abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:50:13 #151
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25371248
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:47 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik weet t... ik weet t...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:24:25 #152
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25371919
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Tobbes het volgende:

O ja, even voor alle levenloze kneusjes wiens leven alleen maar uit FOK bestaat (lees: tong_poh)
Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.

Horrible Cunt!
pi_25372026
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:24 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.

Ik 3 per dag, jij 1...so??

Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.

KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!

En trouwens...ik kan snel posten hoor....
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:29:25 #154
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25372032
don't give me that fucking bullshit
pi_25372064
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
pi_25374352
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:27 schreef Riesj het volgende:
ey trut....

ik woon in maastricht
Daar kunnen wij toch niets aan doen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:08:31 #157
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25376616
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik 3 per dag, jij 1...so??

Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.

KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!

En trouwens...ik kan snel posten hoor....
Horrible Cunt!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:15:33 #158
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25377055
dit gaat nog door ook.....
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:35:01 #159
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25379446
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:15 schreef haagse_elfje het volgende:
dit gaat nog door ook.....
pi_25380633
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:50 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke... in principe heb je gelijk... en is het ongeveer hetzelfde.. Maar niet met elkaar vergelijkbaar... Het is een extreem voorbeeld.
Maar cage-fighten... dat mag bijvoorbeeld weer wel... Terwijl het eigenlijk ook hetzelfde is. Alleen dan op kleine schaal...
Maar denk erover na: 2 Gasten die mekaar de koppen inslaan voor het vermaak van publiek...
Wat is qua "kern" het verschil? Niets toch... Dus kan ik stellen dat het "afkeuren" van hooliganisme zelfs Hypocriet is.
Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:14:41 #161
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25380712
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:07 schreef teknomist het volgende:

[..]

Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
Waarom moet een wedstrijd afgelast worden als een uur vantevoren rellen zijn geweest? Het heeft toch niks met het voetbal te maken?
En als er rellen in het stadion zijn komt dat door de ME en poltie. Want die zorgen ervoor dat frustratie's hoger oplopen dan nodig. Ze zorgen dat de supporters-groepen elkaar niet tegenkomen. De enige kans is dan bij of in het stadion... (ik val WEER in herhaling, lees het topic eerst voordat je reageert pls...want ik typ me suf)

En over de financiele kant van het verhaal is ook al gediscussieerd...
Jij merkt daar helemaal niks van... alsof de regering geen geld verdient aan voetbal.. Of zouden ze door het hooliganisme alleen maar verlies draaien op voetbal?
Tuurlijk niet... En als er geen hooligans meer zouden zijn... denk je dat je dat dan uberhaupt merkt aan de belasting?
Tuurlijk niet ... laat je niks wijsmaken...
pi_25380834
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:14 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Waarom moet een wedstrijd afgelast worden als een uur vantevoren rellen zijn geweest? Het heeft toch niks met het voetbal te maken?
Alsof er tijdens de wedstrijd nooit geen rellen zijn? .
En het gooien van vuurwerk en andere voorwerpen valt voor mij ook gewoon onder het hooliganisme hoor...
quote:
En als er rellen in het stadion zijn komt dat door de ME en poltie. Want die zorgen ervoor dat frustratie's hoger oplopen dan nodig. Ze zorgen dat de supporters-groepen elkaar niet tegenkomen. De enige kans is dan bij of in het stadion... (ik val WEER in herhaling, lees het topic eerst voordat je reageert pls...want ik typ me suf)
Wat een ongelofelijk domme redenering zeg. Die ME is voor de handhaving van de openbare orde en de veiligheid van normale supporters. En dat frustaties hoog oplopen is nog geen reden om dan maar eens flink te gaan rellen... zelfbeheersing . Als ik een Marokkaan iets langer dan normaal aan kijk in de metro is dat voor hem nog geen valide reden om zijn agressie op mij te botvieren.
quote:
En over de financiele kant van het verhaal is ook al gediscussieerd...
Jij merkt daar helemaal niks van... alsof de regering geen geld verdient aan voetbal.. Of zouden ze door het hooliganisme alleen maar verlies draaien op voetbal?
Tuurlijk niet... En als er geen hooligans meer zouden zijn... denk je dat je dat dan uberhaupt merkt aan de belasting?
Natuurlijk verdient de regering geld aan voetbal... maar daar heb ik het toch helemaal niet over? .
Maar het geld dat aan beveiliging opgaat kan prima ergens anders aan besteedt worden dan aan een stelletje randdebielen die qua intelligentie de apen niet veel ontgroeid zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:38:29 #163
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25381036
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Alsof er tijdens de wedstrijd nooit geen rellen zijn? .
En het gooien van vuurwerk en andere voorwerpen valt voor mij ook gewoon onder het hooliganisme hoor...
Jawel .... en als dat gebeurt is dat de schuld van diegene die ervoor zorgen dat ze buiten het stadion ook niet kunnen rellen.... Dan krijg je dat "petjes en sjaaltjes-volk" last ervan krijgen...
En hooligans komen puur en alleen om te vechten.... Niet om met rotjes te gooien.... Dat doen opgeschoten jongeren...
quote:
Wat een ongelofelijk domme redenering zeg. Die ME is voor de handhaving van de openbare orde en de veiligheid van normale supporters. En dat frustaties hoog oplopen is nog geen reden om dan maar eens flink te gaan rellen... zelfbeheersing . Als ik een Marokkaan iets langer dan normaal aan kijk in de metro is dat voor hem nog geen valide reden om zijn agressie op mij te botvieren.
Dom?? Nee dat is mijn mening na tientallen persoonlijke ervaringen. Handhaving van de openbare orde??? Jij bent vast niet vaak naar een risico-wedstrijd geweest... (lees nooit)
En frustratie's is niet de "trigger" om te gaan rellen... Het gaat om de kick... een groep tegenkomen met de zelfde intentie's... Kijken wie het meeste lef heeft... Kijken wie het gekst is...
Dat mag mischien primitief lijken... Maar jah... ieder zijn Meug he....
quote:
Natuurlijk verdient de regering geld aan voetbal... maar daar heb ik het toch helemaal niet over? .
Maar het geld dat aan beveiliging opgaat kan prima ergens anders aan besteedt worden dan aan een stelletje randdebielen die qua intelligentie de apen niet veel ontgroeid zijn.
Dat klopt... En de beste oplossing is: Geen geld meer besteden aan een stelletje gekke gebroeders, die er een orthodoxe "hobby" op na houden.... Maar ze ergens een plek aanwijzen waar ze lekker hun gang kunnen gaan... Waar niemand er last van heeft..
pi_25381145
Prima, zet ze maar op een weiland .
Dan kunnen we de natuurlijke selectie eindelijk eens vorm laten krijgen.
pi_25385065
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:07 schreef teknomist het volgende:

[..]

Geef mij een link naar een (recent) artikel waarin melding wordt gemaakt van een in Nederland, afgelaste (=op voorhand) of desnoods een gestaakte wedstrijd i.v.m. hooliganisme.

Als je dat voor mekaar krijgt (en het gaat over een club van niveau en geen FC Vinkenslag) dan spreek ik je nooit meer tegen.

Als je het niet voor elkaar krijgt (wat ik aanneem) ben je een loser wiens argumenten pure drogredenen zijn.
  zondag 6 maart 2005 @ 02:10:45 #166
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25390928
They don't like us, we don't care
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_25402680
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:56 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Echt wel ...

kut he.... als je uitgelult bent...
Nee, ik was net terug van een concert (ZONDER RELLEN!!!) en was op weg naar mn bed

Nog in elkaar gebeukt dit weekend?
  maandag 7 maart 2005 @ 17:54:15 #168
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25414284
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef CasB het volgende:

[..]

Nee, ik was net terug van een concert (ZONDER RELLEN!!!) en was op weg naar mn bed

Nog in elkaar gebeukt dit weekend?
nee Wedstrijd afgelast.... en in de eerste divisie gebeurt toch nooit wat
pi_25415033
DeHeldjes, misschien heb je dat al eerder in het topic geschreven, maar dan lees is er over heen.
Hoe gaat dat bij jullie in z'n werk?
Zitten jullie eerst bij elkaar, vlak voor een wedstrijd, en bepalen dan een strategie of is het een ver vantevoren bepaald wat er gaat gebeuren?
En is het dan zo, dat de onderlinge contacten tussen de groepen die elkaar op gaan zoeken, vijandig. Of is het zo dat jullie elkaar normaal spreken via telefoon of een bepaalde site?
En wat als jij een van die gasten tegen komt, waar je bijvoorbeeld de dag vantevoren nog flink mee hebt liggen knokken, en je komt elkaar één op één tegen. Gaat het dan weer mis, of is er een soort code?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:33:45 #170
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25423741
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:48 schreef Dirkh het volgende:
DeHeldjes, misschien heb je dat al eerder in het topic geschreven, maar dan lees is er over heen.
Hoe gaat dat bij jullie in z'n werk?
Zitten jullie eerst bij elkaar, vlak voor een wedstrijd, en bepalen dan een strategie of is het een ver vantevoren bepaald wat er gaat gebeuren?
dat heb ik idd nog niet uitgelegd.
Je spreekt met je vrienden af op een strategische plek. DWZ: een Plek waar politie je niet snel opmerkt, geen camera's hangen en waar je de andere hoolie's kan tegenkomen.En als je die hoolie's dan tegen zou komen, je in het voordeel bent... (je pakt dus geen straat waar ze uit 5 verschillende zijstraatjes kunnen komen)
Meestal spreek je ver vantevoren af waar je wil gaan zitten en hoelaat...
quote:
En is het dan zo, dat de onderlinge contacten tussen de groepen die elkaar op gaan zoeken, vijandig. Of is het zo dat jullie elkaar normaal spreken via telefoon of een bepaalde site?
Natuurlijk vijandig! Maar dan wel "gezond" vijandig... Het is niet zo dat wel elkaars bloed willen drinken.. we willen gewoon 3/4 minuten vechten en dan wegwezen. Dus wapen e.d. zijn er niet bij... (hoogstens een riem of knuppeltje)
En er wordt tegenwoordig veel afgesporken via internet. Wat ik persoonlijk onbetrouwbaar vindt... Want iedereen kan wel een e-mail schrijven om af te spreken... ook 12 jarige meisjes... als je begrijpt wat ik bedoel...
Maar het beste is nog altijd als je het gsm-nummer hebt van ene van de tegenpartij. Dan kan je namelijk ook opbellen om te vragen waar ze zijn/blijven...
quote:
En wat als jij een van die gasten tegen komt, waar je bijvoorbeeld de dag vantevoren nog flink mee hebt liggen knokken, en je komt elkaar één op één tegen. Gaat het dan weer mis, of is er een soort code?
Dan kan het misgaan... als ze je herkennen dan..
Kijk... als je in een rel zit gaat alles zo snel.... Dr gebeurt zoveel om je heen... Je moet er al heel opvallend uitzien....
Maar er is een code! Een soort ere-code...
Bij hooligans gaat alles om Eer. Dus actie's waar geen Eer in te behalen valt wordt gezien als een laffe daad. En zo krijg je gezichtsverlies.... Iets wat je niet kan hebben...
Dingen zoals: Petjes en sjaaltjes-volk aanvallen, spelers scheidsrechters. Maar ook onderelkaar. Je gebruikt in het algemeen geen wapens... Een mes trekken is uit den boze!! En als je al helemaal neer bent gegaan zullen ze je niet met opzet helemaal dood schoppen...
Zo gaat alles een beetje...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:53:06 #171
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25424027
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:33 schreef DeHeldjes het volgende:
Een mes trekken is uit den boze!! En als je al helemaal neer bent gegaan zullen ze je niet met opzet helemaal dood schoppen...
Zo gaat alles een beetje...
Leg jij me dan maar eens uit waarom het fout ging in Beverwijk? feyenoord had een grotere groep, een man van de andere groep was al neergegaan en wordt toch afgemaakt
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:05:31 #172
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25424201
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:53 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Leg jij me dan maar eens uit waarom het fout ging in Beverwijk? feyenoord had een grotere groep, een man van de andere groep was al neergegaan en wordt toch afgemaakt
Ik heb dit verhaal van zeer betrouwbare bronnen verkregen..
Goed; Carlo Picorni was altijd een van DE leiders geweest van de F-Side... Dat telt al wat zwaarder als je klappen krijgt.
Maar Picorni was die dag al heftig aangepakt... Die lag langs dat weggetje...
Maar toen de rel voorbij was moesten die jongens van scf langs Picorni... Iedereen zag dus dat Hij het was... De leiders van SCF hebben toen gezegd dat ze van hem af moesten blijven... hij had zijn portie immers al gehad....
Maar dr zijn dus een paar rotte apen geweest die daar achteraan geslentert hebben... Niet gehoord hebben dat ze moesten afblijven, en hebben zich nogmaals helemaal uitgeleefd op Picorni... Zeer triest... (ik heb het niet op Ajakkus... en vooral niet de F-side...maar dit vond ik triest)
En geloof mij maar als ik zeg dat beide partijen er niet blij mee zijn geweest....
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:17:29 #173
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25424368
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:05 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Ik heb dit verhaal van zeer betrouwbare bronnen verkregen..
Goed; Carlo Picorni was altijd een van DE leiders geweest van de F-Side... Dat telt al wat zwaarder als je klappen krijgt.
Maar Picorni was die dag al heftig aangepakt... Die lag langs dat weggetje...
Maar toen de rel voorbij was moesten die jongens van scf langs Picorni... Iedereen zag dus dat Hij het was... De leiders van SCF hebben toen gezegd dat ze van hem af moesten blijven... hij had zijn portie immers al gehad....
Maar dr zijn dus een paar rotte apen geweest die daar achteraan geslentert hebben... Niet gehoord hebben dat ze moesten afblijven, en hebben zich nogmaals helemaal uitgeleefd op Picorni... Zeer triest... (ik heb het niet op Ajakkus... en vooral niet de F-side...maar dit vond ik triest)
En geloof mij maar als ik zeg dat beide partijen er niet blij mee zijn geweest....
ja maar goed, die rotte apen weten ook van die code. Zijn die daarna nog door de scf aangepakt? Of zijn die gasten even in een busje langs de F-side gestuurd .

Onbegrijpelijk trouwens dat je na de rel zo onder de adrenaline/drugs zit dat je iemand die zwaar gewond is kan vermoorden
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:07:05 #174
112364 Mahonusje
Etterende gleufjes
pi_25424982
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:59 schreef DeHeldjes het volgende:

Ze spreken tegenwoordig netjes ergens buiten het stadion af... waar ze onschuldigen geen kwaad kunnen doen...
En dan slaan ze elkaar de kop in... En wat is daar mis mee? Het is de keus van beide partijen om daar te staan en te vechten. I.m.o is daar helemaal niks mis mee.
Kom op zeg.. het is toch gewoon fokkin triest dat dat soort gasten zich zo druk kunnen maken om een voetbalspelletje?? Van mij part slaan ze elkaar maar de hersens in, wat kan mij het verrotten; deze mensen voegen (meestal) toch niets toe aan de maatschappij. En waarom moet de ME ook altijd gereld worden dan? Daar zie ik al helemaal het nut niet van in. Stoere mensen hoor!
hmm lekker..
pi_25426641
Pleur dit kuttopic gvd nou eens dicht, of ik open een topic "Marokkanen, hoe triest kunnen ze zijn"!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')