Ik denk dat het topic gesloten is door een mod die er geen aparte sluitpost meer bij gezet heeft, aangezien de laatste reactie het al prima samenvatquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
OMG: "Chauffeur rockband dumpte poep op toeristen"
uhhm..... hoe kan een niet-mod een slotje zetten?? En wat betekent UTFS nou dan weer??
Aha, betreffende user heeft dus niveauquote:
Een luie mod dusquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat het topic gesloten is door een mod die er geen aparte sluitpost meer bij gezet heeft, aangezien de laatste reactie het al prima samenvat.
Ho ho, ik was het niet!quote:
Oohhhh nee dat dacht ik ook nietquote:
Mij?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een onzin? Motiveer jij maar waarom jij mijn posts verwijdert of staan ze je weer eens niet aan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mij?
We hebben een paar regeltjes hier, voldoen postings daar niet aan dan worden ze weleens verwijderd..
Meer argumenten heb ik niet.
En deze post voldoet dus blijkbaar wel aan die paar regeltjes?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je kunt een mes tussen je ribben krijgen
Dat heet Positieve Discriminatie*, Calella. Wèl even naar de nààm van de poster kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:31 schreef Calella het volgende:
[..]
[..]
En deze post voldoet dus blijkbaar wel aan die paar regeltjes?
Was gepost in Molukse en Nederlandse Jongeren slaan man Knock-out
En zeg nu niet dat je hem niet gezien hebt want 1 posts boven een post die jij quote staat de betreffende post gequote.
Blijkbaar mag doodwensen toch op Fok. Aangezien de betreffende user niet geband is en de post ook nog niet gedelete is.
Conform welke regel is mijn post verwijderd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mij?
We hebben een paar regeltjes hier, voldoen postings daar niet aan dan worden ze weleens verwijderd..
Meer argumenten heb ik niet.
Het lijkt erop ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 06:52 schreef QED het volgende:
[..]
Dat heet Positieve Discriminatie*, Calella. Wèl even naar de nààm van de poster kijken.
[*Een volkomen uit de tijd verschijnsel, maar blijkbaar nog zeer aktief op Fok!]![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Conform welke regel is mijn post verwijderd?
Ik neem aan dat je posting niet is verdwenen omdat je een typfoutje maakte beste kaalhei..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Conform welke regel is mijn post verwijderd?
Wat ik ook had geschreven, niets zou goed genoeg zijn kaalhei.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:41 schreef Kaalhei het volgende:
Moraal van het verhaal: Als een posting iemand niet bevalt om de inhoud, er werd immers niet in gequote, dan wordt het gewoon verwijderd. En na een kleine week vragen om uitleg krijg je dit te horen.
Dit jongetje heeft allang niet meer de illusie dat *het forum* naar grotere hoogtes zou kunnen stijgen (waarbij ik mij tevens afvraag of dat ligt aan het publiek of aan de zogenaamde toezichtshouders die hier vrijwillig een beetje rondhangen )quote:Nee jongens, jullie zijn echt top bezig, jullie stuwen het forum naar grote hoogten.
Ik weet dat dit razend moeilijk is, maar een moderator zoeken die objectief is?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
<snip>
Heb jij enig idee hoe we jij, wij en de users van NWSdat zouden kunnen bewerkstelligen dan?</snip>
Ik heb niet het gevoel dat ik niet objectief ben, zowel X-Ray als Yvonne als Milagro als SCH als BsB krijgen een opmerking als de postings te ver gaan ( en extremere tegenstellingen qua politiek en kijk op de maatschappij kun je niet vinden denk ik...)quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:48 schreef QED het volgende:
Dat wil zeggen: Ook als een moderator het niet met een poster eens is - en diens gedachtengoed zelfs verafschuwd - tòch laten staan?
Op heel FOK! bedoel je? Of heb je het nu over NWS en POL ?quote:Het is mij opgevallen dat bepaalde moderators zich teveel laten leiden door hun gevoel.
Heel begrijpelijk, maar niet relevant in een zò divers forum.
Succes ermee.
Ik beschuldig je helemaal niet van 'vriendjespolitiek'.quote:"Heb jij enig idee hoe we jij, wij en de users van NWSdat zouden kunnen bewerkstelligen dan?"
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:25 schreef QED het volgende:
Ummm, Loedertje, je schreef:
[..]
Ik beschuldig je helemaal niet van 'vriendjespolitiek'.
??
Ik kèn je niet. Ik geloof niet dat ik ooit met je te maken heb gehad?
Er was je wel degelijk iets opgevallen en ik vroeg je slechts of je ook op mij doelde (de rest kan mij weinig schelen namelijk.)quote:QED schreef:Het is mij opgevallen dat bepaalde moderators zich teveel laten leiden door hun gevoel
* Loedertje heeft gelukkig hele kleine teentjesquote:Pas goed op die gigantische tenen van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |