Mwah, er zijn toch al vier van deze aan vooraf gegaanquote:
Ja nou....quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, er zijn toch al vier van deze aan vooraf gegaan.
Enne, sinds wanneer moeten topics op Fok! nuttig zijn?
quote:Heb jij je stufi al?
quote:Nee!
quote:Nee, ik ook niet!
quote:Nee ik ook nog niet!
quote:Ja, bij mij is het binnen!
quote:Bij mij ook!
quote:Bij mij niet, stomme postbank!
En dat elke maand opnieuw, al 4 topics lang zeker?quote:Oh bij mij nu ook!
Ja! Spannend toch!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nou....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat elke maand opnieuw, al 4 topics lang zeker?
Beetje mijn reeks afzeikenquote:
hm.. ik zie inderdaad dat mijn salda omhoog staat, maar nog geen vermeling. Blijkbaar worden ze niet tegelijkertijd geupdate.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef the_bbk het volgende:
Hier op mijnpostbank.nl wel, het staat bijgeschreven bij het saldo, maar er staat nog geen overschrijving van in mijn rijtje...
Same here... toch wel fijn voor 't weekeinde zoquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef the_bbk het volgende:
Hier op mijnpostbank.nl wel, het staat bijgeschreven bij het saldo, maar er staat nog geen overschrijving van in mijn rijtje...
Je reeks isquote:
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.quote:
Dat is voor mij gelukkig ook niet nodig, maar ik vind het toch altijd fijn als ik wat extra centjes op mijn rekening heb die ik kan overmaken op mijn spaarrekening waar ik meer rente krijgquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben namelijk niet zo'n pauper die aan het einde van de maand elke dag tien keer m'n banksaldo moet checken om te kijken of ik alweer boodschappen kan gaan doen.
Non-paupers verenigd u!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nu alweer? Nog maar 2 dagen hoor (technisch gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Drie euro en een beetje, sinds vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef Woutey het volgende:
Beginnen we nu al weer?
Iemand net als ik, nog onder de 2 euro tot donderdag?
Ja, zo ver was ik eerlijk gezegd ook wel. Ik vroeg me meer af of iemand het exact wist. Evenwel bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:07 schreef Woutey het volgende:
Rond een uurtje of 3~5 bij mij meestal.
En okee amokjeeh je hebt gelijk.
Om 4 uur, 12 minuten en 16 seconden, nou goed?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik eerlijk gezegd ook wel. Ik vroeg me meer af of iemand het exact wist. Evenwel bedankt.
Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Om 4 uur, 12 minuten en 16 seconden, nou goed?
tis voor hen dan een goede vrijdagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaaa 24e weer geld... en 25e pakt de uni de helft weer van me af
.
Onvoorstelbaar: een katholieke uni die studenten plundert op Goede Vrijdag. Ik ga een klacht schrijven!![]()
quote:
Ik kan gelukkig tot ¤ 1000 rood staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik mag hopen dat t er donderdag daadwerkelijk opstaat. Ik moet boodschappen voor op stage voorschieten en heb nu niets meer op mn pinpas staan
Ik ook zoiets na afboeking collegegeldquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:00 schreef nozem het volgende:
Ik benieuwd hoeveel ik donderdag nog rood sta. Denk rond de 300 euri..
Nog één nachtje slapen Cas!quote:
dat wel, maar uit het rood nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:02 schreef Adriaantje het volgende:
Ik trek mezelf weer uit het rood met de stufi die eraan komt.
zal bij Postbank wel overmorgen komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:39 schreef janatwork het volgende:
het komt ook morgen pas....
Onzin. De Postbank is het laatste half jaar stipt op tijd. Rond het middaguur wordt het verwerkt, maar als je de girofoon belt hoor je het saldo van 's óchtends, dus dan zit het er idd nog niet bij. Echter, als je via internet kijkt, is je saldo omhoog, maar staat 't er dan nog niet bij in de beschrijvingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:43 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
zal bij Postbank wel overmorgen komen
krijg je dat met terugwerkende kracht nog terug, of heb je dan gewoon recht op 5 maanden extra, mocht je het langer nodig hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Al het hele jaar geen Stufi, totdat de belasting papieren van me pa verwerkt zijn
Dat heb ik ook gehad!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Al het hele jaar geen Stufi, totdat de belasting papieren van me pa verwerkt zijn
Voor jou 1 aprilquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
Als het goed is krijg ik volgens mijn berekeningen vanaf april voor het eerst stufi
Op watvoor datum kan ik dat dan ongeveer verwachten?
Ik ook. wel ¤1,33quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb deze maand stufi overIk voel me heel cool nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |