Het zal verdorie toch niet waar zijn!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Jemig, partijdige politici.
Straks ga je me nog vertellen dat elke politieke partij een eigen politieke agenda heeft.
Wat bedoel je? Heb jij liever mensen die niet helder kunnen denken?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:17 schreef Prego het volgende:
jij hebt er geen zin in en jij hebt liever...
fijn dat je voor jezelf praat
My point exactly!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
Ja, doe er maar weer makkelijk over... het is niet niets om door tientallen gekken met de dood bedreigd te worden.
Mijn PVDA....wat doe je.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef ferrarifreak het volgende:
Mooi. Gaan we Bos en alle PVDA-ers maar even het leven zuur maken zodat ze niet meer mee hoeven te doen aan de verkiezingen
Dus als ik het goed begrijp wil jij graag dat de 2e kamer wordt volgestopt met mensen die wel lid zijn van een politieke partij, maar niet partijdig zijn.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:22 schreef Hallulama het volgende:
Het is me toch wat dat wanneer ik het heb over onpartijdig men direct denkt dat dit niet kan gelden voor mensen die lid zijn van een politieke partij, ach en wee, waar moet dat heen?
Wellicht naar het Van Dale Hedendaags Nederlands?
on·par·tij·dig (bn.)
1 niet geleid door persoonlijke voorkeur => neutraal; <=> partijdig
Duh!
De nieuwe taktiek...iemand net zolang bedreigen totdat je kunt zeggen dat iemand een partijdig lid van een partij is en dan eisen dat deze zich niet langer met politiek bezig houdt. Moet je vooral mee beginnen. Geef je een heleboel idioten vrij spel.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef ferrarifreak het volgende:
Mooi. Gaan we Bos en alle PVDA-ers maar even het leven zuur maken zodat ze niet meer mee hoeven te doen aan de verkiezingen
Erwin, ik bedoel te zeggen dat het niet slim is wanneer er mensen in de politiek bezig zijn met zaken waar ze emotioneel gezien teveel bij betrokken zijn.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:32 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil jij graag dat de 2e kamer wordt volgestopt met mensen die wel lid zijn van een politieke partij, maar niet partijdig zijn.![]()
Wat hebben die 'onpartijdige' mensen daar dan nog te zoeken? Als het allemaal zo makkelijk was was de 2e kamer niet eens nodig. Dan kon meneer de dictator (ook onpartijdig uiteraard) het prima alleen af.
...quote:Op maandag 21 februari 2005 23:22 schreef Hallulama het volgende:
Het is me toch wat dat wanneer ik het heb over onpartijdig men direct denkt dat dit niet kan gelden voor mensen die lid zijn van een politieke partij, ach en wee, waar moet dat heen?
Wellicht naar het Van Dale Hedendaags Nederlands?
on·par·tij·dig (bn.)
1 niet geleid door persoonlijke voorkeur => neutraal; <=> partijdig
Duh!
Je had ook kunnen nadenken voor je deze onzin neerzette.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:37 schreef Hallulama het volgende:
Ik had het woord "onpartijdig" nooit moeten gebruiken, daar kunnen jullie als politiek-freaks schijnbaar niet onpartijdig mee omgaan
Het zou heel fijn zijn om genuanceerde Balkenendes als bestuurders te kunnen begroeten op diverse plekken. Onze mediacratie biedt echter kansen aan populisten en mediagetrainden van divers allooi. Speciaal aan hen die zich van goede banden met de pers hebben verzekerd. Onpartijdigheid en objectiviteit blijft zo niets anders dan een vrome wens.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:04 schreef Hallulama het volgende:
Hirsi Ali en Wilders zijn teveel aangetast in hun privé-leven om nog onpartijdig en objectief te kunnen handelen, en ik heb geen zin in emotionele mensen die het land besturen, ik heb liever mensen die helder kunnen denken.
Nee zeg! Ze zouden zo maar begrip op kunnen brengen voor mensen die in dezelfde positie zitten! Dat zou wat zijn zeg!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Erwin, ik bedoel te zeggen dat het niet slim is wanneer er mensen in de politiek bezig zijn met zaken waar ze emotioneel gezien teveel bij betrokken zijn.
Niks geen stemmingmakerij. Meer hun mening en die van een groot deel van het volk verkondigen. Waarom dacht je dat ze zoveel steun krijgen? Puur omdat mensen zich ermee kunnen identificerenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:10 schreef Hallulama het volgende:
Ze zijn wel degelijk actief bezig, en hebben zeer veel invloed, al is het alleen maar via stemmingmakerij en wat de media er mee doet.
Als de collega's van Hirsi Ali en Wilders hun werk goed zouden doen dan hadden Hirsi Ali en Wilders nooit zo hard hoeven te schreeuwen en was er niets aan de hand geweest voor wat die twee betreft.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:35 schreef wonko het volgende:
[..]
De nieuwe taktiek...iemand net zolang bedreigen totdat je kunt zeggen dat iemand een partijdig lid van een partij is en dan eisen dat deze zich niet langer met politiek bezig houdt. Moet je vooral mee beginnen. Geef je een heleboel idioten vrij spel.
Hou toch op! Identificeren waarmee? Met bedreigingen? Met niet meer kunnen gaan of staan waar je wilt? Met onderduikadressen?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:46 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Niks geen stemmingmakerij. Meer hun mening en die van een groot deel van het volk verkondigen. Waarom dacht je dat ze zoveel steun krijgen? Puur omdat mensen zich ermee kunnen identificeren
De boodschap is nog lang niet duidelijk. En wou je als dank de boodschapper maar monddood maken? Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:46 schreef Hallulama het volgende:
Als de collega's van Hirsi Ali en Wilders hun werk goed zouden doen dan hadden Hirsi Ali en Wilders nooit zo hard hoeven te schreeuwen en was er niets aan de hand geweest voor wat die twee betreft.
De grootste stomp gaat dus inderdaad uit naar het gebrek aan daadkracht en de onverschilligheid van de rest van politiek Nederland.
Hoe dan ook, de boodschap is inmiddels duidelijk, men werkt er aan, dus de taak van Hirsi Ali en Wilders zit er op.
Als politiek Nederland het dan vervolgens weer laat afweten, heeft politiek Nederland zelf schuld wanneer de volgende keer weer een kamerlid wordt bedreigd omdat hij of zij zichzelf genoodzaakt ziet om herrie te schoppen omdat zijn of haar collega's in Den Haag anders niet snappen dat er iets gaande is.
De boodschap is nog lang niet duidelijk zeg je? Voor jou niet misschien, maar voor mij wel hoor!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef wonko het volgende:
[..]
De boodschap is nog lang niet duidelijk. En wou je als dank de boodschapper maar monddood maken? Wat een onzin zeg.
Je snapt er echt niets van he?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind het vreselijk, politici die daadwerkelijk staan achter wat ze zeggen. Ze zouden eigenlijk gewoon neutraal moeten zijn en nergens een mening over geven, zeker niet hun persoonlijke, we stemmen immers niet op personen omdat we het eens zijn met hun denkbeelden!
Belachelijk.
Al hebben dierenactivisten sambal oelek op de scrotum van Geert Wilders gesmeerd, waardoor hij steeds "GODVERDOMME MIJN BALLEN!!!" roept, dan nog, dan nog mogen mensen, met schone en vieze testikels, op hem stemmen als ze dat willen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hou toch op! Identificeren waarmee? Met bedreigingen? Met niet meer kunnen gaan of staan waar je wilt? Met onderduikadressen?
Sorry hoor, ik kan me daar absoluut niet mee identificeren, jij wel?
Maak jij dat dagelijks mee, ArnoKlaassen?
WIe is er agent en wie zijn vrouw is vermoord? Hirsi of Wilders? Of is dit weer zo'n overdrijving om de nutteloosheid van je betoog aan te tonen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:00 schreef Hallulama het volgende:
Je snapt er echt niets van he?
Stel je voor, je vader is agent, en je moeder wordt vermoord.
Is het dan wijs dat de politie jouw vader op die zaak zet?
Owww, voor jou is het duidelijk. Zeg dat dan meteen. Nou, dan mag jij in jouw wereldje die twee van hun taken ontheffen. Laat je de echte wereld nu met rust?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Hallulama het volgende:
De boodschap is nog lang niet duidelijk zeg je? Voor jou niet misschien, maar voor mij wel hoor!
De boodschappers bedank ik verder hartelijk voor hun inzet, voor het wagen van hun leven dankzij het brengen van informatie op een domme manier.
Het had veel subtieler gekund, als de rest van politiek Nederland wat meer op had gelet.
Neen, dat heet: psychologie.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:07 schreef wonko het volgende:
[..]
WIe is er agent en wie zijn vrouw is vermoord? Hirsi of Wilders? Of is dit weer zo'n overdrijving om de nutteloosheid van je betoog aan te tonen.
Het is juist goed dat politici persoonlijk worden. Dan dringt het eindelijk tot hun botte kop door hoe onveilig het is qua criminaliteit. Pas wanneer ze het zelf ervaren, zetten ze zich er 100% voor in.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:00 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Is PartyFlock down?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:07 schreef TerrorFront het volgende:#care laat haar/hem lekkol =] en dan nog met sommige dingetjes benk ut toch egt wel eens
Dat is absoluut een juist punt, echter, zo goed als positieve emoties kunnen werken, zo slecht kunnen negatieve emoties werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Het is juist goed dat politici persoonlijk worden. Dan dringt het eindelijk tot hun botte kop door hoe onveilig het is qua criminaliteit. Pas wanneer ze het zelf ervaren, zetten ze zich er 100% voor in.
Mooi voorbeeld is Dick Cheney, vice-president van de VS. De Republikeinen en Bush zijn tegen het homohuwelijk, maar Dick Cheney niet omdat hij een lesbische dochter heeft.
Dus je acht mensen die misbruikt, verkracht, beroofd, bestolen en/of anderszins onrechtvaardig door het lot zijn behandeld, onbekwaam?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:04 schreef Hallulama het volgende:
Hirsi Ali en Wilders zijn teveel aangetast in hun privé-leven om nog onpartijdig en objectief te kunnen handelen
Vertel dan eens. Hoe staat de moord op de vrouw van een politieagent in relatie tot de bedreiging van politici?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:09 schreef Hallulama het volgende:
Neen, dat heet: psychologie.
En staat wel degelijk in relatie tot.
Ach, ze hadden hun momentum, en dat is nu voorbij.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is PartyFlock down?
Ontopic:
Als ze zouden aftreden krijgen de bedreigers en mensen die de waarheid niet boven tafel willen hebben hun zin. Lijkt me totaal niet wenselijk. Dat zou namelijk betekenen dat chantage en bedreigingen werken. Dan zijn we erg ver van huis
AHA!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat is absoluut een juist punt, echter, zo goed als positieve emoties kunnen werken, zo slecht kunnen negatieve emoties werken.
Kritiek hebben op een religie is niet hetzelfde als beledigen. Ik begrijp ook wel dat bepaalde mensen liever alles in de doofpot stoppen maar dat is niet wenselijk. Dan gaan we namelijk een paar jaar terug de tijd in alleen maar omdat een religie niet in deze moderne tijd pastquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:11 schreef du_ke het volgende:
Ze zijn al in de bak gegooid dus we zijn een mooi end op weg.
Maar on-topic als ze eens gewoon hun werk als kamerlid serieus zouden nemen en wat minder tijd zouden besteden aan het uitgebreid beledigen van alles wat los en vast zit.
En Hirsi en WIlders hebben negatieve emoties? Zou je niet denken dat ze juist gesterkt worden zo? Gesterkt in hun strijd tegen het onrecht?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:10 schreef Hallulama het volgende:
Dat is absoluut een juist punt, echter, zo goed als positieve emoties kunnen werken, zo slecht kunnen negatieve emoties werken.
Leg eens uit waarom dat voorbij zou moeten zijn...volgens mij beginnen ze net.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ach, ze hadden hun momentum, en dat is nu voorbij.
Maar dan geef je toch een verkeerd signaal af als ze zouden aftreden? Toegeven aan terreur moet je nooit doen. Want dan is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Hallulama het volgende:
Je sentimentaliseert precies de andere kant opquote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hou toch op! Identificeren waarmee? Met bedreigingen? Met niet meer kunnen gaan of staan waar je wilt? Met onderduikadressen?
Bijna, ik acht hen onbekwaam TIJDENS de verkrachting, beroving, etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus je acht mensen die misbruikt, verkracht, beroofd, bestolen en/of anderszins onrechtvaardig door het lot zijn behandeld, onbekwaam?
Ze zijn gewoon bijzonder vermoeiend.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kritiek hebben op een religie is niet hetzelfde als beledigen. Ik begrijp ook wel dat bepaalde mensen liever alles in de doofpot stoppen maar dat is niet wenselijk. Dan gaan we namelijk een paar jaar terug de tijd in alleen maar omdat een religie niet in deze moderne tijd past
Laat ze dan niet aftreden, maar gewoon hun mond houden en aan het werk gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dan geef je toch een verkeerd signaal af als ze zouden aftreden? Toegeven aan terreur moet je nooit doen. Want dan is het hek van de dam.
Dan houd je weinig mensen over. Wat te denken van al die moslims die door Hirsi en Wilders c.s. beledigd zouden zijn? Die moeten zich verre van de politiek houden.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Dus je acht mensen die misbruikt, verkracht, beroofd, bestolen en/of anderszins onrechtvaardig door het lot zijn behandeld, onbekwaam?
Negativiteit met negativiteit bestrijden is GEEN goed plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:14 schreef wonko het volgende:
[..]
En Hirsi en WIlders hebben negatieve emoties? Zou je niet denken dat ze juist gesterkt worden zo? Gesterkt in hun strijd tegen het onrecht?
Etaleren van wensdenken lijkt me geen goede eigenschap voor iemand die opinieërend probeert op te treden. Doen van absolute uitspraken die vlot weerlegbaar kunnen zijn of worden wekt ook al weinig vertrouwen in de verwoorde opinie van de betreffende 'spreker'.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
mafkees..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:17 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Laat ze dan niet aftreden, maar gewoon hun mond houden en aan het werk gaan.
Bull...die haat en nijd werden vaak met de mantel der multiknuffel toegedekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:17 schreef du_ke het volgende:
Ze zijn gewoon bijzonder vermoeiend.
En die paar jaar terug, geen heel verkeerd idee misschien toen was er een stuk minder haat en agressie in dit land.
Gewoon niet meer dus. Als je een beetje nadenkt dan besef je dat problemen niet opgelost worden door je te onderwerpen aan 1 of andere vage god. Richt je meer op het verbeteren van je eigen en andermans leven. En dat lukt niet met wat voor vorm van geloofsdwang dan ook.quote:En die Islam past net zo goed in onze moderne tijd als de gereformeerde kerk vrijgemaakt of aanverwanten.
Dat is een persoonlijke meningquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:17 schreef du_ke het volgende:
Ze zijn gewoon bijzonder vermoeiend.
De polarisatie is het product van jarenlange concessie politiek en lafheid. Dus die paar jaar geleden leek het mss beter maar het broeide onderhuids.quote:En die paar jaar terug, geen heel verkeerd idee misschien toen was er een stuk minder haat en agressie in dit land.
Niet mee eens. Het Christendom is over het algemeen verder ontwikkeld dan de Islam.quote:En die Islam past net zo goed in onze moderne tijd als de gereformeerde kerk vrijgemaakt of aanverwanten.
Doen ze toch ook? Maar dan moeten ze wel hun werk in veiligheid kunnen doen. Niemand kiest volgens mij voor een levensbedreigende werksituatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:17 schreef Hallulama het volgende:
Laat ze dan niet aftreden, maar gewoon hun mond houden en aan het werk gaan.
"Wouter Bos moet ophouden de bezuinigingen te bekritiseren. Negativiteit met negativiteit bestrijden is GEEN goed plan."quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:19 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Negativiteit met negativiteit bestrijden is GEEN goed plan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:19 schreef Hallulama het volgende:
Negativiteit met negativiteit bestrijden is GEEN goed plan.
Dat is ook een mooie.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Maar Wilders en Hirsi zijn helemaal niet negatief...ze willen juist graag een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren. Dit doen ze door kritische vragen te stellen over bepaalde geloofsuitingen. Niets mis mee.
offtopic:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef sjun het volgende:
Etaleren van wensdenken lijkt me geen goede eigenschap voor iemand die opinieërend probeert op te treden. Doen van absolute uitspraken die vlot weerlegbaar kunnen zijn of worden wekt ook al weinig vertrouwen in de verwoorde opinie van de betreffende 'spreker'.![]()
precies, aftreden!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Etaleren van wensdenken lijkt me geen goede eigenschap voor iemand die opinieërend probeert op te treden. Doen van absolute uitspraken die vlot weerlegbaar kunnen zijn of worden wekt ook al weinig vertrouwen in de verwoorde opinie van de betreffende 'spreker'.![]()
En was dat veel erger dan brandende moskeeën, kerken en een pak printerpapier op de borst van een filmmaker?quote:Bull...die haat en nijd werden vaak met de mantel der multiknuffel toegedekt.
Volgens mij is Casablanca een stuk liberaler dan laten we zeggen Kampen of Urk. Het zijn bepaalde uitwassen die niet lekker lopen. Maar mag je daar een heel geloof op afrekenen?quote:Niet mee eens. Het Christendom is over het algemeen verder ontwikkeld dan de Islam.
Volgens mij snap jij niet zoveel van het begrip democratie. Politie en politici zijn 2 totaal verschillende dingen. Als je voor een politicus kiest doe je dat vanwege die persoon's standpunten. In politiezaken is persoonlijke betrokkenheid niet gewenst om overduidelijke redenen, in de politiek precies het omgekeerde om al even duidelijke redenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:00 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik zeg over het algemeen genomen. Vergelijk de Arabische wereld eens met het Christelijke Europa.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:29 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij is Casablanca een stuk liberaler dan laten we zeggen Kampen of Urk. Het zijn bepaalde uitwassen die niet lekker lopen. Maar mag je daar een heel geloof op afrekenen?
Ik denk eerder dat wat jij noemt gevolgen zijn van het stellen van kritische vragen over de misbruik van genoemde multiknuffel. Waar gehakt wordt vallen spaanders idee. Of had je gewoon door willen gaan met het tolereren van al die ellende?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:29 schreef du_ke het volgende:
En was dat veel erger dan brandende moskeeën, kerken en een pak printerpapier op de borst van een filmmaker?
Definieer afrekenen. En soms zijn er wel erg veel uitwassen.quote:Volgens mij is Casablanca een stuk liberaler dan laten we zeggen Kampen of Urk. Het zijn bepaalde uitwassen die niet lekker lopen. Maar mag je daar een heel geloof op afrekenen?
Onzin, emotionele mensen zijn alleen nuttig in het artistieke circuitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet zoveel van het begrip democratie. Politie en politici zijn 2 totaal verschillende dingen. Als je voor een politicus kiest doe je dat vanwege die persoon's standpunten. In politiezaken is persoonlijke betrokkenheid niet gewenst om overduidelijke redenen, in de politiek precies het omgekeerde om al even duidelijke redenen.
Wat een onzin ..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
En was dat veel erger dan brandende moskeeën, kerken en een pak printerpapier op de borst van een filmmaker?
[..]
Volgens mij is Casablanca een stuk liberaler dan laten we zeggen Kampen of Urk. Het zijn bepaalde uitwassen die niet lekker lopen. Maar mag je daar een heel geloof op afrekenen?
Winny de Jongquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef Harry_Sack het volgende:
wat vinden we eigenlijk van Winny de Jong? Waarom moest die wel aftreden en moet Geert Wilbers dat niet?
religie is emotie... afschaffen maarquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Onzin, emotionele mensen zijn alleen nuttig in het artistieke circuit
In het bestuurlijke circuit wil je juist rationeel en objectief gedrag zien lijkt me, en ik vraag me dus af of dat nog mogelijk is voor twee mensen wiens privé-leven aan diggelen ligt.
Als ik het overigens heb over rationeel en objectief gedrag dan kun je termen als links en rechts wat politiek betreft ook afschaffen inderdaad, weg er mee!
Winny de Jong, waar het hart vol van zit loopt de mond van over?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef Harry_Sack het volgende:
wat vinden we eigenlijk van Winny de Jong? Waarom moest die wel aftreden en moet Geert Wilbers dat niet?
Ik ook. Maar ze zijn gekozen, en vertegenwoordigen een deel van het volk.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:04 schreef Hallulama het volgende:
ik heb liever mensen die helder kunnen denken.
kan je eigenlijk wel van 'funktioneren spreken als je maar 4 dagen per week je smoel laat zien in Den Haag..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, maak d'r maar een geintje van. Ik zie Wilbers nog wel in een goedkope Duitse pornofilm opduiken met dat haar van 'm ..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Winny de Jong
Zou ze nog leven?
Ik denk niet dat je Winny en Geert kan vergelijken. Winny is een hysterische vrouw en Wilders niet
Dat zei Winny ook in 1984..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Winny de Jong, waar het hart vol van zit loopt de mond van over?:
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Maar Wilders en Hirsi zijn helemaal niet negatief..
Ik laat dergelijke besluiten graag over aan de democratie Harry. Een geregisseerde revolte (á la Keer het Tij) werkte destijds bij Pieter Jelles Troelstra ook al niet. Jan Marijnissen heeft dat goed in de gaten. Bij zijn volgelingen zal dit uiteindelijk ook wel doordringen...quote:
Als zijn politieke carričre mislukt kan hij dat idd nog altijd overwegenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, maak d'r maar een geintje van. Ik zie Wilbers nog wel in een goedkope Duitse pornofilm opduiken met dat haar van 'm ..
Kom op Sjun, je tekst wordt steeds suggestiever voor diegenen die er oog voor hebben. En dat oog kijkt al een jaar..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:45 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik laat dergelijke besluiten graag over aan de democratie Harry. Een geregisseerde revolte (á la Keer het Tij) werkte destijds bij Pieter Jelles Troelstra ook al niet. Jan Marijnissen heeft dat goed in de gaten. Bij zijn volgelingen zal dit uiteindelijk ook wel doordringen...
![]()
De Islam en andere religies zijn alles behalve rationeel en objectied, en het gevaar is dat die nog veel meer invloed hebben op mensen dan het dagelijks bestuur. Als er iets uit de hedendaagse politiek moet verdwijnen zijn het wel religeuze partijen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Onzin, emotionele mensen zijn alleen nuttig in het artistieke circuit
In het bestuurlijke circuit wil je juist rationeel en objectief gedrag zien lijkt me, en ik vraag me dus af of dat nog mogelijk is voor twee mensen wiens privé-leven aan diggelen ligt.
Als ik het overigens heb over rationeel en objectief gedrag dan kun je termen als links en rechts wat politiek betreft ook afschaffen inderdaad, weg er mee!
Je lijkt je aardig in haar wedervaren verdiept te hebben Harry. Persoonlijke interesse in dit object van navorsing of ledigheid?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, maak d'r maar een geintje van. Ik zie Wilbers nog wel in een goedkope Duitse pornofilm opduiken met dat haar van 'm ..
[..]
Dat zei Winny ook in 1984..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |