Veteranenteams zijn okequote:Op zondag 20 februari 2005 00:30 schreef just me het volgende:
Concordia in Delft waar ze ook een veteranenteam hebben
Mag ik dan nog wel ff een antwoord op m'n vraag?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Als ik maar niet in het Duits ga dromen.
Gute Nacht Tong80quote:Op zondag 20 februari 2005 00:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Als ik maar niet in het Duits ga dromen.
jep.. als de veteranen thuis spelen wordt het zeker weten een latertje op de club!quote:
Is ongeveer wel de plek waar de kans op baggerweer het grootst is, de velden zijn al niet zo best, en als er dan nog wat hagel en sneeuwbuien overheen gaan ligt het prgramma er gewoon uit.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef JeroenV het volgende:
Speel in West 2.
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is ongeveer wel de plek waar de kans op baggerweer het grootst is, de velden zijn al niet zo best, en als er dan nog wat hagel en sneeuwbuien overheen gaan ligt het prgramma er gewoon uit.
En misschien blijft het ook wel droog, straks trekken al die buien net langs je veld, kan zomaarquote:Op zondag 20 februari 2005 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil morgen weer een gewone competitiewedstrijd voor mijn mannen
![]()
anders gaan we vriendschappelijk in alphen spelen
De mijne ook, ik denk dat ik hem ga negerenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar eens slapen, mn wekker gaat weer om 8.00 uur
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
De mijne ook, ik denk dat ik hem ga negeren
ja vreselijk, vanochtend de wekker om 7.00 en strax om 8.00quote:Op zondag 20 februari 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn dat voor een tijden in het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |