Lees pagina 1 en 2 eensquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:35 schreef superjoden het volgende:
Goedemiddag all.... klinkt niet best Voreg. beterschap.
wat is dat met Vom ?
dank u begon bij pagina 3 dus mis je watquote:
Maaaaaaarquote:
Maladroit is wel een aardige cd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weezer
Die hadden toch 1 hit ofzo?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weezer
Die hadden toch 1 hit ofzo?
Hmm.. Zou het dan kunnen dat ik ze verward met een ander bandje dat ook met Wee begint? Want die nummers klinken me allemaal niet bekend in de oren.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Weezer was verreweg de coolste band van de nineties. Als je naar de hitlijsten kijkt zie je daar meestal toch alleen maar crap staan, dus maar goed dat deze geweldige rockband daar niet voor gevoelig is. Alhoewel ze toch meerdere catchy nummers hebben gehad als: El Scorcho, Buddy Holly, Say it ain't so, Only in dreams, Island in the sun en hun laatste was Keep fishin, dat was die clip met The Muppets.
Wheatusquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Zou het dan kunnen dat ik ze verward met een ander bandje dat ook met Wee begint? Want die nummers klinken me allemaal niet bekend in de oren.
Dat is hem inderdaadquote:
Ik zal ook eens proberen weer van de partij te zijn..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Vanavond sketchen Bluezz? Tot een uur of 8, dan komt er visite.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:41 schreef Vom het volgende:
Hallo
Wat heb ik een koppijn, een bal koppen met een kater is geen goed plan![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:46 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja! Zelf ook al vaak genoeg gehad hoor
Vanavond zeker niet uit ofwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |