En dan? je speelt dus nog maandenlang kut, de spelers blijvne in onzekerheid wie komend jaar hun trainer wordt, velen kunnen dat aangrijpen om dan maar te vertrekken, er komt dan een nieuwe trainer die verdomd weinig voorbereidingstijd heeft of alles begint alweer voor het echie...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, het is al 5 delen onzin! Koeman moet aanblijven, zeker tot de zomer!
en als je al bekend maakt dat Koeman aan t einde van het seizoen weg gaat verdwijnt zn laatstte beetje gezag...... dus er per direct uitgooienquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan? je speelt dus nog maandenlang kut, de spelers blijvne in onzekerheid wie komend jaar hun trainer wordt, velen kunnen dat aangrijpen om dan maar te vertrekken, er komt dan een nieuwe trainer die verdomd weinig voorbereidingstijd heeft of alles begint alweer voor het echie...
Ze blijven maar uitstellen en uitstellen tegen beter weten in..wat een mismanagement daar in IJdorp, de sukkels.
Dat weet ik wel zeker. En dat is al ongeveer een jaar zo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:20 schreef Againzender het volgende:
Maar ik krijg een beetje het idee dat hij niet zo lekker meer ligt in de groep.
En vergeet ook niet de akkefietjes met de twee Wesley's.quote:Over zijn relatie met Ronald Koeman laat de voormalig aanvoerder van Ajax zich uit.
"Het is geen geheim dat Koeman en ik geen goede relatie hebben.
Da's waar. Maar die andere Wesley dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:48 schreef methodmich het volgende:
Wesley Sonck is niet serieus te nemen.
Happel is ook weggestuurd bij Feyenoord na verloop van tijd. En Koeman presteert juist niet, da's juist het probleem. Kwartfinale CL halen is leuk, maar niet meer dan dat. Het kampioenschap 01-02 was echt niet Koeman's verdienste hoor, elke vervanger van Adriaanse had dat gekund.quote:En Happel had ruzie met iedereen, maar won de EC met Feyenoord. Zegt allemaal niks, als je maar presteert.
Hij krijgt genoeg krediet, maar niet meer van mij.quote:Geef de man maar wat krediet, dat verdient hij.
Lekker voor het zelfvertrouwn hoor, zo'n publiekquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. En dat is al ongeveer een jaar zo.
Zomaar een voorbeeldje:
[..]
En vergeet ook niet de akkefietjes met de twee Wesley's.
En Ronald's teksten na het EK toen de internationals terugkwamen.
Ook vond de selectie het heel fijn dat de trainer ze een trap na gaf na de wedstrijd tegen Bayern, door te zeggen dat de selectie niet zo goed was dat menigeen dacht. Lekker voor het zelfvertrouwen hoor, zo'n trainer.
Dat is wel erg kort door de bocht....Harry leidde ons toch ook door de achtste finale van het prestigieuze amstel-cup toernooiquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman kon Maxi Lopez kopen voor een schamele 8 miljoen van River Plate.Vond hem Ajax onwaardig.
Vanavond redt ie Barcelona met een doelpunt en een assist.
Weer eens bedankt Koeman.
Als het waar is mag Koeman nooit meer bij een aankoop betrokken worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman kon Maxi Lopez kopen voor een schamele 8 miljoen van River Plate.Vond hem Ajax onwaardig.
die willen ze zelfs daar nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:30 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Misschien kan hij wat miskopen meenemen naar Valencia? Wij zak geld en blij, zij... tja.
Het is waar. Net zoals ie van Gaal wegkreeg. Met van der Vaart Sneyder en Stekekenburg ruzie kreeg en Sikora Anastasiou, Charisteas en Soetaars wilde hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:31 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Als het waar is mag Koeman nooit meer bij een aankoop betrokken worden.
k weet wel zeker dat zn contract tot 2006 loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij loopt zijn contract zelfs tot 2006, dus mocht hij deze zomer de laan uitvliegen, moet er alsnog een afkoopsom betaald worden ...
Nou nou, die jongen had gisteren een piek in een beladen wedstrijd. Laat hem zich eerst maar eens een aantal wedstrijden op rij bewijzen. Dan pas kan je met zekerheid zeggen of Koeman het mis had.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
die is toch door van Gaal gehaald?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:10 schreef zjroentje het volgende:
Rosales is de enige denk ik.
Aha, de miskopen zijn door Koeman gehaald, de goede aankopen door v. Gaal.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is toch door van Gaal gehaald?
Laat hem maar bij Ajax , want dalijk maakt hij Valencia kapot.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Valencia? Please? Please? Neem hem nou...
Juist slim. Want ook Maxi López had het niet gered bij Ajax en was dan veel te duur geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
dat is geen PSV voetbal, bij PSV voetbal hou je boel wel dicht achterin en creeer je nog een kansquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Meestal zijn reacties na zo een wedstrijd wat impulsief, maar ik denk dat het toch nu maar het beste is als Ronald Koeman vertrekt. Natuurlijk niet nu op dit moment, want dat is zinloos, maar gewoon aan het einde van dit seizoen. Ik ben zijn manier van voetbal zat.
De wedstrijd van vandaag gaf dat goed aan. In de Arena was Ajax nog heer een meester, maar nu leek Auxerre veel sterker. Was dat ook zo? Nee, natuurlijk niet. Auxerre was helemaal niet beter dan vorige week. Ze speelde nogsteeds rommelig en ongecontroleerd. Maar Ajax speelde zoals altijd (onder Koeman) laf voetbal. Echt PSV-voetbal, zoals PSV speelde tegen AS Monaco. Dat wil zeggen dat hij na de 1-1 van Babel laf ging verdedigen als belgen en italianen en maar hopen dat er in de tweede helft niet gescoord zou worden door Auxerre. En dat doet Koeman veel vaker, ook tegen MIlan, Valencia en Olympique Lyon 2 seizoenen geleden. Dat laffe verdedigende belgische spel, verschrikkelijk gewoon. Bij een 1-1 stand moet je gewoon vol op de aanval blijven spelen, zeker tegen een club als Auxerre. Maar Koeman durft dat niet, hij durft niet aanvallend met de punt naar voren (met een nr.10 dus) te spelen. On-Ajax dus en laf. Tiijd voor Koeman om te gaan.
hij vond het ook zonde dat zijn spelers het hebben weg gegeven.. verdomme HIJ heeft het weg gegeven door niet in te grijpen wat zijn taak is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:22 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, wat zei die allemaal?
Voor deze wedstrijd was het niet aan de orde, en nu twijfelt hij. Dus in de voetbalwereld weet je dat het voorbij is...quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Koeman begint te twijfelen volgens mij. En op RTL5 zeiden ze dat het bestuur zich gaat beraden over zijn positie.
En hij speelde niet eens 90 minuten, ik raak de weg kwijt door de blonde kwibus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:46 schreef popolon het volgende:
En Obodai speelt gewoon 90 minuten
't Wordt bijna lachwekkend
Whehequote:Op donderdag 24 februari 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
Gewoon lekker gaan voetballen in de 3e klasse of iets dergelijks.
Pilsie na afloop, frikandelletje mayo.
Waarom toch zo ambitieus?
dan kun je alleen maar vermoeden dat hij chocoladepasta op zijn boterhammetjes heeft inderdaad..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Koeman volgend jaar hogerop gaat dan klopt er iets niet.
gewoon ent als Rijkaard, die degradeerde met Sparta en mocht daarna naar Barcelonaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Koeman volgend jaar hogerop gaat dan klopt er iets niet.
Volendam misschien?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom een club Koeman zou willen hebben, bij zijn 2 clubs heeft hij alleen maar ellende veroorzaakt. Op papier deed hij het bij Ajax wel ok de vorige 2 seizoenen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand alleen op basis daarvan zouden aannemen......
Als je zijn aankoop-, wissel, en tactiekbeleid bekijkt is hij gewoon erg zwak.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon ent als Rijkaard, die degradeerde met Sparta en mocht daarna naar Barcelona
Henk te Cate (die zal alleen niet zo makkelijk te halen zijn)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef HeyFreak het volgende:
en wie zou koeman moeten opvolgen dan? Ik kan me eigenlijk geen trainer bedenken....
Krol met Van Basten leek mij twee jaar geleden wel wat.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef HeyFreak het volgende:
en wie zou koeman moeten opvolgen dan? Ik kan me eigenlijk geen trainer bedenken....
Roda-JC trainerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef HeyFreak het volgende:
Jij bent zeker voor Feyenoord, dacht ik alquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
Gewoon lekker gaan voetballen in de 3e klasse of iets dergelijks.
Pilsie na afloop, frikandelletje mayo.
Waarom toch zo ambitieus?
nee hoor, de 88 generatie heeft voorals nog pas één trainer voortgebracht die t aan t maken is, Rijkaard en ook die heeft nog geen prijzen gewonnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Is het raar als ik eens niet aan een naar boven gevallen Nederlandse generatie '88-coach denk en gewoon vind dat er de komende jaren een tactisch, gepokt en gemazelde sterke coach uit het buitenland moet komen als tussenpaus?
Desnoods een Italiaan die het spelletje wel snapt ?
Italiaan en aanvallend voetbal?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Is het raar als ik eens niet aan een naar boven gevallen Nederlandse generatie '88-coach denk en gewoon vind dat er de komende jaren een tactisch, gepokt en gemazelde sterke coach uit het buitenland moet komen als tussenpaus?
oja, natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan gaat ajax verdedigen
De beste aanval begint bij een goede verdediging.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
De beste aanval begint bij een goede verdediging.
quote:Vertrek Koeman wordt niet meer uitgesloten door Ajax leiding.
De positie van Ronald Koeman lijkt langzaam aan onhoudbaar te worden.
Arie van Eijden gaf tegenover radio 1 aan dat hij niet wilde spreken over de positie van Ronald Koeman. Hij wil eerst de komende 24 uur aankijken.
Ook voorzitter Jaakke sloot een vertrek van Koeman niet uit.
bron:radio1 en AT5
quote:Europese uitschakeling heeft geen gevolgen voor Koeman.
Uitgegeven: 25 februari 2005 00:01
AUXERRE - De uitschakeling in de UEFA-beker door Auxerre heeft geen directe nadelige gevolgen voor Ajax-trainer Ronald Koeman.
Voorzitter John Jaakke en algemeen directeur Arie van Eijden meldden dat donderdag na de nederlaag in en tegen Auxerre (3-1) in de derde ronde van de UEFA-beker.
"Deze nederlaag betekent helemaal niets voor de positie van Ronald Koeman", zei Jaakke. Van Eijden bevestigde vervolgens die zienswijze.
bron:nu.nl
en voor de tv zwaaien?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens een voorraad witte zakdoekjes halen.
Hmmmm.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:22 schreef AapNootMies het volgende:
Nooit hadden wij De Meer moeten verlaten!
nu een nieuwe coach aannemen, koeman tot juli ofzo aan laten bljiven zodat de nieuwe coach zich kan orienteren op elftal en mogelijke versterkingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Koeman eruit kwakken lost momenteel niks op.
Zonde van het geld en het brengt niks.
Van de zomer: --> wisselen.
*slik* Ik was in de veronderstelling dat het contract na dit seizoen afliepquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij loopt zijn contract zelfs tot 2006, dus mocht hij deze zomer de laan uitvliegen, moet er alsnog een afkoopsom betaald worden ...
Dat is de geur van voetbalquote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmm.
Een stadion wat stinkt naar pis en kroketten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben het er na gister ook helemaal mee eens dat hij weg moet, nog steeds. Alleen ben ik nog wel steeds van mening dat er weinig goede opvolgers rondlopen, op Ten Cate na.
Krijgen we Fabio capello?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Ik vond ajax ook niet geweldig spelen maar die 3-1 zat erin omdat het middenveld overlopen werd en 3 man bij ajax niet meer mee deden . Hij had dus moeten ingrijpen en Boukhari of Rosales eruit moeten halen en er een midden velder bij moeten gooien om ervoor te zorgen dat daar meer evenwicht zou komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:44 schreef Asap het volgende:
Ik vind niet dat het allemaal bij koeman ligt. Als je het team zag spelen, merkte je dat een aantal spelers en niet de drive en skills hebben om mee te doen met de top.
Trabelsi is een voorbeeld van een echt goede speler, ondanks wat er met hem is gebeurd, zet hij zich volledig in.
ja ik ook blijf maar lekker in frankrijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind dat Koeman moet blijven...
Ok de wissels waren dubieus. Rosales eruit... 2 onervaren spelers erin... maar goed obodai moest er gewoon uit, die verloor veel te vaak de bal.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond ajax ook niet geweldig spelen maar die 3-1 zat erin omdat het middenveld overlopen werd en 3 man bij ajax niet meer mee deden . Hij had dus moeten ingrijpen en Boukhari of Rosales eruit moeten halen en er een midden velder bij moeten gooien om ervoor te zorgen dat daar meer evenwicht zou komen.
Hij deed helemaal NIKS om het elftal op het spoor te brengen of te versterken waar nodig is en dat kan je hem wel degelijk aanrekenen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:22 schreef AapNootMies het volgende:
Nooit hadden wij De Meer moeten verlaten!
beter dan dat de kroketten naar pis stinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmm.
Een stadion wat stinkt naar pis en kroketten.
De Arena is okay!
contractverlenging?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Directie en Koeman gaan vandaag om tafel.....
www.ajaxonline.orgquote:Henk ten Cate heeft vrijdagochtend op Radio 538 laten weten dat hij er weinig voor voelt om Ronald Koeman op te volgen als trainer van Ajax. De assistent-coach van FC Barcelona zei dat hij niet door de Amsterdammers is benaderd. "Ik heb niets gehoord vanuit Amsterdam, dus het is niet aan de orde", aldus Ten Cate. "En daarbuiten heb ik het gewoon uitstekend naar mijn zin bij Barcelona. Zeker nu we de boel op de rails hebben gezet."
De Amsterdammer wilde niet zeggen of hij van mening is dat Koeman moet opstappen. "Wat moet ik daarop zeggen? Het is een collega van me. Het is duidelijk dat het niet lekker loopt bij Ajax, maar als een trainer nog het volledige vertrouwen van de groep heeft hoeft hij niet weg."
Laat Ronaldinho dan ook maar komenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
dus Henk komt niet, logisch hij is veel te belangrijk daar, Ronaldinho loopt weg met hem.
en die wil graag nog een jaartje ballen bij Arsenalquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Koeman ontslaan zou zonde zijn. Wie moeten ze dan nemen ? Danny Blind is een 3-maanden coach, en dag mag hij ook weer weg. Co Adriaanse zal toch niet benadert worden. Van Basten is Bondscoach. Neeskens lijkt me niet geschikt. Stevens is niet geschikt voor Ajax me dunkt, zijn visie is geen Ajaxvisie nl. Rest 1 persoon: Dennis Bergkamp, als player manager
Ik juich het toequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Rest 1 persoon: Dennis Bergkamp, als player manager
Maak me gekquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:59 schreef VoreG het volgende:
van der eijden zei dat hij de komende 24 uur zou afwachten. Dat betekent dus gewoon dat Koeman eruitligt
Ik heb precies hetzelfde ! Dat zijn van die "net niet"-coaches of "overbrug periode" coaches, niks dus. We hebben bij Ajax een persoon met visie nodig. Wat dat betreft is het jammer dat van Gaal al bij AZ zit. Anders zou dat de ideale coach zijn. Co Adriaanse lijkt me ook geschikt, en het zou een perfecte klus voor hem zijn, hij zou zijn verleden kunnen wreken. En hij heeft ook van het verleden geleerd denk ik. Hij is nu veel meer open in zijn communiceren en niet meer zo'n betweterige lassiehond. Voor mij zijn er dus 2 opties:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
Bij Danny Blind moet ik meteen aan Jan Wouters denken, en dat is niet positief.
anders kijk je ff verder dan je neus lang is;quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Henk ten Cate heeft vrijdagochtend op Radio 538 laten weten dat hij er weinig voor voelt om Ronald Koeman op te volgen als trainer van Ajax. De assistent-coach van FC Barcelona zei dat hij niet door de Amsterdammers is benaderd. "Ik heb niets gehoord vanuit Amsterdam, dus het is niet aan de orde", aldus Ten Cate. "En daarbuiten heb ik het gewoon uitstekend naar mijn zin bij Barcelona. Zeker nu we de boel op de rails hebben gezet."
De Amsterdammer wilde niet zeggen of hij van mening is dat Koeman moet opstappen. "Wat moet ik daarop zeggen? Het is een collega van me. Het is duidelijk dat het niet lekker loopt bij Ajax, maar als een trainer nog het volledige vertrouwen van de groep heeft hoeft hij niet weg."
JaWi poste t een half uur geleden ook alquote:
Je denkt toch neit dat Van Gaal was gekomen als hij vrij was geweest, de manier waarop hij door het bestuur genaaid is, is ongehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde ! Dat zijn van die "net niet"-coaches of "overbrug periode" coaches, niks dus. We hebben bij Ajax een persoon met visie nodig. Wat dat betreft is het jammer dat van Gaal al bij AZ zit. Anders zou dat de ideale coach zijn. Co Adriaanse lijkt me ook geschikt, en het zou een perfecte klus voor hem zijn, hij zou zijn verleden kunnen wreken. En hij heeft ook van het verleden geleerd denk ik. Hij is nu veel meer open in zijn communiceren en niet meer zo'n betweterige lassiehond. Voor mij zijn er dus 2 opties:
1. Co "een koetjes reep is ook best lekker" Adriaanse
2. Dennis "de meest onderschatte speler aller tijden" Bergkamp
Shit, niet gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
JaWi poste t een half uur geleden ook al
Hij was natuurlijk wel aanvoerder in 95, dus leiderscapaciteiten heeftie wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Blind is een goeie vent, aardige gozer, leuke voetballer, maar of hij Ajax 1 al kan leiden betwijfel ik ook ja.
Jij kent hem persoonlijk ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Blind is een goeie vent, aardige gozer, leuke voetballer, maar of hij Ajax 1 al kan leiden betwijfel ik ook ja.
Stevens gaat naar Roda en dan over een jaar of 3 gaat hij naar PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
Shit man, er zijn bijna geen goede opvolgers. Je gaat bijna nog zitten denken aan Stevens.
brrrr nee k hoef m niet in Eindhovenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stevens gaat naar Roda en dan over een jaar of 3 gaat hij naar PSV
Tsja Ten Cate naast hem he!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk wel aanvoerder in 95, dus leiderscapaciteiten heeftie wel.
Rijkaard leek me overigens ook niet goed genoeg, maar hij doet het nu wel heel goed bij Barca...
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg het nog een laatste keer:
[afbeelding]
De redder van Ajax
Hij kent de club en het klappen van de zweep!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:53 schreef pfaf het volgende:
En nu de nog belangrijker: de opvolger....
Krol zal ons ook niet naar de titel leiden.
2 uur geleden waren de odds voor ontslag nog 2,00.... nu zijn ze weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:57 schreef twi het volgende:
Van Gaal gaat al naar AZ, Adriaanse zal niet terugkomen, Ten Cate vertrekt niet uit Barcelona, dus ik denk inderdaad dat Ajax met een halfgare optie als Blind aan zal komen zetten. Dat Koeman vertrekt nadat de handel in aandelen is stilgelegd lijkt me zeker. Misschien verdien ik er nog wat aan ook, heb net tegen ontzettend slechte odds namelijk 25 euro ingezet
Zal hij zelf zijn opgestapt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:05 schreef ILCILA het volgende:
en hij is weg.... net op nu.nl en fok!
1.30quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
2 uur geleden waren de odds voor ontslag nog 2,00.... nu zijn ze weg.
Welke odds had jij?
LOL...das wel heel laag.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
1.30Gisteren waren ze 2,53 geloof ik, balen dat ik toen niet in heb gezet. Ik kon ook maar maximaam 25 euro inzetten, erg raar.
Waar zit ie eigelijk? nog bij Atletico?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Goede zaak. Nu Kezman nog terug naar PSV en we hebben weer een dubbel.
Inderdaad, eindelijk weer feest in Amsterdam.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Goede zaak. Nu Kezman nog terug naar PSV en we hebben weer een dubbel.
En Hiddink mag zich niet meer met de club bemoeien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Gouden tip: Sonck voor PSV olé olé.
Mads Junker of Remco vd Schaaf.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Hiddink mag zich niet meer met de club bemoeien..
Poultje maken wie de eerste miskoop wordt?.
Dát durf ik niet, het blijft Koeman weetjewel, maar ik weet nu al wel wie zijn belangrijkste speler wordt: Michael Ball.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Poultje maken wie de eerste miskoop wordt?.
hij gaat Charisteas losweken bij ajaxquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef Stpan het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de eerste de beste spits die Ronald Koeman gaat aanschaffen!
Hoezo durf jij je nog te vertonen op dit forum. Je kraamt nog meer bullshit uit dan cultheld en DAM bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Prima trainer natuurlijk.
Zonde dat PSV er weer in slaagt een goede coach aan te trekken en geen fouten maakt zoals Ajax met Blind en Feyenoord met Gullit.
Je kloon is wel erg doorzichtig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:14 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Hoezo durf jij je nog te vertonen op dit forum. Je kraamt nog meer bullshit uit dan cultheld en DAM bij elkaar.
Ik ben geen kloon! Ik ben een nieuwe user!quote:
Kloon van NeeMeid?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:28 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon! Ik ben een nieuwe user!
Wie? Ik lurk al langer hier maar ik post pas een weekje of 2.quote:
Loop maar mee met de massa en zeg maar dat Koeman slecht heeft gepresteerd bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:14 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Hoezo durf jij je nog te vertonen op dit forum. Je kraamt nog meer bullshit uit dan cultheld en DAM bij elkaar.
quote:Op zondag 1 april 2007 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
En over een maand lig je uit de CL, is Ajax kampioen geworden, heb je de 'troostprijs' beker niet en verlies je de play-offs van AZ.
Of of ofquote:Op zondag 1 april 2007 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
En over een maand lig je uit de CL, is Ajax kampioen geworden, heb je de 'troostprijs' beker niet en verlies je de play-offs van AZ.
Inderdaad. Dronken voeren en in een giertank gooienquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef Greetings het volgende:
Kampioen zal ie wellicht nog net worden. Volgend jaar echter 3e plaats als ie blijft. Dus tijdens het kampioensfeest van de kar afdonderen is mijn advies![]()
![]()
Ik weet dat Eindhoven bekend staat om z'n "boeren", maar een giertank staat er meestal niet op het Stadhuisplein.quote:Op zondag 1 april 2007 20:15 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad. Dronken voeren en in een giertank gooien.
Waarom? Zelfs Feyenoord moet kunnen profiteren van zo'n topper in E'hoven.quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij moet weg
Tja, aan de andere kant heeft hij die 11 punten voorsprong ook behaald.quote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
als we geen kampioen worden moet hij eruit, zo simpel is, een voorsprong van 11 punten mag je niet verspelen!
En hij heeft het goed gedaan in de CL.quote:Op zondag 1 april 2007 20:53 schreef Suijk het volgende:
Tja, aan de andere kant heeft hij die 11 punten voorsprong ook behaald.
daar heb je weinig aan als je het toch weer verkwanseld!quote:Op zondag 1 april 2007 20:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant heeft hij die 11 punten voorsprong ook behaald.
Is een kicktopic van zijn periode bij ajaxquote:Op maandag 2 april 2007 17:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Koeman blijft nog wel even, tenzij hij het heel bont maakt. Voetbal draait om geld en Koeman levert z'n club nu gewoon geld op (door in de CL ver te komen). Zelfs al loopt ie het kampioenschap mis, ik denk dat ie z'n positie al wel veilig heeft gesteld.
Raar trouwens dat hier al 5 topics over zijn, terwijl z'n broer nog bij deel 1 is
Ik wil ook wel sponsoren...dan is Ajax volgend seizoen met de winterstop kampioen :pquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef PJORourke het volgende:
Als Ajax nou z'n salaris betaalt, mag hij dan blijven?
Wees er blij meequote:Op donderdag 12 april 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
nou in de organisatie spelen is al heel wat meer dan de chaos van de afgelopen wedstrijden
Hij kan beter technisch directeur wordenquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Mr.Mills het volgende:
Die man moeten ze echt het trainer/coach diploma afnemen, ter behoeding voor het Nederlands voetbal.
Kunnen we een streep door een aantal WK's en EK's zetten.quote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef cultheld het volgende:
Misschien volgt hij ooit Van Basten nog wel op.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Urquhart het volgende:
Deze man verdient een standbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |