Youssef, de jongen die we al 4 jaar kennen zou nu ineens een Marokkaanse crimineel zijn. Volgens mij moeten we de uitspraak van Youssef, als hij dat al heeft gezegd, met een korrel zout nemenquote:
dat kan ie ook best zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Youssef, de jongen die we al 4 jaar kennen zou nu ineens een Marokkaanse crimineel zijn. Volgens mij moeten we de uitspraak van Youssef, als hij dat al heeft gezegd, met een korrel zout nemen
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, de bruinhemden laten weer van zich horen.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,
nooit toegeven dat we een volk van NSB-ers zijn, al eeuwen lang..
Zit inderdaad in mijn bloed, bite me.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,
nooit toegeven dat we een volk van NSB-ers zijn, al eeuwen lang..
*lekverzoek indient.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
*snuffelt eens in de notes van calella*
Zo, DAAR staan pas echt strafbare zaken in...
Hij weet de politie in elk geval wel makkelijk te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
Doe je ook al aan mode adviezen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Trek je andere hemd even aan Lemmeb.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Trek je andere hemd even aan Lemmeb.
Ik ben niet van de mode maar wel van de politiek correcte kledij, liefst een blauwe overall met een rode zakdoekquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe je ook al aan mode adviezen?
Of bedoel je dat hij een SCHone aan moet trekken?
Iemand met de dood bedreigen is ook echt strafbaar hoor, Yvonnetje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
Niet zo'n boerenkiel, platte pet en brede riem?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mode maar wel van de politiek correcte kledij, liefst een blauwe overall met een rode zakdoek
Ja, op internet, met een post die weg is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef Calella het volgende:
[..]
Iemand met de dood bedreigen is ook echt strafbaar hoor, Yvonnetje.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, op internet, met een post die weg is.
Nee hoor want de politie doet er nooit wat meequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef Calella het volgende:
[..]
Iemand met de dood bedreigen is ook echt strafbaar hoor, Yvonnetje.![]()
Dat is niet hetzelfde als niet strafbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee hoor want de politie doet er nooit wat mee
1 keer raden........ Ahhh, communistisch uniform..........quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mode maar wel van de politiek correcte kledij, liefst een blauwe overall met een rode zakdoek
Vandaar m'n daaropvolgende post.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
1 keer raden........ Ahhh, communistisch uniform..........
SCH is een communist, Meki, Youssef, BSB en ik zijn extremisten....je bent wel lekker op dreef vandaag he.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
1 keer raden........ Ahhh, communistisch uniform..........
Komt op hetzelfde neer natuurlijk. Als de politie er niets aan doet is het niet strafbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als niet strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |