abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25338546
Slotje
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:09:07 #122
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25341500
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:39 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Jij wekt ook frustratie bij me op, nou ga ik toch ook niet mijn buurman voor zijn neus beuken ?

Ik stink.
[..]
wat doe jij dan om je frustratie kwijt te kunnen?
quote:
Een totaal ander maatschappelijk probleem erbij halen om een ander probleem goed te praten, hoe treurig is dat.
Of je leest de rest van het topic ook
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:15:13 #123
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25341547
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je doet net alsof je lacht, maar eigenlijk huil je van binnen.
Oke dan ben ik in jou ogen toch schorem... je zegt eigenlijk: doe geen moeite...ik luister lekker toch niet...
Maakt nie uit joh

"no one likes us, we don't care"
pi_25341653
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:49 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

Dus als 1 persoon een rotje gooit moet een heel ME-cordon alles en iedereen wegmaaien, of er nu kinderen, ouderen of vrouwen bij staan die er helemaal geen ruk mee te maken hebben?
Jij doelt op iets wat laatst gebeurd is, ik doel op de rest van het seizoen.
Ik doel op alle wedstrijden waar het gebeurd...Dat van laatst heb ik niet eens meegekregen omdat ik nooit voetbal kijk, en als ik het een keer kijk dan is het altijd hetzelfde...eerst spreekkoren, en dan ineens een lekkere strijker op het veld...
pi_25341673
mooi toch,vooral als ze de nederlandse eer in het buitenland gaan verdedigen,dat lijkt me wel wat,duitsers en belgen de tering schoppen,alles slopen en vooral veel plunderen zodat je er ook nog wat aan verdient.
pi_25341701
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:36 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik doel op alle wedstrijden waar het gebeurd...Dat van laatst heb ik niet eens meegekregen omdat ik nooit voetbal kijk, en als ik het een keer kijk dan is het altijd hetzelfde...eerst spreekkoren, en dan ineens een lekkere strijker op het veld...
Ok, dus jij baseert je volledige mening op wat je via de televisie geserveerd krijgt.
Bepaalde dingen zie je echt niet op tv hoor. (waar gaat dit over..)

Of je gaat ff in discussie terwijl je toegeeft nooit voetbal te kijken..
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:47:03 #127
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25343068
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:15 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke dan ben ik in jou ogen toch schorem... je zegt eigenlijk: doe geen moeite...ik luister lekker toch niet...
Maakt nie uit joh

"no one likes us, we don't care"
Nee, wat ik zeg is: Je kunt het proberen goed te praten, maar je blijft schorem.

"no one likes , we don't care" Is dit niet tegenstrijdig?
Waarom probeer je zoveel mogelijk steun te krijgen voor je asociale gedrag als de meningen van anderen toch niet belangrijk zijn?
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:11:03 #128
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25345144
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 09:47 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, wat ik zeg is: Je kunt het proberen goed te praten, maar je blijft schorem.
Das hetzelfde als je zegt: lul maar raak, ik heb mijn conclusie getrokken. Nu sta ik nergens meer open voor. Het is echt precies hetzelfde
quote:
"no one likes , we don't care" Is dit niet tegenstrijdig?
Waarom probeer je zoveel mogelijk steun te krijgen voor je asociale gedrag als de meningen van anderen toch niet belangrijk zijn?
Ik hoef geen steun. Ik praat ook niks goed. Das niet de reden waarom ik deze discussie voer. Steun is ook niet nodig. Want we zullen er altijd zijn... we zijn er altijd geweest.
Kwil alleen maar dat mensen het begrijpen. En accepteren dat het bestaat. Een "way of life" is.
No one likes we dont care, is een spreuk die zeer toepasselijk is bij typetjes als jou.
Typetjes die niet willen "inzien"... vanuit hun eigen inzicht. En niet wat info die je van "buitenaf" hebt verkregen... zo werkt het niet.
(burgelijk volk....bejaarden enzo....daar pas je zo tussen)
Ik voer discussie om Short-minded ventjes zoals jij duidelijk te maken wat hooliganisme nou precies inhoudt. Want jij trekt conclusie's uit dingen waar je geen weet van hebt.
Zowiezo heb ik de indruk dat je nog steeds niet het hele topic gelezen hebt.
Doe geen moeite met terugreageren... want je hebt me al duidelijk gemaakt dat, wat ik ook zeg. Het niks uitmaakt. Jij weet alles beter. Jij vindt jezelf beter.
Nou is toch prima Je doet maar... Als je denkt dat dat "goed" voor je is...
Alleen vindt ik jou dan zwaar hypocriet...
En heeel zielig ook

[ Bericht 3% gewijzigd door DeHeldjes op 03-03-2005 12:16:39 ]
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:23:50 #129
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25345339
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:36 schreef CasB het volgende:

[..]

Je doelt op alle wedstrijden die je nooit hebt gezien, want je kijkt nooit voetbal...
En dan heb je een wedstrijd gezien (of zelfs een samenvatting) waarin spreekkoren waren... Oeoeoeh wat errug... dat kwam al voor de 2e wereldoorlog voor Stoute opa en oma...
En toen een strijker.... wuawie! jij maakt wat mee zeg... poeh hey...

Of je leest gewoon lekker mee.... maar reageer niet op iets waar je meteen toegeeft niks vanaf te weten...

Je had ook gewoon TVP kunnen typen... was wat makkelijker geweest...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:26:12 #130
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25346222
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:11 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Das hetzelfde als je zegt: lul maar raak, ik heb mijn conclusie getrokken. Nu sta ik nergens meer open voor. Het is echt precies hetzelfde
[..]

Ik hoef geen steun. Ik praat ook niks goed. Das niet de reden waarom ik deze discussie voer. Steun is ook niet nodig. Want we zullen er altijd zijn... we zijn er altijd geweest.
Kwil alleen maar dat mensen het begrijpen. En accepteren dat het bestaat. Een "way of life" is.
No one likes we dont care, is een spreuk die zeer toepasselijk is bij typetjes als jou.
Typetjes die niet willen "inzien"... vanuit hun eigen inzicht. En niet wat info die je van "buitenaf" hebt verkregen... zo werkt het niet.
(burgelijk volk....bejaarden enzo....daar pas je zo tussen)
Ik voer discussie om Short-minded ventjes zoals jij duidelijk te maken wat hooliganisme nou precies inhoudt. Want jij trekt conclusie's uit dingen waar je geen weet van hebt.
Zowiezo heb ik de indruk dat je nog steeds niet het hele topic gelezen hebt.
Doe geen moeite met terugreageren... want je hebt me al duidelijk gemaakt dat, wat ik ook zeg. Het niks uitmaakt. Jij weet alles beter. Jij vindt jezelf beter.
Nou is toch prima Je doet maar... Als je denkt dat dat "goed" voor je is...
Alleen vindt ik jou dan zwaar hypocriet...
En heeel zielig ook
Je doet net alsof hooliganisme een cultuur is. Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden. Het is een zielige excuus voor een stel zielige mensen die niet blij zijn met hun eigen bestaan om geweld te gebruiken zodat ze het gevoel hebben, dat ze leven. Jij hoeft mij niet te overtuigen wat hooliganisme inhoudt.

Omdat ik lijnrecht tegenover jou sta met mijn mening, ben ik short minded. Ik heb me al eens verdiept in hooligans en ben tot bovenstaande conclusie gekomen.

Je zegt, dat ik me beter voel dan jij. Dat klopt! Zolang jij een excuus blijft zoeken voor het feit, dat jij door pure frustratie jouw instincten niet onderdrukken, blijf ik een beter mens dan jij bent.

Je zegt, dat ik niet reageren, omdat ik toch al mijn conclusie heb gemaakt. Jij hebt toch ook je conclusie al getrokken en wil niet accepteren wat je nou eigenlijk bent. Hypocriet? (ik denk aan iets met pot, ketel en zwart)
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:08:48 #131
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25346699
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je doet net alsof hooliganisme een cultuur is. Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden. Het is een zielige excuus voor een stel zielige mensen die niet blij zijn met hun eigen bestaan om geweld te gebruiken zodat ze het gevoel hebben, dat ze leven. Jij hoeft mij niet te overtuigen wat hooliganisme inhoudt.
Hooliganisme is ook een cultuur. Een "way of life"! Daar kan je je oogkleppen wel heel gemakkelijk voor sluiten ja...
Niet blij met mijn bestaan? En al die anderen ook niet? Wauw... jij hebt echt veel mensenkennis... hahaha.... en dan afgeven op Mijn IQ.._O-
quote:
Omdat ik lijnrecht tegenover jou sta met mijn mening, ben ik short minded. Ik heb me al eens verdiept in hooligans en ben tot bovenstaande conclusie gekomen.
Jij hebt je echt niet verdiept in hooligans... Heb je de 3-delige Docu uberhaupt wel gezien? (je lijkt me niet het type dat graag leest En al helemaal niet meedoet)
Niet dat dat wat uitmaakt. Want je zal er toch niet "objectief" naar gaan kijken....
Ik heb niet het gevoel dat onze meningen lijnrecht tegenover elkaar staan... Kheb meer het gevoel dat jij dat graag zo had gehad... Maar dat natuurlijk niet toegeeft... Daarom vindt ik/ben je short-minded...
quote:
Je zegt, dat ik me beter voel dan jij. Dat klopt! Zolang jij een excuus blijft zoeken voor het feit, dat jij door pure frustratie jouw instincten niet onderdrukken, blijf ik een beter mens dan jij bent.
Alsof hooligans op pure frustratie drijven.... heb ik nooit gezegd. Wat ik wel heb gezegd is dat je je frustratie's er makkelijk in kwijt kan. En dat het een grote rol speelt. De rest is de kick... Echt plezier eraan beleven...
BTW.... jij bent dus iemand die alles opkropt? Lekker gezond.... Ken ik dr ook een paar van
Altijd gezellig als het laatste druppeltje in hun emmer valt....
Die lopen bij het minste of geringste te flippen
quote:
Je zegt, dat ik niet reageren, omdat ik toch al mijn conclusie heb gemaakt. Jij hebt toch ook je conclusie al getrokken en wil niet accepteren wat je nou eigenlijk bent. Hypocriet? (ik denk aan iets met pot, ketel en zwart)
Dus je geeft toe jezelf gewoonweg af te sluiten....
Ik accepteer wat ik ben...
Ik accepteer ook dat mensen zich ervoor afsluiten...
maar ik accepteer NIET dat mensen hun mening geven over iets waar 0, niks vanaf weten....
quote:
(ik denk aan iets met pot, ketel en zwart)
hahaha... je zegt meer over jezelf dan over mij... jij heilig boontje jij
Jij bent zeker mr. Perfect?

[/quote]
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:14:55 #132
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25346763
http://www.hooligan.beginthier.nl/

Als je elke site grondig hebt doorzocht, mag je nog es terugkomen op de stelling:
quote:
Je doet net alsof hooliganisme een cultuur is. Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:29:12 #133
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25346956
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:14 schreef DeHeldjes het volgende:
http://www.hooligan.beginthier.nl/

Als je elke site grondig hebt doorzocht, mag je nog es terugkomen op de stelling:
[..]

Jullie houden jezelf voor de gek
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:32:19 #134
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25346998
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Jullie houden jezelf voor de gek
Daar weet jij helemaal niks van

Heb jij eigenlijk nog wel iets toe te voegen aan deze discussie?
Je eerste post was geloof ik al een dom scheld-festijn...
Ben je nu dom... of doe je maar net alsof?
  donderdag 3 maart 2005 @ 16:20:46 #135
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25348332
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef DeHeldjes het volgende:

Daar weet jij helemaal niks van
Meer dan je denkt!
quote:
Heb jij eigenlijk nog wel iets toe te voegen aan deze discussie?
Evenmin of evenveel als jij.
quote:
Je eerste post was geloof ik al een dom scheld-festijn...
Lees hem nog maar eens, dan lullen we verder.
quote:
Ben je nu dom... of doe je maar net alsof?
Right back at ya!
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:39:31 #136
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25348788
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Meer dan je denkt!
[..]

Evenmin of evenveel als jij.
[..]

Lees hem nog maar eens, dan lullen we verder.
[..]

Right back at ya!
Nietszeggende one-liners .... en jah... sorry dat schelden was jij niet ik begin ze doorelkaar te gooien...
En de discussie was lekker op gang... totdat jij kwam... met je waanidee dat hooligans niet tevreden zijn met hun leven....
maar goed... laten we effe wachten dat iemand met iets nieuws komt in dit topic... want dit neigt naar "infantiel-gebekvecht"... Iets waar we allebei niet wijzer van worden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:26:49 #137
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25349414
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:39 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Nietszeggende one-liners .... en jah... sorry dat schelden was jij niet ik begin ze doorelkaar te gooien...
En de discussie was lekker op gang... totdat jij kwam... met je waanidee dat hooligans niet tevreden zijn met hun leven....
maar goed... laten we effe wachten dat iemand met iets nieuws komt in dit topic... want dit neigt naar "infantiel-gebekvecht"... Iets waar we allebei niet wijzer van worden.
Nee, toen ik kwam, nam de discussie een wending die jij niet leuk vond.
Maar, vooruit ik geef je nog een kans. Leg maar eens uit, waarom jij vindt dat hooliganisme bestaansrecht heeft.
Horrible Cunt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:03:18 #138
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25351008
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, toen ik kwam, nam de discussie een wending die jij niet leuk vond.
ja ik vond het verschrikkelijk .... onrealistisch...
quote:
Maar, vooruit ik geef je nog een kans. Leg maar eens uit, waarom jij vindt dat hooliganisme bestaansrecht heeft.
Heb je nu moeite met lezen.... of heb je nu nog steeds niet het hele topic gelezen?
Ik blijf wat in herhaling vallen ....
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:07:32 #139
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25351862
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:03 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

ja ik vond het verschrikkelijk .... onrealistisch...
[..]

Heb je nu moeite met lezen.... of heb je nu nog steeds niet het hele topic gelezen?
Ik blijf wat in herhaling vallen ....
Onrealistisch? Dat is jouw mening.

Ik heb net voor een tweede keer de hele topic gelezen. Het enige wat ik kan zien is, dat je een heleboel smoesjes aan het verzinnen bent voor jouw weerzinwekkend gedrag. Jij vindt, dat de samenleveing jouw soort "mensen" zomaar moet accepteren.

Verkrachters willen geaccepteerd worden.
Junks willen geaccepteerd worden.
Pedofielen willen geaccepteerd worden.
Moordenaars willen geaccepteerd worden.
Geweldplegers willen geaccepteerd worden
Extremisten willen geaccepteerd worden.
Losers zoals jij willen geaccepteerd worden.
Zoveel tuig wil geaccepteerd worden ondanks het feit, dat ze hun ontoelaatbare gedrag niet willen laten.

Mensen zeggen, dat de maatschappij verloedert. De reden van verloedering is, dat men teveel crap accepteert. Als we mensen zoals jij beginnen te accepteren is het eind helemaal niet meer in zicht.

Als je zo van geweld houdt, waarom ga je niet boksen of zo? Waarom ga je niet in het vreemdelingen legioen? Er zijn legio voorbeelden te noemen waar je legaal geweld kunt gebruiken.
Maar, dat is niet wat jij wil. Voor jou is het juist de kick om je te verzetten tegen de algemene normen en waarden. Op het moment, dat de regering zegt:" hier hebben julllie een mooi veldje sla elkaar maar de koppen in", vinden jullie het niks meer aan. Dan zoeken jullie wel iets anders om andere mensen tot last te zijn.

Je gaf eerder de regering de schuld, dat jullie zo zijn. Dit vind ik echt een zwak excuus. Als je een probleem hebt met de regering, probeer er dan actief wat aan te doen in plaats van jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Met actief bedoel ik dus niet een bom op het binnenhof te plaatsen, maar actief worden in de politiek.Als je zoveel slimmer bent dan de rest hier, zoals je beweert, dan moet dit toch een koud kunstje zijn.

Ik zei eerder, dat hooliganisme geen cultuur is. Ik zal dat eventjes nader uitleggen.
Ik geloof, dat er een cultuur bestaat van mensen die hun zelf ingeprente minderwaardige leven probeert een plaats te geven door middel van zich af te zetten van de maarschappij. Hier hoor jij bij.
Alleen de ene vult het anders in dan de ander en probeert er een naam aan te geven. Jullie proberen het mooi te praten met dingen als eergevoel en vertrouwen. Ik kan me herinneren, dat de mensen van de Hells Angels dat ook zeiden. Je weet, hoe dat afgelopen is.

Zo is dit nu een betere discussie. Eens even zien met wat voor zwakke meningen jij je standpunt wederom gaat proberen te verdedigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong_poh op 03-03-2005 21:24:50 ]
Horrible Cunt!
pi_25356374
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:23 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Je doelt op alle wedstrijden die je nooit hebt gezien, want je kijkt nooit voetbal...
En dan heb je een wedstrijd gezien (of zelfs een samenvatting) waarin spreekkoren waren... Oeoeoeh wat errug... dat kwam al voor de 2e wereldoorlog voor Stoute opa en oma...
En toen een strijker.... wuawie! jij maakt wat mee zeg... poeh hey...

Of je leest gewoon lekker mee.... maar reageer niet op iets waar je meteen toegeeft niks vanaf te weten...

Je had ook gewoon TVP kunnen typen... was wat makkelijker geweest...
En als ik selectief lees dan ben je nog steeds een klootzak
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:50:35 #141
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25362017
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Onrealistisch? Dat is jouw mening.
Het is een feit... tuurlijk zijn hooligans blij met hun leven... wat een crap man als je dat denkt... erg naief ook...
quote:
Ik heb net voor een tweede keer de hele topic gelezen. Het enige wat ik kan zien is, dat je een heleboel smoesjes aan het verzinnen bent voor jouw weerzinwekkend gedrag. Jij vindt, dat de samenleveing jouw soort "mensen" zomaar moet accepteren.
Ja vindt ik wel... zolang het niet geaccepeerd is blijft het een probleem waar onnodig veel geld aan uitgegeven word....
quote:
Verkrachters willen geaccepteerd worden.
Junks willen geaccepteerd worden.
Pedofielen willen geaccepteerd worden.
Moordenaars willen geaccepteerd worden.
Geweldplegers willen geaccepteerd worden
Extremisten willen geaccepteerd worden.
Losers zoals jij willen geaccepteerd worden.
Zoveel tuig wil geaccepteerd worden ondanks het feit, dat ze hun ontoelaatbare gedrag niet willen laten.
Idioot... je gaat hooligans toch niet vergelijken met verkrachters en pedofielen!! Ben je gek geworden ofzo????
Dus jij vindt dat hooligans prima in dat rijtje thuishoort? Hoeveel hooligans zouden levenslang vastziten voor hooliganisme denk jij? Geeneen! Clown!!! Dit is het belachelijkste wat je tot nu toe getypt hebt... echt waar.
Homo's hebben eeuwen-lang gevochten om geaccepteerd te worden! En in de meeste landen worden ze dat nog steeds niet. Jij wil vertellen dat die erbij horen?
Net als Joden, hells-angels, cannabis etc etc...
Ik zou als ik jou was nog ff checken waar je prioriteit ligt ...
quote:
Mensen zeggen, dat de maatschappij verloedert. De reden van verloedering is, dat men teveel crap accepteert. Als we mensen zoals jij beginnen te accepteren is het eind helemaal niet meer in zicht.
En waarom dat dan? Als je zoiets zegt moet je het ook uitleggen.... is wel zo handig...zoiets leer je op school...
quote:
Als je zo van geweld houdt, waarom ga je niet boksen of zo? Waarom ga je niet in het vreemdelingen legioen? Er zijn legio voorbeelden te noemen waar je legaal geweld kunt gebruiken.
Maar, dat is niet wat jij wil. Voor jou is het juist de kick om je te verzetten tegen de algemene normen en waarden. Op het moment, dat de regering zegt:" hier hebben julllie een mooi veldje sla elkaar maar de koppen in", vinden jullie het niks meer aan. Dan zoeken jullie wel iets anders om andere mensen tot last te zijn.
Precies... dr zijn genoeg voorbeelden waarin Geweld LEGAAL is.. En dan denk ik: DAT DAN WEER WEL! Het is zo hypocriet... lees nu toch wat jezelf schrijft....
En dat wij er niks meer aan vinden, kan je niet zeggen. Je kan niet spreken voor mensen die je niet kent en helemaal niks over weet. Dat heb je in dit topic al vaker gedaan.
quote:
Je gaf eerder de regering de schuld, dat jullie zo zijn. Dit vind ik echt een zwak excuus. Als je een probleem hebt met de regering, probeer er dan actief wat aan te doen in plaats van jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Met actief bedoel ik dus niet een bom op het binnenhof te plaatsen, maar actief worden in de politiek.Als je zoveel slimmer bent dan de rest hier, zoals je beweert, dan moet dit toch een koud kunstje zijn.
En waarom vindt je dat een zwak excuus? Als je zoiets typt moet je het ook uitleggen... nogmaals...
De regering geeft hooliganisme de stempel: Illegaal, crimineel.
Niemand anders doet dat ja de mensen die dan de regering heilig geloven... en een mening gaan hebben over informatie die ze van "buitenaf" hebben verkregen, zonder vanuit hun eigen inzicht te kijken... Maar ook hierop heb ik al volmondig een reactie op gegeven... ik blijf in herhalingen vallen bij jou
quote:
Ik zei eerder, dat hooliganisme geen cultuur is. Ik zal dat eventjes nader uitleggen.
Ik geloof, dat er een cultuur bestaat van mensen die hun zelf ingeprente minderwaardige leven probeert een plaats te geven door middel van zich af te zetten van de maarschappij. Hier hoor jij bij.
Alleen de ene vult het anders in dan de ander en probeert er een naam aan te geven. Jullie proberen het mooi te praten met dingen als eergevoel en vertrouwen. Ik kan me herinneren, dat de mensen van de Hells Angels dat ook zeiden. Je weet, hoe dat afgelopen is.
Jongen.... je praat voor mensen die je niet kent, en al helemaal niks over weet. Hoe kan je dan zoiets zeggen? Het is zo onrealistisch wat je uitkraamt.... Jammer dat jij denkt te kunnen denken voor andere mensen... Jij laat je mening verneuken door een shitload aan vooroordelen... Dat maakt het onrealistisch... Je hebt van hooligans een verkeerd beeld.
quote:
Zo is dit nu een betere discussie. Eens even zien met wat voor zwakke meningen jij je standpunt wederom gaat proberen te verdedigen.
Ik val steeds in herhalingen bij jou .... en nee... dit is geen betere discussie.
Dit noemen ze: "Praten tegen een muur"
Jij leest niet ... of je kan het niet.... Nu begint het lachwekkend te worden...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:56:22 #142
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25362114
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:34 schreef CasB het volgende:

[..]

En als ik selectief lees dan ben je nog steeds een klootzak
Echt wel ...

kut he.... als je uitgelult bent...
pi_25363254
Wordt een beetje zout topique zo..

-edit-
Heb de KB FB gelezen, het was klaarblijkelijk al opgevallen.

[ Bericht 48% gewijzigd door Lucyfurr op 04-03-2005 14:09:53 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:48:27 #144
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25364873
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:57 schreef Lucyfurr het volgende:
Wordt een beetje zout topique zo..

-edit-
Heb de KB FB gelezen, het was klaarblijkelijk al opgevallen.
Dat is het al .... maar we wachten af op het eerstvolgende hooligan-incident...
pi_25365901
Doe nou eens dicht
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:58:11 #146
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25367396
Weet je wat, held op sokken?

Ik hou ermee op. Van mij mag je denken, dat je de discussie gewonnen hebt.

Jij zegt, dat jij tegen een muur praat en ik denk hetzelfde.

Alleen 1 laatste vraag en dan mag deze topic dicht. Hoe oud ben je eigenlijk?

(Zo en dan ga ik nu naar Maastricht eventjes een paar pieren zoeken en in mekaar beuken )

Horrible Cunt!
pi_25367868
ey trut....

ik woon in maastricht
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_25370854
Gister tijdens Feyenoord-Nac gooiden supporters sneeuwballen naar elkaar. WAT EEN RAMP EN EEN VERLOEDERING!! Het zou verboden moeten worden

[sub]O ja, even voor alle levenloze kneusjes wiens leven alleen maar uit FOK bestaat (lees: tong_poh)....dit was dus ironisch [sub]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:45:34 #149
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25371159
pi_25371208
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:58 schreef tong_poh het volgende:
Weet je wat, held op sokken?

Ik hou ermee op. Van mij mag je denken, dat je de discussie gewonnen hebt.

Jij zegt, dat jij tegen een muur praat en ik denk hetzelfde.

Alleen 1 laatste vraag en dan mag deze topic dicht. Hoe oud ben je eigenlijk?

(Zo en dan ga ik nu naar Maastricht eventjes een paar pieren zoeken en in mekaar beuken )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2005 22:49:06 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:50:13 #151
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25371248
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:47 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik weet t... ik weet t...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:24:25 #152
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25371919
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Tobbes het volgende:

O ja, even voor alle levenloze kneusjes wiens leven alleen maar uit FOK bestaat (lees: tong_poh)
Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.

Horrible Cunt!
pi_25372026
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:24 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Kijk eens naar jouw en mijn postcount en denk dan nog eens na.

Ik 3 per dag, jij 1...so??

Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.

KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!

En trouwens...ik kan snel posten hoor....
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:29:25 #154
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25372032
don't give me that fucking bullshit
pi_25372064
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
pi_25374352
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:27 schreef Riesj het volgende:
ey trut....

ik woon in maastricht
Daar kunnen wij toch niets aan doen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:08:31 #157
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25376616
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik 3 per dag, jij 1...so??

Ik doelde trouwens meer op je naieve wereldbeeld.

KUT COMMUNIST!!!! want dat ben je!!

En trouwens...ik kan snel posten hoor....
Horrible Cunt!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:15:33 #158
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25377055
dit gaat nog door ook.....
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:35:01 #159
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25379446
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:15 schreef haagse_elfje het volgende:
dit gaat nog door ook.....
pi_25380633
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:50 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke... in principe heb je gelijk... en is het ongeveer hetzelfde.. Maar niet met elkaar vergelijkbaar... Het is een extreem voorbeeld.
Maar cage-fighten... dat mag bijvoorbeeld weer wel... Terwijl het eigenlijk ook hetzelfde is. Alleen dan op kleine schaal...
Maar denk erover na: 2 Gasten die mekaar de koppen inslaan voor het vermaak van publiek...
Wat is qua "kern" het verschil? Niets toch... Dus kan ik stellen dat het "afkeuren" van hooliganisme zelfs Hypocriet is.
Van cage-fighting heeft niemand last... Maar door hooliganisme worden wedstrijden afgelast, moet de burger alle kosten van beveiliging en schade ophoesten. Lijkt me een vrij essentieel punt van verschil...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')