Nee hoor, vrijdagmiddag staat het keurig op je rekening erbij geschrevenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef Grimm het volgende:
ik dacht dat na donderdags er geen transactie's meer mogelijk waren? dus dat zou dan betekenen dat we het maandag of dinsdag krijgen?
Tegenwoordig bij de postbank dezelfde dag al!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijdagmiddag staat het keurig op je rekening erbij geschreven
postbank2k5 , is dat de nieuwe breezer benaming?quote:
Het biertje plz leer mij ook bReEzAh's!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
postbank2k5 , is dat de nieuwe breezer benaming?![]()
PoStB4Nk2k5
pO$TbAnK1!!!1 hIhI *oNe lUv* BlAuW P4St bIj jOu1!111!11 hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
Ik loop fulltime stage wat al redelijk vermoeiend is, ben blij als ik eindelijk weekend heb dan kan ik weer ff lekker uitrusten en om dan nog te gaan werken 's avonds of in het weekend lijkt me geen goed plan... of ik wil mezelf dood hebben .........quote:Op donderdag 21 april 2005 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga werken
Als je écht afhankelijk bent van 't IBG doe je iets niet goed
Dat gaat nogal lastig als 't vrijdag pas gestort word hèquote:Op donderdag 21 april 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het biertje plz leer mij ook bReEzAh's!![]()
Staat het er al op bij mensen die een Rabo rekening hebben?
Ja kijk dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig als 't vrijdag pas gestort word hè![]()
Dat is knapquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef PeRi het volgende:Morgen
En ik ben nog niet eens door de vorige stufi heen
HOe doe je dat ??? bij mij is het meestal binnen een week alweer opquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef PeRi het volgende:Morgen
En ik ben nog niet eens door de vorige stufi heen
Ik heb gewoon geen boeken hoeven aanschaffen deze maandquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is knap. Bij mij is het altijd dezelfde dag nog op
.
Dat is juist een reden om het geld eens ff lekker ergens anders voor te gebruikenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen boeken hoeven aanschaffen deze maand
Had gekund. Maar ik zou niet echt weten aan wat ofzo, ik heb alles al wat ik zou willen. Ik vul er lekker mn spaarrekening mee aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is juist een reden om het geld eens ff lekker ergens anders voor te gebruiken *o*
Vuile spaarderquote:Op donderdag 21 april 2005 12:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had gekund. Maar ik zou niet echt weten aan wat ofzo, ik heb alles al wat ik zou willen. Ik vul er lekker mn spaarrekening mee aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |