Klopt ook ja. Tegenwoordig ben ik moderator, en wordt ik ook geacht volwassen te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:47 schreef Haushofer het volgende:
Mja, nou, de de meeste WFL-users zijn beschaafd, volwassen mensen en weten zich goed te gedragen. Dus daar zit ik niet over in.
(en nu wacht ik op een kotssmilie van fokschaap)
het is groen deel 2quote:Op maandag 28 februari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt ook ja. Tegenwoordig ben ik moderator, en wordt ik ook geacht volwassen te zijn.![]()
Oh, en ik ben er weer.
vergeet deel 1 ook niet hequote:Op maandag 28 februari 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
het is groen deel 2
Kijk, vroeger kon je WFL'ers niet alleen laten.
Tjee, respectquote:Op maandag 28 februari 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
En ik heb mn prakje af. En ook nog een 8 gekregen. Nee, dat snap ik zelf ook niet
Het was mij even te doen om de reactie van Schorpioen.quote:
Mijn begeleiders zijn veel liever dan, denk ik. Want een andere reden kan ik echt niet bedenkenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:28 schreef Maethor het volgende:
[..]
Tjee, respect.
Ik werkte me daar uit de naad, om toch alles niet op tijd af te krijgen en nog met een 6je naar huis te gaan. En vervolgens doodop van de stress. Nee, die elektronicapractica, daar kijk ik met weemoed op terug.
En tóch mod gewordenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was mij even te doen om de reactie van Schorpioen.
Deel 1 kan ik wel terug vinden in mijn eigen notes.
Toch hebben best aardig wat mods wat notes.. Haushofer is wel een uitzondering, daar heb ik eerst notes moeten zetten.quote:
Als het aanhoudt misschien toch een dierenarts bezoeken..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen...![]()
![]()
![]()
Wederom wakker geworden in de overheerlijke geur van hondenstront. Heb Doerak maar een wormenkuurtje gegeven, maar heb eigenlijk geen idee waar ze last van heeft. Dit was de derde keer in een week.
Hmm.. hopelijk niets echt ernstigs waar je over hebt liggen piekeren en/of naar gedroomd?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:31 schreef miss_sly het volgende:
Het valt zwaar vanochtend![]()
Slecht geslapen, naar gedroomd, en liggen piekeren...![]()
Nog maar een kop koffie halen
Werk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. hopelijk niets echt ernstigs waar je over hebt liggen piekeren en/of naar gedroomd?
Vervelend zoiets.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werk.
Alleen maar mijn goede naam als het op mijn werk aankomt.
Problemen bij het bedrijf waar ik 2 dagen in de week zat, waar de nieuwe verantwoordelijken nu een en ander op mij proberen af te schuiven. Heel naar, want ook al weet ik hoe het zit en kent mijn werkgever mij goed genoeg, toch voelt het niet fijn. Dus lig ik te denken wat ze nog meer kunnen verzinnen en hoe ik dan terug recht moet praten wat recht was, maar door hen krom gepraat.
Het ging allemaal nogal chaotisch en onverwacht. Ik heb er mijn werkzaamheden dan ook niet kunnen afronden of overdragen (door de wissel, niet omdat ik het niet wilde of kon), hetgeen natuurlijk voor mijn opvolger wat lastiger is. Aangezien de opvolger type bruine-arm is, weet je dan wel voldoende, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vervelend zoiets.
Het moet toch minstens wel opvallen dat eventuele klachten of beschuldigingen zijn begonnen sinds er een wissel is geweest in dat bedrijf?
Als het aanhoudt wel, ja. Maar er lijkt verder niks mis te zijn, ze is zo vrolijk als wat. En echte diarree is het ook niet. Het heeft nog een behoorlijke consistentie, om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:29 schreef Alicey het volgende:
Als het aanhoudt misschien toch een dierenarts bezoeken..
Oh, gad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ging allemaal nogal chaotisch en onverwacht. Ik heb er mijn werkzaamheden dan ook niet kunnen afronden of overdragen (door de wissel, niet omdat ik het niet wilde of kon), hetgeen natuurlijk voor mijn opvolger wat lastiger is. Aangezien de opvolger type bruine-arm is, weet je dan wel voldoende, toch?
Heel naar vind ik dat.
Ik heb niet zoveel verstand van honden, maar denk wel dat als er geen sprake is van futloosheid, dat het vast niet ernstig zal zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het aanhoudt wel, ja. Maar er lijkt verder niks mis te zijn, ze is zo vrolijk als wat. En echte diarree is het ook niet. Het heeft nog een behoorlijke consistentie, om het zo maar te zeggen.
Dat is inderdaad mijn criterium en het is ook altijd het eerste waar een dierenarts naar vraagt als je opbelt om advies.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van honden, maar denk wel dat als er geen sprake is van futloosheid, dat het vast niet ernstig zal zijn.
Als je weet dat ze liegen om 1 uur minder te laten factureren en me er slecht op te zetten, dan is duidelijk hoe de verhoudingen liggen. Heel vreemd, snap ook werkelijk niet waar het vandaan komt, maar ik heb van mijn werkgever ook wel begrepen dat het hele vreemde mensen zijn die er rare praktijken en ideeen op na houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, gad.
Ik weet niet precies hoe de verhoudingen liggen, maar wanneer je je best hebt gedaan om de opvolging correct te laten verlopen, denk ik dat men wel kan inzien dat jou weinig te verwijten valt..
Blijft vreemd, de culinaire voorkeuren van honden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn criterium en het is ook altijd het eerste waar een dierenarts naar vraagt als je opbelt om advies.
Doerak heeft momenteel ook weer een strontvreetfase, dus misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik moet haar tijdens het wandelen continu in de gaten houden, anders doet ze zich tegoed aan de stront van andere honden.
ieuw!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn criterium en het is ook altijd het eerste waar een dierenarts naar vraagt als je opbelt om advies.
Doerak heeft momenteel ook weer een strontvreetfase, dus misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik moet haar tijdens het wandelen continu in de gaten houden, anders doet ze zich tegoed aan de stront van andere honden.
Zit denk ik wel waarheid in.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
De observatie van Von Neumann:
In de wiskunde begrijp je de dingen niet. Je raakt er slechts aan gewend.
Ik heb datzelfde een beetje, er is zoveel te vertellen, en voor je het weet vergeet je wat..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou best iets willen schrijven, over religie ofzo, maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en welk niveau het zou moeten hebben, welke onderwerpen ik allemaal zou moeten meenemen. Een stukje over atheļsme, is dat een idee?
Eigenlijk zou ik deze gewoon willen vertalen, denk wel dat dat mag van de eigenaar van de site. Dat is namelijk een hele goeie waar ik niks aan toe te voegen heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Doffy het volgende:
Ik ben helemaal voor een goeie atheisme faq!
Lijkt me inderdaad erg goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eigenlijk zou ik deze gewoon willen vertalen, denk wel dat dat mag van de eigenaar van de site. Dat is namelijk een hele goeie waar ik niks aan toe te voegen heb.
Zolang je met twee voeten op de grond blijft, valt dat wel mee, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan een stukje schrijven over AI en bewustzijn enzo. Is wel heavy shit
Mja voor sommige is het nogal confronterend. Vooral als je geloof al wankel is dan kan dit de zeepbel doen klappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
Zolang je met twee voeten op de grond blijft, valt dat wel mee, toch?
Ik denk dat wanneer je "rustig" begint, dat het wel meevalt. Mocht je iets hebben, mail het dan even. Als ik het snap ben je dan al een flink eind.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan een stukje schrijven over AI en bewustzijn enzo. Is wel heavy shit
Ik kijk wel evenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat wanneer je "rustig" begint, dat het wel meevalt. Mocht je iets hebben, mail het dan even. Als ik het snap ben je dan al een flink eind.
Ik denk dat WFL'ers daar wel tegen bestand zijn, hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Mja voor sommige is het nogal confronterend. Vooral als je geloof al wankel is dan kan dit de zeepbel doen klappen.
oiquote:
Sommige wel. Anderen misschien niet. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:21 schreef Doffy het volgende:
Ik denk dat WFL'ers daar wel tegen bestand zijn, hoor
Je kunt hem gewoon hier posten, je kunt hem ook naar Haus of mijmailen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
Hoe en waar post ik een FAQ btw? Of wie wil 'm reviewen voor dat ie live gaat?
Die hebben we nu in de vorm van aparte topics, zie de links in de FAQ. Daar zitten ze verstopt.quote:Iets anders: Is het niet slimmer om aparte sticky FAQ topics te maken?
De aanvullende FAQ is dus gelinkt vanuit de main FAQ.quote:Anders krijg je enorme lappen tekst, die voor niemand echt lekker weglezen. Daarbij: nu al is de 'aanvullende faq' niet terug te vinden omdat ie gesloten is en heel diep is weggezakt in de topic list.
hoger beroep in kort geding is iets wat net bestaat..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee.
Dit was het hoger beroep in het kort geding...
dus dat word "supreme court"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |