Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Tobbes het volgende:
O ja, even voor alle levenloze kneusjes wiens leven alleen maar uit FOK bestaat (lees: tong_poh)
Ik 3 per dag, jij 1...so??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.
![]()
Daar kunnen wij toch niets aan doen?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik 3 per dag, jij 1...so??![]()
Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.
KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!![]()
En trouwens...ik kan snel posten hoor....![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:15 schreef haagse_elfje het volgende:
dit gaat nog door ook.....
Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Oke... in principe heb je gelijk... en is het ongeveer hetzelfde.. Maar niet met elkaar vergelijkbaar... Het is een extreem voorbeeld.
Maar cage-fighten... dat mag bijvoorbeeld weer wel... Terwijl het eigenlijk ook hetzelfde is. Alleen dan op kleine schaal...
Maar denk erover na: 2 Gasten die mekaar de koppen inslaan voor het vermaak van publiek...
Wat is qua "kern" het verschil? Niets toch... Dus kan ik stellen dat het "afkeuren" van hooliganisme zelfs Hypocriet is.
Waarom moet een wedstrijd afgelast worden als een uur vantevoren rellen zijn geweest? Het heeft toch niks met het voetbal te maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
Alsof er tijdens de wedstrijd nooit geen rellen zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:14 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Waarom moet een wedstrijd afgelast worden als een uur vantevoren rellen zijn geweest? Het heeft toch niks met het voetbal te maken?
Wat een ongelofelijk domme redenering zeg. Die ME is voor de handhaving van de openbare orde en de veiligheid van normale supporters. En dat frustaties hoog oplopen is nog geen reden om dan maar eens flink te gaan rellen... zelfbeheersingquote:En als er rellen in het stadion zijn komt dat door de ME en poltie. Want die zorgen ervoor dat frustratie's hoger oplopen dan nodig. Ze zorgen dat de supporters-groepen elkaar niet tegenkomen. De enige kans is dan bij of in het stadion... (ik val WEER in herhaling, lees het topic eerst voordat je reageert pls...want ik typ me suf)
Natuurlijk verdient de regering geld aan voetbal... maar daar heb ik het toch helemaal niet over?quote:En over de financiele kant van het verhaal is ook al gediscussieerd...
Jij merkt daar helemaal niks van... alsof de regering geen geld verdient aan voetbal.. Of zouden ze door het hooliganisme alleen maar verlies draaien op voetbal?
Tuurlijk niet... En als er geen hooligans meer zouden zijn... denk je dat je dat dan uberhaupt merkt aan de belasting?
Jawelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alsof er tijdens de wedstrijd nooit geen rellen zijn?.
En het gooien van vuurwerk en andere voorwerpen valt voor mij ook gewoon onder het hooliganisme hoor...
Dom?? Nee dat is mijn mening na tientallen persoonlijke ervaringen. Handhaving van de openbare orde??? Jij bent vast niet vaak naar een risico-wedstrijd geweest... (lees nooit)quote:Wat een ongelofelijk domme redenering zeg. Die ME is voor de handhaving van de openbare orde en de veiligheid van normale supporters. En dat frustaties hoog oplopen is nog geen reden om dan maar eens flink te gaan rellen... zelfbeheersing. Als ik een Marokkaan iets langer dan normaal aan kijk in de metro is dat voor hem nog geen valide reden om zijn agressie op mij te botvieren.
Dat klopt... En de beste oplossing is: Geen geld meer besteden aan een stelletje gekke gebroeders, die er een orthodoxe "hobby" op na houden.... Maar ze ergens een plek aanwijzen waar ze lekker hun gang kunnen gaan...quote:Natuurlijk verdient de regering geld aan voetbal... maar daar heb ik het toch helemaal niet over?.
Maar het geld dat aan beveiliging opgaat kan prima ergens anders aan besteedt worden dan aan een stelletje randdebielen die qua intelligentie de apen niet veel ontgroeid zijn.
Geef mij een link naar een (recent) artikel waarin melding wordt gemaakt van een in Nederland, afgelaste (=op voorhand) of desnoods een gestaakte wedstrijd i.v.m. hooliganisme.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
Nee, ik was net terug van een concert (ZONDER RELLEN!!!) en was op weg naar mn bedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:56 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Echt wel...
kut he.... als je uitgelult bent...
neequote:Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, ik was net terug van een concert (ZONDER RELLEN!!!) en was op weg naar mn bed
Nog in elkaar gebeukt dit weekend?
dat heb ik idd nog niet uitgelegd.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:48 schreef Dirkh het volgende:
DeHeldjes, misschien heb je dat al eerder in het topic geschreven, maar dan lees is er over heen.
Hoe gaat dat bij jullie in z'n werk?
Zitten jullie eerst bij elkaar, vlak voor een wedstrijd, en bepalen dan een strategie of is het een ver vantevoren bepaald wat er gaat gebeuren?
Natuurlijk vijandig! Maar dan wel "gezond" vijandig... Het is niet zo dat wel elkaars bloed willen drinken.. we willen gewoon 3/4 minuten vechten en dan wegwezen. Dus wapen e.d. zijn er niet bij... (hoogstens een riem of knuppeltje)quote:En is het dan zo, dat de onderlinge contacten tussen de groepen die elkaar op gaan zoeken, vijandig. Of is het zo dat jullie elkaar normaal spreken via telefoon of een bepaalde site?
Dan kan het misgaan... als ze je herkennen dan..quote:En wat als jij een van die gasten tegen komt, waar je bijvoorbeeld de dag vantevoren nog flink mee hebt liggen knokken, en je komt elkaar één op één tegen. Gaat het dan weer mis, of is er een soort code?
Leg jij me dan maar eens uit waarom het fout ging in Beverwijk? feyenoord had een grotere groep, een man van de andere groep was al neergegaan en wordt toch afgemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef DeHeldjes het volgende:
Een mes trekken is uit den boze!! En als je al helemaal neer bent gegaan zullen ze je niet met opzet helemaal dood schoppen...
Zo gaat alles een beetje...
Ik heb dit verhaal van zeer betrouwbare bronnen verkregen..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Leg jij me dan maar eens uit waarom het fout ging in Beverwijk? feyenoord had een grotere groep, een man van de andere groep was al neergegaan en wordt toch afgemaakt
ja maar goed, die rotte apen weten ook van die code. Zijn die daarna nog door de scf aangepakt? Of zijn die gasten even in een busje langs de F-side gestuurdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:05 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal van zeer betrouwbare bronnen verkregen..
Goed; Carlo Picorni was altijd een van DE leiders geweest van de F-Side... Dat telt al wat zwaarder als je klappen krijgt.
Maar Picorni was die dag al heftig aangepakt... Die lag langs dat weggetje...
Maar toen de rel voorbij was moesten die jongens van scf langs Picorni... Iedereen zag dus dat Hij het was... De leiders van SCF hebben toen gezegd dat ze van hem af moesten blijven... hij had zijn portie immers al gehad....
Maar dr zijn dus een paar rotte apen geweest die daar achteraan geslentert hebben... Niet gehoord hebben dat ze moesten afblijven, en hebben zich nogmaals helemaal uitgeleefd op Picorni... Zeer triest... (ik heb het niet op Ajakkus... en vooral niet de F-side...maar dit vond ik triest)
En geloof mij maar als ik zeg dat beide partijen er niet blij mee zijn geweest....
Kom op zeg.. het is toch gewoon fokkin triest dat dat soort gasten zich zo druk kunnen maken om een voetbalspelletje?? Van mij part slaan ze elkaar maar de hersens in, wat kan mij het verrotten; deze mensen voegen (meestal) toch niets toe aan de maatschappij. En waarom moet de ME ook altijd gereld worden dan? Daar zie ik al helemaal het nut niet van in. Stoere mensen hoor!quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:59 schreef DeHeldjes het volgende:
Ze spreken tegenwoordig netjes ergens buiten het stadion af... waar ze onschuldigen geen kwaad kunnen doen...
En dan slaan ze elkaar de kop in... En wat is daar mis mee? Het is de keus van beide partijen om daar te staan en te vechten. I.m.o is daar helemaal niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |