abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25234114
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman kon Maxi Lopez kopen voor een schamele 8 miljoen van River Plate.Vond hem Ajax onwaardig.

Vanavond redt ie Barcelona met een doelpunt en een assist.

Weer eens bedankt Koeman.

Juist slim. Want ook Maxi López had het niet gered bij Ajax en was dan veel te duur geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 22:30:41 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_25240460
Ga weg Koeman ga uit m'n beeld, je schaduw irriteert me al. Wat een wissel

Flikker een eind op met je dikke reet ga op je miljoenen zitten maar laat Ajax met rust.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25240535
Godverdomme...HIj gaat opstappen...ik zag het in zn ogen...wedden om 10 euro?
pi_25240549
Koeman moet echt opzouten bij Ajax, het elftal speelt echt zwaar bagger en dat kun je niet langer de spelers aanrekenen, het is absoluut geen team zoals het nu speelt. Ik hoop dat henk ten Cate heel snel het stokje komt overnemen van Koeman
pi_25240563
Zou niet raar zijn wanneer er vrijdag een persconferentie is.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:46:25 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25240567
En Obodai speelt gewoon 90 minuten

't Wordt bijna lachwekkend
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:47:25 #57
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25240585
Gvd, de laatste jraen kreeg geen enkele trainer de zaak op de rails, dus noiu leg het opeen s aan koeman? Co wa sredelijk op weg leek het, maar die moesdt toen weg.

Een langetermijnvisie zou ook wel eenbs fijn zijn
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:49:45 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25240636
Koeman gaat echt niet opstappen hoor, tenminste niet voor het einde van het seizoen. Hij zingt het uit, want het bestuur is te laf om 'm eruit te schoppen.
pi_25240646
Meestal zijn reacties na zo een wedstrijd wat impulsief, maar ik denk dat het toch nu maar het beste is als Ronald Koeman vertrekt. Natuurlijk niet nu op dit moment, want dat is zinloos, maar gewoon aan het einde van dit seizoen. Ik ben zijn manier van voetbal zat.

De wedstrijd van vandaag gaf dat goed aan. In de Arena was Ajax nog heer een meester, maar nu leek Auxerre veel sterker. Was dat ook zo? Nee, natuurlijk niet. Auxerre was helemaal niet beter dan vorige week. Ze speelde nogsteeds rommelig en ongecontroleerd. Maar Ajax speelde zoals altijd (onder Koeman) laf voetbal. Echt PSV-voetbal, zoals PSV speelde tegen AS Monaco. Dat wil zeggen dat hij na de 1-1 van Babel laf ging verdedigen als belgen en italianen en maar hopen dat er in de tweede helft niet gescoord zou worden door Auxerre. En dat doet Koeman veel vaker, ook tegen MIlan, Valencia en Olympique Lyon 2 seizoenen geleden. Dat laffe verdedigende belgische spel, verschrikkelijk gewoon. Bij een 1-1 stand moet je gewoon vol op de aanval blijven spelen, zeker tegen een club als Auxerre. Maar Koeman durft dat niet, hij durft niet aanvallend met de punt naar voren (met een nr.10 dus) te spelen. On-Ajax dus en laf. Tiijd voor Koeman om te gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_25240665
Ik ga maar eens een voorraad witte zakdoekjes halen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25240688
oprotten met die mafkees . Dat hij niet eens in kan zien dat zijn middenveld overlopen werd en daar niet ingreep maakt hem overbodig.
pi_25240700
pi_25240784
jezus wat een zonde zeg om dit zo weg te geven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:04:03 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25240876
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Meestal zijn reacties na zo een wedstrijd wat impulsief, maar ik denk dat het toch nu maar het beste is als Ronald Koeman vertrekt. Natuurlijk niet nu op dit moment, want dat is zinloos, maar gewoon aan het einde van dit seizoen. Ik ben zijn manier van voetbal zat.

De wedstrijd van vandaag gaf dat goed aan. In de Arena was Ajax nog heer een meester, maar nu leek Auxerre veel sterker. Was dat ook zo? Nee, natuurlijk niet. Auxerre was helemaal niet beter dan vorige week. Ze speelde nogsteeds rommelig en ongecontroleerd. Maar Ajax speelde zoals altijd (onder Koeman) laf voetbal. Echt PSV-voetbal, zoals PSV speelde tegen AS Monaco. Dat wil zeggen dat hij na de 1-1 van Babel laf ging verdedigen als belgen en italianen en maar hopen dat er in de tweede helft niet gescoord zou worden door Auxerre. En dat doet Koeman veel vaker, ook tegen MIlan, Valencia en Olympique Lyon 2 seizoenen geleden. Dat laffe verdedigende belgische spel, verschrikkelijk gewoon. Bij een 1-1 stand moet je gewoon vol op de aanval blijven spelen, zeker tegen een club als Auxerre. Maar Koeman durft dat niet, hij durft niet aanvallend met de punt naar voren (met een nr.10 dus) te spelen. On-Ajax dus en laf. Tiijd voor Koeman om te gaan.
dat is geen PSV voetbal, bij PSV voetbal hou je boel wel dicht achterin en creeer je nog een kans
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25240906
Urby Emanuelson
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_25241028
Ronald miskoop Koeman ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:15:06 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25241061
dat interview net met Koeman
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25241120
adhv de TT, ja! Opgelost, slotje! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25241200
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
dat interview net met Koeman
ik heb het niet gezien, wat zei die allemaal?
pi_25241239
Koeman begint te twijfelen volgens mij. En op RTL5 zeiden ze dat het bestuur zich gaat beraden over zijn positie.
pi_25241295
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:22 schreef keijz het volgende:

[..]

ik heb het niet gezien, wat zei die allemaal?
hij vond het ook zonde dat zijn spelers het hebben weg gegeven.. verdomme HIJ heeft het weg gegeven door niet in te grijpen wat zijn taak is.
pi_25241335
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Koeman begint te twijfelen volgens mij. En op RTL5 zeiden ze dat het bestuur zich gaat beraden over zijn positie.
Voor deze wedstrijd was het niet aan de orde, en nu twijfelt hij. Dus in de voetbalwereld weet je dat het voorbij is...

Gelukkig. Dit seizoen is niet meer te redden vrees ik, maar alleen al voor het idee is het al fijn....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:38:48 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25241501
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:46 schreef popolon het volgende:
En Obodai speelt gewoon 90 minuten

't Wordt bijna lachwekkend
En hij speelde niet eens 90 minuten, ik raak de weg kwijt door de blonde kwibus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:38:49 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25241503
en nu weer een bijzonder interview met Koeman; stelt de journalist een kritische vraag zegt Koeman; "Is dat mijn schuld dat die bal erin gaat". Hij snapt t echt niet.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25241544
Helaas denk ik dat ze hem tot het einde van het seizoen laten zitten als er in de competitie nog redelijk gescoord wordt.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')