Oh ja, da's waar ook. Die slettebak van een zus van je is ook nog eens jarig. Hoer(a)!quote:Op zondag 20 februari 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Je vergeet te vertellen dat we na het ziekenhuisgeweld ook nog een verjaardag in Vianen hebben![]()
![]()
![]()
Heb jij gebeld? HIer schijnt de zon nu, en ik zie weinig plassen. Ik ga er van uit dat het door gaat bij mij. Op teletekst staan ook geen aflastingen. Maar misschien is het toch slim om even te bellen.quote:Op zondag 20 februari 2005 08:24 schreef just me het volgende:
Mogguh! Ik heb slecht geslapen
en zoals verwacht gaat het voetballen niet door, dat wordt dus straks vriendschappelijk spelen in Alphen
" Jappie loop toch niet zo snel.. jappie loop toch nie zo snel.. "quote:Op zondag 20 februari 2005 03:47 schreef Da_Sandman het volgende:
'Nacht
* Da_Sandman heeft zn enkel flink pijn gedaan, zal zwaar gekneusd zijn... "
Ik moet zo mn schoen uit doen...
wij spelen vanmiddag met het 1e vriendschappelijk tegen Koninklijke HVVquote:Op zondag 20 februari 2005 09:24 schreef JeroenV het volgende:
Edit: Het gaat bij mij wel door, helaas...
Ben ik niet de enige die kreupel isquote:Op zondag 20 februari 2005 03:47 schreef Da_Sandman het volgende:
'Nacht
* Da_Sandman heeft zn enkel flink pijn gedaan, zal zwaar gekneusd zijn...
Ik moet zo mn schoen uit doen...
ruilen tegen bij een voetbalwedstrijd zijn in de regen/hagel/sneeuwquote:Op zondag 20 februari 2005 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Zon schijnt op mijn bosviooltjes
Mooie dag om de hele dag in de auto te zitten
Ehmmmmquote:Op zondag 20 februari 2005 11:40 schreef just me het volgende:
ruilen tegen bij een voetbalwedstrijd zijn in de regen/hagel/sneeuw![]()
T is ook wel een creepy film. 2 gasten worden wakker in een oude wc-ruimte, zitten allebei vastgeketend en bevinden zich in één of ander ziek spel, van een in z'n hoofd aardig kapotte profeet.quote:
Klinkt vrij wazig!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
T is ook wel een creepy film. 2 gasten worden wakker in een oude wc-ruimte, zitten allebei vastgeketend en bevinden zich in één of ander ziek spel, van een in z'n hoofd aardig kapotte profeet.
Nee t is zo'n wc-ruimte...quote:Op zondag 20 februari 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
2 gasten vastgebonden in 1 klein wchokje houd ik niet zo van.
DAN KIJK JE NIET!quote:
Da's waar. Maar je hebt nog steeds Pitt, Euroshopper, Best en Club International in brakke krattenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:40 schreef pfaf het volgende:
Hehe, maar ik blijf me opwinden over dat verschrikkelijke nieuwe jasje. Het hele Jaeger-idee is verdewenen.
met jou kan ik pratenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:08 schreef manny het volgende:
We houden het bij Grolsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |