Ik had 't al om 14:00 geloof ik. Van -997 naar -265.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef Blik het volgende:
heb hem nog niet, postbank
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Noca het volgende:
Volgens mij is het bij nog niet binnen...zal er morgen wel opstaan.
Tis een voorschot van het schoolgeld dat me ouders dokken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:54 schreef saban het volgende:
Sport_Life lekker, hebben ze bij mij ook gedaan, maar dan alleen correctie voor de laatste 2 maanden, dus zoveel extra kreeg ik niet.
waarom krijg ik dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tis een voorschot van het schoolgeld dat me ouders dokken.
Het staat al op me spaarrekening.
ie kent joa nie watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:24 schreef 9christensen het volgende:
ik kan weer bier drinken
Wel g*dv*rd*mme! Staat er nou nog niet op!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Noca het volgende:
Volgens mij is het bij nog niet binnen...zal er morgen wel opstaan.
joa zeg hequote:
Ik ken het fenomeenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
De stufi is binnen en m'n collegegeld is er ook meteen afgehaald
Ach, dan verdien je toch wat extra's met een leuke gangbang?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg me stufi elke maand netjes op tijd, dus op de data die op de site van de IBG staan
Ik krijg nu alleen tijdelijk alleen de basisbeurs omdat er iets van me pa nog niet rond is bij de belastingdienst, dat scheelt me dus 220 euro in vergelijking met vorig jaar
Dus ik hoop dat dat bij de belasting snel geregeld is, want dan krijg ik het met terugwerkende kracht
daar krijgen de vrouwen niks voor zoals je hebt kunnen lezenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ach, dan verdien je toch wat extra's met een leuke gangbang?
Hoor jij mij zeggen dat ik doel op dat ene topic van je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
daar krijgen de vrouwen niks voor zoals je hebt kunnen lezen
WTFquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:08 schreef Apekoek het volgende:
vrijdag?!?!?! dan lig ik het einde van de week onder een brug!!@!@@3221111een one!@@!!!@deen1111!!!!!one
WAAAAAAAATTTTTTTTquote:
Bullshit. Het is alleen zo dat je het wel kan gebruiken als je een paar weken geen salaris hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
WAAAAAAAATTTTTTTT!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!?!! vrijdag pas?!!? dan moet ik het met mijn leven bekopen, mn hele leven draait om mijn stufi!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |