`quote:Op woensdag 16 februari 2005 05:00 schreef UberPimp het volgende:
Voetbal![]()
Supporters![]()
![]()
Sport nummer 1 die verboden mag worden.
Er is geen enkele sport waarbij de belastingbetaler zoveel geld mag betalen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:40 schreef marcoadam2003 het volgende:
zit een beetje rond te kijken op internet maar er zitten toch zo een ontzettende mongolen tussen
in deze maatschappij zonder iq als je het zo ziet.
als voorbeeld check http://www.kw.nl/~ffp/
deze gasten zijn gewoon ontzettend trots om lekker te rellen en effe flink iemand af te tuigen.
van mij mogen ze allemaal dood die mongolen.
Dat vergeten ze niet hoor...quote:ze vergeten dat voetbal nog altijd een spel is en geen slachtveld.
en nog even ter info , de site is nu toevallig van Feyenoord maar je heb zulke supporters bij meer
clubs dus, dus voel je niet meteen aangesproken als feyenoorder.
vind het echt triest gewoon.
Vindt je dat treffend? Dus jij vindt dat ze zich met dit soort zaken, in deze tijden moeten bezig houden? Een paar mensen die erop kicken om met een groep tegen een andere groep te vechten...quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:47 schreef heiden6 het volgende:
Ik voel me absoluut niet aangesproken door deze josti's. Het uitschot van de samenleving, zoals politici het zo treffend noemen.
Natuurlijk wel. Als je de samenleving alleen maar tot last bent, ben je uitschot. Als je nou atheneum, mavo of universiteit hebt gedaan, je bent dan gewoon uitschoit. En daarbij komt dat hooligans kansloos zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:06 schreef DeHeldjes het volgende:
Denk es na... echt.. ik ken Hoog opgeleide mensen die "hooligan" zijn... Ga me niet vertellen dat die met hun Gymnasium "uitschot" van de samenleving zijn... want das de reinste BS
blijven ze tenminste van de straat afquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:10 schreef BrauN het volgende:
Laat die koters, ze hebben tenminste een hobby.
ja? En vertel nu maar es waarom jij vindt dat ze uitschot zijn... En kansloos... Ben benieuwd...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:02 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je de samenleving alleen maar tot last bent, ben je uitschot. Als je nou atheneum, mavo of universiteit hebt gedaan, je bent dan gewoon uitschoit. En daarbij komt dat hooligans kansloos zijn.
Uitschot omdat ze alleen maar mensen tot last zijn, onsschuldige mensen iets aandoen, andersmans eigendommen kapot maken, de sfeer verpesten voor de rest, er teveel belastinggeld door hen verspild wordt, je door die gasten niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd toe kan gaan en kansloos om dezelfde redenen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:30 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
ja? En vertel nu maar es waarom jij vindt dat ze uitschot zijn... En kansloos... Ben benieuwd...
Hoe dan? Ze spreken onder elkaar af, buiten het stadion... Zelden nog dat tegenwoordig een volle confrontatie is in een stadion. (ik denk wel dat sommige mensen schrikken als ze zoiets zin gebeuren van dichtbij... maar om dat nu een last te noemen..quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:35 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Uitschot omdat ze alleen maar mensen tot last zijn,
Dit is dus BS... hooligans willen alleen met de andere harde kern vechten.. Petjes en sjaaltjes supporters aanvallen word gezien als een Laffe actie...quote:onsschuldige mensen iets aandoen,
Hoe dan? Door spreekkoren? HA... ik schat dat het merendeel van de echte hooligans nooit zingen... en ook geen spreekkoren... Daar komen ze niet voor...quote:de sfeer verpesten voor de rest,
Dat is de regering zelf schuld! Waarom Hordes ME inzetten en Recherches? Waarom niet een plek aanwijzen waar we rustig onze gang kunnen gaan, zonder dat iemand er last van heeft, zonder dat andermans spullen worden gesloopt? Hooligans hebben een soort Ere-code... Ze gaan elkaar heus niet morsdood slaan... of elkaar heftig massaal neersteken... Geloof me dan was het gevalletje "Picornie" in beverwijk Iedere week wel voorgekomen... i.p.v: 1 keer in de geschiedenis van het nederlands voetbal.. Ik denk dat als het gedoogd wordt... dat iedereen er profijt van heeft..quote:er teveel belastinggeld door hen verspild wordt,
En waarrom dan?quote:je door die gasten niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd toe kan gaan en kansloos om dezelfde redenen.
Oplossing: Weiland ergens in Beverwijk. Laat al die trieste hooligans elkaar daar maar afslachten, totdat er geen een meer over is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:50 schreef DeHeldjes het volgende:
Hier heb je gelijk in... maar waarom geen plek waar het wel kan zonder dr dingen gesloopt worden? Nee... het wordt verboden... Heeft een verkeerd effect... dat zie je wel..
Dat is de regering zelf schuld! Waarom Hordes ME inzetten en Recherches? Waarom niet een plek aanwijzen waar we rustig onze gang kunnen gaan, zonder dat iemand er last van heeft, zonder dat andermans spullen worden gesloopt?
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:35 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
je door die gasten niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd toe kan gaan
Ach kerel, niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd kunnen? Whahaha, en die duizenden mensen die wekelijks die voetbalwedstrijden bezoeken. Daar schijt ook niemand zijn broek van vol omdat ze denken dat ze niet normaal meer naar een voetbalwedstrijd kunnen gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:35 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Uitschot omdat ze alleen maar mensen tot last zijn, onsschuldige mensen iets aandoen, andersmans eigendommen kapot maken, de sfeer verpesten voor de rest, er teveel belastinggeld door hen verspild wordt, je door die gasten niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd toe kan gaan en kansloos om dezelfde redenen.
Preciesquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:30 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ach kerel, niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd kunnen? Whahaha, en die duizenden mensen die wekelijks die voetbalwedstrijden bezoeken. Daar schijt ook niemand zijn broek van vol omdat ze denken dat ze niet normaal meer naar een voetbalwedstrijd kunnen gaan.
Dat kan wel degelijk.
Denk dus eerst na voordat je iets neer zet.
Dat is inderdaad een oplossingquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:56 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Oplossing: Weiland ergens in Beverwijk. Laat al die trieste hooligans elkaar daar maar afslachten, totdat er geen een meer over is.
sjonge jij bent echt nog dommer dan een achterend van een varken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja wat is daar mis mee? Of valt dat bij jou niet onder "normaal"... Maar voor jouw "kick" ga jij Sky-diven ofzo... en dat vindt je dan wel normaal?
Bovendien lees ik al meteen aan je TT dat je geen flauw benul hebt van waar je het over hebt...
Dus jij bent al in dit geval de I.Q.- loze mongool...
[..]
Idd, het heeft niks met voetbal te maken. Het zijn agressieve jongelui die naar Feyenoord gaan om zich daar stoer te voelen, en met name in een grotere groep met nog meer soortgelijkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 04:40 schreef marcoadam2003 het volgende:
als voorbeeld check http://www.kw.nl/~ffp/
deze gasten zijn gewoon ontzettend trots om lekker te rellen en effe flink iemand af te tuigen.
van mij mogen ze allemaal dood die mongolen.
Kut-nerds die met hun dikke reet alleen maar op fok zitten en gamenquote:Op woensdag 16 februari 2005 05:00 schreef UberPimp het volgende:
Voetbal![]()
Supporters![]()
![]()
Sport nummer 1 die verboden mag worden.
Er is geen enkele sport waarbij de belastingbetaler zoveel geld mag betalen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Voetbal is okay [afbeelding].
Hooligans zijn kansloos.
zegt al genoeg over je IQquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:14 schreef Wolvenstijn3D het volgende:
Ik ben zelf jaarenlang supporter geweest van Feyenoord. heb veel gevechten gezien. Maar nu ben ik blij dat ik er uit ben. Ik heb een keer iemand zijn hersens bijna ingeslagen omdat ie voor PSV was. sindsdien heb ik geen enkele wedstrijd meer bezocht.
er staat BIJNA. Goed lezen is ook belangrijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:37 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
zegt al genoeg over je IQ
en zo te zien ook aan je opleiding aan je schrijffouten te zien.
en sindsdien niet meer geweest? zeker omdat je gelijk een stadion verbod heb gehad voor je leven.
maar zeg nou eens.. voel je je nou stoer ?? als je iemand helemaal in elkaar beukt omdat iemand voor een andere club is ?echt triest dit.
Iemand meppen omdat diegene voor een andere voetbalclub is is voor mij een teken dat de algeneter in mijn aquarium over meer hersencellen beschikt dan de persoon in kwestie. Ik hoop echt dat ze allemaal onder de eerste de beste goederentrein vanaf de Maasvlakte komen want ze zijn de zuurstof niet waard dat ze inademen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er staat BIJNA. Goed lezen is ook belangrijk
Hoezo? Kan je ook met argumenten komen? Kermisjoker...quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:35 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
sjonge jij bent echt nog dommer dan een achterend van een varken.
Hoezo voel ik me stoer? Wat de neuk heeft Dat ermee te maken? Jij wou een discussie, dan krijg je er een... Ik vertel mijn verhaal van de hooligan-kant... wat heeft dat met stoer-heid te maken?quote:je voelt je nog stoer ook hoe je hier lult triest ventje.
Dat heeft binnekort zijn eigen zaakquote:en dat werkt in de horeca.
Ja dat heb je nu al 4 keer gehuilt... maar kom nu es met argumenten...quote:zulke supporters zijn gewoon mongolen.
En wat doe je er dan?? Terein-knecht ofzo? Jij weet absoluut niet waar je over lult Neus...quote:en ga nou niet lopen lullen van dat ik niet weet waar ik over lul want werk al 4 jaar bij Feyenoord en Utrecht dus ga me niet vertellen dat ik niet snap waar ik over lul.
En weer "nek-gelul".. Noem es een voorbeeld van afgelopen jaar? of van dit seizoen? Wanneer is dit nog gebeurt? Wazige... met je fantasie-verhaaltjes... "ik werk bij feyemoord en utreg" Ja so?quote:de meeste supporters komen voor de wedstrijd maar je heb altijd van die triesterds die komen om te rellen BINNEN het stadion, jonge wat zijn we dan stoer zeg.
Als je het per se wil weten...: HAVO Beftekkeltje.... krijg jij een dikke ooginfectie ofzo...quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:28 schreef Forumschorem het volgende:
DeHeldjes: toevallig VBO gedaan? Trieste mongool. Ga effe lekker dood ofzo.
De regering wekt frustratie's op bij bepaalde mensen. Die mensen gebruiken hooliganisme om hun "ei" kwijt te kunnen. En zoals het nu gaat in dit land met het kabinet BakEllende en ons allochtonen-probleempje, zal het hooliganisme alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef CasB het volgende:
Hoezo?
Is het de schuld van de regering dat die gasten net zo dom zijn als een amoebe?
Je bent gewoon te triest als je alleen maar naar voetbal wedstrijden gaat om te rellen. Ook als het buiten het stadion gebeurt is het triest.
Maar zoals eerder vermeldt: Van mij mogen alle hooligans elkaar de hersenen in slaan, maar doe het dan niet midden in de stad.
Zegt ie... veilig achter zijn beeldschermpjequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:00 schreef Riesj het volgende:
Eigenlijk is Deheldjes een puisterige held op sokken, die van thuis uit zich ligt af te trekken op stenengooiende (lees: wegrennende) "hooligans".
Get a life, net zoals al die andere "zwakzinnige" josti's...... dweep!![]()
Tja... zoals ik al zei: "ieder zijn meug"quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:42 schreef CasB het volgende:
Sinds wanneer is rellen een hobby? Het slaat echt nergens op wat je zegt...
Dat jij met een harde piemel naar elke voetbalwedstrijd kijkt in de hoop dat ze gaan rellen, tot daar aan toe.
Maar dat je het hooligan-zijn een normale gang van zaken vind snap ik echt niet.
Hypothetisch....quote:Stel je voor dat ik met mijn hechte vriendengroep jouw huis kort en klein sla...dan word je zeker ook niet boos omdat het onze hobby is?
quote:Anders kom ik ff langs![]()
Idd Riesj.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Riesj het volgende:
deHeldjes toch....jij bent zo stoer maar tegelijkertijd ow zo dom
!
Als je niet kunt begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans een kansloze minderheid in deze maatschappij vormen, echt dude, ik heb het met je te doen....de HAVO is niet meer iets wat het blijkbaar ooit geweest is....
Iemand met een normaal verstand denkt er nog niet eens aan te "rellen", een stad kort en klein te slaan (en kom niet aankakken met de zeik dat dat niet gebeurt, want dat gebeurt wel), mensen lastige te vallen met hun ow zo leipe gedrag...
Hoop dat jij snel de verkeerde "hooligan" tegenkoimt, alleen.. eens kijken of je dan nog eens de leipe relnicht uit durft te hangen! idioot!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |