quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Trouwens welke gek gaat zich om 05.14 in de nacht aanmelden als nieuwe user van Fok! ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
Krijg een leuke link van Bluezz.
Heel m'n PC overstuur
Tong natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Trouwens welke gek gaat zich om 05.14 in de nacht aanmelden als nieuwe user van Fok! ?
Nou, vanavond ben je niet de eerste hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:05 schreef tong80 het volgende:
Stel je voor dat je Bluezzie ineens afbreekt
Haai JustNachtbraker!quote:
ja,ja..we weten wel dat je een echte oldbie bent met toegang tot het Oldbieforum.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:35 schreef just me het volgende:
dinsdag 5 oktober 1999 @ 00:00 !!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:36 schreef golfer het volgende:
[..]
ja,ja..we weten wel dat je een echte oldbie bent met toegang tot het Oldbieforum.
Trusteh JM.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:37 schreef just me het volgende:
![]()
misschien toch maar tijd om te gaan slapen! keurig hè.. dit tijdstip en maar 3 biertjes op
trustuh Hools tot morgen!!
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 05:46 schreef tong80 het volgende:
Dit leek me wel een mooi tijdsstip om te gaan pissen.
Kostte me 5 minuten om slaapdronken de juiste toetsen te vinden.
Oe! zou dat het zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:56 schreef Suijk het volgende:
Omdat hij je stem even wilde horen.
Mogguh!
Eels hierquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:15 schreef superjoden het volgende:
Goedemorgen all.... mmm... lekker wakker worden met een cd'tje van neophyte
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Vannacht gevallen met de fiets... Achterband gleed weg op een brug door de gladheid... Knal vol met de rechterkant van mn gezicht op de stenen en glij nog een stuk door. Jukbeen gekneust hele gezicht blauw rood en vol schaafwonden en mijn rechterbeen gekneust.
O ja en koppijn en misselijk, leuk weer....
Ai, dat is niet echt prettigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Vannacht gevallen met de fiets... Achterband gleed weg op een brug door de gladheid... Knal vol met de rechterkant van mn gezicht op de stenen en glij nog een stuk door. Jukbeen gekneust hele gezicht blauw rood en vol schaafwonden en mijn rechterbeen gekneust.
Hoewel t eigenlijk een vervelend verhaal is kan ik een lach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoewel t eigenlijk een vervelend verhaal is kan ik een lach niet onderdrukken.
Hehehe
Afgelopen nacht niks geks, maar ik heb al een aardig ouvre met dit soort verhalen...hoewel allemaal met minder heftige schade, wonder boven wonder.quote:
Ik lag vannacht zo op de grond alles deed zeer en ik lag echt dubbel van het lachen, dat ik zo stom kon zijn om zo hard op mn bek te gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Afgelopen nacht niks geks, maar ik heb al een aardig ouvre met dit soort verhalen...hoewel allemaal met minder heftige schade, wonder boven wonder.
Autch, beterschap ermee.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Whehe, komt me bekend voorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lag vannacht zo op de grond alles deed zeer en ik lag echt dubbel van het lachen, dat ik zo stom kon zijn om zo hard op mn bek te gaan.
Dat was gauw over toen ik toch even ging proberen op te staan.. Ben alsnog 3x door mn been gegaan toenquote:
Was je alleen Voreg? Was er niemand die je kon helpen en uitachen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was gauw over toen ik toch even ging proberen op te staan.. Ben alsnog 3x door mn been gegaan toen.
Je kleren zijn wel heel gebleven onder het geweld? Niet dat dat heel belangrijk is, maar toch.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was gauw over toen ik toch even ging proberen op te staan.. Ben alsnog 3x door mn been gegaan toen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lag vannacht zo op de grond alles deed zeer en ik lag echt dubbel van het lachen, dat ik zo stom kon zijn om zo hard op mn bek te gaan. En dan ben je keeper geweest en dan weet je dus hoe je moet vallen, nou ik heb nooit geleert dat ik op mn kop moest stuiteren. Dacht eerst nog dat ik was gebroken had maar dat bleek een takje
.
Ik was alleen, dus ik hielp mezelf maar en tjah dat uitlachen heb ik ook maar zelf gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Was je alleen Voreg? Was er niemand die je kon helpen en uitachen?
Mijn o zo mooie witte jas is nu zo'n beetje pikzwart, maar ja wie gaat er dan ook doorglijden in een plas en daarna door de modderquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kleren zijn wel heel gebleven onder het geweld? Niet dat dat heel belangrijk is, maar toch.
Ik heb door valpartijtjes heel wat broeken weg kunnen gooien
Die avond kon ik me nog wel herinneren, meer omdat ik een sms naar mn vriendin had gestuurt en die vannochtend om 8 uur!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:08 schreef ErikT het volgende:
[..]Ja dat je dan keihard gaat lachen, heel apart. En dan de volgende dag kreupel, kapot en vol blauwe plekken wakker worden en proberen de avond te reconstrueren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:08 schreef pascalheister het volgende:
wat een finale zeg bij het Fok Movie Tournament
Dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Voreg![]()
![]()
Je neemt het roer over van erik
Nou...ik ben heel braaf de laatste tijd.quote:
Ik ga deze zomer waarschijnlijk met vrienden naar Hongarije, dat gaat ook wel wat wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou...ik ben heel braaf de laatste tijd.
Maar waarschijnlijk ga ik over een week wel weer een mooi verhaal maken in Rome
Slowakijequote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer waarschijnlijk met vrienden naar Hongarije, dat gaat ook wel wat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |