quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Ff kijken... Amsterdam heeft 20.5 cm sneeuw zo te zien
Nouja, zal er toch niet veel naast liggen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
Het was een gokje heur. Maar wel een goede gok natuurlijk
Ik gebruik gewoon nog steeds de tweewieler.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Noord-Holland nu ruim 20 centimeter, heb de auto proberen uit te graven maar kreeg de deur nauwelijks open (en daarna bijna niet meer dicht) dus ik heb lekker de bus gepakt
.
Mijn tweewieler staat nog steeds in mijn oude huisquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Ik gebruik gewoon nog steeds de tweewieler.
Ook als de paadjes niet geborsteld zijn (Zoals gisteravond) is het prima te doen hoor. De gevaarlijkste punten zijn juist autowegen waar niet of nog maar net gestrooid is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mijn tweewieler staat nog steeds in mijn oude huis. De paadjes waren allemaal geborsteld hier, dus het had best gekund
.
Ik heb er een kwartier over gedaan om eerst mijn auto in te komen, en vervolgens nog een kwartier om 'm uit z'n sneeuwhuisje te krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Noord-Holland nu ruim 20 centimeter, heb de auto proberen uit te graven maar kreeg de deur nauwelijks open (en daarna bijna niet meer dicht) dus ik heb lekker de bus gepakt
.
Lopen, fietsen, schaatsen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand al hoe een sneeuwruimer naar zijn werk komt?![]()
of hij/zij woont erquote:
Als er zwaar weer verwacht wordt wordt het materieel meestal de avond te voren mee naar huis genomen. Zelfde geldt voor strooiwagensquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand al hoe een sneeuwruimer naar zijn werk komt?![]()
Parijs!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:54 schreef miss_sly het volgende:
mogguh!
Blij dat ik een paar uurtjes thuiswerk vandaag, omdat we op tijd naar Parijs willen vertrekken! Hoef ik lekker nu de weg niet op
Eens even kijken wat het weer in Parijs is op dit moment!
Parc Luxembourgquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Parijs!Louvre
Montmartre
Centre Pompidou
Bibliothèque Nationale
En na het bezoeken van al die dingen lekker uitrusten in Parc Luxembourgh
*zuchtje*
Dat is waar. Maar misschien kan je er wel genieten van een mooi winters landschap?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Parc Luxembourg
Een van de heerlijkste plekjes in de stad! Hoewel ik niet denk dat we daar al lekker kunnen zitten, want het is ook in Parijs errug koud en er valt ook regen en sneeuw.
Zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
Parijs is mooi, maar Groningen is ook mooi met al die sneeuw,yeuh
quote:
Ik hoop stiekem op een schitterend mooi ondergesneeuwd parc Luxembourgquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:01 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar misschien kan je er wel genieten van een mooi winters landschap?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Ons achtertuintje is ook erg mooi in de sneeuw hoor, maar parijs blijft voor mij echt ene geweldige stad!Ik ben er al vaker geweest en zal regelmatig terug blijven gaan, want het heeft een heel eigen sfeer. En iedere keer als ik er weer ben en weer voor het eerst een metrostation binnenloop en de daar hangende stank opsnuif, dnek ik : "ow, wat ruikt dat toch heerlijk vies"
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik voel me al wat beter dan gisteren, maar nog altijd belabberd. Morgen moet ik beter zijn, want ik zou het weekend naar Rotterdam.
Gister heb ik overleefd op Ibuprofen, enkele overdoses vitamine C-pillen en ruim een kilo kiwi's. De kiwi's zijn nu op en de hoofdpijn gelukkig over, dus ik eet vandaag gewoon lekker door van de vitamine C-pilletjes in de hoop dat dat helpt. Verder zou ik graag hoestsiroop hebben, maar ik heb de barre tocht er niet voor over. Honing en muntdrop werken ook redelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:Rotterdam
Ikzelf weet me meestal wel met wat paracetamol te redden als ik me wat minder fit voel. Ik moet alleen dan niet teveel alcohol drinken, want dan ga ik gek doen.
Hmm. Hoofdpijn is iets waar ik eigenlijk vrijwel nooit last van heb (Aangeboren afwijking), kan me voorstellen dat dat het vervelendste is van alles.. Kun je geen hoestsiroop laten bezorgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gister heb ik overleefd op Ibuprofen, enkele overdoses vitamine C-pillen en ruim een kilo kiwi's. De kiwi's zijn nu op en de hoofdpijn gelukkig over, dus ik eet vandaag gewoon lekker door van de vitamine C-pilletjes in de hoop dat dat helpt. Verder zou ik graag hoestsiroop hebben, maar ik heb de barre tocht er niet voor over. Honing en muntdrop werken ook redelijk.
Zou ik ook niet doen.quote:Ik laat me mijn weekendje niet afpakken!
Ja, ben nu de hulptroepen aan het bellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Kun je geen hoestsiroop laten bezorgen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
M'n moeder komt straks even langs met hoestsiroop.
Waar zouden we zijn zonder moeders?
Het lijkt mij onzin, al is het maar omdat kinetische energie niet uit het niets kan komen, en dus ook ergens aan ontleend moet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
Is dit onzin?
World Jump Day: stop het broeikas effect
De kans is niet groot.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Ben je trouwens op irc vanavond, livEliveD?
Voeg me anders even op MSN toe (Als je me nog niet hebt).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kans is niet groot.
Mis je me?(of moet ik je ff op msn toevoegen?)
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
Voeg me anders even op MSN toe (Als je me nog niet hebt).
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy... Kom je me thee brengen? Ik ben zóó zielig.
Mijn weekendje Rotterdam is uitgesteld tot volgende week, het wordt echt niks nu.
Kan ik toch al niet, want morgen ben ik in Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu kun jij morgen niet zeggen dat je je in dezelfde stad bevindt als Lupa.![]()
Hè shit. Nou, misschien kom ik je volgende week tegen zonder het te weten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Kan ik toch al niet, want morgen ben ik in Amsterdam.
Het zou zomaar kunnen he!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hè shit. Nou, misschien kom ik je volgende week tegen zonder het te weten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:47 schreef Doffy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik, toen ik vanochtend uit het raam keek en een wit besneeuwde en mistige wereld zag, dacht: "Goh, wat mooi gerendered!"![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:47 schreef Doffy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik, toen ik vanochtend uit het raam keek en een wit besneeuwde en mistige wereld zag, dacht: "Goh, wat mooi gerendered!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |