Whehequote:Op donderdag 24 februari 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
Gewoon lekker gaan voetballen in de 3e klasse of iets dergelijks.
Pilsie na afloop, frikandelletje mayo.
Waarom toch zo ambitieus?
dan kun je alleen maar vermoeden dat hij chocoladepasta op zijn boterhammetjes heeft inderdaad..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Koeman volgend jaar hogerop gaat dan klopt er iets niet.
gewoon ent als Rijkaard, die degradeerde met Sparta en mocht daarna naar Barcelonaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Koeman volgend jaar hogerop gaat dan klopt er iets niet.
Volendam misschien?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom een club Koeman zou willen hebben, bij zijn 2 clubs heeft hij alleen maar ellende veroorzaakt. Op papier deed hij het bij Ajax wel ok de vorige 2 seizoenen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand alleen op basis daarvan zouden aannemen......
Als je zijn aankoop-, wissel, en tactiekbeleid bekijkt is hij gewoon erg zwak.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon ent als Rijkaard, die degradeerde met Sparta en mocht daarna naar Barcelona
Henk te Cate (die zal alleen niet zo makkelijk te halen zijn)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef HeyFreak het volgende:
en wie zou koeman moeten opvolgen dan? Ik kan me eigenlijk geen trainer bedenken....
Krol met Van Basten leek mij twee jaar geleden wel wat.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef HeyFreak het volgende:
en wie zou koeman moeten opvolgen dan? Ik kan me eigenlijk geen trainer bedenken....
Roda-JC trainerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef HeyFreak het volgende:
Jij bent zeker voor Feyenoord, dacht ik alquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
Gewoon lekker gaan voetballen in de 3e klasse of iets dergelijks.
Pilsie na afloop, frikandelletje mayo.
Waarom toch zo ambitieus?
nee hoor, de 88 generatie heeft voorals nog pas één trainer voortgebracht die t aan t maken is, Rijkaard en ook die heeft nog geen prijzen gewonnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Is het raar als ik eens niet aan een naar boven gevallen Nederlandse generatie '88-coach denk en gewoon vind dat er de komende jaren een tactisch, gepokt en gemazelde sterke coach uit het buitenland moet komen als tussenpaus?
Desnoods een Italiaan die het spelletje wel snapt ?
Italiaan en aanvallend voetbal?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Is het raar als ik eens niet aan een naar boven gevallen Nederlandse generatie '88-coach denk en gewoon vind dat er de komende jaren een tactisch, gepokt en gemazelde sterke coach uit het buitenland moet komen als tussenpaus?
Desnoods een Italiaan die het spelletje wel snapt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |