Nee Calella, doodsverwensingen mogen nog steeds niet in NWS. Maar dat betekent niet dat elke situatie precies hetzelfde is en daarbij wordt iedereen wel eens een keer gematst.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef Calella het volgende:
Klopt het dat je voor doodverwensingen dus tegenwoordig niet meer geband wordt?
Dus alleen de doodsverwensings-post wordt verwijderd?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee Calella, doodsverwensingen mogen nog steeds niet in NWS. Maar dat betekent niet dat elke situatie precies hetzelfde is en daarbij wordt iedereen wel eens een keer gematst.
De opmerking is weg, had toegegeven sneller gekund, maar desalniettemin. Hierbij laten?
Ja er is mij iets opgevallen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik niet objectief ben, zowel X-Ray als Yvonne als Milagro als SCH als BsB krijgen een opmerking als de postings te ver gaan ( en extremere tegenstellingen qua politiek en kijk op de maatschappij kun je niet vinden denk ik...)
Van vriendjespolitiek kun je mij (denk ik ) ook niet beschuldigen , note ook mijn eigen vriend indien hij te ver gaat .
Maar als jij concrete voorbeelden hebt die het tegendeel bewijzen dan zou ik hierover graag via mail of hier ter plaatse van gedachten wisselen, opbouwende kritiek is altijd welkom hoor
[..]
Op heel FOK! bedoel je? Of heb je het nu over NWS en POL ?
Dat is bij jou al erg snel. Maar kun je misschien wat concreter zijn? Dan kan ik er nog wat meequote:Op donderdag 17 maart 2005 11:53 schreef NorthernStar het volgende:
Wmb zit je weer op het randje BSB. Niet dat ik verwacht dat jij je er iets van aantrekt, maar dan weet je het alvast.
Dat is maar beeldspraak. Je moet er niet zo zwaar aan tillen homeyquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:15 schreef sp3c het volgende:
misschien niet jan en alleman voor hond uitmaken?
Neen, dat vind ik kwetsend als ik voor mezelf mag sprekenquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:27 schreef sp3c het volgende:
net zoiets als geitenneuker?
Er worden ook berichten verwijderd van trollen die de Islam aflebberen .quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:50 schreef QED het volgende:
[..]
Ja er is mij iets opgevallen.
Er is meerdere malen een bericht van mij verwijderd. Over de islam en haar uitwassen. Zoals ik al zei: Positive discriminatie heerst, op Fok!
quote:Dat is okay. Hoort bij het spel.
Is het je al opgevallen dat je in FB van NWS zit te posten?quote:Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij je aangesproken voelt, Loedertje?
dat is maar beeldspraak, je moet er niet zo zwaar aan tillen homeyquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dat vind ik kwetsend als ik voor mezelf mag spreken
Doe niet zo vreselijk kinderachtig. Post is weg, klaar. Kun je weer iets anders zoeken om je mee bezig te houden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:46 schreef Calella het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogal belachelijk he deze verklaring, vind je ook niet?
Ja natuurlijk wil ik jou dat uitleggen BansheeBoy.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is bij jou al erg snel. Maar kun je misschien wat concreter zijn? Dan kan ik er nog wat mee
Ga je gang dan maar want je bent de enige gebruiker op FoK! die ik na 4 jaar trouw FoK!ken nog steeds niet begrijpquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil ik jou dat uitleggen BansheeBoy.
Dat is helemaal niet nodig. Zo aanvaard ik het ook wel van jequote:Even wachten, dan vraag ik eerst even of een Admin mijn nick in "Gekke Henkie" wil veranderen.
Ja?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er worden ook berichten verwijderd van trollen die de Islam aflebberen .
[..]
En ben jij de enige?quote:Is het je al opgevallen dat je in FB van NWS zit te posten?
En wie zijn er nu mods van NWS?
Precies, dáárom dus .
En wie mag dat dan wel zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:15 schreef Loedertje het volgende:
Een allochtoon hebben we namelijk al
Blijkbaar nemen de mensen achter Fok! het allemaal niet bijster serieus, dus zodoende heb ik vanmiddag aangifte gedaan van bedreiging.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee Calella, doodsverwensingen mogen nog steeds niet in NWS. Maar dat betekent niet dat elke situatie precies hetzelfde is en daarbij wordt iedereen wel eens een keer gematst.
De opmerking is weg, had toegegeven sneller gekund, maar desalniettemin. Hierbij laten?
Dit meen jij nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:19 schreef Calella het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen de mensen achter Fok! het allemaal niet bijster serieus, dus zodoende heb ik vanmiddag aangifte gedaan van bedreiging.
Je hoeft niet alles te bagatelliseren banshee...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit meen jij niet![]()
![]()
Huilebalk. Dit is een forum, je moet tegen een stootje kunnen. Ook ik ben 100x voor rotte vis uitgemaakt terwijl ik wel slim ben, maar dat moet je het ene oor in en het andere oor uit laten gaan ( als je 2 oren hebt uiteraard)![]()
![]()
Je weet hoe dat gaat hè, bij de politie:quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:19 schreef Calella het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen de mensen achter Fok! het allemaal niet bijster serieus, dus zodoende heb ik vanmiddag aangifte gedaan van bedreiging.
We zullen wel zien wat de politie ermee gaat doen, maar een bedreiging op Internet door iemand van 18 jaar genaamd Youssef heeft niet de laagste prioriteit meer tegenwoordig zeiden ze.
De politie, bedoel jequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, de bruinhemden laten weer van zich horen.
Zeggen dat je een mes tussen je ribben kan krijgen vind ik wat anders dan iemand voor rotte vis uitmaken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit meen jij niet![]()
![]()
Huilebalk. Dit is een forum, je moet tegen een stootje kunnen. Ook ik ben 100x voor rotte vis uitgemaakt terwijl ik wel slim ben, maar dat moet je het ene oor in en het andere oor uit laten gaan ( als je 2 oren hebt uiteraard)![]()
![]()
Neejoh, da's de Marokkaanse manier van zeggen dat je 'een lul' bent.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:50 schreef Calella het volgende:
[..]
Zeggen dat je een mes tussen je ribben kan krijgen vind ik wat anders dan iemand voor rotte vis uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |