quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Vrijdag pas... bahbah.
Ik kan het wel gebruiken, hoewel het veel te weinig is. En m'n salaris deze maand is ook dramatisch.
Ach ja... ik ben alleen blij dat ik vannacht gedroomd heb dat ik geflitst werd tot twee keer toe... die boetes had ik echt niet kunnen betalen
Inderdaad kansloze boetes, zeker als je bedenkt dat het ging om het gooien van een narcis uit een plantenbak.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn echt flutboetes
Maar dat inkakken is inderdaad niet relaxt. Als ik één dag in de maand mis qua loon, dan kan ik een halve maand alweer niet stappen
Rood staan en lenen bij IBG. Dat zijn de echtequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Of je moet kunnen rood staan natuurlijk. Ik leen liever bij de bank dan, daar hoef je niet meteen verantwoording af te leggen over wanneer je 't terug betaald
Dude, ik leen vol bij IBG, uitwonend zonder verdere extra's overigens. Verdien gemiddeld 600 p/maand met m'n bijbaan en krijg nog collegegeld ook van paps en mams.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rood staan en lenen bij IBG. Dat zijn de echte
Ernstig niet hoor, ik geniet er met volle teugen van. Kansloos wel overigens. En dan ook te bedenken dat ik geen dure dingen aanschaf en het dus allemaal aan kleding en andere teringzooi uitgeef. Was ook geen enkel probleem geweest, als dat pokkegeld maar gestort was.quote:
Haha, wacht jij maar tot volgend schooljaar. Dan begint het gedonder pas echt als student.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, zogoed als bankroet, moet ook nog wachten tot die kutzooi dr een keer is.
Tyfusgeld.
In dezelfde zinquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef LaZZ het volgende:
schooljaar. student.
Hij heeft nu toch nog gewoon een schooljaar? Wat zeik je nou?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
In dezelfde zin [afbeelding]
Stufi is er weer over 3 dagen (22 april)
Just fucking with youquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef LaZZ het volgende:
Hij heeft nu toch nog gewoon een schooljaar? Wat zeik je nou?![]()
Geil. Maar is waar inderdaad. Ach, ik zat er ook over te dubben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef Miguel het volgende:
[..]
Just fucking with youAls hij echt student wordt is er geen 'volgend schooljaar'
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan een heule meuje auto kopen van mijn studieschuld
Precies, dat bedoel ik. Ik weet dat ik een big spender ben. Ik weet ook dat ik het later kan terugbetalen qua studieschuld. En waarom niet genieten als je straks alleen maar moet werken en misschien helemaal geen tijd meer hebt voor leuke dingen. Althans, veel minder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga er vanuit dat elke student slim genoeg is om zichzelf te realiseren hoe ie met z'n geld omgaatg en dat daar consequenties aan vast zittenJij wel, je weet dat je 't aan teringzooi uitgeeft...maar schijnbaar zit je er niet mee
Geniet ervan dan [afbeelding]
Goh probleem ken ik ook, staat nog zo'n 5 euro op mijn rekening en morgen heb ik een rijles van 60 euro.... Hmmmm vraag me af hoe ik dat moet gaan betalenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef Stienn het volgende:
Zucht, d'r staat nog maar ¤ 0,11 op m'n rekening...Wacht met smart op de stufi..
Dude, overmorgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef Stienn het volgende:
Rijles van 60 euro2 uur durende ofzo? Bdw, je krijgt toch morgen de stufie? Dus geen probleem toch?
Nee van 1.5 uurquote:
Nice, doe mij dat ookquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Stienn het volgende:
Huh, ik heb altijd m'n stufie op donderdag na 12.00 smiddag's d'r opstaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |