Het zal verdorie toch niet waar zijn!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Jemig, partijdige politici.
Straks ga je me nog vertellen dat elke politieke partij een eigen politieke agenda heeft.
Wat bedoel je? Heb jij liever mensen die niet helder kunnen denken?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:17 schreef Prego het volgende:
jij hebt er geen zin in en jij hebt liever...
fijn dat je voor jezelf praat
My point exactly!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
Ja, doe er maar weer makkelijk over... het is niet niets om door tientallen gekken met de dood bedreigd te worden.
Mijn PVDA....wat doe je.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef ferrarifreak het volgende:
Mooi. Gaan we Bos en alle PVDA-ers maar even het leven zuur maken zodat ze niet meer mee hoeven te doen aan de verkiezingen
Dus als ik het goed begrijp wil jij graag dat de 2e kamer wordt volgestopt met mensen die wel lid zijn van een politieke partij, maar niet partijdig zijn.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:22 schreef Hallulama het volgende:
Het is me toch wat dat wanneer ik het heb over onpartijdig men direct denkt dat dit niet kan gelden voor mensen die lid zijn van een politieke partij, ach en wee, waar moet dat heen?
Wellicht naar het Van Dale Hedendaags Nederlands?
on·par·tij·dig (bn.)
1 niet geleid door persoonlijke voorkeur => neutraal; <=> partijdig
Duh!
De nieuwe taktiek...iemand net zolang bedreigen totdat je kunt zeggen dat iemand een partijdig lid van een partij is en dan eisen dat deze zich niet langer met politiek bezig houdt. Moet je vooral mee beginnen. Geef je een heleboel idioten vrij spel.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef ferrarifreak het volgende:
Mooi. Gaan we Bos en alle PVDA-ers maar even het leven zuur maken zodat ze niet meer mee hoeven te doen aan de verkiezingen
Erwin, ik bedoel te zeggen dat het niet slim is wanneer er mensen in de politiek bezig zijn met zaken waar ze emotioneel gezien teveel bij betrokken zijn.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:32 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil jij graag dat de 2e kamer wordt volgestopt met mensen die wel lid zijn van een politieke partij, maar niet partijdig zijn.![]()
Wat hebben die 'onpartijdige' mensen daar dan nog te zoeken? Als het allemaal zo makkelijk was was de 2e kamer niet eens nodig. Dan kon meneer de dictator (ook onpartijdig uiteraard) het prima alleen af.
...quote:Op maandag 21 februari 2005 23:22 schreef Hallulama het volgende:
Het is me toch wat dat wanneer ik het heb over onpartijdig men direct denkt dat dit niet kan gelden voor mensen die lid zijn van een politieke partij, ach en wee, waar moet dat heen?
Wellicht naar het Van Dale Hedendaags Nederlands?
on·par·tij·dig (bn.)
1 niet geleid door persoonlijke voorkeur => neutraal; <=> partijdig
Duh!
Je had ook kunnen nadenken voor je deze onzin neerzette.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:37 schreef Hallulama het volgende:
Ik had het woord "onpartijdig" nooit moeten gebruiken, daar kunnen jullie als politiek-freaks schijnbaar niet onpartijdig mee omgaan
Het zou heel fijn zijn om genuanceerde Balkenendes als bestuurders te kunnen begroeten op diverse plekken. Onze mediacratie biedt echter kansen aan populisten en mediagetrainden van divers allooi. Speciaal aan hen die zich van goede banden met de pers hebben verzekerd. Onpartijdigheid en objectiviteit blijft zo niets anders dan een vrome wens.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:04 schreef Hallulama het volgende:
Hirsi Ali en Wilders zijn teveel aangetast in hun privé-leven om nog onpartijdig en objectief te kunnen handelen, en ik heb geen zin in emotionele mensen die het land besturen, ik heb liever mensen die helder kunnen denken.
Nee zeg! Ze zouden zo maar begrip op kunnen brengen voor mensen die in dezelfde positie zitten! Dat zou wat zijn zeg!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Erwin, ik bedoel te zeggen dat het niet slim is wanneer er mensen in de politiek bezig zijn met zaken waar ze emotioneel gezien teveel bij betrokken zijn.
Niks geen stemmingmakerij. Meer hun mening en die van een groot deel van het volk verkondigen. Waarom dacht je dat ze zoveel steun krijgen? Puur omdat mensen zich ermee kunnen identificerenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:10 schreef Hallulama het volgende:
Ze zijn wel degelijk actief bezig, en hebben zeer veel invloed, al is het alleen maar via stemmingmakerij en wat de media er mee doet.
Als de collega's van Hirsi Ali en Wilders hun werk goed zouden doen dan hadden Hirsi Ali en Wilders nooit zo hard hoeven te schreeuwen en was er niets aan de hand geweest voor wat die twee betreft.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:35 schreef wonko het volgende:
[..]
De nieuwe taktiek...iemand net zolang bedreigen totdat je kunt zeggen dat iemand een partijdig lid van een partij is en dan eisen dat deze zich niet langer met politiek bezig houdt. Moet je vooral mee beginnen. Geef je een heleboel idioten vrij spel.
Hou toch op! Identificeren waarmee? Met bedreigingen? Met niet meer kunnen gaan of staan waar je wilt? Met onderduikadressen?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:46 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Niks geen stemmingmakerij. Meer hun mening en die van een groot deel van het volk verkondigen. Waarom dacht je dat ze zoveel steun krijgen? Puur omdat mensen zich ermee kunnen identificeren
De boodschap is nog lang niet duidelijk. En wou je als dank de boodschapper maar monddood maken? Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:46 schreef Hallulama het volgende:
Als de collega's van Hirsi Ali en Wilders hun werk goed zouden doen dan hadden Hirsi Ali en Wilders nooit zo hard hoeven te schreeuwen en was er niets aan de hand geweest voor wat die twee betreft.
De grootste stomp gaat dus inderdaad uit naar het gebrek aan daadkracht en de onverschilligheid van de rest van politiek Nederland.
Hoe dan ook, de boodschap is inmiddels duidelijk, men werkt er aan, dus de taak van Hirsi Ali en Wilders zit er op.
Als politiek Nederland het dan vervolgens weer laat afweten, heeft politiek Nederland zelf schuld wanneer de volgende keer weer een kamerlid wordt bedreigd omdat hij of zij zichzelf genoodzaakt ziet om herrie te schoppen omdat zijn of haar collega's in Den Haag anders niet snappen dat er iets gaande is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |