Dank je, als ik een fanclub had, was jij erelid geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds onder de indruk van het feit dat je überhaupt kan lezen.
Zoals je misschien al weet heb ik het niet zo op met vooringekleurde kranten en dito artikelen. De volkskrant lezen heeft daarom meer te maken met jezelf overtuigen d.m.v. demagogie aan de hand van het verlengstuk van links Nederland.quote:Nu nog doorkrijgen dat je niet op één bron af kan gaan voor je oordeelsvorming en je bent een heel stuk verder.
goeie vraag.. iets stouts geroepen over SCH en zijn kornuiten wellicht ? ik mis ook al een post waarin ik aangaf te begrijpen waarom hij zo fel pro moslim en pro pedo is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:51 schreef Tikorev het volgende:
Waarom zijn twee berichten van mij verwijderd uit Geert Wilders op de Tokkietoer
Ik had al gezegd dat ik offtopic en op de man spelen niet wil. De laatste stuk of tien posts zijn om die reden weggehaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
goeie vraag.. iets stouts geroepen over SCH en zijn kornuiten wellicht ? ik mis ook al een post waarin ik aangaf te begrijpen waarom hij zo fel pro moslim en pro pedo is.![]()
Moet ik jou ergens van kennen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
Och gut het northernstar modje is nog steeds nijdig dat ik hem ooit in feedback voor lul heb gezet met zijn selectieve gemod.
Het probleem is juist dat je post in het algemeen weinig inhoud kennen.quote:Als ik in elke post ergens de zin zet dat Nederland een kloteland is, dan heb je dat maar gewoon te accepteren. Mijn posts zijn verder in orde dus als het je niet aanstaat dan is dat pech gehad. Je heb je maar inhoudelijk op posts te concentreren en verder niet. Verder zegt het wel genoeg dat je je verbergt achter 'ja maar maar het sloeg op andere posts' als andere users je ook op je fantastische mod-kwaliteiten wijzen
Nee, je bent hier op een forum en niet op je eigen website. Veel mensen die hier komen wonen in Nederland en zitten niet te wachten op dergelijke opmerkingen. Het voegt inhoudelijk niets toe en je laat er alleen maar je gebrek aan respect voor Nederland en haar inwoners mee zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
Als ik in elke post ergens de zin zet dat Nederland een kloteland is, dan heb je dat maar gewoon te accepteren.
Als wij die *niets tot de discussie toevoegende postings* weghalen heb je dat ook maar te accepteren. We zijn hier nu eenmaal om een discussie nog een beetje normaal te laten verlopen en mogen corrigeren daar waar nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
Als ik in elke post ergens de zin zet dat Nederland een kloteland is, dan heb je dat maar gewoon te accepteren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook net. Er staan quotes van posts die er niet meer staan. Als er iemand posts gaat verwijderen, mag dat toch wel even vermeld worden. Vind ik dan.
Wazig, cuz Loedertje volgens mij niet bezig was geweest in dat topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Dat weet ik niet NightH4wk. In dat bewuste topic heb ik niets weggehaald. Maar ook ik zet het er niet meer altijd bij. Het staat duidelijk in de faq dat posts buiten de policy ed. zonder meer verdwijnen, dat behoeft niet aparte toelichting.
Geregeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:34 schreef Tikorev het volgende:
Mag "Geert Wilders op de Tokkietoer" een meer neutrale topictitel?
Het vorige deel was vol. Dan gaat het automatisch dicht. (Even naar beneden scrollen en bij "meer/minder topics" het op twee weken zetten - dan stond er wel bij)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Marseille het volgende:
sorry mijn vraag "waar is het topic GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG?" is per ongeluk een nieuw topic geworden.
maar wil nog wel graag antwoord op m'n vraag
Posts die de mods niet op prijs stellen worden tegenwoordig blijkbaar gewoon gedelete. Makkelijke en luie manier van modden. Maar goed, het aanbod van bekwame mensen is al lang geleden opgedroogd en het is tegenwoordig echt schrappen om uberhaupt een mod te vinden. Maar het blauwe kleurtje en die delete knop zijn natuurlijk wel kicken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:28 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waar zijn die posts nou heen?
Idem.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:28 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waar zijn die posts nou heen?
Ik heb geen zin om te gaan uitzoeken op welke datum exact deze regeling in werking is gegaan .quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Posts die de mods niet op prijs stellen worden tegenwoordig .....
Wat is dit nu voor een onzin? Motiveer jij maar waarom jij mijn posts verwijdert of staan ze je weer eens niet aan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:33 schreef Loedertje het volgende:
@kaalhei, als je denkt dat de lezers werkelijk iets missen dan plaatsen jullie je mening/visie toch nog eens?
Je mod met de modderators die je hebt en niet met de modderators die je wilt...quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:51 schreef NightH4wk het volgende:
Het is een structureel probleem op fok idd, maar dit is weer een uitschieter.
Daarnaast zou in dat topic dus gemodereerd moeten zijn door een mod van buiten NWS (de subforummods ontkennen allebei het deleten) of een admin, wazige boel.
Ik denk dat het topic gesloten is door een mod die er geen aparte sluitpost meer bij gezet heeft, aangezien de laatste reactie het al prima samenvatquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
OMG: "Chauffeur rockband dumpte poep op toeristen"
uhhm..... hoe kan een niet-mod een slotje zetten?? En wat betekent UTFS nou dan weer??
Aha, betreffende user heeft dus niveauquote:
Een luie mod dusquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat het topic gesloten is door een mod die er geen aparte sluitpost meer bij gezet heeft, aangezien de laatste reactie het al prima samenvat.
Ho ho, ik was het niet!quote:
Oohhhh nee dat dacht ik ook nietquote:
Mij?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een onzin? Motiveer jij maar waarom jij mijn posts verwijdert of staan ze je weer eens niet aan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mij?
We hebben een paar regeltjes hier, voldoen postings daar niet aan dan worden ze weleens verwijderd..
Meer argumenten heb ik niet.
En deze post voldoet dus blijkbaar wel aan die paar regeltjes?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je kunt een mes tussen je ribben krijgen
Dat heet Positieve Discriminatie*, Calella. Wèl even naar de nààm van de poster kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:31 schreef Calella het volgende:
[..]
[..]
En deze post voldoet dus blijkbaar wel aan die paar regeltjes?
Was gepost in Molukse en Nederlandse Jongeren slaan man Knock-out
En zeg nu niet dat je hem niet gezien hebt want 1 posts boven een post die jij quote staat de betreffende post gequote.
Blijkbaar mag doodwensen toch op Fok. Aangezien de betreffende user niet geband is en de post ook nog niet gedelete is.
Conform welke regel is mijn post verwijderd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mij?
We hebben een paar regeltjes hier, voldoen postings daar niet aan dan worden ze weleens verwijderd..
Meer argumenten heb ik niet.
Het lijkt erop ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 06:52 schreef QED het volgende:
[..]
Dat heet Positieve Discriminatie*, Calella. Wèl even naar de nààm van de poster kijken.
[*Een volkomen uit de tijd verschijnsel, maar blijkbaar nog zeer aktief op Fok!]![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Conform welke regel is mijn post verwijderd?
Ik neem aan dat je posting niet is verdwenen omdat je een typfoutje maakte beste kaalhei..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Conform welke regel is mijn post verwijderd?
Wat ik ook had geschreven, niets zou goed genoeg zijn kaalhei.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:41 schreef Kaalhei het volgende:
Moraal van het verhaal: Als een posting iemand niet bevalt om de inhoud, er werd immers niet in gequote, dan wordt het gewoon verwijderd. En na een kleine week vragen om uitleg krijg je dit te horen.
Dit jongetje heeft allang niet meer de illusie dat *het forum* naar grotere hoogtes zou kunnen stijgen (waarbij ik mij tevens afvraag of dat ligt aan het publiek of aan de zogenaamde toezichtshouders die hier vrijwillig een beetje rondhangen )quote:Nee jongens, jullie zijn echt top bezig, jullie stuwen het forum naar grote hoogten.
Ik weet dat dit razend moeilijk is, maar een moderator zoeken die objectief is?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
<snip>
Heb jij enig idee hoe we jij, wij en de users van NWSdat zouden kunnen bewerkstelligen dan?</snip>
Ik heb niet het gevoel dat ik niet objectief ben, zowel X-Ray als Yvonne als Milagro als SCH als BsB krijgen een opmerking als de postings te ver gaan ( en extremere tegenstellingen qua politiek en kijk op de maatschappij kun je niet vinden denk ik...)quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:48 schreef QED het volgende:
Dat wil zeggen: Ook als een moderator het niet met een poster eens is - en diens gedachtengoed zelfs verafschuwd - tòch laten staan?
Op heel FOK! bedoel je? Of heb je het nu over NWS en POL ?quote:Het is mij opgevallen dat bepaalde moderators zich teveel laten leiden door hun gevoel.
Heel begrijpelijk, maar niet relevant in een zò divers forum.
Succes ermee.
Ik beschuldig je helemaal niet van 'vriendjespolitiek'.quote:"Heb jij enig idee hoe we jij, wij en de users van NWSdat zouden kunnen bewerkstelligen dan?"
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:25 schreef QED het volgende:
Ummm, Loedertje, je schreef:
[..]
Ik beschuldig je helemaal niet van 'vriendjespolitiek'.
??
Ik kèn je niet. Ik geloof niet dat ik ooit met je te maken heb gehad?
Er was je wel degelijk iets opgevallen en ik vroeg je slechts of je ook op mij doelde (de rest kan mij weinig schelen namelijk.)quote:QED schreef:Het is mij opgevallen dat bepaalde moderators zich teveel laten leiden door hun gevoel
* Loedertje heeft gelukkig hele kleine teentjesquote:Pas goed op die gigantische tenen van je.
Nee Calella, doodsverwensingen mogen nog steeds niet in NWS. Maar dat betekent niet dat elke situatie precies hetzelfde is en daarbij wordt iedereen wel eens een keer gematst.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef Calella het volgende:
Klopt het dat je voor doodverwensingen dus tegenwoordig niet meer geband wordt?
Dus alleen de doodsverwensings-post wordt verwijderd?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee Calella, doodsverwensingen mogen nog steeds niet in NWS. Maar dat betekent niet dat elke situatie precies hetzelfde is en daarbij wordt iedereen wel eens een keer gematst.
De opmerking is weg, had toegegeven sneller gekund, maar desalniettemin. Hierbij laten?
Ja er is mij iets opgevallen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik niet objectief ben, zowel X-Ray als Yvonne als Milagro als SCH als BsB krijgen een opmerking als de postings te ver gaan ( en extremere tegenstellingen qua politiek en kijk op de maatschappij kun je niet vinden denk ik...)
Van vriendjespolitiek kun je mij (denk ik ) ook niet beschuldigen , note ook mijn eigen vriend indien hij te ver gaat .
Maar als jij concrete voorbeelden hebt die het tegendeel bewijzen dan zou ik hierover graag via mail of hier ter plaatse van gedachten wisselen, opbouwende kritiek is altijd welkom hoor
[..]
Op heel FOK! bedoel je? Of heb je het nu over NWS en POL ?
Dat is bij jou al erg snel. Maar kun je misschien wat concreter zijn? Dan kan ik er nog wat meequote:Op donderdag 17 maart 2005 11:53 schreef NorthernStar het volgende:
Wmb zit je weer op het randje BSB. Niet dat ik verwacht dat jij je er iets van aantrekt, maar dan weet je het alvast.
Dat is maar beeldspraak. Je moet er niet zo zwaar aan tillen homeyquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:15 schreef sp3c het volgende:
misschien niet jan en alleman voor hond uitmaken?
Neen, dat vind ik kwetsend als ik voor mezelf mag sprekenquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:27 schreef sp3c het volgende:
net zoiets als geitenneuker?
Er worden ook berichten verwijderd van trollen die de Islam aflebberen .quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:50 schreef QED het volgende:
[..]
Ja er is mij iets opgevallen.
Er is meerdere malen een bericht van mij verwijderd. Over de islam en haar uitwassen. Zoals ik al zei: Positive discriminatie heerst, op Fok!
quote:Dat is okay. Hoort bij het spel.
Is het je al opgevallen dat je in FB van NWS zit te posten?quote:Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij je aangesproken voelt, Loedertje?
dat is maar beeldspraak, je moet er niet zo zwaar aan tillen homeyquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dat vind ik kwetsend als ik voor mezelf mag spreken
Doe niet zo vreselijk kinderachtig. Post is weg, klaar. Kun je weer iets anders zoeken om je mee bezig te houden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:46 schreef Calella het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogal belachelijk he deze verklaring, vind je ook niet?
Ja natuurlijk wil ik jou dat uitleggen BansheeBoy.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is bij jou al erg snel. Maar kun je misschien wat concreter zijn? Dan kan ik er nog wat mee
Ga je gang dan maar want je bent de enige gebruiker op FoK! die ik na 4 jaar trouw FoK!ken nog steeds niet begrijpquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil ik jou dat uitleggen BansheeBoy.
Dat is helemaal niet nodig. Zo aanvaard ik het ook wel van jequote:Even wachten, dan vraag ik eerst even of een Admin mijn nick in "Gekke Henkie" wil veranderen.
Ja?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er worden ook berichten verwijderd van trollen die de Islam aflebberen .
[..]
En ben jij de enige?quote:Is het je al opgevallen dat je in FB van NWS zit te posten?
En wie zijn er nu mods van NWS?
Precies, dáárom dus .
En wie mag dat dan wel zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:15 schreef Loedertje het volgende:
Een allochtoon hebben we namelijk al
Blijkbaar nemen de mensen achter Fok! het allemaal niet bijster serieus, dus zodoende heb ik vanmiddag aangifte gedaan van bedreiging.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee Calella, doodsverwensingen mogen nog steeds niet in NWS. Maar dat betekent niet dat elke situatie precies hetzelfde is en daarbij wordt iedereen wel eens een keer gematst.
De opmerking is weg, had toegegeven sneller gekund, maar desalniettemin. Hierbij laten?
Dit meen jij nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:19 schreef Calella het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen de mensen achter Fok! het allemaal niet bijster serieus, dus zodoende heb ik vanmiddag aangifte gedaan van bedreiging.
Je hoeft niet alles te bagatelliseren banshee...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit meen jij niet![]()
![]()
Huilebalk. Dit is een forum, je moet tegen een stootje kunnen. Ook ik ben 100x voor rotte vis uitgemaakt terwijl ik wel slim ben, maar dat moet je het ene oor in en het andere oor uit laten gaan ( als je 2 oren hebt uiteraard)![]()
![]()
Je weet hoe dat gaat hè, bij de politie:quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:19 schreef Calella het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen de mensen achter Fok! het allemaal niet bijster serieus, dus zodoende heb ik vanmiddag aangifte gedaan van bedreiging.
We zullen wel zien wat de politie ermee gaat doen, maar een bedreiging op Internet door iemand van 18 jaar genaamd Youssef heeft niet de laagste prioriteit meer tegenwoordig zeiden ze.
De politie, bedoel jequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, de bruinhemden laten weer van zich horen.
Zeggen dat je een mes tussen je ribben kan krijgen vind ik wat anders dan iemand voor rotte vis uitmaken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit meen jij niet![]()
![]()
Huilebalk. Dit is een forum, je moet tegen een stootje kunnen. Ook ik ben 100x voor rotte vis uitgemaakt terwijl ik wel slim ben, maar dat moet je het ene oor in en het andere oor uit laten gaan ( als je 2 oren hebt uiteraard)![]()
![]()
Neejoh, da's de Marokkaanse manier van zeggen dat je 'een lul' bent.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:50 schreef Calella het volgende:
[..]
Zeggen dat je een mes tussen je ribben kan krijgen vind ik wat anders dan iemand voor rotte vis uitmaken.
Youssef, de jongen die we al 4 jaar kennen zou nu ineens een Marokkaanse crimineel zijn. Volgens mij moeten we de uitspraak van Youssef, als hij dat al heeft gezegd, met een korrel zout nemenquote:
dat kan ie ook best zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Youssef, de jongen die we al 4 jaar kennen zou nu ineens een Marokkaanse crimineel zijn. Volgens mij moeten we de uitspraak van Youssef, als hij dat al heeft gezegd, met een korrel zout nemen
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, de bruinhemden laten weer van zich horen.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,
nooit toegeven dat we een volk van NSB-ers zijn, al eeuwen lang..
Zit inderdaad in mijn bloed, bite me.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,
nooit toegeven dat we een volk van NSB-ers zijn, al eeuwen lang..
*lekverzoek indient.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
*snuffelt eens in de notes van calella*
Zo, DAAR staan pas echt strafbare zaken in...
Hij weet de politie in elk geval wel makkelijk te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
Doe je ook al aan mode adviezen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Trek je andere hemd even aan Lemmeb.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Trek je andere hemd even aan Lemmeb.
Ik ben niet van de mode maar wel van de politiek correcte kledij, liefst een blauwe overall met een rode zakdoekquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe je ook al aan mode adviezen?
Of bedoel je dat hij een SCHone aan moet trekken?
Iemand met de dood bedreigen is ook echt strafbaar hoor, Yvonnetje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
Niet zo'n boerenkiel, platte pet en brede riem?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mode maar wel van de politiek correcte kledij, liefst een blauwe overall met een rode zakdoek
Ja, op internet, met een post die weg is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef Calella het volgende:
[..]
Iemand met de dood bedreigen is ook echt strafbaar hoor, Yvonnetje.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, op internet, met een post die weg is.
Nee hoor want de politie doet er nooit wat meequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef Calella het volgende:
[..]
Iemand met de dood bedreigen is ook echt strafbaar hoor, Yvonnetje.![]()
Dat is niet hetzelfde als niet strafbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee hoor want de politie doet er nooit wat mee
1 keer raden........ Ahhh, communistisch uniform..........quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mode maar wel van de politiek correcte kledij, liefst een blauwe overall met een rode zakdoek
Vandaar m'n daaropvolgende post.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
1 keer raden........ Ahhh, communistisch uniform..........
SCH is een communist, Meki, Youssef, BSB en ik zijn extremisten....je bent wel lekker op dreef vandaag he.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
1 keer raden........ Ahhh, communistisch uniform..........
Komt op hetzelfde neer natuurlijk. Als de politie er niets aan doet is het niet strafbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als niet strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |