abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:03:16 #101
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25327014
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:59 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Ja wat is daar mis mee? Of valt dat bij jou niet onder "normaal"... Maar voor jouw "kick" ga jij Sky-diven ofzo... en dat vindt je dan wel normaal?
Bovendien lees ik al meteen aan je TT dat je geen flauw benul hebt van waar je het over hebt...
Dus jij bent al in dit geval de I.Q.- loze mongool...
[..]

Dat vergeten ze niet hoor... denk je echt dat ze dat vergeten?? En BUITEN het stadion is het "slachtveld"... (wat een groot woord is... dr worden hoogstens wat tikken uitgedeelt meestal)
Ze doen toch niks meer binnen het stadion? Ze spreken tegenwoordig netjes ergens buiten het stadion af... waar ze onschuldigen geen kwaad kunnen doen...
En dan slaan ze elkaar de kop in... En wat is daar mis mee? Het is de keus van beide partijen om daar te staan en te vechten. I.m.o is daar helemaal niks mis mee.
Bovendien heb je het OOK NOG es over "supporters"...
Hooligans zijn geen supporters... (heb je ook es wat geleerd)
En oow jah: Hooligans hebben ze bij ELKE club... zijn genoeg clubs met meerdere hooligan-groeperingen...

Maar WAT is nu jouw GROTE probleem?? Waarom keur JIJ dit af?
Leg es uit... En kom niet met Hypothetische reacties want daar hebben we allebei niks aan..
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, omdat jouw reactie mij zo ongelooflijk kwaad maakt. Hoe durf jij het in jouw hoofd te halen om dat soort beesten te verdedigen. Alsof ze geen onschuldige mensen aanpakken.

Ik heb het 2 keer mogen meemaken, dat ze mij zonder reden hebben aangevallen. Gewoon omdat ik voor de tegenpartij ben. Dit terwijl ik niet eens een sjaaltje of ander herkenningspunt aanhad. Ik ben wonder boven wonder zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.

1 maal terwijl ik met 3 vrienden was en we wisten ons enigszins vechtend tegen 20 man uit de voeten te maken. De 2e keer wilden 30 nac hooligans mij en een vriend bewerken. Nadat ik een klap heb gekregen ben ik samen met die vriend in een politiebusje gesprongen. Deze klootzakken wilden ons eigenlijk weer voeren aan die beesten ( maar dat is een ander verhaal). Deze hebben ons toen afgezet bij de auto. Deze mooi hooligans wilden ons alsnog te pakken krijgen en zochten de parkeerplaats af. Gelukkig konden we er langsdoor rijden.

Ik hoop voor jou, dat je ook eens zoiets meemaakt en iets minder gelukkig bent met de uitkomst. Dan praat je misschien eens een keer iets minder poep.
Horrible Cunt!
pi_25332332
Deze discussie wint niemand. Je bent tegen (weet dan wel wat hooliganisme inhoudt, lees je ff in ofzo) of je hebt er geen problemen mee.
Het spijt me zeer, maar ik kies voor het laatste. Ik ga al heel wat jaartjes regelmatig naar (risico) wedstrijden en ik heb er nog nooit last van gehad.

Ik denk er zo over:
Die gasten hebben de hele week normale banen,gezinnen, zie je niks aan en bij tijd en wijlen gaan ze los. Het is hun uitlaatklep. En ga allemaal nou niet zo hypocriet doen alsof het iets nieuws is, dit bestaat al sinds er voetbal bestaat (dus ruim 100 jaar), deal with it.

En dat geouwehoer over dat het de duurste sport is omdat er zoveel belastinggeld naartoe gaat ivm beveiliging. Ehm.. dus je denkt echt dat voetbal niks binnen brengt? En denk je nu echt dat je minder belasting gaat betalen als voetbalwedstrijden minder beveiligd gaan worden. Erg controleerbaar ook..

Nee, laat gaan. Zoals ik zei, je doet er niks aan en het zal altijd blijven bestaan.
And mind you: de meeste hoolies hebben heus geen seizoenskaart (meer).
pi_25332513
quote:
Traditionally, football hooliganism has been seen as first occurring in the late 1960's, and peaking in the late 1970's and mid 1980's before calming down following the Heysel and Hillsborough disasters. However, incidents of crowd disorder at football matches have been recorded as early as the 19th Century. During a match in 1846 in Derby the riot act was read and two troops of dragoons called in to deal with a disorderly crowd, whilst pitch invasions became increasingly common from the 1880's onwards.

bron

Een onderwerp dat TS beter zo'n 150 jaar geleden aan had kunnen kaarten dus, toen het nog geen oud nieuws was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucyfurr op 02-03-2005 15:48:41 (bronvermelding..) ]
pi_25333217
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:35 schreef Lucyfurr het volgende:

Ik denk er zo over:
Die gasten hebben de hele week normale banen,gezinnen, zie je niks aan en bij tijd en wijlen gaan ze los. Het is hun uitlaatklep. En ga allemaal nou niet zo hypocriet doen alsof het iets nieuws is, dit bestaat al sinds er voetbal bestaat (dus ruim 100 jaar), deal with it.
Sterker nog....denk je dat in de Romeinse tijd de spelen en festiviteiten rond de arenae zonder relletje gepaard gingen? Ja??? Think again...
pi_25333333
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:06 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Sterker nog....denk je dat in de Romeinse tijd de spelen en festiviteiten rond de arenae zonder relletje gepaard gingen? Ja??? Think again...
Daarooom..
Daar ging het met het duimpje naar beneden en nu wordt het witte zakdoekje gebruikt als men iemand weg wil hebben.
Moraal van dit verhaal: de mens is door de eeuwen heen geen zak veranderd, ookal wil men anders doen geloven.
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:38:25 #106
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25333966
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:03 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, omdat jouw reactie mij zo ongelooflijk kwaad maakt. Hoe durf jij het in jouw hoofd te halen om dat soort beesten te verdedigen. Alsof ze geen onschuldige mensen aanpakken.
Oke... dan zou ik de rest ff echt gaan lezen.... dat jij durft te reageren trouwens zonder de rest te lezen!
Dr zal vast al heel vaak gebeurt zijn dat onschuldigen gepakt worden...
Helaas zijn dat meestal geen hooligans.... Maar worden er wel weer verantwoordelijk voor gehouden...
quote:
Ik heb het 2 keer mogen meemaken, dat ze mij zonder reden hebben aangevallen. Gewoon omdat ik voor de tegenpartij ben. Dit terwijl ik niet eens een sjaaltje of ander herkenningspunt aanhad. Ik ben wonder boven wonder zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.
Dus kees... laat me dit ff uitleggen:
Punt 1:Je gaat op eigen vervoer.
Punt 2:Je draagt geen clubkleuren.
Weet je dat je dan voor de politie een potentiele hooligan bent? En voor andere hooligans ook..
Hooligans dragen geen clubkleuren!
Hooligans vallen doorgaans niemand aan met clubkleuren. (petjes en sjaaltjes volk aanvallen word als een laffe daad gezien)
Was dus je eigen fout! klinkt cru... maar het is zo...
quote:
1 maal terwijl ik met 3 vrienden was en we wisten ons enigszins vechtend tegen 20 man uit de voeten te maken. De 2e keer wilden 30 nac hooligans mij en een vriend bewerken. Nadat ik een klap heb gekregen ben ik samen met die vriend in een politiebusje gesprongen. Deze klootzakken wilden ons eigenlijk weer voeren aan die beesten ( maar dat is een ander verhaal). Deze hebben ons toen afgezet bij de auto. Deze mooi hooligans wilden ons alsnog te pakken krijgen en zochten de parkeerplaats af. Gelukkig konden we er langsdoor rijden.
Zie mijn vorige reactie waarom de politie je wilden voeren aan de "beesten"...
quote:
Ik hoop voor jou, dat je ook eens zoiets meemaakt en iets minder gelukkig bent met de uitkomst. Dan praat je misschien eens een keer iets minder poep.
Zoals eten door een rietje? Been there... done that... helaas... want littekens gaan nooit weg.
En minder gelukkig? ik zou eerder zeggen: Een stuk voorzichtiger...en heftig gemotiveerd
Iedereen denkt dat maar.... Maar als jij van motorrijden houdt en je gaat heftig op je bek.... Lijkt me sterk als je daarna nooit meer gaat motorrijden... uit angst om weer te vallen....
net als met de fiets...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:42:27 #107
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_25334026
Het zijn trieste hersenloze sukkels die een IQ van 60 hebben en het stoer vinden het te verpesten voor anderen. Met hun baantje in een fabriek

Losers zijn het...

En NEE jullie KUT supporters...jullie zijn NIET stoer, maar ontzettend triest
Het helpt geen nut!
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:10:18 #108
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25334383
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:35 schreef Lucyfurr het volgende:
Deze discussie wint niemand. Je bent tegen (weet dan wel wat hooliganisme inhoudt, lees je ff in ofzo) of je hebt er geen problemen mee.
Het spijt me zeer, maar ik kies voor het laatste. Ik ga al heel wat jaartjes regelmatig naar (risico) wedstrijden en ik heb er nog nooit last van gehad.
Zo zou iedereen er over moeten denken
quote:
Ik denk er zo over:
100% waar!! Oke dr zijn dr ook genoeg die werkeloos zijn..(wat ook de nodige frustraties brengt)
Maar een hoop met een normale familie en gezin... Die (geloof het of geloof het niet) met liefde omgaan met hun kinderen zoals het zou moeten... Die hard ervoor werken...
En die mensen zouden dan beesten zijn omdat ze een hobby die voor de maatschappij afwijkt van het zogenaamde "normale"... Zoals ik al eerder heb gezegd: Niemand is normaal... Normaal zijn bestaat niet...
quote:
En dat geouwehoer over dat het de duurste sport is omdat er zoveel belastinggeld naartoe gaat ivm beveiliging. Ehm.. dus je denkt echt dat voetbal niks binnen brengt? En denk je nu echt dat je minder belasting gaat betalen als voetbalwedstrijden minder beveiligd gaan worden. Erg controleerbaar ook..
Ja... voetbal kost de staat alleen maar geld niks komt binnen... en dat komt door de supporters en de hooligans...
quote:
Nee, laat gaan. Zoals ik zei, je doet er niks aan en het zal altijd blijven bestaan.
And mind you: de meeste hoolies hebben heus geen seizoenskaart (meer).
De meeste niet nee... maar dat verschild ook maar per groep...
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:16:31 #109
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25334451
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
Het zijn trieste hersenloze sukkels die een IQ van 60 hebben en het stoer vinden het te verpesten voor anderen. Met hun baantje in een fabriek
Die harder moeten werken voor een hongerloontje dan jij met je stinkend kantoor... (ik noem maar wat... ik weet dat ik je niet ken... maar werken op een fabriek doe je dus al niet...)
quote:
Losers zijn het...
Ik ga niet meer reageren op zo'n naïve stelling...
quote:
gaat het nog? vergeet niet adem te halen hypocriet...
pi_25334474
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:42 schreef Escape2Dawn het volgende:

Losers zijn het...

Lees jij doorgaans topics door voordat je iets post of gooi je die wartaal altijd zomaar neer?
pi_25334601
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:10 schreef DeHeldjes het volgende:

De meeste niet nee... maar dat verschild ook maar per groep...
Maar natuurlijk! Je kunt natuurlijk ook nog altijd vaak op iemands anders kaart.
Dat was enkel om duidelijk te maken dat men niet panisch moet reageren op wat er eerder werd gezegd, namelijk dat het 'onveilig' zou zijn in de stadions.
Waar je voor uit moet kijken in de stadions zijn doorgeflipte ME-ers die panisch iedereen voor hun voeten wegmaaien wanneer er ergens 1 rotje ontploft.
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:40:35 #112
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25334737
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:38 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke... dan zou ik de rest ff echt gaan lezen.... dat jij durft te reageren trouwens zonder de rest te lezen!
Dr zal vast al heel vaak gebeurt zijn dat onschuldigen gepakt worden...
Helaas zijn dat meestal geen hooligans.... Maar worden er wel weer verantwoordelijk voor gehouden...
[..]

Dus kees... laat me dit ff uitleggen:
Punt 1:Je gaat op eigen vervoer.
Punt 2:Je draagt geen clubkleuren.
Weet je dat je dan voor de politie een potentiele hooligan bent? En voor andere hooligans ook..
Hooligans dragen geen clubkleuren!
Hooligans vallen doorgaans niemand aan met clubkleuren. (petjes en sjaaltjes volk aanvallen word als een laffe daad gezien)
Was dus je eigen fout! klinkt cru... maar het is zo...
[..]

Zie mijn vorige reactie waarom de politie je wilden voeren aan de "beesten"...
[..]

Zoals eten door een rietje? Been there... done that... helaas... want littekens gaan nooit weg.
En minder gelukkig? ik zou eerder zeggen: Een stuk voorzichtiger...en heftig gemotiveerd
Iedereen denkt dat maar.... Maar als jij van motorrijden houdt en je gaat heftig op je bek.... Lijkt me sterk als je daarna nooit meer gaat motorrijden... uit angst om weer te vallen....
net als met de fiets...
Ik hoef de rest van de reacties trouwens niet eens te lezen, want ik heb een probleem met jou persoonlijk. Ik walg van je. Ik haat jouw soort mensen.

Jij gaat mij de schuld geven, dat ik bijna in elkaar word geslagen omdat ik als supporter het voetbal ga kijken. Dat is de omgekeerde wereld ventje. Maar gezien de rest van jouw reacties ( ja ik heb ze toch maar gelezen) zul jij dat met jouw verminderde breinfuncties, zul jij dit niet begrijpen.

Mensen sowieso zonder reden aanvallen met 30 man tegen 2 is laf. Of ze nou clubkleuren dragen of niet.

Ik zou eigenlijk graag een afspraak met jou willen maken om je weer door een rietje te laten eten. Maar ja, dan verlaag ik me tot jouw dubieuze niveau. Trouwens je zou dan niet eens alleen komen.
Horrible Cunt!
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:06:04 #113
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_25335089
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Die harder moeten werken voor een hongerloontje dan jij met je stinkend kantoor... (ik noem maar wat... ik weet dat ik je niet ken... maar werken op een fabriek doe je dus al niet...)
Nee... want ik ben geen dakdekker
Het helpt geen nut!
pi_25335440
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:29 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

Maar natuurlijk! Je kunt natuurlijk ook nog altijd vaak op iemands anders kaart.
Dat was enkel om duidelijk te maken dat men niet panisch moet reageren op wat er eerder werd gezegd, namelijk dat het 'onveilig' zou zijn in de stadions.
Waar je voor uit moet kijken in de stadions zijn doorgeflipte ME-ers die panisch iedereen voor hun voeten wegmaaien wanneer er ergens 1 rotje ontploft.
Moet je maar geen vuurwerk meenemen
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:40:27 #115
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25335586
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:40 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik hoef de rest van de reacties trouwens niet eens te lezen, want ik heb een probleem met jou persoonlijk. Ik walg van je. Ik haat jouw soort mensen.
hahaha... ja jij bent ook zooooo veel beter als mij... Probleem met mij persoonlijk.... je kent me niet kees... hoe kan dat dan hahaha
Walg van mij ik lach me alleen maar rot...
quote:
Jij gaat mij de schuld geven, dat ik bijna in elkaar word geslagen omdat ik als supporter het voetbal ga kijken. Dat is de omgekeerde wereld ventje. Maar gezien de rest van jouw reacties ( ja ik heb ze toch maar gelezen) zul jij dat met jouw verminderde breinfuncties, zul jij dit niet begrijpen.
Ach man... Denk je nu werkelijk dat ook maar iemand jouw bazel-verhaaltje gelooft. Jij hebt net niks meegemaakt... Jij hebt dat zelf uitgelokt! Of zijn die NAC hoolie's op goed geluk 2 supporters van de andere club tegengekomen... ZONDER ook maar iets te zien... Dus jullie hadden net zo goed clubgenoten kunnen zijn....
Dat slaat op poep man... echt... maak mij niks wijs...
En ff over mijn breinfunctie's:
quote:
Bashen op een IQ van iemand die je niet begrijpt en niet kent zegt zoveel over je eigen IQ
:w
quote:
Mensen sowieso zonder reden aanvallen met 30 man tegen 2 is laf. Of ze nou clubkleuren dragen of niet.
100% mee eensch ... maar jah... das wel weer erg hypothetisch..
quote:
Ik zou eigenlijk graag een afspraak met jou willen maken om je weer door een rietje te laten eten. Maar ja, dan verlaag ik me tot jouw dubieuze niveau. Trouwens je zou dan niet eens alleen komen.

* DeHeldjes heeft buikpijn van het lachen....
pi_25335720
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:30 schreef CasB het volgende:

[..]

Moet je maar geen vuurwerk meenemen
Dus als 1 persoon een rotje gooit moet een heel ME-cordon alles en iedereen wegmaaien, of er nu kinderen, ouderen of vrouwen bij staan die er helemaal geen ruk mee te maken hebben?
Jij doelt op iets wat laatst gebeurd is, ik doel op de rest van het seizoen.
pi_25335756
Het echt fysiek bedreigen van elkaar, lijkt me de discussie niet echt ten goede komen.
Ga gewoon inhoudelijk op elkaar in en dat mag best hard, maar pas een beetje op met het dreigen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:03:47 #118
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25335901
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:49 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

Dus als 1 persoon een rotje gooit moet een heel ME-cordon alles en iedereen wegmaaien, of er nu kinderen, ouderen of vrouwen bij staan die er helemaal geen ruk mee te maken hebben?
Dat klopt... zo gaat dat ook steeds... De ME is groter schorem als hooligans...
maar ik ben niet zo'n fan van vuurwerk in een stadion. Een stadionfakkeltje of 20 is wel cool... maar bommen op het veld... of waar dan ook slaat helemaal nergens op imo...
pi_25336444
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:35 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

De regering wekt frustratie's op bij bepaalde mensen. Die mensen gebruiken hooliganisme om hun "ei" kwijt te kunnen.
Jij wekt ook frustratie bij me op, nou ga ik toch ook niet mijn buurman voor zijn neus beuken ?

Droplul.
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:11 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Pff als jij niet kan begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans ook maar mensen zijn... En dat "kansloos" is jouw mening DWZ: dat niet iedereen het daar mee eens is. Dus jij hebt meer last van hooligans, dan die vieze Junks in je binnenstad.. Het wordt allemaal zo Opgeblazen...
[..]
Een totaal ander maatschappelijk probleem erbij halen om een ander probleem goed te praten, hoe treurig is dat.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:34:26 #120
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25337289
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:40 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

hahaha... ja jij bent ook zooooo veel beter als mij... Probleem met mij persoonlijk.... je kent me niet kees... hoe kan dat dan hahaha
Walg van mij ik lach me alleen maar rot...
[..]

Ach man... Denk je nu werkelijk dat ook maar iemand jouw bazel-verhaaltje gelooft. Jij hebt net niks meegemaakt... Jij hebt dat zelf uitgelokt! Of zijn die NAC hoolie's op goed geluk 2 supporters van de andere club tegengekomen... ZONDER ook maar iets te zien... Dus jullie hadden net zo goed clubgenoten kunnen zijn....
Dat slaat op poep man... echt... maak mij niks wijs...
En ff over mijn breinfunctie's:
[..]

Ik hoef je niet en wil je niet verder kennen. Ik ben een beter mens dan jij. Dat is een feit. Een hooligan is een minderwaardig schepsel. Je kunt net doen alsof je lacht, maar ik en anderen weten dat een persoon als jij eiegnlijk van binnen huilt.

Je hoeft dat nac verhaal niet te geloven als je niet wil. Het blijft een feit, dat het zo gebeurd is. Het is mij ook nog steeds een raadsel hoe ze wisten, dat we van de andere club waren. Misschien dat ze ons in het uitvak hebben gezien. Maar ja, dat had je met je lagere breinfucties niet kunnen bedenken.

Je probeert jouw levenstijl hier hardnekkig te verdedigen. Dat is jou goed recht, maar mij overtuig je niet. Ik vind jou schorem en zal dat blijven vinden. Waarom moeten jullie voetbal gebruiken om jullie lusten te bevredigen? Kunnen jullie dat niet ergens anders op uitnodiging doen. Op deze manier worden geen onschuldige slachtoffers gemaakt.

:w
[..]

100% mee eensch ... maar jah... das wel weer erg hypothetisch..
[..]

* DeHeldjes heeft buikpijn van het lachen....
Je doet net alsof je lacht, maar eigenlijk huil je van binnen.
Horrible Cunt!
pi_25338546
Slotje
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:09:07 #122
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25341500
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:39 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Jij wekt ook frustratie bij me op, nou ga ik toch ook niet mijn buurman voor zijn neus beuken ?

Ik stink.
[..]
wat doe jij dan om je frustratie kwijt te kunnen?
quote:
Een totaal ander maatschappelijk probleem erbij halen om een ander probleem goed te praten, hoe treurig is dat.
Of je leest de rest van het topic ook
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:15:13 #123
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25341547
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je doet net alsof je lacht, maar eigenlijk huil je van binnen.
Oke dan ben ik in jou ogen toch schorem... je zegt eigenlijk: doe geen moeite...ik luister lekker toch niet...
Maakt nie uit joh

"no one likes us, we don't care"
pi_25341653
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:49 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

Ik doel op alle wedstrijden waar het gebeurd...Dat van laatst heb ik niet eens meegekregen omdat ik nooit voetbal kijk, en als ik het een keer kijk dan is het altijd hetzelfde...eerst spreekkoren, en dan ineens een lekkere strijker op het veld...
pi_25341673
mooi toch,vooral als ze de nederlandse eer in het buitenland gaan verdedigen,dat lijkt me wel wat,duitsers en belgen de tering schoppen,alles slopen en vooral veel plunderen zodat je er ook nog wat aan verdient.
pi_25341701
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:36 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik doel op alle wedstrijden waar het gebeurd...Dat van laatst heb ik niet eens meegekregen omdat ik nooit voetbal kijk, en als ik het een keer kijk dan is het altijd hetzelfde...eerst spreekkoren, en dan ineens een lekkere strijker op het veld...
Ok, dus jij baseert je volledige mening op wat je via de televisie geserveerd krijgt.
Bepaalde dingen zie je echt niet op tv hoor. (waar gaat dit over..)

Of je gaat ff in discussie terwijl je toegeeft nooit voetbal te kijken..
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:47:03 #127
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25343068
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:15 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke dan ben ik in jou ogen toch schorem... je zegt eigenlijk: doe geen moeite...ik luister lekker toch niet...
Maakt nie uit joh

"no one likes us, we don't care"
Nee, wat ik zeg is: Je kunt het proberen goed te praten, maar je blijft schorem.

"no one likes , we don't care" Is dit niet tegenstrijdig?
Waarom probeer je zoveel mogelijk steun te krijgen voor je asociale gedrag als de meningen van anderen toch niet belangrijk zijn?
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:11:03 #128
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25345144
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 09:47 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, wat ik zeg is: Je kunt het proberen goed te praten, maar je blijft schorem.
Das hetzelfde als je zegt: lul maar raak, ik heb mijn conclusie getrokken. Nu sta ik nergens meer open voor. Het is echt precies hetzelfde
quote:
"no one likes , we don't care" Is dit niet tegenstrijdig?
Waarom probeer je zoveel mogelijk steun te krijgen voor je asociale gedrag als de meningen van anderen toch niet belangrijk zijn?
Ik hoef geen steun. Ik praat ook niks goed. Das niet de reden waarom ik deze discussie voer. Steun is ook niet nodig. Want we zullen er altijd zijn... we zijn er altijd geweest.
Kwil alleen maar dat mensen het begrijpen. En accepteren dat het bestaat. Een "way of life" is.
No one likes we dont care, is een spreuk die zeer toepasselijk is bij typetjes als jou.
Typetjes die niet willen "inzien"... vanuit hun eigen inzicht. En niet wat info die je van "buitenaf" hebt verkregen... zo werkt het niet.
(burgelijk volk....bejaarden enzo....daar pas je zo tussen)
Ik voer discussie om Short-minded ventjes zoals jij duidelijk te maken wat hooliganisme nou precies inhoudt. Want jij trekt conclusie's uit dingen waar je geen weet van hebt.
Zowiezo heb ik de indruk dat je nog steeds niet het hele topic gelezen hebt.
Doe geen moeite met terugreageren... want je hebt me al duidelijk gemaakt dat, wat ik ook zeg. Het niks uitmaakt. Jij weet alles beter. Jij vindt jezelf beter.
Nou is toch prima Je doet maar... Als je denkt dat dat "goed" voor je is...
Alleen vindt ik jou dan zwaar hypocriet...
En heeel zielig ook

[ Bericht 3% gewijzigd door DeHeldjes op 03-03-2005 12:16:39 ]
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:23:50 #129
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25345339
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:36 schreef CasB het volgende:

[..]

Je doelt op alle wedstrijden die je nooit hebt gezien, want je kijkt nooit voetbal...
En dan heb je een wedstrijd gezien (of zelfs een samenvatting) waarin spreekkoren waren... Oeoeoeh wat errug... dat kwam al voor de 2e wereldoorlog voor Stoute opa en oma...
En toen een strijker.... wuawie! jij maakt wat mee zeg... poeh hey...

Of je leest gewoon lekker mee.... maar reageer niet op iets waar je meteen toegeeft niks vanaf te weten...

Je had ook gewoon TVP kunnen typen... was wat makkelijker geweest...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:26:12 #130
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25346222
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:11 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Das hetzelfde als je zegt: lul maar raak, ik heb mijn conclusie getrokken. Nu sta ik nergens meer open voor. Het is echt precies hetzelfde
[..]

Ik hoef geen steun. Ik praat ook niks goed. Das niet de reden waarom ik deze discussie voer. Steun is ook niet nodig. Want we zullen er altijd zijn... we zijn er altijd geweest.
Kwil alleen maar dat mensen het begrijpen. En accepteren dat het bestaat. Een "way of life" is.
No one likes we dont care, is een spreuk die zeer toepasselijk is bij typetjes als jou.
Typetjes die niet willen "inzien"... vanuit hun eigen inzicht. En niet wat info die je van "buitenaf" hebt verkregen... zo werkt het niet.
(burgelijk volk....bejaarden enzo....daar pas je zo tussen)
Ik voer discussie om Short-minded ventjes zoals jij duidelijk te maken wat hooliganisme nou precies inhoudt. Want jij trekt conclusie's uit dingen waar je geen weet van hebt.
Zowiezo heb ik de indruk dat je nog steeds niet het hele topic gelezen hebt.
Doe geen moeite met terugreageren... want je hebt me al duidelijk gemaakt dat, wat ik ook zeg. Het niks uitmaakt. Jij weet alles beter. Jij vindt jezelf beter.
Nou is toch prima Je doet maar... Als je denkt dat dat "goed" voor je is...
Alleen vindt ik jou dan zwaar hypocriet...
En heeel zielig ook
Je doet net alsof hooliganisme een cultuur is. Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden. Het is een zielige excuus voor een stel zielige mensen die niet blij zijn met hun eigen bestaan om geweld te gebruiken zodat ze het gevoel hebben, dat ze leven. Jij hoeft mij niet te overtuigen wat hooliganisme inhoudt.

Omdat ik lijnrecht tegenover jou sta met mijn mening, ben ik short minded. Ik heb me al eens verdiept in hooligans en ben tot bovenstaande conclusie gekomen.

Je zegt, dat ik me beter voel dan jij. Dat klopt! Zolang jij een excuus blijft zoeken voor het feit, dat jij door pure frustratie jouw instincten niet onderdrukken, blijf ik een beter mens dan jij bent.

Je zegt, dat ik niet reageren, omdat ik toch al mijn conclusie heb gemaakt. Jij hebt toch ook je conclusie al getrokken en wil niet accepteren wat je nou eigenlijk bent. Hypocriet? (ik denk aan iets met pot, ketel en zwart)
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:08:48 #131
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25346699
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je doet net alsof hooliganisme een cultuur is. Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden. Het is een zielige excuus voor een stel zielige mensen die niet blij zijn met hun eigen bestaan om geweld te gebruiken zodat ze het gevoel hebben, dat ze leven. Jij hoeft mij niet te overtuigen wat hooliganisme inhoudt.
Hooliganisme is ook een cultuur. Een "way of life"! Daar kan je je oogkleppen wel heel gemakkelijk voor sluiten ja...
Niet blij met mijn bestaan? En al die anderen ook niet? Wauw... jij hebt echt veel mensenkennis... hahaha.... en dan afgeven op Mijn IQ.._O-
quote:
Omdat ik lijnrecht tegenover jou sta met mijn mening, ben ik short minded. Ik heb me al eens verdiept in hooligans en ben tot bovenstaande conclusie gekomen.
Jij hebt je echt niet verdiept in hooligans... Heb je de 3-delige Docu uberhaupt wel gezien? (je lijkt me niet het type dat graag leest En al helemaal niet meedoet)
Niet dat dat wat uitmaakt. Want je zal er toch niet "objectief" naar gaan kijken....
Ik heb niet het gevoel dat onze meningen lijnrecht tegenover elkaar staan... Kheb meer het gevoel dat jij dat graag zo had gehad... Maar dat natuurlijk niet toegeeft... Daarom vindt ik/ben je short-minded...
quote:
Je zegt, dat ik me beter voel dan jij. Dat klopt! Zolang jij een excuus blijft zoeken voor het feit, dat jij door pure frustratie jouw instincten niet onderdrukken, blijf ik een beter mens dan jij bent.
Alsof hooligans op pure frustratie drijven.... heb ik nooit gezegd. Wat ik wel heb gezegd is dat je je frustratie's er makkelijk in kwijt kan. En dat het een grote rol speelt. De rest is de kick... Echt plezier eraan beleven...
BTW.... jij bent dus iemand die alles opkropt? Lekker gezond.... Ken ik dr ook een paar van
Altijd gezellig als het laatste druppeltje in hun emmer valt....
Die lopen bij het minste of geringste te flippen
quote:
Je zegt, dat ik niet reageren, omdat ik toch al mijn conclusie heb gemaakt. Jij hebt toch ook je conclusie al getrokken en wil niet accepteren wat je nou eigenlijk bent. Hypocriet? (ik denk aan iets met pot, ketel en zwart)
Dus je geeft toe jezelf gewoonweg af te sluiten....
Ik accepteer wat ik ben...
Ik accepteer ook dat mensen zich ervoor afsluiten...
maar ik accepteer NIET dat mensen hun mening geven over iets waar 0, niks vanaf weten....
quote:
(ik denk aan iets met pot, ketel en zwart)
hahaha... je zegt meer over jezelf dan over mij... jij heilig boontje jij
Jij bent zeker mr. Perfect?

[/quote]
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:14:55 #132
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25346763
http://www.hooligan.beginthier.nl/

Als je elke site grondig hebt doorzocht, mag je nog es terugkomen op de stelling:
quote:
Je doet net alsof hooliganisme een cultuur is. Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:29:12 #133
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25346956
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:14 schreef DeHeldjes het volgende:
http://www.hooligan.beginthier.nl/

Als je elke site grondig hebt doorzocht, mag je nog es terugkomen op de stelling:
[..]

Jullie houden jezelf voor de gek
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:32:19 #134
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25346998
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Jullie houden jezelf voor de gek
Daar weet jij helemaal niks van

Heb jij eigenlijk nog wel iets toe te voegen aan deze discussie?
Je eerste post was geloof ik al een dom scheld-festijn...
Ben je nu dom... of doe je maar net alsof?
  donderdag 3 maart 2005 @ 16:20:46 #135
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25348332
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef DeHeldjes het volgende:

Daar weet jij helemaal niks van
Meer dan je denkt!
quote:
Heb jij eigenlijk nog wel iets toe te voegen aan deze discussie?
Evenmin of evenveel als jij.
quote:
Je eerste post was geloof ik al een dom scheld-festijn...
Lees hem nog maar eens, dan lullen we verder.
quote:
Ben je nu dom... of doe je maar net alsof?
Right back at ya!
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:39:31 #136
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25348788
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Meer dan je denkt!
[..]

Evenmin of evenveel als jij.
[..]

Lees hem nog maar eens, dan lullen we verder.
[..]

Right back at ya!
Nietszeggende one-liners .... en jah... sorry dat schelden was jij niet ik begin ze doorelkaar te gooien...
En de discussie was lekker op gang... totdat jij kwam... met je waanidee dat hooligans niet tevreden zijn met hun leven....
maar goed... laten we effe wachten dat iemand met iets nieuws komt in dit topic... want dit neigt naar "infantiel-gebekvecht"... Iets waar we allebei niet wijzer van worden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:26:49 #137
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25349414
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:39 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Nietszeggende one-liners .... en jah... sorry dat schelden was jij niet ik begin ze doorelkaar te gooien...
En de discussie was lekker op gang... totdat jij kwam... met je waanidee dat hooligans niet tevreden zijn met hun leven....
maar goed... laten we effe wachten dat iemand met iets nieuws komt in dit topic... want dit neigt naar "infantiel-gebekvecht"... Iets waar we allebei niet wijzer van worden.
Nee, toen ik kwam, nam de discussie een wending die jij niet leuk vond.
Maar, vooruit ik geef je nog een kans. Leg maar eens uit, waarom jij vindt dat hooliganisme bestaansrecht heeft.
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:03:18 #138
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25351008
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, toen ik kwam, nam de discussie een wending die jij niet leuk vond.
ja ik vond het verschrikkelijk .... onrealistisch...
quote:
Maar, vooruit ik geef je nog een kans. Leg maar eens uit, waarom jij vindt dat hooliganisme bestaansrecht heeft.
Heb je nu moeite met lezen.... of heb je nu nog steeds niet het hele topic gelezen?
Ik blijf wat in herhaling vallen ....
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:07:32 #139
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25351862
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:03 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

ja ik vond het verschrikkelijk .... onrealistisch...
[..]

Heb je nu moeite met lezen.... of heb je nu nog steeds niet het hele topic gelezen?
Ik blijf wat in herhaling vallen ....
Onrealistisch? Dat is jouw mening.

Ik heb net voor een tweede keer de hele topic gelezen. Het enige wat ik kan zien is, dat je een heleboel smoesjes aan het verzinnen bent voor jouw weerzinwekkend gedrag. Jij vindt, dat de samenleveing jouw soort "mensen" zomaar moet accepteren.

Verkrachters willen geaccepteerd worden.
Junks willen geaccepteerd worden.
Pedofielen willen geaccepteerd worden.
Moordenaars willen geaccepteerd worden.
Geweldplegers willen geaccepteerd worden
Extremisten willen geaccepteerd worden.
Losers zoals jij willen geaccepteerd worden.
Zoveel tuig wil geaccepteerd worden ondanks het feit, dat ze hun ontoelaatbare gedrag niet willen laten.

Mensen zeggen, dat de maatschappij verloedert. De reden van verloedering is, dat men teveel crap accepteert. Als we mensen zoals jij beginnen te accepteren is het eind helemaal niet meer in zicht.

Als je zo van geweld houdt, waarom ga je niet boksen of zo? Waarom ga je niet in het vreemdelingen legioen? Er zijn legio voorbeelden te noemen waar je legaal geweld kunt gebruiken.
Maar, dat is niet wat jij wil. Voor jou is het juist de kick om je te verzetten tegen de algemene normen en waarden. Op het moment, dat de regering zegt:" hier hebben julllie een mooi veldje sla elkaar maar de koppen in", vinden jullie het niks meer aan. Dan zoeken jullie wel iets anders om andere mensen tot last te zijn.

Je gaf eerder de regering de schuld, dat jullie zo zijn. Dit vind ik echt een zwak excuus. Als je een probleem hebt met de regering, probeer er dan actief wat aan te doen in plaats van jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Met actief bedoel ik dus niet een bom op het binnenhof te plaatsen, maar actief worden in de politiek.Als je zoveel slimmer bent dan de rest hier, zoals je beweert, dan moet dit toch een koud kunstje zijn.

Ik zei eerder, dat hooliganisme geen cultuur is. Ik zal dat eventjes nader uitleggen.
Ik geloof, dat er een cultuur bestaat van mensen die hun zelf ingeprente minderwaardige leven probeert een plaats te geven door middel van zich af te zetten van de maarschappij. Hier hoor jij bij.
Alleen de ene vult het anders in dan de ander en probeert er een naam aan te geven. Jullie proberen het mooi te praten met dingen als eergevoel en vertrouwen. Ik kan me herinneren, dat de mensen van de Hells Angels dat ook zeiden. Je weet, hoe dat afgelopen is.

Zo is dit nu een betere discussie. Eens even zien met wat voor zwakke meningen jij je standpunt wederom gaat proberen te verdedigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong_poh op 03-03-2005 21:24:50 ]
Horrible Cunt!
pi_25356374
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:23 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Je doelt op alle wedstrijden die je nooit hebt gezien, want je kijkt nooit voetbal...
En dan heb je een wedstrijd gezien (of zelfs een samenvatting) waarin spreekkoren waren... Oeoeoeh wat errug... dat kwam al voor de 2e wereldoorlog voor Stoute opa en oma...
En toen een strijker.... wuawie! jij maakt wat mee zeg... poeh hey...

Of je leest gewoon lekker mee.... maar reageer niet op iets waar je meteen toegeeft niks vanaf te weten...

Je had ook gewoon TVP kunnen typen... was wat makkelijker geweest...
En als ik selectief lees dan ben je nog steeds een klootzak
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:50:35 #141
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25362017
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Onrealistisch? Dat is jouw mening.
Het is een feit... tuurlijk zijn hooligans blij met hun leven... wat een crap man als je dat denkt... erg naief ook...
quote:
Ik heb net voor een tweede keer de hele topic gelezen. Het enige wat ik kan zien is, dat je een heleboel smoesjes aan het verzinnen bent voor jouw weerzinwekkend gedrag. Jij vindt, dat de samenleveing jouw soort "mensen" zomaar moet accepteren.
Ja vindt ik wel... zolang het niet geaccepeerd is blijft het een probleem waar onnodig veel geld aan uitgegeven word....
quote:
Verkrachters willen geaccepteerd worden.
Junks willen geaccepteerd worden.
Pedofielen willen geaccepteerd worden.
Moordenaars willen geaccepteerd worden.
Geweldplegers willen geaccepteerd worden
Extremisten willen geaccepteerd worden.
Losers zoals jij willen geaccepteerd worden.
Zoveel tuig wil geaccepteerd worden ondanks het feit, dat ze hun ontoelaatbare gedrag niet willen laten.
Idioot... je gaat hooligans toch niet vergelijken met verkrachters en pedofielen!! Ben je gek geworden ofzo????
Dus jij vindt dat hooligans prima in dat rijtje thuishoort? Hoeveel hooligans zouden levenslang vastziten voor hooliganisme denk jij? Geeneen! Clown!!! Dit is het belachelijkste wat je tot nu toe getypt hebt... echt waar.
Homo's hebben eeuwen-lang gevochten om geaccepteerd te worden! En in de meeste landen worden ze dat nog steeds niet. Jij wil vertellen dat die erbij horen?
Net als Joden, hells-angels, cannabis etc etc...
Ik zou als ik jou was nog ff checken waar je prioriteit ligt ...
quote:
Mensen zeggen, dat de maatschappij verloedert. De reden van verloedering is, dat men teveel crap accepteert. Als we mensen zoals jij beginnen te accepteren is het eind helemaal niet meer in zicht.
En waarom dat dan? Als je zoiets zegt moet je het ook uitleggen.... is wel zo handig...zoiets leer je op school...
quote:
Als je zo van geweld houdt, waarom ga je niet boksen of zo? Waarom ga je niet in het vreemdelingen legioen? Er zijn legio voorbeelden te noemen waar je legaal geweld kunt gebruiken.
Maar, dat is niet wat jij wil. Voor jou is het juist de kick om je te verzetten tegen de algemene normen en waarden. Op het moment, dat de regering zegt:" hier hebben julllie een mooi veldje sla elkaar maar de koppen in", vinden jullie het niks meer aan. Dan zoeken jullie wel iets anders om andere mensen tot last te zijn.
Precies... dr zijn genoeg voorbeelden waarin Geweld LEGAAL is.. En dan denk ik: DAT DAN WEER WEL! Het is zo hypocriet... lees nu toch wat jezelf schrijft....
En dat wij er niks meer aan vinden, kan je niet zeggen. Je kan niet spreken voor mensen die je niet kent en helemaal niks over weet. Dat heb je in dit topic al vaker gedaan.
quote:
Je gaf eerder de regering de schuld, dat jullie zo zijn. Dit vind ik echt een zwak excuus. Als je een probleem hebt met de regering, probeer er dan actief wat aan te doen in plaats van jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Met actief bedoel ik dus niet een bom op het binnenhof te plaatsen, maar actief worden in de politiek.Als je zoveel slimmer bent dan de rest hier, zoals je beweert, dan moet dit toch een koud kunstje zijn.
En waarom vindt je dat een zwak excuus? Als je zoiets typt moet je het ook uitleggen... nogmaals...
De regering geeft hooliganisme de stempel: Illegaal, crimineel.
Niemand anders doet dat ja de mensen die dan de regering heilig geloven... en een mening gaan hebben over informatie die ze van "buitenaf" hebben verkregen, zonder vanuit hun eigen inzicht te kijken... Maar ook hierop heb ik al volmondig een reactie op gegeven... ik blijf in herhalingen vallen bij jou
quote:
Ik zei eerder, dat hooliganisme geen cultuur is. Ik zal dat eventjes nader uitleggen.
Ik geloof, dat er een cultuur bestaat van mensen die hun zelf ingeprente minderwaardige leven probeert een plaats te geven door middel van zich af te zetten van de maarschappij. Hier hoor jij bij.
Alleen de ene vult het anders in dan de ander en probeert er een naam aan te geven. Jullie proberen het mooi te praten met dingen als eergevoel en vertrouwen. Ik kan me herinneren, dat de mensen van de Hells Angels dat ook zeiden. Je weet, hoe dat afgelopen is.
Jongen.... je praat voor mensen die je niet kent, en al helemaal niks over weet. Hoe kan je dan zoiets zeggen? Het is zo onrealistisch wat je uitkraamt.... Jammer dat jij denkt te kunnen denken voor andere mensen... Jij laat je mening verneuken door een shitload aan vooroordelen... Dat maakt het onrealistisch... Je hebt van hooligans een verkeerd beeld.
quote:
Zo is dit nu een betere discussie. Eens even zien met wat voor zwakke meningen jij je standpunt wederom gaat proberen te verdedigen.
Ik val steeds in herhalingen bij jou .... en nee... dit is geen betere discussie.
Dit noemen ze: "Praten tegen een muur"
Jij leest niet ... of je kan het niet.... Nu begint het lachwekkend te worden...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:56:22 #142
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25362114
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:34 schreef CasB het volgende:

[..]

En als ik selectief lees dan ben je nog steeds een klootzak
Echt wel ...

kut he.... als je uitgelult bent...
pi_25363254
Wordt een beetje zout topique zo..

-edit-
Heb de KB FB gelezen, het was klaarblijkelijk al opgevallen.

[ Bericht 48% gewijzigd door Lucyfurr op 04-03-2005 14:09:53 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:48:27 #144
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25364873
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:57 schreef Lucyfurr het volgende:
Wordt een beetje zout topique zo..

-edit-
Heb de KB FB gelezen, het was klaarblijkelijk al opgevallen.
Dat is het al .... maar we wachten af op het eerstvolgende hooligan-incident...
pi_25365901
Doe nou eens dicht
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:58:11 #146
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25367396
Weet je wat, held op sokken?

Ik hou ermee op. Van mij mag je denken, dat je de discussie gewonnen hebt.

Jij zegt, dat jij tegen een muur praat en ik denk hetzelfde.

Alleen 1 laatste vraag en dan mag deze topic dicht. Hoe oud ben je eigenlijk?

(Zo en dan ga ik nu naar Maastricht eventjes een paar pieren zoeken en in mekaar beuken )

Horrible Cunt!
pi_25367868
ey trut....

ik woon in maastricht
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_25370854
Gister tijdens Feyenoord-Nac gooiden supporters sneeuwballen naar elkaar. WAT EEN RAMP EN EEN VERLOEDERING!! Het zou verboden moeten worden

[sub]O ja, even voor alle levenloze kneusjes wiens leven alleen maar uit FOK bestaat (lees: tong_poh)....dit was dus ironisch [sub]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:45:34 #149
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25371159
pi_25371208
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:58 schreef tong_poh het volgende:
Weet je wat, held op sokken?

Ik hou ermee op. Van mij mag je denken, dat je de discussie gewonnen hebt.

Jij zegt, dat jij tegen een muur praat en ik denk hetzelfde.

Alleen 1 laatste vraag en dan mag deze topic dicht. Hoe oud ben je eigenlijk?

(Zo en dan ga ik nu naar Maastricht eventjes een paar pieren zoeken en in mekaar beuken )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2005 22:49:06 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:50:13 #151
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25371248
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:47 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik weet t... ik weet t...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:24:25 #152
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25371919
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Tobbes het volgende:

O ja, even voor alle levenloze kneusjes wiens leven alleen maar uit FOK bestaat (lees: tong_poh)
Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.

Horrible Cunt!
pi_25372026
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:24 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.

Ik 3 per dag, jij 1...so??

Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.

KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!

En trouwens...ik kan snel posten hoor....
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:29:25 #154
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25372032
don't give me that fucking bullshit
pi_25372064
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
pi_25374352
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:27 schreef Riesj het volgende:
ey trut....

ik woon in maastricht
Daar kunnen wij toch niets aan doen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:08:31 #157
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25376616
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik 3 per dag, jij 1...so??

Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.

KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!

En trouwens...ik kan snel posten hoor....
Horrible Cunt!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:15:33 #158
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25377055
dit gaat nog door ook.....
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:35:01 #159
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25379446
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:15 schreef haagse_elfje het volgende:
dit gaat nog door ook.....
pi_25380633
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:50 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke... in principe heb je gelijk... en is het ongeveer hetzelfde.. Maar niet met elkaar vergelijkbaar... Het is een extreem voorbeeld.
Maar cage-fighten... dat mag bijvoorbeeld weer wel... Terwijl het eigenlijk ook hetzelfde is. Alleen dan op kleine schaal...
Maar denk erover na: 2 Gasten die mekaar de koppen inslaan voor het vermaak van publiek...
Wat is qua "kern" het verschil? Niets toch... Dus kan ik stellen dat het "afkeuren" van hooliganisme zelfs Hypocriet is.
Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:14:41 #161
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25380712
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:07 schreef teknomist het volgende:

[..]

Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
Waarom moet een wedstrijd afgelast worden als een uur vantevoren rellen zijn geweest? Het heeft toch niks met het voetbal te maken?
En als er rellen in het stadion zijn komt dat door de ME en poltie. Want die zorgen ervoor dat frustratie's hoger oplopen dan nodig. Ze zorgen dat de supporters-groepen elkaar niet tegenkomen. De enige kans is dan bij of in het stadion... (ik val WEER in herhaling, lees het topic eerst voordat je reageert pls...want ik typ me suf)

En over de financiele kant van het verhaal is ook al gediscussieerd...
Jij merkt daar helemaal niks van... alsof de regering geen geld verdient aan voetbal.. Of zouden ze door het hooliganisme alleen maar verlies draaien op voetbal?
Tuurlijk niet... En als er geen hooligans meer zouden zijn... denk je dat je dat dan uberhaupt merkt aan de belasting?
Tuurlijk niet ... laat je niks wijsmaken...
pi_25380834
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:14 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Waarom moet een wedstrijd afgelast worden als een uur vantevoren rellen zijn geweest? Het heeft toch niks met het voetbal te maken?
Alsof er tijdens de wedstrijd nooit geen rellen zijn? .
En het gooien van vuurwerk en andere voorwerpen valt voor mij ook gewoon onder het hooliganisme hoor...
quote:
En als er rellen in het stadion zijn komt dat door de ME en poltie. Want die zorgen ervoor dat frustratie's hoger oplopen dan nodig. Ze zorgen dat de supporters-groepen elkaar niet tegenkomen. De enige kans is dan bij of in het stadion... (ik val WEER in herhaling, lees het topic eerst voordat je reageert pls...want ik typ me suf)
Wat een ongelofelijk domme redenering zeg. Die ME is voor de handhaving van de openbare orde en de veiligheid van normale supporters. En dat frustaties hoog oplopen is nog geen reden om dan maar eens flink te gaan rellen... zelfbeheersing . Als ik een Marokkaan iets langer dan normaal aan kijk in de metro is dat voor hem nog geen valide reden om zijn agressie op mij te botvieren.
quote:
En over de financiele kant van het verhaal is ook al gediscussieerd...
Jij merkt daar helemaal niks van... alsof de regering geen geld verdient aan voetbal.. Of zouden ze door het hooliganisme alleen maar verlies draaien op voetbal?
Tuurlijk niet... En als er geen hooligans meer zouden zijn... denk je dat je dat dan uberhaupt merkt aan de belasting?
Natuurlijk verdient de regering geld aan voetbal... maar daar heb ik het toch helemaal niet over? .
Maar het geld dat aan beveiliging opgaat kan prima ergens anders aan besteedt worden dan aan een stelletje randdebielen die qua intelligentie de apen niet veel ontgroeid zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:38:29 #163
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25381036
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Alsof er tijdens de wedstrijd nooit geen rellen zijn? .
En het gooien van vuurwerk en andere voorwerpen valt voor mij ook gewoon onder het hooliganisme hoor...
Jawel .... en als dat gebeurt is dat de schuld van diegene die ervoor zorgen dat ze buiten het stadion ook niet kunnen rellen.... Dan krijg je dat "petjes en sjaaltjes-volk" last ervan krijgen...
En hooligans komen puur en alleen om te vechten.... Niet om met rotjes te gooien.... Dat doen opgeschoten jongeren...
quote:
Wat een ongelofelijk domme redenering zeg. Die ME is voor de handhaving van de openbare orde en de veiligheid van normale supporters. En dat frustaties hoog oplopen is nog geen reden om dan maar eens flink te gaan rellen... zelfbeheersing . Als ik een Marokkaan iets langer dan normaal aan kijk in de metro is dat voor hem nog geen valide reden om zijn agressie op mij te botvieren.
Dom?? Nee dat is mijn mening na tientallen persoonlijke ervaringen. Handhaving van de openbare orde??? Jij bent vast niet vaak naar een risico-wedstrijd geweest... (lees nooit)
En frustratie's is niet de "trigger" om te gaan rellen... Het gaat om de kick... een groep tegenkomen met de zelfde intentie's... Kijken wie het meeste lef heeft... Kijken wie het gekst is...
Dat mag mischien primitief lijken... Maar jah... ieder zijn Meug he....
quote:
Natuurlijk verdient de regering geld aan voetbal... maar daar heb ik het toch helemaal niet over? .
Maar het geld dat aan beveiliging opgaat kan prima ergens anders aan besteedt worden dan aan een stelletje randdebielen die qua intelligentie de apen niet veel ontgroeid zijn.
Dat klopt... En de beste oplossing is: Geen geld meer besteden aan een stelletje gekke gebroeders, die er een orthodoxe "hobby" op na houden.... Maar ze ergens een plek aanwijzen waar ze lekker hun gang kunnen gaan... Waar niemand er last van heeft..
pi_25381145
Prima, zet ze maar op een weiland .
Dan kunnen we de natuurlijke selectie eindelijk eens vorm laten krijgen.
pi_25385065
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:07 schreef teknomist het volgende:

[..]

Geef mij een link naar een (recent) artikel waarin melding wordt gemaakt van een in Nederland, afgelaste (=op voorhand) of desnoods een gestaakte wedstrijd i.v.m. hooliganisme.

Als je dat voor mekaar krijgt (en het gaat over een club van niveau en geen FC Vinkenslag) dan spreek ik je nooit meer tegen.

Als je het niet voor elkaar krijgt (wat ik aanneem) ben je een loser wiens argumenten pure drogredenen zijn.
  zondag 6 maart 2005 @ 02:10:45 #166
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25390928
They don't like us, we don't care
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_25402680
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:56 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Echt wel ...

kut he.... als je uitgelult bent...
Nee, ik was net terug van een concert (ZONDER RELLEN!!!) en was op weg naar mn bed

Nog in elkaar gebeukt dit weekend?
  maandag 7 maart 2005 @ 17:54:15 #168
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25414284
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef CasB het volgende:

[..]

Nee, ik was net terug van een concert (ZONDER RELLEN!!!) en was op weg naar mn bed

Nog in elkaar gebeukt dit weekend?
nee Wedstrijd afgelast.... en in de eerste divisie gebeurt toch nooit wat
pi_25415033
DeHeldjes, misschien heb je dat al eerder in het topic geschreven, maar dan lees is er over heen.
Hoe gaat dat bij jullie in z'n werk?
Zitten jullie eerst bij elkaar, vlak voor een wedstrijd, en bepalen dan een strategie of is het een ver vantevoren bepaald wat er gaat gebeuren?
En is het dan zo, dat de onderlinge contacten tussen de groepen die elkaar op gaan zoeken, vijandig. Of is het zo dat jullie elkaar normaal spreken via telefoon of een bepaalde site?
En wat als jij een van die gasten tegen komt, waar je bijvoorbeeld de dag vantevoren nog flink mee hebt liggen knokken, en je komt elkaar één op één tegen. Gaat het dan weer mis, of is er een soort code?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:33:45 #170
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25423741
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:48 schreef Dirkh het volgende:
DeHeldjes, misschien heb je dat al eerder in het topic geschreven, maar dan lees is er over heen.
Hoe gaat dat bij jullie in z'n werk?
Zitten jullie eerst bij elkaar, vlak voor een wedstrijd, en bepalen dan een strategie of is het een ver vantevoren bepaald wat er gaat gebeuren?
dat heb ik idd nog niet uitgelegd.
Je spreekt met je vrienden af op een strategische plek. DWZ: een Plek waar politie je niet snel opmerkt, geen camera's hangen en waar je de andere hoolie's kan tegenkomen.En als je die hoolie's dan tegen zou komen, je in het voordeel bent... (je pakt dus geen straat waar ze uit 5 verschillende zijstraatjes kunnen komen)
Meestal spreek je ver vantevoren af waar je wil gaan zitten en hoelaat...
quote:
En is het dan zo, dat de onderlinge contacten tussen de groepen die elkaar op gaan zoeken, vijandig. Of is het zo dat jullie elkaar normaal spreken via telefoon of een bepaalde site?
Natuurlijk vijandig! Maar dan wel "gezond" vijandig... Het is niet zo dat wel elkaars bloed willen drinken.. we willen gewoon 3/4 minuten vechten en dan wegwezen. Dus wapen e.d. zijn er niet bij... (hoogstens een riem of knuppeltje)
En er wordt tegenwoordig veel afgesporken via internet. Wat ik persoonlijk onbetrouwbaar vindt... Want iedereen kan wel een e-mail schrijven om af te spreken... ook 12 jarige meisjes... als je begrijpt wat ik bedoel...
Maar het beste is nog altijd als je het gsm-nummer hebt van ene van de tegenpartij. Dan kan je namelijk ook opbellen om te vragen waar ze zijn/blijven...
quote:
En wat als jij een van die gasten tegen komt, waar je bijvoorbeeld de dag vantevoren nog flink mee hebt liggen knokken, en je komt elkaar één op één tegen. Gaat het dan weer mis, of is er een soort code?
Dan kan het misgaan... als ze je herkennen dan..
Kijk... als je in een rel zit gaat alles zo snel.... Dr gebeurt zoveel om je heen... Je moet er al heel opvallend uitzien....
Maar er is een code! Een soort ere-code...
Bij hooligans gaat alles om Eer. Dus actie's waar geen Eer in te behalen valt wordt gezien als een laffe daad. En zo krijg je gezichtsverlies.... Iets wat je niet kan hebben...
Dingen zoals: Petjes en sjaaltjes-volk aanvallen, spelers scheidsrechters. Maar ook onderelkaar. Je gebruikt in het algemeen geen wapens... Een mes trekken is uit den boze!! En als je al helemaal neer bent gegaan zullen ze je niet met opzet helemaal dood schoppen...
Zo gaat alles een beetje...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:53:06 #171
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25424027
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef DeHeldjes het volgende:
Een mes trekken is uit den boze!! En als je al helemaal neer bent gegaan zullen ze je niet met opzet helemaal dood schoppen...
Zo gaat alles een beetje...
Leg jij me dan maar eens uit waarom het fout ging in Beverwijk? feyenoord had een grotere groep, een man van de andere groep was al neergegaan en wordt toch afgemaakt
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:05:31 #172
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25424201
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:53 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Leg jij me dan maar eens uit waarom het fout ging in Beverwijk? feyenoord had een grotere groep, een man van de andere groep was al neergegaan en wordt toch afgemaakt
Ik heb dit verhaal van zeer betrouwbare bronnen verkregen..
Goed; Carlo Picorni was altijd een van DE leiders geweest van de F-Side... Dat telt al wat zwaarder als je klappen krijgt.
Maar Picorni was die dag al heftig aangepakt... Die lag langs dat weggetje...
Maar toen de rel voorbij was moesten die jongens van scf langs Picorni... Iedereen zag dus dat Hij het was... De leiders van SCF hebben toen gezegd dat ze van hem af moesten blijven... hij had zijn portie immers al gehad....
Maar dr zijn dus een paar rotte apen geweest die daar achteraan geslentert hebben... Niet gehoord hebben dat ze moesten afblijven, en hebben zich nogmaals helemaal uitgeleefd op Picorni... Zeer triest... (ik heb het niet op Ajakkus... en vooral niet de F-side...maar dit vond ik triest)
En geloof mij maar als ik zeg dat beide partijen er niet blij mee zijn geweest....
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:17:29 #173
50936 The_Hives
pi_25424368
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:05 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Ik heb dit verhaal van zeer betrouwbare bronnen verkregen..
Goed; Carlo Picorni was altijd een van DE leiders geweest van de F-Side... Dat telt al wat zwaarder als je klappen krijgt.
Maar Picorni was die dag al heftig aangepakt... Die lag langs dat weggetje...
Maar toen de rel voorbij was moesten die jongens van scf langs Picorni... Iedereen zag dus dat Hij het was... De leiders van SCF hebben toen gezegd dat ze van hem af moesten blijven... hij had zijn portie immers al gehad....
Maar dr zijn dus een paar rotte apen geweest die daar achteraan geslentert hebben... Niet gehoord hebben dat ze moesten afblijven, en hebben zich nogmaals helemaal uitgeleefd op Picorni... Zeer triest... (ik heb het niet op Ajakkus... en vooral niet de F-side...maar dit vond ik triest)
En geloof mij maar als ik zeg dat beide partijen er niet blij mee zijn geweest....
ja maar goed, die rotte apen weten ook van die code. Zijn die daarna nog door de scf aangepakt? Of zijn die gasten even in een busje langs de F-side gestuurd .

Onbegrijpelijk trouwens dat je na de rel zo onder de adrenaline/drugs zit dat je iemand die zwaar gewond is kan vermoorden
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:07:05 #174
112364 Mahonusje
Etterende gleufjes
pi_25424982
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:59 schreef DeHeldjes het volgende:

Ze spreken tegenwoordig netjes ergens buiten het stadion af... waar ze onschuldigen geen kwaad kunnen doen...
En dan slaan ze elkaar de kop in... En wat is daar mis mee? Het is de keus van beide partijen om daar te staan en te vechten. I.m.o is daar helemaal niks mis mee.
Kom op zeg.. het is toch gewoon fokkin triest dat dat soort gasten zich zo druk kunnen maken om een voetbalspelletje?? Van mij part slaan ze elkaar maar de hersens in, wat kan mij het verrotten; deze mensen voegen (meestal) toch niets toe aan de maatschappij. En waarom moet de ME ook altijd gereld worden dan? Daar zie ik al helemaal het nut niet van in. Stoere mensen hoor!
hmm lekker..
pi_25426641
Pleur dit kuttopic gvd nou eens dicht, of ik open een topic "Marokkanen, hoe triest kunnen ze zijn"!!!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 16:39:23 #176
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25428074
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ja maar goed, die rotte apen weten ook van die code. Zijn die daarna nog door de scf aangepakt? Of zijn die gasten even in een busje langs de F-side gestuurd .
Het enige dat ik weet is dat ze er "niet blij mee waren"... Wat dat verder inhoudt....ik heb geen idee.
quote:
Onbegrijpelijk trouwens dat je na de rel zo onder de adrenaline&drugs zit dat je iemand die zwaar gewond is kan vermoorden
Tja... eigenlijk kan ik me dat zelf ook niet voorstellen...
Maar geloof me... de adrenaline-kick is echt heftig... je doet dingen die je anders niet kan.

Maar je weet ook niet wat vooraf is gegaan... Klinkt raar... maar geloof nou maar dat die mannen zich onder elkaar kennen... Ondanks dat ze vijanden zijn... Ze weten zelfs van elkaar hoe ze eruit zien...
pi_25431546
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:22 schreef ferrarifreak het volgende:
Pleur dit kuttopic gvd nou eens dicht, of ik open een topic "Marokkanen, hoe triest kunnen ze zijn"!!!
flikker toch op met je gezeik
als je er last van heb dan sla je dit topic toch lekker over jankerd.
wie verplicht je om het te lezen ?
  woensdag 9 maart 2005 @ 02:00:50 #178
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25435491
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:07 schreef DeHeldjes het volgende:
Hebben jullie trouwens de 3-delige docu over hooligans niet gezien? Mocht je ze ooit nog es zien, let dan vooral goed op als de oudere hooligans aan het woord zijn... Die leggen de situatie beter uit als ik.
Het komt erop neer dat de Regering het hooligan probleem zelf heeft veroorzaakt.
En dat geloof je zelf zeker. Kweet niet of je het weet maar vechten in het openbaar MAG NIET IN NEDERLAND.

Leg ook maar eens uit waarom er zo veel winkelruiten sneuvelen, waarom gemeentebezit wordt gemolesteerd, en dan heb ik het nog niet eens over de meer dan vervelende invloed op een avondje uit van een set lompe hooligans die eigenlijk wel met iedereen ruzie maken omdat dat hun hobby is. Dat is mijn ervaring en ja, in mijn ervaring ben je daarom een stuk stront.

Maar wacht, dat er dingen kapot gaat en dat mensen zich kapot irriteren aan je, dat doet er niet toe natuurlijk. Afspreken op afgelegen velden? Waarom zie je dan de godganse tijd na zo'n wedstrijd volle bewaking in de stad? Wat een slap gelul van je vent.

Maar goed, de regering heeft je schijnbaar tot zo'n stuk stront gemaakt. Eigen verantwoordelijkheid en nadenken komt schijnbaar niet in je boekje voor. Weetjewat, de regering heeft er zeer waarschijnlijk voor gekozen om jou debiel geboren te laten worden.

Mijn god wat ben jij een immense kneus.

[ Bericht 12% gewijzigd door Rodie83 op 09-03-2005 09:14:14 ]
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25436468
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 02:00 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Joh laat die arme jongen nou ..
maak hem niet zo belachelijk,hij heeft al zo een moeilijk leven met zijn intresse,s
en heeft al zo weinig vrienden.
maar hij blijft zich wel ontzettend stoer voordoen....
sjonge wat een supermongool die gozer.
zo iemand mag van mij echt door een rietje eten.kijken of ie dan nog zo stoer lult.
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:19:19 #180
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25440378
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 02:00 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

En dat geloof je zelf zeker. Kweet niet of je het weet maar vechten in het openbaar MAG NIET IN NEDERLAND.
En wat is cage-fighten enzo dan? Dat dan weer wel? Lekker hypocriet weer.
quote:
Leg ook maar eens uit waarom er zo veel winkelruiten sneuvelen, waarom gemeentebezit wordt gemolesteerd, en dan heb ik het nog niet eens over de meer dan vervelende invloed op een avondje uit van een set lompe hooligans die eigenlijk wel met iedereen ruzie maken omdat dat hun hobby is. Dat is mijn ervaring en ja, in mijn ervaring ben je daarom een stuk stront.
Vertel mij maar es wanneer dat is gebeurt... Zeker weer iets wat je via via hebt gehoord?
quote:
Maar wacht, dat er dingen kapot gaat en dat mensen zich kapot irriteren aan je, dat doet er niet toe natuurlijk. Afspreken op afgelegen velden? Waarom zie je dan de godganse tijd na zo'n wedstrijd volle bewaking in de stad? Wat een slap gelul van je vent.
Dat dingen kapot gaan doet er wel toe... ik ben zo niet. En die bewaking zie je omdat ze kosten wat kost iedereen uit elkaar willen houden. En het maakt niet uit of je nu afspreekt op een open veld of in de binnenstad.... De politie komt altijd... Dus dat is dom gelul van Kees... Je weet niet waar je het over hebt.. Zeg dan niks..
quote:
Maar goed, de regering heeft je schijnbaar tot zo'n stuk stront gemaakt. Eigen verantwoordelijkheid en nadenken komt schijnbaar niet in je boekje voor. Weetjewat, de regering heeft er zeer waarschijnlijk voor gekozen om jou debiel geboren te laten worden.
jaja lekker realistisch hahaha Loze woorden trouwens schelden kan iedereen...
Nu nog met argumenten komen
quote:
Zegt ie... veilig achter zijn schermpje lekker gemakkelijk he?
Wie is dan de kneus...
Oh jah... en de volgende keer als je reageert lees dan het hele topic eerst voordat je uit je nek begint te bazelen... Ook dat schelden komt niet echt intelligent over....
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:26:38 #181
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25440484
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 06:32 schreef marcoadam2003 het volgende:

[..]

maak hem niet zo belachelijk,hij heeft al zo een moeilijk leven met zijn intresse,s
zo iemand mag van mij echt door een rietje eten.kijken of ie dan nog zo stoer lult.
Klopt... ik heb helemaal geen vrienden... ik ben heel zielig... ik heb weinig interesse's (wat je zo schrijft trouwens)
Ik doe me inderdaad "stoer" voor... ik ben dat eigenlijk niet... Ik draag de hele dag pantalons en wollen truien.. en mijn bril is te groot... Ik heb alleen maar vrienden op Fok!... Jullie zijn mijn beste vrienden
Ik ben de supermongool "to protect and serve"
Als je door een rietje eet kan je helemaal niet lullen...
maar ach... daar weet jij toch niks van

leuk stukje heb je getypt! zal je wel lang over na hebben moeten denken. hahaha doe toch normaal man... reageer normaal.. dat doe ik ook. Triest geval. Hoe kan je nu zo kwaad worden om een discussie? Ben je 12 ofzo?
pi_25440770
Voetbal is een domme sport voor domme mensen.
pi_25441493
Wat hebben sommige mensen toch een enorm bord voor hun kop!

woensdag 9 maart 2005 @ 14:24:39 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25441879
mooi gesproken heldjes
pi_25443402
[..]

[/quote]

Ik moet zeggen dat ik het ook niet bepaald stijlvol vindt dat Heldjes cool loopt te doen, maar jouw slag mensen vind ik helemaal vreselijk.

Get a life....
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 06:32 schreef marcoadam2003 het volgende:

zo iemand mag van mij echt door een rietje eten.kijken of ie dan nog zo stoer lult
Enne, wie lult er hier nou stoer?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2005 18:00:35 ]
pi_25444504
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:26 schreef DeHeldjes het volgende:

leuk stukje heb je getypt! zal je wel lang over na hebben moeten denken. hahaha doe toch normaal man... reageer normaal.. dat doe ik ook. Triest geval. Hoe kan je nu zo kwaad worden om een discussie? Ben je 12 ofzo?
Het is natuurlijk vrij frustrerend als je 'eigen' (verkapte bash-) topique uitdraait op iets geheel anders..
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:23:11 #187
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25444568
quote:
Commotie in Kamer om voetbalsupporters

DEN HAAG - Supportersrellen, vuurwerk en spreekkoren op en rond de voetbalvelden hebben wederom tot een hoop commotie geleid in de Tweede Kamer. De VVD-fractie in de Tweede Kamer pleitte gisteren na een onrustig weekeinde op en rond de voetbalvelden opnieuw voor een 'evenementencard' voor bezoekers van voetbalwedstrijden en andere evenementen waarop veel publiek afkomt. Dit moet het makkelijker maken om raddraaiers te weigeren.

De liberalen willen zwaardere straffen en vinden dat de KNVB nu eindelijk eens punten moet gaan aftrekken bij clubs waarvan de aanhangers zich schuldig maken aan kwetsende spreekkoren.

Bron : Spits, 01-03-2005
Dus de gewone supporter moet boeten voor de daden van hooligans. Kan je je zowiezo afvragen wat voor nut dat heeft? Een soort "anti-propaganda".... Met evenementen-kaarten, puntaftrek... Terwijl het helemaal niet nodig is. Het zal trouwens ook weer Averechts werken...
En dan kan je zeggen: ze maken het voetbal kapot. Maar wie is nu de echte kapot-maker. De authoriteiten of de supporters? Wie neemt nu de onnodig kapot-makende maatregelen?
Als ze ze gewoon hun gang laten gaan... Dan gebeurt er ook niks meer in het stadion.. Dan heeft de gewone supporter nergens meer last van... maar nee... Ze blijven de problemen liever "voeden"...
quote:
Tweede Kamerleden vinden dat harder moet worden opgetreden tegen kwaadwillenden die voetbalwedstrijden verzieken. Het VVD-kamerlid Rijpstra en zijn PvdA collega Verbeet zijn voorstander van een identiteitskaart die alleen fatsoenlijke supporters toelaat in stadions.
Punt 1: Wedden dat als die kaart zou komen, ik en mijn vrienden er ook een krijgen/bemachtigen (dus het zou al niet werken)
Punt 2: Gewone supporters moeten alweer door extra controles en moeten weer iets nutteloos aanschaffen om gewoon naar het voetbal te kunnen gaan. Wie wordt er nu gestraft?

De stadion-verbod regeling werkt al voor geen meter!! Met een beetje lef in je donder en een handje geluk loop je gewoon dat stadion in. En dan spreek ik 100% de waarheid! Pure ervaring! \
En dan willen ze nu gaan komen met een kaartje
quote:
Afgelopen dagen ging het diverse malen fout op en rond de velden. Donderdag werden vuurwerk op het veld gegooid bij de wedstrijd Feyenoord- Sporting Lissabon, waardoor de wedstrijd tijdelijk werd stilgelegd. Vrijdag werd de wedstrijd NEC - RKC Waalwijk tien minuten stilgelegd toen scheidsrechter Luinge werd uitgemaakt voor " hoerenjong "nadat hij NEC-speler Ebbinge een rode kaart had gegeven. Datzelfde gebeurde gisteren bij Willem II - AZ, na een rode kaart voor Willem II-speler Van Mosselveld. Na de 4 - 1 nederlaag van NAC tegen FC Groningen moest de politie buiten het stadion waarschuwingsschoten lossen om boze NAC-supporters uiteen te drijven. De Kamerleden vinden dat clubs punten in mindering moet worden gebracht als zich ongeregeldheden tijdens wedstrijden voordoen. " Er komt een moment dat de KNVB moet ingrijpen ", zegt de liberaal Rijpstra. " Er moeten stevige maatregelen komen, want anders gaan de spreekkoren en andere incidenten gewoon door. Echt kwaadwillenden mogen het stadion nooit meer inkomen. Het is tijd voor lik-op-stuk-beleid. Ik pleit voor een chipkaart, een pas die je moet opladen om naar een wedstrijd te kunnen gaan. Zo'n kaart kun je in vijf minuten maken ".
quote:
VECHTPARTIJ WAS VOORAF AFGESPROKEN

Rond NAC - FC Groningen raakten twaalf agenten en veiligheidsmensen van de club lichtgewond. Om een meute boze NAC-supporters uiteen te drijven, moest de politie zaterdagavond twee waarschuwingsschoten lossen. De politie hield zeven relschoppers aan. Vrijdagavond waren in Breda al zo'n 70 aanhangers van beide clubs met elkaar op de vuist gegaan. Die vechtpartij was volgens afspraak. De politie was op de hoogte, werkte met 35 man de Groningen-aanhang de stad uit en hield vijf man aan. Een agent werd met een fles in zijn nek geslagen en moest worden gehecht. De Bredase politie wil nu met burgemeester en officier van justitie komen tot een adequate aanpak van dit soort geraffineerde vechtpartijen. Het is al de vierde keer dit seizoen dat NAC-aanhangers met supporters van andere clubs afspraken om met elkaar te gaan matten. Eerder was dat het geval rond de duels met ADO Den Haag, Ajax en RBC. PvdA-kamerlid Verbeet wil minister Remkes ( Binnenlandse Zaken ) om opheldering vragen. " Is de wedstrijd NAC - FC Groningen van te voren als een risicowedstrijd geinventariseerd of heeft men zich laten overvallen ?. Ze roept Remkes op te zorgen voor een veel grotere samenwerking tussen alle partijen die met een wedstrijd te maken hebben. Ze wil dat supporters die in het stadion rellen schoppen een omgevinggsverbod krijgen en in geen enkel stadion meer kunnen komen. " We moeten die mensen echt helemaal uitsluiten ".

Bron : Melhool
Een omgevings-verbod geldt al voor diegene met een stadionverbod! Dus dat mens weet zelf nieteens hoe het allemaal in elkaar zit
Net als geen enkel stadion in kunnen komen...
En wat blijkt nu al decennia lang? Ze zijn niet uit te sluiten ... Dus mevrouw Verbeet had zich flink moeten verbijten toen ze dit zei... Want de conclusie is gewoon dat de maatregelen bijna niet te realiseren zijn.
Gewoon weer wat Bla Bla om de mensen "bezig" te houden....
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:05:05 #188
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25445644
DeHeldjes
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:44:05 #189
112894 itty
I have no pants on
pi_25446489
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:19 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

En wat is cage-fighten enzo dan? Dat dan weer wel? Lekker hypocriet weer.
[..]

Vertel mij maar es wanneer dat is gebeurt... Zeker weer iets wat je via via hebt gehoord?
[..]

Dat dingen kapot gaan doet er wel toe... ik ben zo niet. En die bewaking zie je omdat ze kosten wat kost iedereen uit elkaar willen houden. En het maakt niet uit of je nu afspreekt op een open veld of in de binnenstad.... De politie komt altijd... Dus dat is dom gelul van Kees... Je weet niet waar je het over hebt.. Zeg dan niks..
[..]

jaja lekker realistisch hahaha Loze woorden trouwens schelden kan iedereen...
Nu nog met argumenten komen
[..]

Zegt ie... veilig achter zijn schermpje lekker gemakkelijk he?
Wie is dan de kneus...
Oh jah... en de volgende keer als je reageert lees dan het hele topic eerst voordat je uit je nek begint te bazelen... Ook dat schelden komt niet echt intelligent over....
Er is er maar 1 die hier niet intelligent over komt en dat ben jij

[ Bericht 1% gewijzigd door itty op 09-03-2005 22:05:43 ]
|-|0®|)3 4®3 ||00|35
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:20:17 #190
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25455684
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:44 schreef itty het volgende:

[..]

Er is er maar 1 die hier niet intelligent over komt en dat ben jij
wow... een nietszeggende one-liner die over mijn intelligentie gaat...

Applaus voor je zelf
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:16:24 #191
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25523877
quote:
'Politie weg uit voetbalstadion'
Uitgegeven op 15 maart 2005 om 07:44 uur, bijgewerkt om 10:02

(Novum) - De politie verdwijnt uit de voetbalstadions. Stewards moeten de politietaken overnemen en de Mobiele Eenheid wordt alleen nog ingezet bij ordeverstoringen. Volgens De Telegraaf staat dit een nog geheim rapport, dat is opgesteld door de KNVB, vertegenwoordigers van de Vereniging Nederlandse Gemeenten, korpschefs, het ministerie van Binnenlandse Zaken en het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme.
De ME word alleen nog maar ingezet bij "ordeverstoringen"... En eerst werden ze ook ingezet bij? En wat moeten stewards nu "anders" gaan doen? Die zorgde toch al voor de beveiliging in een stadion? En de ME voor als er "zeik" is...
Dus wat gaat er nu precies veranderen dan?
Of zouden ze geen under-cover agenten ("stille") meer gaan inzetten? ja... vast
quote:
Het rapport is opgesteld naar aanleiding van de nieuwe opzet van de voetbalcompetitie. Hierin is onder meer langere play-off opgenomen, waardoor meer wedstrijden zullen worden gespeeld. Gemeenten reageerden hierop gepikeerd, omdat de inzet van politie bij voetbalstadions juist omlaag moest. De uitkomst is nu dat de clubs meer verantwoordelijkheid krijgen voor de beveiliging.

Een andere maatregel die in het rapport wordt voorgesteld, is dat supporters die een uitwedstrijd van hun club willen bezoeken over een speciale 'uitpas' moeten beschikken. De pas moet voorzien zijn van een foto.
Een uitpas? Voorzien van foto?
En ze denken dat elke steward, elke supporter grondig gaat checken? Ja vast....
Maar ach... geen uitpas. Dan gaan we toch gewoon niet naar de wedstrijd ... Als je voor een wedstrijd gaat rellen kan je het stadion toch niet meer in.... tenzij je graag opgepakt wordt
Dus jah... het maakt weer zoals gewoonlijk, helemaal niets uit...

dinsdag 15 maart 2005 @ 22:47:46 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_25525541
Voelen mensen zich er beter van door te denken dat hooligans allemaal domme kansloze jongeren zijn of zo ?

Die zitten er inderdaad wel een paar tussen ja, maar ik kan jullie uit jarenlange ervaring vertellen dat het merendeel allemaal redelijk to goed is opgeleid, met een goed tot zeer goed betaalde baan. Hoe anders kan de gemiddelde hooligan elke wedstrijd van zijn club, week in week uit, door HEEL Europa bezoeken, en daarnaast ook nog een normaal sociaal bestaan leiden ? Een beetje voetbalfan spendeert toch al gauw gemiddeld zo'n 100¤ per week aan zijn club en dat kan dus niet als je een kansarme steuntrekker bent. In mijn tijd liepen er bij ons advocaten, mensen uit de medische wereld, laboranten (waar anders komen die bommen vandaan ?), mensen met goedbetaalde kantoorbanen, en zelfstandig ondernemers bij. Niet echt dom kansloos uitschot dus, maar gewoon mensen die hard werken en in het weekend even wat stoom willen afblazen. De een doet dat door als een debiel te gaan lopen springen op een houseparty, de ander gaat het hele weekend liggen krikken met zijn meissie, en weer een ander houd ervan om een robbertje te knokken met de concurrentie uit een andere stad. Ik kan nou niet bepaald inzien wat daar nou zo'n probleem aan is, er zijn wel ergere dingen gaande in de wereld.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25530001
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:47 schreef Hathor het volgende:
Voelen mensen zich er beter van door te denken dat hooligans allemaal domme kansloze jongeren zijn of zo ?

Die zitten er inderdaad wel een paar tussen ja, maar ik kan jullie uit jarenlange ervaring vertellen dat het merendeel allemaal redelijk to goed is opgeleid, met een goed tot zeer goed betaalde baan. Hoe anders kan de gemiddelde hooligan elke wedstrijd van zijn club, week in week uit, door HEEL Europa bezoeken, en daarnaast ook nog een normaal sociaal bestaan leiden ? Een beetje voetbalfan spendeert toch al gauw gemiddeld zo'n 100¤ per week aan zijn club en dat kan dus niet als je een kansarme steuntrekker bent. In mijn tijd liepen er bij ons advocaten, mensen uit de medische wereld, laboranten (waar anders komen die bommen vandaan ?), mensen met goedbetaalde kantoorbanen, en zelfstandig ondernemers bij. Niet echt dom kansloos uitschot dus, maar gewoon mensen die hard werken en in het weekend even wat stoom willen afblazen. De een doet dat door als een debiel te gaan lopen springen op een houseparty, de ander gaat het hele weekend liggen krikken met zijn meissie, en weer een ander houd ervan om een robbertje te knokken met de concurrentie uit een andere stad. Ik kan nou niet bepaald inzien wat daar nou zo'n probleem aan is, er zijn wel ergere dingen gaande in de wereld.
Ik denk ook niet dat intellect iets met hooliganisme te maken heeft. Dat zij het een vorm van vermaak vinden om elkaar de hersens in te slaan, dat moeten ze zelf weten, of je het er nu mee eens bent of niet. Zij zoeken elkaar op in het openbaar, anderen gaan op boksen, of welke andere vechtsport dan ook. Ik denk dan ook dat het allerbelangrijkste is dat veel mensen het gevoel hebben dat onschuldigen ook aangevallen worden. Dat onschuldige mensen die toevallig iets te dicht in de buurt komen ook moeten vrezen voor mogelijke klappen. Wat velen ook afkeuren is dat er heel veel verkeerd kan gaan en dat er veel zijn onder de hooligans die het voor anderen verpesten. Ik keur in principe hooliganisme ook af. Ik zelf kan er gewoon niet bij dat je voor de lol anderen de hersenpan inslaat. Het probleem is ook dat er een gevoel van onveiligheid ontstaat onder mensen die alleen voor het voetbal komen. Het is nu eenmaal een feit dat hooliganisme met voetbal verbonden is. Waar gevoetbald wordt duiken hooligans op. Ik heb ook die documentaire over Engelse Hooligans gezien en dan zie je dat niet alleen de hooligans de lul zijn. Onschuldigen moeten er ook aan geloven. Daarom heb ik zoiets van als dat niet jullie bedoeling is en als jullie het puur voor de adrenaline en het vermaak doen. Waarom dan rond voetbalwedstrijden en op plaatsen waar anderen er ook last van kunnen hebben? Blijkbaar is het niet jullie bedoeling om een wedstrijd te verstoren en is het niet de bedoling om onschuldige mensen lastig te vallen, zoek het dan ook niet op! Maar goed dat zal ik wel niet begrijpen dan
pi_25530616
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:37 schreef marcoadam2003 het volgende:

[..]

zegt al genoeg over je IQ
en zo te zien ook aan je opleiding aan je schrijffouten te zien.
en sindsdien niet meer geweest? zeker omdat je gelijk een stadion verbod heb gehad voor je leven.
maar zeg nou eens.. voel je je nou stoer ?? als je iemand helemaal in elkaar beukt omdat iemand voor een andere club is ?echt triest dit.
tering nerd hou is je bek je, dat jij vroeger werd gepest kan ik ook niks aan doen. Ga korfballe ofso.
  woensdag 16 maart 2005 @ 16:33:24 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_25531057
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:59 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat intellect iets met hooliganisme te maken heeft. Dat zij het een vorm van vermaak vinden om elkaar de hersens in te slaan, dat moeten ze zelf weten, of je het er nu mee eens bent of niet. Zij zoeken elkaar op in het openbaar, anderen gaan op boksen, of welke andere vechtsport dan ook. Ik denk dan ook dat het allerbelangrijkste is dat veel mensen het gevoel hebben dat onschuldigen ook aangevallen worden. Dat onschuldige mensen die toevallig iets te dicht in de buurt komen ook moeten vrezen voor mogelijke klappen. Wat velen ook afkeuren is dat er heel veel verkeerd kan gaan en dat er veel zijn onder de hooligans die het voor anderen verpesten. Ik keur in principe hooliganisme ook af. Ik zelf kan er gewoon niet bij dat je voor de lol anderen de hersenpan inslaat. Het probleem is ook dat er een gevoel van onveiligheid ontstaat onder mensen die alleen voor het voetbal komen. Het is nu eenmaal een feit dat hooliganisme met voetbal verbonden is. Waar gevoetbald wordt duiken hooligans op. Ik heb ook die documentaire over Engelse Hooligans gezien en dan zie je dat niet alleen de hooligans de lul zijn. Onschuldigen moeten er ook aan geloven. Daarom heb ik zoiets van als dat niet jullie bedoeling is en als jullie het puur voor de adrenaline en het vermaak doen. Waarom dan rond voetbalwedstrijden en op plaatsen waar anderen er ook last van kunnen hebben? Blijkbaar is het niet jullie bedoeling om een wedstrijd te verstoren en is het niet de bedoling om onschuldige mensen lastig te vallen, zoek het dan ook niet op! Maar goed dat zal ik wel niet begrijpen dan
Ik kan je vertellen dat als je het merendeel van de hooligans die ik persoonlijk ken voor de keuze stelt van OF een dag vol rellen en je club verliest, OF er gebeurt helemaal niets en je club wint, ze allemaal optie 2 zullen kiezen, een enkele diehard uitgezonderd. Dat is namelijk nog zo'n misvatting die mensen maken...hooligans zouden geen echte supporters zijn. Nou, dat is dus de grootste klinklare onzin die er maar bestaat. Het zijn namelijk de enige supporters die er ALTIJD zijn, als het de club goed gaat, maar ook als het slecht gaat, door dik een dun altijd achter de club blijven staan. En dat ze dat soms wat te letterlijk nemen, dat is nou eenmaal niet anders. Beschouw het maar als op een hele fanatieke manier je heiligdom willen beschermen. Ik snap dat het allemaal heel moeilijk te bevatten is als je er nooit middenin hebt gezeten, maar voor mij is het zo klaar als een klontje.

En in het verleden hebben wij wel degelijk de 'normale' fans weten te onderscheiden van de hooligans. Volwassen mensen op de eretribune, gezinnen, enz... hebben van ons nooit niets te vrezen gehad. Ik heb ooit eens in een krant gelezen dat die van Ajax een paar mensen in rolstoelen hadden mishandeld, omdat die met PSV attributen waren uitgedost. Dat soort dingen zijn bij ons niet mogelijk, en als al iemand het in zijn hoofd zou halen om zoiets te proberen, krijgt ie van zijn eigen medesupporters een behandeling waardoor ie dat in het vervolg wel uit zijn hoofd laat.
pi_25531260
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 16:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat als je het merendeel van de hooligans die ik persoonlijk ken voor de keuze stelt van OF een dag vol rellen en je club verliest, OF er gebeurt helemaal niets en je club wint, ze allemaal optie 2 zullen kiezen, een enkele diehard uitgezonderd. Dat is namelijk nog zo'n misvatting die mensen maken...hooligans zouden geen echte supporters zijn. Nou, dat is dus de grootste klinklare onzin die er maar bestaat. Het zijn namelijk de enige supporters die er ALTIJD zijn, als het de club goed gaat, maar ook als het slecht gaat, door dik een dun altijd achter de club blijven staan. En dat ze dat soms wat te letterlijk nemen, dat is nou eenmaal niet anders. Beschouw het maar als op een hele fanatieke manier je heiligdom willen beschermen. Ik snap dat het allemaal heel moeilijk te bevatten is als je er nooit middenin hebt gezeten, maar voor mij is het zo klaar als een klontje.

En in het verleden hebben wij wel degelijk de 'normale' fans weten te onderscheiden van de hooligans. Volwassen mensen op de eretribune, gezinnen, enz... hebben van ons nooit niets te vrezen gehad. Ik heb ooit eens in een krant gelezen dat die van Ajax een paar mensen in rolstoelen hadden mishandeld, omdat die met PSV attributen waren uitgedost. Dat soort dingen zijn bij ons niet mogelijk, en als al iemand het in zijn hoofd zou halen om zoiets te proberen, krijgt ie van zijn eigen medesupporters een behandeling waardoor ie dat in het vervolg wel uit zijn hoofd laat.
Jij kan ze onderscheiden van elkaar, maar ik weet heel zeker dat er ook velen zijn die dat niet kunnen. Waarom zou je dan rond de voetbalwedstrijd met elkaar gaan knokken alwaar, in het geval van bijvoorbeeld Ajax, er nog 40.000 onschuldige mensen in de buurt zijn? Waarom niet ergens achteraf op een veldje aan de rand van de stad op een ander tijdstip? Dan kun je normaal naar een wedstrijd toeleven en kun je je daarnaast ook nog eens toeleven naar een knokpartijtje waar niemand anders last van heeft dan de hooligans zelf. Ik geloof je op je woord dat je geen onschuldige mensen aan wilt vallen, wie ben ik om dat in twijfel te trekken, maar het is gewoon een feit dat veel mensen er bang voor zijn. Ook is het een feit dat niet iedereen de hooligans van de normale supporters kan onderscheiden, getuige wat je net zegt over Ajax hooligans en mensen in rolstoelen. Die zitten er nu eenmaal ook tussen. De kans dat er iets fout gaat is mij gewoon te groot.
pi_25531496
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Natuurlijk vijandig! Maar dan wel "gezond" vijandig... Het is niet zo dat wel elkaars bloed willen drinken.. we willen gewoon 3/4 minuten vechten en dan wegwezen. Dus wapen e.d. zijn er niet bij... (hoogstens een riem of knuppeltje)
Jep het is gewoon een hobby en die wordt nog uitgevoerd met respect voor elkaar als bijvoorbeeld Feyenoord en FC Groningen hooligans elkaar zouden treffen is het gewoon vuisten,voeten,riem,parplu..Feijenoord-ajax is een ander vehaal maar dat heeft weinig met hooliganisme(meer)te maken.in landen als,Turkije,Rusland is het echt barbaars met messen,en andere wapens.
FEYENOORD ROTTERDAM
  woensdag 16 maart 2005 @ 17:20:26 #198
117098 Hathor
Effe niet
pi_25531511
Nou ja, het is niet dat afspraakjes achteraf niet geprobeerd zijn, of was je Beverwijk alweer vergeten ? En dat was nou ook net de bedoeling weer niet. er zullen er best een hoop dit niet met me eens zijn, maar we zijn er niet echt op uit om die van de tegenpartij te vermoorden of zo, maar ik spreek natuurlijk niet namens iedereen. Die rivaliteit tussen Ajax en feyenoord liep op een gegeven moment gigantisch uit de klauwen, het moest wel een keer zo aflopen. Ze kennen zelfs elkaars GSM nummers, en lopen elkaar telefonisch te bedreigen. Nederland is maar een klein landje en je komt elkaar toch regelmatig tegen in een seizoen, dus een afspraakje is zo gemaakt. Maar die jongens hebben zelf ook wel ingezien dat ze hiermee alleen maar hun eigen ramen hebben ingegooid. Dit soort matpartijen op afspraak is nou precies waar de media van smullen, sterker nog...die gooien het liefst olie op het vuur door supporters hun zegje te laten doen op TV. Je hoeft niet echt een rocketscientist te zijn om te beseffen dat dat gedoemd is om gigantisch fout af te lopen, en dat gebeurde dus ook bij Beverwijk. Maar daar zijn wel zoveel dingen aan vooraf geg
aan, dat ik gerust de media hier voor een groot deel de schuld van kan geven, die hebben echt naar een soort climax toegewerkt.

Na Beverwijk heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt dat ik daar geen deel van wil uitmaken. Ik ben niet te beroerd om mijn handen uit de mouwen te steken als iemand aan mijn club komt, maar als er dodelijke slachtoffers bij gaan vallen is de lol er snel af.
pi_25548891
ik sta nog veelvuldig op die site, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Iedereen is bang van Feyenoooooooooord

S.C.F & F III R

Vatos Locos Forever
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:01:35 #200
50936 The_Hives
pi_25548949
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:58 schreef BreezerFR het volgende:
ik sta nog veelvuldig op die site, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Iedereen is bang van Feyenoooooooooord

S.C.F & F III R

Vatos Locos Forever

Fok! Federatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')