Mwah, er zijn toch al vier van deze aan vooraf gegaanquote:
Ja nou....quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, er zijn toch al vier van deze aan vooraf gegaan.
Enne, sinds wanneer moeten topics op Fok! nuttig zijn?
quote:Heb jij je stufi al?
quote:Nee!
quote:Nee, ik ook niet!
quote:Nee ik ook nog niet!
quote:Ja, bij mij is het binnen!
quote:Bij mij ook!
quote:Bij mij niet, stomme postbank!
En dat elke maand opnieuw, al 4 topics lang zeker?quote:Oh bij mij nu ook!
Ja! Spannend toch!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nou....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat elke maand opnieuw, al 4 topics lang zeker?
Beetje mijn reeks afzeikenquote:
hm.. ik zie inderdaad dat mijn salda omhoog staat, maar nog geen vermeling. Blijkbaar worden ze niet tegelijkertijd geupdate.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef the_bbk het volgende:
Hier op mijnpostbank.nl wel, het staat bijgeschreven bij het saldo, maar er staat nog geen overschrijving van in mijn rijtje...
Same here... toch wel fijn voor 't weekeinde zoquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef the_bbk het volgende:
Hier op mijnpostbank.nl wel, het staat bijgeschreven bij het saldo, maar er staat nog geen overschrijving van in mijn rijtje...
Je reeks isquote:
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.quote:
Dat is voor mij gelukkig ook niet nodig, maar ik vind het toch altijd fijn als ik wat extra centjes op mijn rekening heb die ik kan overmaken op mijn spaarrekening waar ik meer rente krijgquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
Non-paupers verenigd u!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nu alweer? Nog maar 2 dagen hoor (technisch gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Drie euro en een beetje, sinds vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Ja, zo ver was ik eerlijk gezegd ook wel. Ik vroeg me meer af of iemand het exact wist. Evenwel bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:07 schreef Woutey het volgende:
Rond een uurtje of 3~5 bij mij meestal.
En okee amokjeeh je hebt gelijk.
Om 4 uur, 12 minuten en 16 seconden, nou goed?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik eerlijk gezegd ook wel. Ik vroeg me meer af of iemand het exact wist. Evenwel bedankt.
Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Om 4 uur, 12 minuten en 16 seconden, nou goed?
tis voor hen dan een goede vrijdagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaaa 24e weer geld... en 25e pakt de uni de helft weer van me af
.
Onvoorstelbaar: een katholieke uni die studenten plundert op Goede Vrijdag. Ik ga een klacht schrijven!![]()
quote:
Ik kan gelukkig tot ¤ 1000 rood staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik mag hopen dat t er donderdag daadwerkelijk opstaat. Ik moet boodschappen voor op stage voorschieten en heb nu niets meer op mn pinpas staan
Ik ook zoiets na afboeking collegegeldquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:00 schreef nozem het volgende:
Ik benieuwd hoeveel ik donderdag nog rood sta. Denk rond de 300 euri..
Nog één nachtje slapen Cas!quote:
dat wel, maar uit het rood nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:02 schreef Adriaantje het volgende:
Ik trek mezelf weer uit het rood met de stufi die eraan komt.
zal bij Postbank wel overmorgen komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:39 schreef janatwork het volgende:
het komt ook morgen pas....
Onzin. De Postbank is het laatste half jaar stipt op tijd. Rond het middaguur wordt het verwerkt, maar als je de girofoon belt hoor je het saldo van 's óchtends, dus dan zit het er idd nog niet bij. Echter, als je via internet kijkt, is je saldo omhoog, maar staat 't er dan nog niet bij in de beschrijvingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:43 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
zal bij Postbank wel overmorgen komen
krijg je dat met terugwerkende kracht nog terug, of heb je dan gewoon recht op 5 maanden extra, mocht je het langer nodig hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Al het hele jaar geen Stufi, totdat de belasting papieren van me pa verwerkt zijn
Dat heb ik ook gehad!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Al het hele jaar geen Stufi, totdat de belasting papieren van me pa verwerkt zijn
Voor jou 1 aprilquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
Als het goed is krijg ik volgens mijn berekeningen vanaf april voor het eerst stufi
Op watvoor datum kan ik dat dan ongeveer verwachten?
Ik ook. wel ¤1,33quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb deze maand stufi overIk voel me heel cool nu
Joh gek hoor! Op de site van de IBG staat dat ze het de 24e storten en dan is het hun schuld dat het de 23e er bij jou nog niet op staatquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik word er zo schijt ziek van he, elke maand krijg je het weer op een andere dag, echt zwaar vervelend. Zoals gisteren ook, ik had al men zuur verdiende centen er al doorheen gejasd voor een grafische rekenmachine van 2 en een half meijer. Dus ik gisteren ga ik na de voetbaltraining nog even lekker een pilsje drinken. Wat denk je GVD is die Stufie nog niet bij gestort.
IB-groep bedankt![]()
Laat die lui gewoon een vaste datum bijv. elke 23e van de maand dat spul storten heb je ook geen geouwehoer meer. En hoef ik ook niet te kijken wanneer ik men geld krijg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:50 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Joh gek hoor! Op de site van de IBG staat dat ze het de 24e storten en dan is het hun schuld dat het de 23e er bij jou nog niet op staat
Ik nog niet! Normaal staat het er al 's morgens vroeg op bij de rabo....en ik wou zo graag boodschappen doen vanmorgen...quote:
Als student bij de ING. Hoor je niet vaak... is het wat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:07 schreef DivineJester het volgende:
Jeuh.........
ING-bank en IBG, driewerf hoera:
hoera
hoera
hoera
Whoei,quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Adriaantje het volgende:
Binnen. Postbank.
Precies alles er direct weer door heen jagenquote:
Aan het begin van het jaar heb je een brief gehad of folder van de IB-groep met een klein boekenleggertje erbij met alle betaaldata erop. Moet je maar beter op je post lettenquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik word er zo schijt ziek van he, elke maand krijg je het weer op een andere dag, echt zwaar vervelend. Zoals gisteren ook, ik had al men zuur verdiende centen er al doorheen gejasd voor een grafische rekenmachine van 2 en een half meijer. Dus ik gisteren ga ik na de voetbaltraining nog even lekker een pilsje drinken. Wat denk je GVD is die Stufie nog niet bij gestort.
IB-groep bedankt![]()
Ik had 't al om 14:00 geloof ik. Van -997 naar -265.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef Blik het volgende:
heb hem nog niet, postbank
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Noca het volgende:
Volgens mij is het bij nog niet binnen...zal er morgen wel opstaan.
Tis een voorschot van het schoolgeld dat me ouders dokken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:54 schreef saban het volgende:
Sport_Life lekker, hebben ze bij mij ook gedaan, maar dan alleen correctie voor de laatste 2 maanden, dus zoveel extra kreeg ik niet.
waarom krijg ik dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tis een voorschot van het schoolgeld dat me ouders dokken.
Het staat al op me spaarrekening.
ie kent joa nie watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:24 schreef 9christensen het volgende:
ik kan weer bier drinken
Wel g*dv*rd*mme! Staat er nou nog niet op!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Noca het volgende:
Volgens mij is het bij nog niet binnen...zal er morgen wel opstaan.
joa zeg hequote:
Ik ken het fenomeenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
De stufi is binnen en m'n collegegeld is er ook meteen afgehaald
Ach, dan verdien je toch wat extra's met een leuke gangbang?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg me stufi elke maand netjes op tijd, dus op de data die op de site van de IBG staan
Ik krijg nu alleen tijdelijk alleen de basisbeurs omdat er iets van me pa nog niet rond is bij de belastingdienst, dat scheelt me dus 220 euro in vergelijking met vorig jaar
Dus ik hoop dat dat bij de belasting snel geregeld is, want dan krijg ik het met terugwerkende kracht
daar krijgen de vrouwen niks voor zoals je hebt kunnen lezenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ach, dan verdien je toch wat extra's met een leuke gangbang?
Hoor jij mij zeggen dat ik doel op dat ene topic van je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
daar krijgen de vrouwen niks voor zoals je hebt kunnen lezen
WTFquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:08 schreef Apekoek het volgende:
vrijdag?!?!?! dan lig ik het einde van de week onder een brug!!@!@@3221111een one!@@!!!@deen1111!!!!!one
WAAAAAAAATTTTTTTTquote:
Bullshit. Het is alleen zo dat je het wel kan gebruiken als je een paar weken geen salaris hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
WAAAAAAAATTTTTTTT!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!?!! vrijdag pas?!!? dan moet ik het met mijn leven bekopen, mn hele leven draait om mijn stufi!!
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Vrijdag pas... bahbah.
Ik kan het wel gebruiken, hoewel het veel te weinig is. En m'n salaris deze maand is ook dramatisch.
Ach ja... ik ben alleen blij dat ik vannacht gedroomd heb dat ik geflitst werd tot twee keer toe... die boetes had ik echt niet kunnen betalen
Inderdaad kansloze boetes, zeker als je bedenkt dat het ging om het gooien van een narcis uit een plantenbak.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn echt flutboetes
Maar dat inkakken is inderdaad niet relaxt. Als ik één dag in de maand mis qua loon, dan kan ik een halve maand alweer niet stappen
Rood staan en lenen bij IBG. Dat zijn de echtequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Of je moet kunnen rood staan natuurlijk. Ik leen liever bij de bank dan, daar hoef je niet meteen verantwoording af te leggen over wanneer je 't terug betaald
Dude, ik leen vol bij IBG, uitwonend zonder verdere extra's overigens. Verdien gemiddeld 600 p/maand met m'n bijbaan en krijg nog collegegeld ook van paps en mams.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rood staan en lenen bij IBG. Dat zijn de echte
Ernstig niet hoor, ik geniet er met volle teugen van. Kansloos wel overigens. En dan ook te bedenken dat ik geen dure dingen aanschaf en het dus allemaal aan kleding en andere teringzooi uitgeef. Was ook geen enkel probleem geweest, als dat pokkegeld maar gestort was.quote:
Haha, wacht jij maar tot volgend schooljaar. Dan begint het gedonder pas echt als student.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, zogoed als bankroet, moet ook nog wachten tot die kutzooi dr een keer is.
Tyfusgeld.
In dezelfde zinquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef LaZZ het volgende:
schooljaar. student.
Hij heeft nu toch nog gewoon een schooljaar? Wat zeik je nou?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
In dezelfde zin [afbeelding]
Stufi is er weer over 3 dagen (22 april)
Just fucking with youquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef LaZZ het volgende:
Hij heeft nu toch nog gewoon een schooljaar? Wat zeik je nou?![]()
Geil. Maar is waar inderdaad. Ach, ik zat er ook over te dubben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef Miguel het volgende:
[..]
Just fucking with youAls hij echt student wordt is er geen 'volgend schooljaar'
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan een heule meuje auto kopen van mijn studieschuld
Precies, dat bedoel ik. Ik weet dat ik een big spender ben. Ik weet ook dat ik het later kan terugbetalen qua studieschuld. En waarom niet genieten als je straks alleen maar moet werken en misschien helemaal geen tijd meer hebt voor leuke dingen. Althans, veel minder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga er vanuit dat elke student slim genoeg is om zichzelf te realiseren hoe ie met z'n geld omgaatg en dat daar consequenties aan vast zittenJij wel, je weet dat je 't aan teringzooi uitgeeft...maar schijnbaar zit je er niet mee
Geniet ervan dan [afbeelding]
Goh probleem ken ik ook, staat nog zo'n 5 euro op mijn rekening en morgen heb ik een rijles van 60 euro.... Hmmmm vraag me af hoe ik dat moet gaan betalenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef Stienn het volgende:
Zucht, d'r staat nog maar ¤ 0,11 op m'n rekening...Wacht met smart op de stufi..
Dude, overmorgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef Stienn het volgende:
Rijles van 60 euro2 uur durende ofzo? Bdw, je krijgt toch morgen de stufie? Dus geen probleem toch?
Nee van 1.5 uurquote:
Nice, doe mij dat ookquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Stienn het volgende:
Huh, ik heb altijd m'n stufie op donderdag na 12.00 smiddag's d'r opstaan...
Nee hoor, vrijdagmiddag staat het keurig op je rekening erbij geschrevenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef Grimm het volgende:
ik dacht dat na donderdags er geen transactie's meer mogelijk waren? dus dat zou dan betekenen dat we het maandag of dinsdag krijgen?
Tegenwoordig bij de postbank dezelfde dag al!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijdagmiddag staat het keurig op je rekening erbij geschreven
postbank2k5 , is dat de nieuwe breezer benaming?quote:
Het biertje plz leer mij ook bReEzAh's!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
postbank2k5 , is dat de nieuwe breezer benaming?![]()
PoStB4Nk2k5
pO$TbAnK1!!!1 hIhI *oNe lUv* BlAuW P4St bIj jOu1!111!11 hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
Ik loop fulltime stage wat al redelijk vermoeiend is, ben blij als ik eindelijk weekend heb dan kan ik weer ff lekker uitrusten en om dan nog te gaan werken 's avonds of in het weekend lijkt me geen goed plan... of ik wil mezelf dood hebben .........quote:Op donderdag 21 april 2005 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga werken
Als je écht afhankelijk bent van 't IBG doe je iets niet goed
Dat gaat nogal lastig als 't vrijdag pas gestort word hèquote:Op donderdag 21 april 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het biertje plz leer mij ook bReEzAh's!![]()
Staat het er al op bij mensen die een Rabo rekening hebben?
Ja kijk dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig als 't vrijdag pas gestort word hè![]()
Dat is knapquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef PeRi het volgende:Morgen
En ik ben nog niet eens door de vorige stufi heen
HOe doe je dat ??? bij mij is het meestal binnen een week alweer opquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef PeRi het volgende:Morgen
En ik ben nog niet eens door de vorige stufi heen
Ik heb gewoon geen boeken hoeven aanschaffen deze maandquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is knap. Bij mij is het altijd dezelfde dag nog op
.
Dat is juist een reden om het geld eens ff lekker ergens anders voor te gebruikenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen boeken hoeven aanschaffen deze maand
Had gekund. Maar ik zou niet echt weten aan wat ofzo, ik heb alles al wat ik zou willen. Ik vul er lekker mn spaarrekening mee aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is juist een reden om het geld eens ff lekker ergens anders voor te gebruiken *o*
Vuile spaarderquote:Op donderdag 21 april 2005 12:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had gekund. Maar ik zou niet echt weten aan wat ofzo, ik heb alles al wat ik zou willen. Ik vul er lekker mn spaarrekening mee aan.
Moet ik ook maar is gaan doen danquote:Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef RoelerMF het volgende:
Ik gebruik me stufi voor de autoverzekering, leuk hoor, autotje rijden op kosten van de staat
Ik zit ook altijd de dag af te wachten. Maar jij bent nog erger, jij zit de uren af te tellenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef Poerkie het volgende:
Hoe laat wordt dat gestort bij de Rabobank? Ik dacht ergens eind in de ochtend toch?
Ik wil om 14.00 het terras op, dus vandaarquote:Op donderdag 21 april 2005 23:20 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd de dag af te wachten. Maar jij bent nog erger, jij zit de uren af te tellen
Relaxter dan zaterdag hoor. Nu sta je waarschijnlijk maar 1 dagje rood. Ik sta waarschijnlijk doordat ze het na mijn stufi afschrijven twee weken lang roodquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef Harmen1984 het volgende:
Die pipo's van de Inholland hebben in hun onfeilbare wijsheid besloten om de laatste (?) termijn van het collegegeld reeds vandaag af te schrijven.... Daar gaat m'n saldo!![]()
Overlevingspakketje nodig?quote:
Woon jij toevallig aan de Stavangerweg in A'dam?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:50 schreef Roellio het volgende:
Geen stufi, wel:
21-04-2005
MINISTERIE VAN VROM/DGW
VROM IBS
¤ 19,67
Huursubsidie!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Woon jij toevallig aan de Stavangerweg in A'dam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |