Mwah, er zijn toch al vier van deze aan vooraf gegaanquote:
Ja nou....quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, er zijn toch al vier van deze aan vooraf gegaan.
Enne, sinds wanneer moeten topics op Fok! nuttig zijn?
quote:Heb jij je stufi al?
quote:Nee!
quote:Nee, ik ook niet!
quote:Nee ik ook nog niet!
quote:Ja, bij mij is het binnen!
quote:Bij mij ook!
quote:Bij mij niet, stomme postbank!
En dat elke maand opnieuw, al 4 topics lang zeker?quote:Oh bij mij nu ook!
Ja! Spannend toch!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nou....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat elke maand opnieuw, al 4 topics lang zeker?
Beetje mijn reeks afzeikenquote:
hm.. ik zie inderdaad dat mijn salda omhoog staat, maar nog geen vermeling. Blijkbaar worden ze niet tegelijkertijd geupdate.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef the_bbk het volgende:
Hier op mijnpostbank.nl wel, het staat bijgeschreven bij het saldo, maar er staat nog geen overschrijving van in mijn rijtje...
Same here... toch wel fijn voor 't weekeinde zoquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef the_bbk het volgende:
Hier op mijnpostbank.nl wel, het staat bijgeschreven bij het saldo, maar er staat nog geen overschrijving van in mijn rijtje...
Je reeks isquote:
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.quote:
Dat is voor mij gelukkig ook niet nodig, maar ik vind het toch altijd fijn als ik wat extra centjes op mijn rekening heb die ik kan overmaken op mijn spaarrekening waar ik meer rente krijgquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
Non-paupers verenigd u!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nu alweer? Nog maar 2 dagen hoor (technisch gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Drie euro en een beetje, sinds vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |