Waar zit ie eigelijk? nog bij Atletico?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Goede zaak. Nu Kezman nog terug naar PSV en we hebben weer een dubbel.
Inderdaad, eindelijk weer feest in Amsterdam.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Goede zaak. Nu Kezman nog terug naar PSV en we hebben weer een dubbel.
En Hiddink mag zich niet meer met de club bemoeien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Gouden tip: Sonck voor PSV olé olé.
Mads Junker of Remco vd Schaaf.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Hiddink mag zich niet meer met de club bemoeien..
Poultje maken wie de eerste miskoop wordt?.
Dát durf ik niet, het blijft Koeman weetjewel, maar ik weet nu al wel wie zijn belangrijkste speler wordt: Michael Ball.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Poultje maken wie de eerste miskoop wordt?.
hij gaat Charisteas losweken bij ajaxquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef Stpan het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de eerste de beste spits die Ronald Koeman gaat aanschaffen!
Hoezo durf jij je nog te vertonen op dit forum. Je kraamt nog meer bullshit uit dan cultheld en DAM bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Prima trainer natuurlijk.
Zonde dat PSV er weer in slaagt een goede coach aan te trekken en geen fouten maakt zoals Ajax met Blind en Feyenoord met Gullit.
Je kloon is wel erg doorzichtig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:14 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Hoezo durf jij je nog te vertonen op dit forum. Je kraamt nog meer bullshit uit dan cultheld en DAM bij elkaar.
Ik ben geen kloon! Ik ben een nieuwe user!quote:
Kloon van NeeMeid?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:28 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon! Ik ben een nieuwe user!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |