjes en meer niet
moet ook nog reis enzo betalen
En dat lukt me gvd niet!!!
Tja, ik kan dat ook niet zo begrijpen. Queen was voor een erg groot deel toch Freddy, en zonder hem zijn het leuke nummers, maar die luister ik dan liever op cd.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een Queen-fan, maar kan je mij uitleggen wat er nog leuk is aan drie bejaarden zonder Freddy?
Tja, ik had ook zoiets....maar nu ga ik toch maar met een vriend van me. Allebei zwaar queen fan geweest vroeger. De optredens die ik heb gezien op tv van Rodger, May en Taylor waren niet eens zo indrukwekkend. Het is meer voor de ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een Queen-fan, maar kan je mij uitleggen wat er nog leuk is aan drie bejaarden zonder Freddy?
Wil je ruilen voor 2 kaartjes brixton? kost je 123,95 GBP dan betaal ik het kaartje voor ahoy en jij die voor brixtonquote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tja, ik had ook zoiets....maar nu ga ik toch maar met een vriend van me. Allebei zwaar queen fan geweest vroeger. De optredens die ik heb gezien op tv van Rodger, May en Taylor waren niet eens zo indrukwekkend. Het is meer voor de ervaring.
Morgen!quote:Op maandag 28 februari 2005 08:46 schreef miss_sly het volgende:
Morgen...
Iedereen met dit vreselijk koude weer nog warm in bed? Brrrr, het is echt vreselijk koud!
Aan de andere kant is het wel heerlijk helder.... Mooi weer vind ik altijd.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:46 schreef miss_sly het volgende:
Morgen...
Iedereen met dit vreselijk koude weer nog warm in bed? Brrrr, het is echt vreselijk koud!
En ik heb gewoon een half uur in een file gestaan die er nooit staatBah!
Oh, sneeuw vind ik niet echt heel erg ofzo.. Het verruineert alleen wel mijn haar.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze hadden het er gister over dat het deze week flink gaat sneeuwen!![]()
Ik wil 1979!
Wat ik gelezen had qua 'zuurpruimerige recensenten' viel me nog alles mee hoor. Ik heb 'm niet gezien, want ik had na "Flirt" weer even genoeg Nederlandse producties gehad voor de komende tijd...quote:Op maandag 28 februari 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben gistermiddag naar Vet hard! geweest met m'n pa en we hebben ons rotgelachen! De film is voornamelijk een aaneenschakeling van flauwekul, maar wel erg leuke flauwekul. Wat heel leuk is, is dat er verwijzingen in zitten naar beroemde scènes uit andere films, zoals The Godfather en Psycho. Aanrader, geloof vooral de zuurpruimerige recensenten niet die deze film hebben neergesabeld.
Toen werd ik geborenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil 1979!
Ben al tijdje wakkerquote:
Daar heb je weer helemaal gelijk in. Hoor je dat, fokschaap?quote:Senseo is eigenlijk helemaal niet zo lekker
Raak er een beetje op uitgekeken en met gewone koffie heb ik dat nooit gehadquote:Op maandag 28 februari 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
Daar heb je weer helemaal gelijk in. Hoor je dat, fokschaap?
Ik had eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoord en gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:50 schreef Doffy het volgende:
Wat ik gelezen had qua 'zuurpruimerige recensenten' viel me nog alles mee hoor.
Niet gezien. Ik ga bijna nooit naar Nederlandse producties trouwens.quote:Ik heb 'm niet gezien, want ik had na "Flirt" weer even genoeg Nederlandse producties gehad voor de komende tijd...![]()
IMDB: He was a writer. He thought he wrote about the future but it really was the past. In his novel, a mysterious train left for 2046 every once in a while. Everyone who went there had the same intention.....to recapture their lost memories. It was said that in 2046, nothing ever changed. Nobody knew for sure if it was true, because nobody who went there had ever come back- except for one. He was there. He chose to leave. He wanted to change.quote:Als je nog wat zware cinematografische kost wilt, moet je naar '2046' gaan. Prachtig, maar niet makkelijk.
Ik heb afgelopen vrijdag genoten van de "over the top film" Constantine. Vooral engel Gabriel was ok gecast.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://i.imdb.com/mptv1.gifquote:Op maandag 28 februari 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag genoten van de "over the top film" Constantine. Vooral engel Gabriel was ok gecast.
Kunnen denk ik wel, alleen weet ik nog niet of ik kom.. Ik ben ergens toch altijd een beetje onzeker bij dat soort dingen.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
@Alicey
Weet je al of je naar de rockmeet kunt?
Ik vond de recensies in Volkskrant en NRC nog best ok. Geen 'afzeikerij', iig. Ook niet himmel-hoch jauchend, maar daar is het ook niet de film voor.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoord en gelezen.
Ik ook niet, maar ik zit elke dinsdag bij de Sneak Preview, dus ik zie wel wat er op m'n bord valt. En een paar weken terug was dat "Flirt". Nou is Eggie wel kjoet natuurlijkquote:Niet gezien. Ik ga bijna nooit naar Nederlandse producties trouwens.
Bij deze film kan het indd geen kwaad om van te voren te weten waar het over gaat, want de regisseur (Wong Kar-Wai, ook van Chungqing Express en In the Mood for Love) filmt nogal associatief. Visueel overdonderd, maar je moet je kop er meer dan 2 uur goed bijhouden. Wel een film waar je dagen later nog over na kunt denken. Het schijnt trouwens te helpen als je 'In the mood for love' gezien hebt; ik heb dat niet, iig.quote:IMDB: He was a writer. He thought he wrote about the future but it really was the past. In his novel, a mysterious train left for 2046 every once in a while. Everyone who went there had the same intention.....to recapture their lost memories. It was said that in 2046, nothing ever changed. Nobody knew for sure if it was true, because nobody who went there had ever come back- except for one. He was there. He chose to leave. He wanted to change.
Klinkt interessant! Draait die in de gewone bios of is het een filmhuisfilm?
Oei, Legolas...quote:Voor Vet hard! zat een voorstukje over Kingdom of Heaven, over de kruistochten. Die wil ik definitely zien! Grote battlescenes met paarden en ridders.En natuurlijk Orlando Bloom die de hoofdrol speelt...
Ik hou je hand wel vastquote:Op maandag 28 februari 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Kunnen denk ik wel, alleen weet ik nog niet of ik kom.. Ik ben ergens toch altijd een beetje onzeker bij dat soort dingen.
Mja ging me niet echt om het uiterlijk. Meer om de rol die ze neerzette als slimme bitchquote:Op maandag 28 februari 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://i.imdb.com/mptv1.gif
Shit, plaatje werkt niet, deze dan: [afbeelding]
quote:
Ah, okee. Een mannelijke engel (of is de engel Gabriël geen man?) die een slimme bitch is? Interesting. Het verhaal van de film klonk wel leuk trouwens.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
Mja ging me niet echt om het uiterlijk. Meer om de rol die ze neerzette als slimme bitch
Tuuwk. Amsterdam CS is wel te doen. En als het niet gezellig is kunnen we altijd nog ergens anders naar toe.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Is het trouwens makkelijk met OV bereikbaar en zou jij me ergens bij een station kunnen oppikken?
Ook true.. Dan houd ik het voorlopig op dat ik kom.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk. Amsterdam CS is wel te doen. En als het niet gezellig is kunnen we altijd nog ergens anders naar toe.
Mja, stem is erg belangrijk in het donkerquote:Op maandag 28 februari 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind zijn stem en accent zo heerlijk. Hij heeft iets adellijks, iets verhevens.
Had je graag met Orly de darkroom in gewild?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
Mja, stem is erg belangrijk in het donker![]()
Darkroom? Neej daar doen we niet aan.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Had je graag met Orly de darkroom in gewild?
Mja is het ook wel. Tis een vrouw in de film als ik het goed kon zien. Mja coole special effects. De duivel met homo trekjes. Clubs voor paranormale lui. Gruwelijke moorden. Spear of destiny. En keanu reeves als droogkloot. Al met al over de top maar ik heb echt genotenquote:Op maandag 28 februari 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, okee. Een mannelijke engel (of is de engel Gabriël geen man?) die een slimme bitch is? Interesting. Het verhaal van de film klonk wel leuk trouwens.
Hoe laat weet ik eigenlijk niet. Hangt er ook vanaf welke mensen er nog wel naar de Rockmeet gaan en hoe laat. Tel nummer heb ik iddquote:Op maandag 28 februari 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
Ook true.. Dan houd ik het voorlopig op dat ik kom.
Hoe laat ben jij ongeveer op Amsterdam CS? Jij had mijn telefoonnummer ook toch?
Als we voor die tijd maar even een tijd afspreken dan.. Is wel handig als je ongeveer om dezelfde tijd er bent dan.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe laat weet ik eigenlijk niet. Hangt er ook vanaf welke mensen er nog wel naar de Rockmeet gaan en hoe laat. Tel nummer heb ik idd
Een duidelijk logisitiek probleem. Ik gooi het ff in de groepquote:Op maandag 28 februari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Als we voor die tijd maar even een tijd afspreken dan.. Is wel handig als je ongeveer om dezelfde tijd er bent dan.
Nee, ik heb de laatste tijd helemaal geen films gezien eik...quote:Op maandag 28 februari 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb jij nog iets aan de tips toe te voegen?
Ohw, het komt vast wel goed.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een duidelijk logisitiek probleem. Ik gooi het ff in de groep
Dat neem ik je in het geheel niet kwalijk. Ik vind het een absurd fenomeen, kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen. Maar ja, ieder zijn hobby.quote:
Mee eensquote:Op maandag 28 februari 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het een absurd fenomeen, kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen. Maar ja, ieder zijn hobby.
Rockmeet? Yeah! Wanneer? Waar? In de buurt? ( heb ik tijd...? )quote:Op maandag 28 februari 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
@Alicey
Weet je al of je naar de rockmeet kunt?
5 Maart, Amsterdam; Rockmeeting, niet voor dansmietjesquote:Op maandag 28 februari 2005 10:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Rockmeet? Yeah! Wanneer? Waar? In de buurt? ( heb ik tijd...? )
![]()
Klopt ook ja. Tegenwoordig ben ik moderator, en wordt ik ook geacht volwassen te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:47 schreef Haushofer het volgende:
Mja, nou, de de meeste WFL-users zijn beschaafd, volwassen mensen en weten zich goed te gedragen. Dus daar zit ik niet over in.
(en nu wacht ik op een kotssmilie van fokschaap)
het is groen deel 2quote:Op maandag 28 februari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt ook ja. Tegenwoordig ben ik moderator, en wordt ik ook geacht volwassen te zijn.![]()
Oh, en ik ben er weer.
vergeet deel 1 ook niet hequote:Op maandag 28 februari 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
het is groen deel 2
Kijk, vroeger kon je WFL'ers niet alleen laten.
Tjee, respectquote:Op maandag 28 februari 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
En ik heb mn prakje af. En ook nog een 8 gekregen. Nee, dat snap ik zelf ook niet
Het was mij even te doen om de reactie van Schorpioen.quote:
Mijn begeleiders zijn veel liever dan, denk ik. Want een andere reden kan ik echt niet bedenkenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:28 schreef Maethor het volgende:
[..]
Tjee, respect.
Ik werkte me daar uit de naad, om toch alles niet op tijd af te krijgen en nog met een 6je naar huis te gaan. En vervolgens doodop van de stress. Nee, die elektronicapractica, daar kijk ik met weemoed op terug.
En tóch mod gewordenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was mij even te doen om de reactie van Schorpioen.
Deel 1 kan ik wel terug vinden in mijn eigen notes.
Toch hebben best aardig wat mods wat notes.. Haushofer is wel een uitzondering, daar heb ik eerst notes moeten zetten.quote:
Als het aanhoudt misschien toch een dierenarts bezoeken..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen...![]()
![]()
![]()
Wederom wakker geworden in de overheerlijke geur van hondenstront. Heb Doerak maar een wormenkuurtje gegeven, maar heb eigenlijk geen idee waar ze last van heeft. Dit was de derde keer in een week.
Hmm.. hopelijk niets echt ernstigs waar je over hebt liggen piekeren en/of naar gedroomd?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:31 schreef miss_sly het volgende:
Het valt zwaar vanochtend![]()
Slecht geslapen, naar gedroomd, en liggen piekeren...![]()
Nog maar een kop koffie halen
Werk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. hopelijk niets echt ernstigs waar je over hebt liggen piekeren en/of naar gedroomd?
Vervelend zoiets.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werk.
Alleen maar mijn goede naam als het op mijn werk aankomt.
Problemen bij het bedrijf waar ik 2 dagen in de week zat, waar de nieuwe verantwoordelijken nu een en ander op mij proberen af te schuiven. Heel naar, want ook al weet ik hoe het zit en kent mijn werkgever mij goed genoeg, toch voelt het niet fijn. Dus lig ik te denken wat ze nog meer kunnen verzinnen en hoe ik dan terug recht moet praten wat recht was, maar door hen krom gepraat.
Het ging allemaal nogal chaotisch en onverwacht. Ik heb er mijn werkzaamheden dan ook niet kunnen afronden of overdragen (door de wissel, niet omdat ik het niet wilde of kon), hetgeen natuurlijk voor mijn opvolger wat lastiger is. Aangezien de opvolger type bruine-arm is, weet je dan wel voldoende, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vervelend zoiets.
Het moet toch minstens wel opvallen dat eventuele klachten of beschuldigingen zijn begonnen sinds er een wissel is geweest in dat bedrijf?
Als het aanhoudt wel, ja. Maar er lijkt verder niks mis te zijn, ze is zo vrolijk als wat. En echte diarree is het ook niet. Het heeft nog een behoorlijke consistentie, om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:29 schreef Alicey het volgende:
Als het aanhoudt misschien toch een dierenarts bezoeken..
Oh, gad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ging allemaal nogal chaotisch en onverwacht. Ik heb er mijn werkzaamheden dan ook niet kunnen afronden of overdragen (door de wissel, niet omdat ik het niet wilde of kon), hetgeen natuurlijk voor mijn opvolger wat lastiger is. Aangezien de opvolger type bruine-arm is, weet je dan wel voldoende, toch?
Heel naar vind ik dat.
Ik heb niet zoveel verstand van honden, maar denk wel dat als er geen sprake is van futloosheid, dat het vast niet ernstig zal zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het aanhoudt wel, ja. Maar er lijkt verder niks mis te zijn, ze is zo vrolijk als wat. En echte diarree is het ook niet. Het heeft nog een behoorlijke consistentie, om het zo maar te zeggen.
Dat is inderdaad mijn criterium en het is ook altijd het eerste waar een dierenarts naar vraagt als je opbelt om advies.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van honden, maar denk wel dat als er geen sprake is van futloosheid, dat het vast niet ernstig zal zijn.
Als je weet dat ze liegen om 1 uur minder te laten factureren en me er slecht op te zetten, dan is duidelijk hoe de verhoudingen liggen. Heel vreemd, snap ook werkelijk niet waar het vandaan komt, maar ik heb van mijn werkgever ook wel begrepen dat het hele vreemde mensen zijn die er rare praktijken en ideeen op na houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, gad.
Ik weet niet precies hoe de verhoudingen liggen, maar wanneer je je best hebt gedaan om de opvolging correct te laten verlopen, denk ik dat men wel kan inzien dat jou weinig te verwijten valt..
Blijft vreemd, de culinaire voorkeuren van honden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn criterium en het is ook altijd het eerste waar een dierenarts naar vraagt als je opbelt om advies.
Doerak heeft momenteel ook weer een strontvreetfase, dus misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik moet haar tijdens het wandelen continu in de gaten houden, anders doet ze zich tegoed aan de stront van andere honden.
ieuw!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn criterium en het is ook altijd het eerste waar een dierenarts naar vraagt als je opbelt om advies.
Doerak heeft momenteel ook weer een strontvreetfase, dus misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik moet haar tijdens het wandelen continu in de gaten houden, anders doet ze zich tegoed aan de stront van andere honden.
Zit denk ik wel waarheid in.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
De observatie van Von Neumann:
In de wiskunde begrijp je de dingen niet. Je raakt er slechts aan gewend.
Ik heb datzelfde een beetje, er is zoveel te vertellen, en voor je het weet vergeet je wat..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou best iets willen schrijven, over religie ofzo, maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en welk niveau het zou moeten hebben, welke onderwerpen ik allemaal zou moeten meenemen. Een stukje over atheïsme, is dat een idee?
Eigenlijk zou ik deze gewoon willen vertalen, denk wel dat dat mag van de eigenaar van de site. Dat is namelijk een hele goeie waar ik niks aan toe te voegen heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Doffy het volgende:
Ik ben helemaal voor een goeie atheisme faq!
Lijkt me inderdaad erg goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eigenlijk zou ik deze gewoon willen vertalen, denk wel dat dat mag van de eigenaar van de site. Dat is namelijk een hele goeie waar ik niks aan toe te voegen heb.
Zolang je met twee voeten op de grond blijft, valt dat wel mee, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan een stukje schrijven over AI en bewustzijn enzo. Is wel heavy shit
Mja voor sommige is het nogal confronterend. Vooral als je geloof al wankel is dan kan dit de zeepbel doen klappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
Zolang je met twee voeten op de grond blijft, valt dat wel mee, toch?
Ik denk dat wanneer je "rustig" begint, dat het wel meevalt. Mocht je iets hebben, mail het dan even. Als ik het snap ben je dan al een flink eind.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan een stukje schrijven over AI en bewustzijn enzo. Is wel heavy shit
Ik kijk wel evenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat wanneer je "rustig" begint, dat het wel meevalt. Mocht je iets hebben, mail het dan even. Als ik het snap ben je dan al een flink eind.
Ik denk dat WFL'ers daar wel tegen bestand zijn, hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Mja voor sommige is het nogal confronterend. Vooral als je geloof al wankel is dan kan dit de zeepbel doen klappen.
oiquote:
Sommige wel. Anderen misschien niet. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:21 schreef Doffy het volgende:
Ik denk dat WFL'ers daar wel tegen bestand zijn, hoor
Je kunt hem gewoon hier posten, je kunt hem ook naar Haus of mijmailen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
Hoe en waar post ik een FAQ btw? Of wie wil 'm reviewen voor dat ie live gaat?
Die hebben we nu in de vorm van aparte topics, zie de links in de FAQ. Daar zitten ze verstopt.quote:Iets anders: Is het niet slimmer om aparte sticky FAQ topics te maken?
De aanvullende FAQ is dus gelinkt vanuit de main FAQ.quote:Anders krijg je enorme lappen tekst, die voor niemand echt lekker weglezen. Daarbij: nu al is de 'aanvullende faq' niet terug te vinden omdat ie gesloten is en heel diep is weggezakt in de topic list.
hoger beroep in kort geding is iets wat net bestaat..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee.
Dit was het hoger beroep in het kort geding...
dus dat word "supreme court"
Rechtenstudie, gespecialiseerde opleiding, permanente opleidingsplicht, gedragscodes.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:28 schreef qu63 het volgende:
Alicey.. ga jij eens je advocatendiploma halen....
Een bodemprocedure is een "standaard-procedure" die volgt op een kort geding. In een kort geding (Dat relatief gezien kort duurt ivgl met een gewone procedure) kan een voorlopige uitspraak worden gedaan. Wanneer een van de partijen het niet eens is met de voorlopige uitspraak, of de hele zaak gaat over veel meer dan waarover in kort geding uitspraak is gedaan, kan dus de bodemprocedure volgen (Eigenlijk dus een gewone procedure).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:48 schreef livEliveD het volgende:
Wat is eigenlijk precies een bodemprocedure?
Zelfde van mijn kant, qu63.quote:@Qu63: Sterkte. Wat een kutsituatie zeg
Ik dacht al, waarom wordt de FAQ niet zo druk bezocht....je kunt in de FAQ doorklikken naar de verschillende artikelen, die per pagina worden weergegeven. En zoals Alicey zegt, wij willen best jouw stukje even doornemen. Maar ik denk dat het wel goed zitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
Hoe en waar post ik een FAQ btw? Of wie wil 'm reviewen voor dat ie live gaat?
Iets anders: Is het niet slimmer om aparte sticky FAQ topics te maken? Anders krijg je enorme lappen tekst, die voor niemand echt lekker weglezen. Daarbij: nu al is de 'aanvullende faq' niet terug te vinden omdat ie gesloten is en heel diep is weggezakt in de topic list.
Mja, maar niemand leest de 'grote' FAQquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik dacht al, waarom wordt de FAQ niet zo druk bezocht....je kunt in de FAQ doorklikken naar de verschillende artikelen, die per pagina worden weergegeven.
Ik post 'm hier wel even integraal (als de laatste paragraaf af is), zodat iedereen er op kan schieten.quote:En zoals Alicey zegt, wij willen best jouw stukje even doornemen. Maar ik denk dat het wel goed zit
Dan is mij nu denk ik voldoende duidelijk hoe de situatie ligt..quote:
http://www.ordevanadvocaten.nlquote:nova.nl ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan hier geen mail checken, maar in de loop van de avond hoor je van me.
Of je het vanavond of morgenochtend op de post doet maakt niet echt uit voor de aankomsttijd. Overigens raad ik je sowieso aan om het aangetekend te sturen, dat heeft een iets dwingender karakter.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
we willen em alleen zsm op de post hebben...
Ook weer true.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Enneh, Alicey, een naturist is niet hetzelfde als een naturalist hoor
Ik zag het, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:55 schreef Bensel het volgende:
Ik had eigenlijk al een stukje voor de FAQ willen schrijven over evolutie.. maar had er zo weinig tijd voor.. Ik heb wel ff wat opbouwende kritiek voor Doffy in het topic gezet
Meer opbouwende kritiek is van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:55 schreef Bensel het volgende:
Ik had eigenlijk al een stukje voor de FAQ willen schrijven over evolutie.. maar had er zo weinig tijd voor.. Ik heb wel ff wat opbouwende kritiek voor Doffy in het topic gezet
Ik ben en whiskyliefhebber, en van mijn doorgeevolueerde tijger blijf je af.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:38 schreef qu63 het volgende:
en een voor de wiskeyliefhebbers
dit doen ze dus daar in Irak
voor alle mensen met een hond of een kat
Da's inderdaad wel een machtig gevoel. Je ziet ook dat je lange tijd alleen bent.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het vooral leuk dat ik de eerste ben die haar voetstappen in de sneeuw achterlaat. Het is nog zo maagdelijk wit en onbedorven. Straks komen al die mensen en maken er grijze drab van. Vannacht was de sneeuw nog even helemaal van mij alleen.
Ik kan me zo voorstellen dat lopen lastiger wordt met 40 centimeter.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:01 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik niet ergens naar toe moet vandaag, anders ging ik langlaufen.
Zelfs met 15 centimeter moet je al goed je best doenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat lopen lastiger wordt met 40 centimeter.
Nou... Zou jij er met de bus op uit gaan met dit weer? Ikke niet hoorquote:
Hee Maethorquote:Oh... morgen!
Paar centimer hooguit.. Het sneeuwt ook echt minescule vlokjes hier..quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zelfs met 15 centimeter moet je al goed je best doen. Hoeveel ligt er bij jou inmiddels?
Gebruikt er iemand hier btw myMSN of myYahoo of iets dergelijks?
Nee, wat is dat voor iets dan?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef ReCreative het volgende:
Gebruikt er iemand hier btw myMSN of myYahoo of iets dergelijks?
http://my.msn.com/ en http://my.yahoo.com/quote:
Volgens mij niet heel veel. Niemand die ik ken iig. Als het meer op Nederland gericht was zou ik het wel overwegen. Maar nu begin ik er niet aan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:37 schreef ReCreative het volgende:
Ik vraag me af of daar nou veel gebruikers van zijn...
Normaliter niet nee, ware het niet dat ik de bus gebruik om op de universiteit te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:21 schreef ReCreative het volgende:
Nou... Zou jij er met de bus op uit gaan met dit weer? Ikke niet hoor.
Dagquote:Hee Maethor.
Ingesneeuwd?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:35 schreef livEliveD het volgende:
Amsterdam is ingesneeuwd. Oldijeee!!!
Meurning
Dat moet makkelijk na te gaan zijn. Toen sigaretten net opkwamen, werden ze gepromoot als hip en gezond.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
Als we nu massaal gaan denken dat roken goed voor je is. Zou je dan procentueel ouder worden als roker?Ik denk het ergens wel
Hmm.. Ik neig er toch ook wel naar. Op een of andere manier lijkt het soms toch of ik lichamelijke aspecten onder controle heb, dus wellicht dat alleen de gedachte dat je er ouder mee wordt al voldoende is om ook daadwerkelijk ouder te worden. Zeg maar een placebo-effect.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
Als we nu massaal gaan denken dat roken goed voor je is. Zou je dan procentueel ouder worden als roker?Ik denk het ergens wel
Mja maar de maatschappij is veranderd. Meer straling, uitlaatgassen, uv-licht etc.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat moet makkelijk na te gaan zijn. Toen sigaretten net opkwamen, werden ze gepromoot als hip en gezond.
koud, lichte sneeuw en een beetje zon =quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
Maar gewoon buiten is het lekker koud, droge lucht en sneeuw!
(Ik vind koud weer op zich erg lekker.)
Inderdaad, heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
koud, lichte sneeuw en een beetje zon =
Je bedoelt dat met gedachtekracht de negatieve werking van sigaretten kan worden verminderd? Collectief kan je natuurijk een enorme kracht uitoefenen om zo de werkelijkheid te wijzigen. Maar hoe dit dan in de praktijk gaat en of je dan dus inderdaad een minder negatieve werking hebt, geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
Ja precies. Zoals van die stelletjes waarbij er eentje overlijdt en de ander korte tijd erna omdat deze geen zin meer heeft om te levenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:58 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik neig er toch ook wel naar. Op een of andere manier lijkt het soms toch of ik lichamelijke aspecten onder controle heb, dus wellicht dat alleen de gedachte dat je er ouder mee wordt al voldoende is om ook daadwerkelijk ouder te worden. Zeg maar een placebo-effect.
Denk 't wel. Het accent wordt nu gigantisch gelegd op het 'slechte' aspect, terwijl roken ook veel rust, ontspanning en orde kan brengen. Het maakt je tevreden en rustig. In plaats dat we daar nou het accent op zouden leggenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
Ook dat is een placebo-effect. Nadat ik stopte met roken ben ik niet onrustiger, minder ontspannen of minder tevreden geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Denk 't wel. Het accent wordt nu gigantisch gelegd op het 'slechte' aspect, terwijl roken ook veel rust, ontspanning en orde kan brengen. Het maakt je tevreden en rustig.
Verkeer doet iedereen aan mee, en de meeste mensen gooien niet graag hun eigen glazen in.quote:In plaats dat we daar nou het accent op zouden leggen. In de file staan is ook slecht, vlees eten, überhaupt aan het verkeer deelnemen maar daar hoor je nooit iemand over
.
Op zich wel mee eens. Ik woon in een gebied waar je zo ongeveer de slechtste lucht van Nederland treft, en toch ervaar ik dat niet op die manier.quote:Bij verandering van accent en dus van overtuiging laat je angst verdwijnen. Ik denk dat de angst en de overtuiging dat het slecht is pas echt slecht zijn.
*ahem* Dat is toch echt onzin hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Vlees eten is niet slecht, tot op zekere hoogte zelfs nodig.
En natuurlijk kun je een surrogaat nemen voor vlees, ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*ahem* Dat is toch echt onzin hoor.
Een 'surrogaat' is helemaal niet nodig. Als je gewoon gezond eet, heb je niks nodig om vlees te 'vervangen'. In India eten mensen al duizenden jaren vegetarisch, en ze hebben daar geen Quorn of Tivall. Ikzelf eet zelden tot nooit vleesvervangers, aangezien de meeste ervan niet te vreten zijn. Er zit niets in vlees wat je niet uit andere voeding kunt halen. Een gevarieerd dieet is voldoende.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
En natuurlijk kun je een surrogaat nemen voor vlees, ook een mogelijkheid.
Alles is wel ergens anders uit te halen, dat is denk ik ook wel een feit, op deze grond kun je echter van alles wel zeggen dat het niet nodig is en dat er alternatieven zijn, zowel van natuurlijke als synthetische voedingsmiddelen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een 'surrogaat' is helemaal niet nodig. Als je gewoon gezond eet, heb je niks nodig om vlees te 'vervangen'. In India eten mensen al duizenden jaren vegetarisch, en ze hebben daar geen Quorn of Tivall. Ikzelf eet zelden tot nooit vleesvervangers, aangezien de meeste ervan niet te vreten zijn. Er zit niets in vlees wat je niet uit andere voeding kunt halen. Een gevarieerd dieet is voldoende.
Het eten van vlees is op zich zeker niet ongezond, nee. Maar de gemiddelde westerling eet veel te veel vlees. Om even met onze naaste verwant te vergelijken: een chimpansee eet ongeveer 12 kilo vlees per jaar. En dan heb we het nog niet gehad over de gezondheid van ons vee en de enorme hoeveelheden zware metalen in vis. Als je echt gezond vlees wilt eten, kun je het volgens mij maar beter op wild houden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Tot slot benadruk ik nog wel dat vlees eten op zichzelf niet ongezond is. Het spijsverteringsstelsel van de mens is er zelfs voor gemaakt om zowel dierlijke als plantaardige voedingsmiddelen te verwerken.
De "op zichzelf" was bewust geplaatst.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het eten van vlees is op zich zeker niet ongezond, nee. Maar de gemiddelde westerling eet veel te veel vlees. Om even met onze naaste verwant te vergelijken: een chimpansee eet ongeveer 12 kilo vlees per jaar. En dan heb we het nog niet gehad over de gezondheid van ons vee en de enorme hoeveelheden zware metalen in vis. Als je echt gezond vlees wilt eten, kun je het volgens mij maar beter op wild houden.
Ik was altijd verzot op vis, heb af en toe best zin in een zoute haring of een gerookte paling. Maar ik heb het idee dat de verontreinigingen het gezonde van vis wel zo'n beetje tenietdoen. Neem aan dat dit voor kweekvis niet geldt, alleen staat er op zo'n vis niet of het een kweekvis of een wilde vis is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Ikzelf houd overigens niet van vis (Vind het simpelweg niet lekker). Vis bevat echter ook nodige stoffen die vooral in vis een hoge concentratie hebben. Natuurlijk zijn hier alternatieven voor (En ik heb niet het idee dat ik iets mis), maar makkelijker is natuurlijk gewoon vis.
Ik vraag me af of het echt uitmaakt. Vergeet niet dat de standaarden zoals die in de EU gelden voor schadelijke stoffen doorgaans erg scherp zijn, en vaak nogal overdone.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was altijd verzot op vis, heb af en toe best zin in een zoute haring of een gerookte paling. Maar ik heb het idee dat de verontreinigingen het gezonde van vis wel zo'n beetje tenietdoen. Neem aan dat dit voor kweekvis niet geldt, alleen staat er op zo'n vis niet of het een kweekvis of een wilde vis is.
Tja, da's misschien ook wel weer zo... Wie weet geef ik binnenkort eens toe aan mijn craving en eet ik een zoute haring.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of het echt uitmaakt. Vergeet niet dat de standaarden zoals die in de EU gelden voor schadelijke stoffen doorgaans erg scherp zijn, en vaak nogal overdone.
quote:
Pff, 'de perfecte maaltijd'... Ik wil gewoon lekker eten.quote:Volgens mij is voeding en de effecten nog niet echt goed in kaart gebracht. We hebben bergen statistische onderzoeken maar niemand lijkt te begrijpen wat de onderliggende werking is, althans hoe deze in een goed model te vangen is om op die manier de perfecte maaltijd samen te stellen. Zie ook tig boeken over afvallen die elk hun eigen methode erop nahouden.
Nee, niet gelezen. Ik krijg elke dag een mailtje met vijf random quotes en ik vond deze wel leuk. Vooral omdat ik doorgaans nogal wat tegenstand krijg als het om mijn meningen gaat.quote:@Lupa_Solitaria: Ondertitel> Weighing the soul toevallig gelezen? Staat deze quote voorin. Ik vind hem erg goed.
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik eet precies datgene waar ik trek in heb, en ik heb het gevoel dat ik alles binnenkrijg wat nodig is. Afvallen? Ik eet behoorlijk veel, en toch val ik af (Ik blijk echter ook een paar centimeter gekrompen, dus voor mijn BMI maakt het niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:31 schreef livEliveD het volgende:
Mensen uit India<ok flauw>
Volgens mij is voeding en de effecten nog niet echt goed in kaart gebracht. We hebben bergen statistische onderzoeken maar niemand lijkt te begrijpen wat de onderliggende werking is, althans hoe deze in een goed model te vangen is om op die manier de perfecte maaltijd samen te stellen. Zie ook tig boeken over afvallen die elk hun eigen methode erop nahouden.
Insgelijks.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pff, 'de perfecte maaltijd'... Ik wil gewoon lekker eten.
Wees principieel, maar met mate.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, da's misschien ook wel weer zo... Wie weet geef ik binnenkort eens toe aan mijn craving en eet ik een zoute haring.
Inderdaad. Als ik dan toch hypocriet ben, kan ik het maar beter meteen goed doen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
Wees principieel, maar met mate.
Of zoiets.
Inderdaad, daar moet je even goed misbruik van maken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik dan toch hypocriet ben, kan ik het maar beter meteen goed doen.
Na, ik mis dat momentje wel dat je eventjes lekker zit. Roken dwingt je bijna om te ontspannen en even met jezelf te zitten. Nu moet ik echt tegen mezelf zeggen: en nu zitten RC, want anders ga je over de kop.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Ook dat is een placebo-effect. Nadat ik stopte met roken ben ik niet onrustiger, minder ontspannen of minder tevreden geworden.
Te veel roken is ook niet goed. Maar elke dag een sigaretje na een werkdag om de avond in te luiden, ik snap best dat mensen dat doen. Of na het eten evenquote:Verkeer doet iedereen aan mee, en de meeste mensen gooien niet graag hun eigen glazen in.
Vlees eten is niet slecht, tot op zekere hoogte zelfs nodig. Teveel is niet goed, maar dat geldt voor alles..
Ik was pas in Rozenburg, da's ook zo'n heerlijke enclave tussen de industriequote:Op zich wel mee eens. Ik woon in een gebied waar je zo ongeveer de slechtste lucht van Nederland treft, en toch ervaar ik dat niet op die manier.
Oftewel, de sigaret dwong je tot rust nemen, terwijl je het nu zelf in de hand hebt. De truc is misschien om iets te vinden wat voor jou ontspannend werkt. Ik vind het zelf vaak al ontspannend om gewoon even buiten rond te lopen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, ik mis dat momentje wel dat je eventjes lekker zit. Roken dwingt je bijna om te ontspannen en even met jezelf te zitten. Nu moet ik echt tegen mezelf zeggen: en nu zitten RC, want anders ga je over de kop.
Oh, zeker wel.. Sigaret na het eten had altijd wel iets.quote:[..]
Te veel roken is ook niet goed. Maar elke dag een sigaretje na een werkdag om de avond in te luiden, ik snap best dat mensen dat doen. Of na het eten even.
Als je er woont heb je er ook niet zo'n last van dat het tussen de industrie ligt.quote:[..]
Ik was pas in Rozenburg, da's ook zo'n heerlijke enclave tussen de industrie. Heeft wel zijn charme
.
Aan het verkeer deelnemen ontkom je niet aan als je een beetje een leven wilt hebben. Zonder de straat op te gaan (want 'verkeer' is praktisch overal) kom je nergens. Van vlees eten en roken is het maar net wat je zelf vindt. Vlees eten heeft zo zijn voor- en nadelen. Roken ook, alleen bij roken wordt echt structureel je luchtwegen aangetast. Ik kan niet begrijpen dat mensen daar voor zouden kiezen, expres zoveel schade toebrengen aan je eigen lichaam. Net als met luchtverontreiniging. Lucht is datgene waarop wij leven en dat op welke manier dan ook aantasten begrijp ik echt niet. Kennelijk willen mensen eerder dood ofzo..quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:17 schreef ReCreative het volgende:
Denk 't wel. Het accent wordt nu gigantisch gelegd op het 'slechte' aspect, terwijl roken ook veel rust, ontspanning en orde kan brengen. Het maakt je tevreden en rustig. In plaats dat we daar nou het accent op zouden leggen. In de file staan is ook slecht, vlees eten, überhaupt aan het verkeer deelnemen maar daar hoor je nooit iemand over
.
Ik vind het persoonlijk vrij sneu als je daar een sigaret voor nodig hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:53 schreef ReCreative het volgende:
Na, ik mis dat momentje wel dat je eventjes lekker zit. Roken dwingt je bijna om te ontspannen en even met jezelf te zitten. Nu moet ik echt tegen mezelf zeggen: en nu zitten RC, want anders ga je over de kop.
Heb je enig idee wat er allemaal niet voor additieven in vlees zitten die je lichaam structureel aantasten? Heb je enig idee hoeveel dampen je opsnuift als je een rondje auto rijdt en wat voor invloed dat heeft op je lijf? Bevatten mensen wel dat 'normale' en gangbare additieven als magnesiumstearaat, glutaminaat en aspartaam een enorme blijvende schade aanrichten? Qua roken heb je natuurlijk gelijk, maar ik snap niet dat juist roken zo in een verdomhoekje wordt geduwd, terwijl er honderd miljoen dingen zijn die net zo slecht, zo niet slechter voor je zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Aan het verkeer deelnemen ontkom je niet aan als je een beetje een leven wilt hebben. Zonder de straat op te gaan (want 'verkeer' is praktisch overal) kom je nergens. Van vlees eten en roken is het maar net wat je zelf vindt. Vlees eten heeft zo zijn voor- en nadelen. Roken ook, alleen bij roken wordt echt structureel je luchtwegen aangetast.
Ik denk eerder dat het een chronisch gebrek aan kennis is. Veel mensen weten het nietquote:Ik kan niet begrijpen dat mensen daar voor zouden kiezen, expres zoveel schade toebrengen aan je eigen lichaam. Net als met luchtverontreiniging. Lucht is datgene waarop wij leven en dat op welke manier dan ook aantasten begrijp ik echt niet. Kennelijk willen mensen eerder dood ofzo..
Uiteraardquote:Elke keuze is een reflectie van wie jij bent en de keuze om te roken zegt heel wat over je. Naar mijn mening vooral dat je je eigen gezondheid niet zo nauw neemt. Maar dat maakt je natuurlijk niet een minder of 'slecht' mens.
Je hebt er geen sigaret voor nòdig, maar het maakt het màkkelijker. Slapen gaat òòk makkelijker na een warm bad of warme melk met honing, dat heb je ook niet nodigquote:Ik vind het persoonlijk vrij sneu als je daar een sigaret voor nodig hebt.
Dus ga je meer eten en wordt je vanzelf dikker hetgeen ook niet goed isquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Uiteindelijk zit er in alles wel een ongezond aspect. Toch is het met roken wel zo dat ik na stoppen met roken merkte dat mijn reuk- en smaakvermogen sterk verbeterde. Erg fijn, want ik houd van lekker eten.
Ik ben anders in een jaar tijd 10 kilo afgevallen na stoppen met roken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dus ga je meer eten en wordt je vanzelf dikker hetgeen ook niet goed is
Dat is wel zo. Rokende mensen stinken best wel. De lucht van rokende mensen die ook nog eens aardig transpireren is een vreselijke lucht.quote:Daarnaast is het een enorme pre om weinig te kunnen ruiken anders krijg je stress omdat je je irriteert aan dit stinkende mensen om je heen.![]()
Dat is zeker waar! En niet meer 's ochtends wakker worden met die heeeerlijke ggggg...spt! in je keel. En veel ruimere adem, niet zoveel geld kwijt. Niet roken is vèèèèl fijner dan wel rokenquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Uiteindelijk zit er in alles wel een ongezond aspect. Toch is het met roken wel zo dat ik na stoppen met roken merkte dat mijn reuk- en smaakvermogen sterk verbeterde. Erg fijn, want ik houd van lekker eten.
Je wordt ook minder afgeleid bij bijv. lange besprekingen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! En niet meer 's ochtends wakker worden met die heeeerlijke ggggg...spt! in je keel. En veel ruimere adem, niet zoveel geld kwijt. Niet roken is by far fijner dan wel roken.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat er allemaal niet voor additieven in vlees zitten die je lichaam structureel aantasten?
Ja, helaas wel.quote:Heb je enig idee hoeveel dampen je opsnuift als je een rondje auto rijdt en wat voor invloed dat heeft op je lijf?
Wat jij al zei:quote:Bevatten mensen wel dat 'normale' en gangbare additieven als magnesiumstearaat, glutaminaat en aspartaam een enorme blijvende schade aanrichten?
Over roken en wat het met je doet is heel erg veel bekend. De argumenten die gebruikt worden door mensen om dan toch te gaan roken vind ik persoonlijk nergens op slaan. Ook kan het voor anderen erg veel overlast veroorzaken. Om dan toch nog te gaan roken snap ik persoonlijk niet. Het is totaal overbodig en je maakt jezelf alleen maar afhankelijk van iets wat ontzettend slecht voor je is.quote:Qua roken heb je natuurlijk gelijk, maar ik snap niet dat juist roken zo in een verdomhoekje wordt geduwd, terwijl er honderd miljoen dingen zijn die net zo slecht, zo niet slechter voor je zijn.
Ja ik ookquote:Nofi natuurlijk, maar ik wind me altijd vreselijk op als ik dit soort dingen lees
.
Tja brede verkeerswegen zijn ook makkelijk. 2 auto's per gezin ook. Gemakkelijkheid heeft niet veel goeds gedaan in de wereld. Soms weegt de gemakkelijkheid van iets niet op tegen de gevolgen.quote:Je hebt er geen sigaret voor nòdig, maar het maakt het màkkelijker. Slapen gaat òòk makkelijker na een warm bad of warme melk met honing, dat heb je ook niet nodig.
Sommige dingen veranderen inderdaad nooit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Sint Nicolaasga, mijn geboortedorp, in het journaal van 18:00 en van 20:00 uur!Mijn dorpsgenoten aan de kruidenbitter op het dorpsplein
! Ze veranderen ook nooit
.
www.nos.nl
Jaa, wat een leuk stukje was dat, heerlijk. "Moet u niet werken?"quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Sint Nicolaasga, mijn geboortedorp, in het journaal van 18:00 en van 20:00 uur!Mijn dorpsgenoten aan de kruidenbitter op het dorpsplein
die smiley valt me nu pas op!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
Bij mij thuis zo'n 15cm... ben uitgegleden
vroeger (2 jaar geleden) at ik iedere dag vlees en iedere dag een half brood. nu eets ik bijna geen vlees meer (vriendin is vegetarier) behalve biovlees en ongeveer een half brood in de week. Ik sport nu wel wat minder maar voor de rest nog steeds gezond. en ik eet nog steeds wat ik lekker vind..(komt ook omdat ik het altijd klaar maak denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik eet precies datgene waar ik trek in heb, en ik heb het gevoel dat ik alles binnenkrijg wat nodig is. Afvallen? Ik eet behoorlijk veel, en toch val ik af (Ik blijk echter ook een paar centimeter gekrompen, dus voor mijn BMI maakt het niet uit![]()
). Kanttekening hierbij is dan wel dat ik niet lang stil kan zitten, en dus ook de nodige beweging erbij krijg, maar toch.. Wat ik eet is puur gevoelsmatig, en omvat het spectrum van konijnevoer tot vette stukken vlees, en dat lijkt prima te voldoen.
Ik denk dat krampachtig iets wel of niet eten juist erg slecht is. Je lichaam vertelt zelf wel wat je nodig hebt denk ik.
Het hangt er bij maar net van af wat ik eet, het zou niet realistisch zijn om te melden hoeveel brood en vlees ik eet, omdat wat ik eet veel meer omvat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
vroeger (2 jaar geleden) at ik iedere dag vlees en iedere dag een half brood. nu eets ik bijna geen vlees meer (vriendin is vegetarier) behalve biovlees en ongeveer een half brood in de week. Ik sport nu wel wat minder maar voor de rest nog steeds gezond. en ik eet nog steeds wat ik lekker vind..(komt ook omdat ik het altijd klaar maak denk ik)
* qu63 zit zijn queen-lijst eens door te nemenquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:07 schreef Haushofer het volgende:
Wat ist hier toch stil.......zit iedereen hier sneeuwpoppen te bouwen ofzo?
Ik zag het. Coolquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
.
www.nos.nl
ik ga proberen de herhaling te pakken vannachtquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zag het. CoolDe wereld is klein!
Ik probeer te studeren, maar ik ga zo denk ik maar lekker slapen. Mmmmmmmmmm. Lekker. Slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
en wat doe jij haus?
* qu63 gaat zo strijken en afwassen!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Ff kijken... Amsterdam heeft 20.5 cm sneeuw zo te zien
Nouja, zal er toch niet veel naast liggen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
Het was een gokje heur. Maar wel een goede gok natuurlijk
Ik gebruik gewoon nog steeds de tweewieler.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Noord-Holland nu ruim 20 centimeter, heb de auto proberen uit te graven maar kreeg de deur nauwelijks open (en daarna bijna niet meer dicht) dus ik heb lekker de bus gepakt
.
Mijn tweewieler staat nog steeds in mijn oude huisquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Ik gebruik gewoon nog steeds de tweewieler.
Ook als de paadjes niet geborsteld zijn (Zoals gisteravond) is het prima te doen hoor. De gevaarlijkste punten zijn juist autowegen waar niet of nog maar net gestrooid is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mijn tweewieler staat nog steeds in mijn oude huis. De paadjes waren allemaal geborsteld hier, dus het had best gekund
.
Ik heb er een kwartier over gedaan om eerst mijn auto in te komen, en vervolgens nog een kwartier om 'm uit z'n sneeuwhuisje te krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Noord-Holland nu ruim 20 centimeter, heb de auto proberen uit te graven maar kreeg de deur nauwelijks open (en daarna bijna niet meer dicht) dus ik heb lekker de bus gepakt
.
Lopen, fietsen, schaatsen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand al hoe een sneeuwruimer naar zijn werk komt?![]()
of hij/zij woont erquote:
Als er zwaar weer verwacht wordt wordt het materieel meestal de avond te voren mee naar huis genomen. Zelfde geldt voor strooiwagensquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand al hoe een sneeuwruimer naar zijn werk komt?![]()
Parijs!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:54 schreef miss_sly het volgende:
mogguh!
Blij dat ik een paar uurtjes thuiswerk vandaag, omdat we op tijd naar Parijs willen vertrekken! Hoef ik lekker nu de weg niet op
Eens even kijken wat het weer in Parijs is op dit moment!
Parc Luxembourgquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Parijs!Louvre
Montmartre
Centre Pompidou
Bibliothèque Nationale
En na het bezoeken van al die dingen lekker uitrusten in Parc Luxembourgh
*zuchtje*
Dat is waar. Maar misschien kan je er wel genieten van een mooi winters landschap?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Parc Luxembourg
Een van de heerlijkste plekjes in de stad! Hoewel ik niet denk dat we daar al lekker kunnen zitten, want het is ook in Parijs errug koud en er valt ook regen en sneeuw.
Zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
Parijs is mooi, maar Groningen is ook mooi met al die sneeuw,yeuh
quote:
Ik hoop stiekem op een schitterend mooi ondergesneeuwd parc Luxembourgquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:01 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar misschien kan je er wel genieten van een mooi winters landschap?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Ons achtertuintje is ook erg mooi in de sneeuw hoor, maar parijs blijft voor mij echt ene geweldige stad!Ik ben er al vaker geweest en zal regelmatig terug blijven gaan, want het heeft een heel eigen sfeer. En iedere keer als ik er weer ben en weer voor het eerst een metrostation binnenloop en de daar hangende stank opsnuif, dnek ik : "ow, wat ruikt dat toch heerlijk vies"
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik voel me al wat beter dan gisteren, maar nog altijd belabberd. Morgen moet ik beter zijn, want ik zou het weekend naar Rotterdam.
Gister heb ik overleefd op Ibuprofen, enkele overdoses vitamine C-pillen en ruim een kilo kiwi's. De kiwi's zijn nu op en de hoofdpijn gelukkig over, dus ik eet vandaag gewoon lekker door van de vitamine C-pilletjes in de hoop dat dat helpt. Verder zou ik graag hoestsiroop hebben, maar ik heb de barre tocht er niet voor over. Honing en muntdrop werken ook redelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:Rotterdam
Ikzelf weet me meestal wel met wat paracetamol te redden als ik me wat minder fit voel. Ik moet alleen dan niet teveel alcohol drinken, want dan ga ik gek doen.
Hmm. Hoofdpijn is iets waar ik eigenlijk vrijwel nooit last van heb (Aangeboren afwijking), kan me voorstellen dat dat het vervelendste is van alles.. Kun je geen hoestsiroop laten bezorgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gister heb ik overleefd op Ibuprofen, enkele overdoses vitamine C-pillen en ruim een kilo kiwi's. De kiwi's zijn nu op en de hoofdpijn gelukkig over, dus ik eet vandaag gewoon lekker door van de vitamine C-pilletjes in de hoop dat dat helpt. Verder zou ik graag hoestsiroop hebben, maar ik heb de barre tocht er niet voor over. Honing en muntdrop werken ook redelijk.
Zou ik ook niet doen.quote:Ik laat me mijn weekendje niet afpakken!
Ja, ben nu de hulptroepen aan het bellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Kun je geen hoestsiroop laten bezorgen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
M'n moeder komt straks even langs met hoestsiroop.
Waar zouden we zijn zonder moeders?
Het lijkt mij onzin, al is het maar omdat kinetische energie niet uit het niets kan komen, en dus ook ergens aan ontleend moet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
Is dit onzin?
World Jump Day: stop het broeikas effect
De kans is niet groot.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Ben je trouwens op irc vanavond, livEliveD?
Voeg me anders even op MSN toe (Als je me nog niet hebt).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kans is niet groot.
Mis je me?(of moet ik je ff op msn toevoegen?)
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
Voeg me anders even op MSN toe (Als je me nog niet hebt).
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy... Kom je me thee brengen? Ik ben zóó zielig.
Mijn weekendje Rotterdam is uitgesteld tot volgende week, het wordt echt niks nu.
Kan ik toch al niet, want morgen ben ik in Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu kun jij morgen niet zeggen dat je je in dezelfde stad bevindt als Lupa.![]()
Hè shit. Nou, misschien kom ik je volgende week tegen zonder het te weten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Kan ik toch al niet, want morgen ben ik in Amsterdam.
Het zou zomaar kunnen he!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hè shit. Nou, misschien kom ik je volgende week tegen zonder het te weten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:47 schreef Doffy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik, toen ik vanochtend uit het raam keek en een wit besneeuwde en mistige wereld zag, dacht: "Goh, wat mooi gerendered!"![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:47 schreef Doffy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik, toen ik vanochtend uit het raam keek en een wit besneeuwde en mistige wereld zag, dacht: "Goh, wat mooi gerendered!"![]()
Komt denk ik omdat een TV sneeuw meestal erg slecht rendert.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:47 schreef Doffy het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal. Nog steeds ziek. Bah. Heb al drie dagen niet gestofzuigd omdat dat me te veel energie kost en de wolken dierenhaar vliegen hier in het rond. Misschien dat moederlief later vandaag even wil langskomen om de chaos een beetje te ordenen hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |