Non-paupers verenigd u!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
Nu alweer? Nog maar 2 dagen hoor (technisch gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Drie euro en een beetje, sinds vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Ja, zo ver was ik eerlijk gezegd ook wel. Ik vroeg me meer af of iemand het exact wist. Evenwel bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:07 schreef Woutey het volgende:
Rond een uurtje of 3~5 bij mij meestal.
En okee amokjeeh je hebt gelijk.
Om 4 uur, 12 minuten en 16 seconden, nou goed?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik eerlijk gezegd ook wel. Ik vroeg me meer af of iemand het exact wist. Evenwel bedankt.
Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Om 4 uur, 12 minuten en 16 seconden, nou goed?
tis voor hen dan een goede vrijdagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaaa 24e weer geld... en 25e pakt de uni de helft weer van me af
.
Onvoorstelbaar: een katholieke uni die studenten plundert op Goede Vrijdag. Ik ga een klacht schrijven!![]()
quote:
Ik kan gelukkig tot ¤ 1000 rood staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik mag hopen dat t er donderdag daadwerkelijk opstaat. Ik moet boodschappen voor op stage voorschieten en heb nu niets meer op mn pinpas staan
Ik ook zoiets na afboeking collegegeldquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:00 schreef nozem het volgende:
Ik benieuwd hoeveel ik donderdag nog rood sta. Denk rond de 300 euri..
Nog één nachtje slapen Cas!quote:
dat wel, maar uit het rood nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:02 schreef Adriaantje het volgende:
Ik trek mezelf weer uit het rood met de stufi die eraan komt.
zal bij Postbank wel overmorgen komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:39 schreef janatwork het volgende:
het komt ook morgen pas....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |