bij mij ook, je hebt het plaatje van Mateja en HArrie op één regel staan, ff een enter na het plaatje van Mateja en t zou opgelost moeten zijnquote:
Al die knopjes ook tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
en Bluezz probeert JM te immiteren door door te posten in een gesloten Hools
Nana nannanaquote:
quote:
Is allang gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
Ik ga even de OP beetje herstellen, prutser.
ikke nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
geweldig Tong, tis je helemaal gelukt
DG ik hoop dat Darlington verliest.
quote:
Ik was je voorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
With a little bit of help from my friends...
in een stadionquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]in iedergeval veel plezier, waar speelt dat clubje wel niet eigenlijk?
Hools #38: 100.000 posts and countingquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
Nou nog even de topictitel weer naar traditie repareren en we zijn er helemaal.
dat meen je niet? t zal toch niet? Gelukkig voor, anders had t nie meegeteld voor het Groundhoppers klassement.quote:
Ook al zo'n prutser, blij dat dat joch geen mod meer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Hools #38: 100.000 posts and counting
dat soort tradities?
destijds 13 op rij zonder Het VBL-Caféquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al zo'n prutser, blij dat dat joch geen mod meer is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat meen je niet? t zal toch niet? Gelukkig voor, anders had t nie meegeteld voor het Groundhoppers klassement.
okequote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wycombe ligt iets ten westen van London
met de auto via Calais/bootquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
okeautotripje deze keer of is t weer luxe in de trein
SCH je kunt hem nu nemen waar je maar wilquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Vom het volgende:
Helemaal bzoeppene!!
En moprgen sdren met deie aytooe wewtg![]()
Je leeft maar 121 idkkweredzrs zotch?
Trustern fHosflls :QWQ
zeg maar voor jouw tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef rubbereend het volgende:ook leuk om te zien hoe door de tijd heen de [ ] de ene keer om Hools stond en de andere keer om Het VBL-Café stond.
dus weer vroeg opweg straxquote:
ja, toen drufde k hier nog niet binnen te komenquote:
Dat zzzsssororotr deingend zeoen ik snier naaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH je kunt hem nu nemen waar je maar wil
Het is weer eens zover.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Vom het volgende:
Helemaal bzoeppene!!
En moprgen sdren met deie aytooe wewtg![]()
Je leeft maar 121 idkkweredzrs zotch?
Trustern fHosflls :QWQ
Ik zal hem wel ff herhalen hier dan :quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:Bluezz heeft dr post in de vorige Hools wegge-edit
Sweet thurst!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:14 schreef Vom het volgende:
Horllloosl ik ga sloaper :QW
torf morgghen
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga weer naar mijn welbekende warme holletje, welterusten!
Ik ook hoor, dat kan heel goed in warme holletjesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee sorry, ik wil wel aan slapen toekomen.
Wat nouquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz doe maar snel je oude avatar terug
quote:
kansloosquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:
en ow nog ff een snel rondje van mij want k ben Bluezz voorbij qua postaantallen
Ja jezus zeg, en dan gewoon ijskoud gaan verhuizenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:
en ow nog ff een snel rondje van mij want k ben Bluezz voorbij qua postaantallen
kansloos? heb je t toch over Darlingtonquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kansloos
Met mijn leven gaat het weer goed,postgemiddelde binnen no-time gezakt van 30 naar 27 posts per dag
Zo te zien is het je gelukt, of heb je de Jomanda-mode aangezet en kan je posten zonder Internet?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:37 schreef Againzender het volgende:
Ook goedemorgen.....
Nieuwe computer + monitor werken zowaar samen
Nu nog op internet aansluiten....
Dit is nog vanaf mijn oude, met chello besmette, computerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien is het je gelukt, of heb je de Jomanda-mode aangezet en kan je posten zonder Internet?![]()
AMD64quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:49 schreef golfer het volgende:
Registratiedatum van golfer: vrijdag 27 oktober 2000 @ 15:05
Aantal posts: 42622 (gemiddeld 28 per dag)
Registratiedatum van Tong: zondag 3 december 2000 @ 05:14
Aantal posts: 90450 (gemiddeld 59 per dag )
Registratiedatum van Bluezz: dinsdag 12 december 2000 @ 23:10
Aantal posts: 23252 (gemiddeld 16 per dag)
Registratiedatum van Rubbereend: maandag 22 oktober 2001 @ 14:47
Aantal posts: 23285 (gemiddeld 20 per dag)
En wie is nou qua registratiedatum en postverhouding het meest kansloos?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Trouwens welke gek gaat zich om 05.14 in de nacht aanmelden als nieuwe user van Fok! ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
Krijg een leuke link van Bluezz.
Heel m'n PC overstuur
Tong natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Trouwens welke gek gaat zich om 05.14 in de nacht aanmelden als nieuwe user van Fok! ?
Nou, vanavond ben je niet de eerste hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel je voor dat je Bluezzie ineens afbreekt
Haai JustNachtbraker!quote:
ja,ja..we weten wel dat je een echte oldbie bent met toegang tot het Oldbieforum.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:35 schreef just me het volgende:
dinsdag 5 oktober 1999 @ 00:00 !!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:36 schreef golfer het volgende:
[..]
ja,ja..we weten wel dat je een echte oldbie bent met toegang tot het Oldbieforum.
Trusteh JM.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:37 schreef just me het volgende:
![]()
misschien toch maar tijd om te gaan slapen! keurig hè.. dit tijdstip en maar 3 biertjes op
trustuh Hools tot morgen!!
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 05:46 schreef tong80 het volgende:
Dit leek me wel een mooi tijdsstip om te gaan pissen.
Kostte me 5 minuten om slaapdronken de juiste toetsen te vinden.
Oe! zou dat het zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:56 schreef Suijk het volgende:
Omdat hij je stem even wilde horen.
Mogguh!
Eels hierquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:15 schreef superjoden het volgende:
Goedemorgen all.... mmm... lekker wakker worden met een cd'tje van neophyte
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Vannacht gevallen met de fiets... Achterband gleed weg op een brug door de gladheid... Knal vol met de rechterkant van mn gezicht op de stenen en glij nog een stuk door. Jukbeen gekneust hele gezicht blauw rood en vol schaafwonden en mijn rechterbeen gekneust.
O ja en koppijn en misselijk, leuk weer....
Ai, dat is niet echt prettigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Vannacht gevallen met de fiets... Achterband gleed weg op een brug door de gladheid... Knal vol met de rechterkant van mn gezicht op de stenen en glij nog een stuk door. Jukbeen gekneust hele gezicht blauw rood en vol schaafwonden en mijn rechterbeen gekneust.
Hoewel t eigenlijk een vervelend verhaal is kan ik een lach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoewel t eigenlijk een vervelend verhaal is kan ik een lach niet onderdrukken.
Hehehe
Afgelopen nacht niks geks, maar ik heb al een aardig ouvre met dit soort verhalen...hoewel allemaal met minder heftige schade, wonder boven wonder.quote:
Ik lag vannacht zo op de grond alles deed zeer en ik lag echt dubbel van het lachen, dat ik zo stom kon zijn om zo hard op mn bek te gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Afgelopen nacht niks geks, maar ik heb al een aardig ouvre met dit soort verhalen...hoewel allemaal met minder heftige schade, wonder boven wonder.
Autch, beterschap ermee.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Whehe, komt me bekend voorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lag vannacht zo op de grond alles deed zeer en ik lag echt dubbel van het lachen, dat ik zo stom kon zijn om zo hard op mn bek te gaan.
Dat was gauw over toen ik toch even ging proberen op te staan.. Ben alsnog 3x door mn been gegaan toenquote:
Was je alleen Voreg? Was er niemand die je kon helpen en uitachen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was gauw over toen ik toch even ging proberen op te staan.. Ben alsnog 3x door mn been gegaan toen.
Je kleren zijn wel heel gebleven onder het geweld? Niet dat dat heel belangrijk is, maar toch.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was gauw over toen ik toch even ging proberen op te staan.. Ben alsnog 3x door mn been gegaan toen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lag vannacht zo op de grond alles deed zeer en ik lag echt dubbel van het lachen, dat ik zo stom kon zijn om zo hard op mn bek te gaan. En dan ben je keeper geweest en dan weet je dus hoe je moet vallen, nou ik heb nooit geleert dat ik op mn kop moest stuiteren. Dacht eerst nog dat ik was gebroken had maar dat bleek een takje
.
Ik was alleen, dus ik hielp mezelf maar en tjah dat uitlachen heb ik ook maar zelf gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Was je alleen Voreg? Was er niemand die je kon helpen en uitachen?
Mijn o zo mooie witte jas is nu zo'n beetje pikzwart, maar ja wie gaat er dan ook doorglijden in een plas en daarna door de modderquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kleren zijn wel heel gebleven onder het geweld? Niet dat dat heel belangrijk is, maar toch.
Ik heb door valpartijtjes heel wat broeken weg kunnen gooien
Die avond kon ik me nog wel herinneren, meer omdat ik een sms naar mn vriendin had gestuurt en die vannochtend om 8 uur!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:08 schreef ErikT het volgende:
[..]Ja dat je dan keihard gaat lachen, heel apart. En dan de volgende dag kreupel, kapot en vol blauwe plekken wakker worden en proberen de avond te reconstrueren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:08 schreef pascalheister het volgende:
wat een finale zeg bij het Fok Movie Tournament
Dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Voreg![]()
![]()
Je neemt het roer over van erik
Nou...ik ben heel braaf de laatste tijd.quote:
Ik ga deze zomer waarschijnlijk met vrienden naar Hongarije, dat gaat ook wel wat wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou...ik ben heel braaf de laatste tijd.
Maar waarschijnlijk ga ik over een week wel weer een mooi verhaal maken in Rome
Slowakijequote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer waarschijnlijk met vrienden naar Hongarije, dat gaat ook wel wat worden.
Lees pagina 1 en 2 eensquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:35 schreef superjoden het volgende:
Goedemiddag all.... klinkt niet best Voreg. beterschap.
wat is dat met Vom ?
dank u begon bij pagina 3 dus mis je watquote:
Maaaaaaarquote:
Maladroit is wel een aardige cd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weezer
Die hadden toch 1 hit ofzo?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weezer
Die hadden toch 1 hit ofzo?
Hmm.. Zou het dan kunnen dat ik ze verward met een ander bandje dat ook met Wee begint? Want die nummers klinken me allemaal niet bekend in de oren.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Weezer was verreweg de coolste band van de nineties. Als je naar de hitlijsten kijkt zie je daar meestal toch alleen maar crap staan, dus maar goed dat deze geweldige rockband daar niet voor gevoelig is. Alhoewel ze toch meerdere catchy nummers hebben gehad als: El Scorcho, Buddy Holly, Say it ain't so, Only in dreams, Island in the sun en hun laatste was Keep fishin, dat was die clip met The Muppets.
Wheatusquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Zou het dan kunnen dat ik ze verward met een ander bandje dat ook met Wee begint? Want die nummers klinken me allemaal niet bekend in de oren.
Dat is hem inderdaadquote:
Ik zal ook eens proberen weer van de partij te zijn..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Vanavond sketchen Bluezz? Tot een uur of 8, dan komt er visite.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:41 schreef Vom het volgende:
Hallo
Wat heb ik een koppijn, een bal koppen met een kater is geen goed plan![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:46 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja! Zelf ook al vaak genoeg gehad hoor
Vanavond zeker niet uit ofwel
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:41 schreef Vom het volgende:
Hallo
Wat heb ik een koppijn, een bal koppen met een kater is geen goed plan![]()
Vandaag na het voetbal in de kantine, ik zeg doe mij maar water. Iedereen keek me aan alsof ze water zagen branddenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel, heel veel water drinken dus nu?
Dat heb ik nu ook iedere keer als ik BOB en spa orange bestel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Vandaag na het voetbal in de kantine, ik zeg doe mij maar water. Iedereen keek me aan alsof ze water zagen brandden![]()
Doe mij maar een moccaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Wie doet er mee met een senseo ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Wie doet er mee met een senseo ?
Briljantquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Bluezz als je Xena nou optilt en Golfert staat klaar met de camera. Je roept 'ja' en gooit Xena in de lucht. Kan ie toch niet misklikken ?
De jeugd van tegenwoordig. Alleen maar stappen en achter de wijfen aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Tis wel erg rustig momenteel op Fok!.
Als ie in de camera heeft gelachenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Tong, wanneer mogen we stoppen met Xenagooien?
Maakt dat Xena wijs.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij maakten ons huiswerk op zaterdagavond.
Daarna nog geschiedenis en maatschappijleer. Duits bewaar ik voor morgen, dat is mijn favoriete vak.quote:
Duits was ook mijn favoriet. een tien voor m'n tenamen luistervaardigheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarna nog geschiedenis en maatschappijleer. Duits bewaar ik voor morgen, dat is mijn favoriete vak.
Of zo'n officier in een fout pak die je even de juiste normen en waarden ging bijbrengenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Luistervaardigheid had je het toch over? Of had je toen al casettebandjes, of ging dat toen nog weer anders?
Ligt eraan waar je moet spelenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Kom net van een feestje..
Morgen voetballen, denken jullie dat de wedstrijden door gaan? Ze geven heel erg slecht weer op.
halfuurtje maar, als ik er in lig wel minstens een uurquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
Wat is een ligbad in je eigen huisje toch een lekkere luxe.
Heerlijk net even een half uurtje liggen dobberen.
waar in West 2 ??quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef JeroenV het volgende:
Speel in West 2.
Zou mij goed uitkomen als het afgelast wordt, ik heb het super druk. Zo mijn bed eens opzoeken.
Zit in een veteranenelftal, het laagste wat er isquote:Op zondag 20 februari 2005 00:26 schreef just me het volgende:
[..]
waar in West 2 ??
ik zit ook in west 2
ja duh.. zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op zondag 20 februari 2005 00:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zit in een veteranenelftal, het laagste wat er is. Is voor mij meer voor de lol.
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Schitterend dat gesjor met die bank, ik zie het zo voor me.
WSE. And you?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:28 schreef just me het volgende:
ja duh.. zo makkelijk kom je er niet vanaf
welke club?
Veteranenteams zijn okequote:Op zondag 20 februari 2005 00:30 schreef just me het volgende:
Concordia in Delft waar ze ook een veteranenteam hebben
Mag ik dan nog wel ff een antwoord op m'n vraag?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Als ik maar niet in het Duits ga dromen.
Gute Nacht Tong80quote:Op zondag 20 februari 2005 00:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Als ik maar niet in het Duits ga dromen.
jep.. als de veteranen thuis spelen wordt het zeker weten een latertje op de club!quote:
Is ongeveer wel de plek waar de kans op baggerweer het grootst is, de velden zijn al niet zo best, en als er dan nog wat hagel en sneeuwbuien overheen gaan ligt het prgramma er gewoon uit.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef JeroenV het volgende:
Speel in West 2.
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is ongeveer wel de plek waar de kans op baggerweer het grootst is, de velden zijn al niet zo best, en als er dan nog wat hagel en sneeuwbuien overheen gaan ligt het prgramma er gewoon uit.
En misschien blijft het ook wel droog, straks trekken al die buien net langs je veld, kan zomaarquote:Op zondag 20 februari 2005 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil morgen weer een gewone competitiewedstrijd voor mijn mannen
![]()
anders gaan we vriendschappelijk in alphen spelen
De mijne ook, ik denk dat ik hem ga negerenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar eens slapen, mn wekker gaat weer om 8.00 uur
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
De mijne ook, ik denk dat ik hem ga negeren
ja vreselijk, vanochtend de wekker om 7.00 en strax om 8.00quote:Op zondag 20 februari 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn dat voor een tijden in het weekend?
Oh ja, da's waar ook. Die slettebak van een zus van je is ook nog eens jarig. Hoer(a)!quote:Op zondag 20 februari 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Je vergeet te vertellen dat we na het ziekenhuisgeweld ook nog een verjaardag in Vianen hebben![]()
![]()
![]()
Heb jij gebeld? HIer schijnt de zon nu, en ik zie weinig plassen. Ik ga er van uit dat het door gaat bij mij. Op teletekst staan ook geen aflastingen. Maar misschien is het toch slim om even te bellen.quote:Op zondag 20 februari 2005 08:24 schreef just me het volgende:
Mogguh! Ik heb slecht geslapen
en zoals verwacht gaat het voetballen niet door, dat wordt dus straks vriendschappelijk spelen in Alphen
" Jappie loop toch niet zo snel.. jappie loop toch nie zo snel.. "quote:Op zondag 20 februari 2005 03:47 schreef Da_Sandman het volgende:
'Nacht
* Da_Sandman heeft zn enkel flink pijn gedaan, zal zwaar gekneusd zijn... "
Ik moet zo mn schoen uit doen...
wij spelen vanmiddag met het 1e vriendschappelijk tegen Koninklijke HVVquote:Op zondag 20 februari 2005 09:24 schreef JeroenV het volgende:
Edit: Het gaat bij mij wel door, helaas...
Ben ik niet de enige die kreupel isquote:Op zondag 20 februari 2005 03:47 schreef Da_Sandman het volgende:
'Nacht
* Da_Sandman heeft zn enkel flink pijn gedaan, zal zwaar gekneusd zijn...
Ik moet zo mn schoen uit doen...
ruilen tegen bij een voetbalwedstrijd zijn in de regen/hagel/sneeuwquote:Op zondag 20 februari 2005 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Zon schijnt op mijn bosviooltjes
Mooie dag om de hele dag in de auto te zitten
Ehmmmmquote:Op zondag 20 februari 2005 11:40 schreef just me het volgende:
ruilen tegen bij een voetbalwedstrijd zijn in de regen/hagel/sneeuw![]()
T is ook wel een creepy film. 2 gasten worden wakker in een oude wc-ruimte, zitten allebei vastgeketend en bevinden zich in één of ander ziek spel, van een in z'n hoofd aardig kapotte profeet.quote:
Klinkt vrij wazig!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
T is ook wel een creepy film. 2 gasten worden wakker in een oude wc-ruimte, zitten allebei vastgeketend en bevinden zich in één of ander ziek spel, van een in z'n hoofd aardig kapotte profeet.
Nee t is zo'n wc-ruimte...quote:Op zondag 20 februari 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
2 gasten vastgebonden in 1 klein wchokje houd ik niet zo van.
DAN KIJK JE NIET!quote:
Da's waar. Maar je hebt nog steeds Pitt, Euroshopper, Best en Club International in brakke krattenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:40 schreef pfaf het volgende:
Hehe, maar ik blijf me opwinden over dat verschrikkelijke nieuwe jasje. Het hele Jaeger-idee is verdewenen.
met jou kan ik pratenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:08 schreef manny het volgende:
We houden het bij Grolsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |