Ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen idee wanneer mijn schoonmama jarig is
Shame on you ..quote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je de verloren tijd maar weer inhaaltquote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vroeger weg vandaagMoet even langs het postkantoor
Hier schijnt de zon al sinds vroeg in de middagquote:
Da's inderdaad een leuke sig. Al een héle oude, maar wel één van de betere.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Kwam dit ergens op Fok! tegen als sig:
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...Maar goed, ik ga even een drempel schilderen!
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:52 schreef Stuart het volgende:
Het is wel weer extreem traaaaaaaaaaaaag zeg![]()
gaat weer lekker ja.. gisteren ging het ook al zoquote:page contains no data
<pimp>quote:Op maandag 14 februari 2005 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Om een 512 Mb Memory Stick Duo Pro voor mijn P910i op te halen
wrom laat je t niet op je werk afleveren.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vroeger weg vandaagMoet even langs het postkantoor
Dit is bijna onbruikbaarquote:Op maandag 14 februari 2005 15:56 schreef dolle_hond het volgende:
wat is het vanmiddag weer traag van de extreme
eigenlijk was t vanochtend om 7 uur al traag, toen ik ff kort enkele postjes probeerde te doen
Ja dahaagquote:Op maandag 14 februari 2005 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je de verloren tijd maar weer inhaalt![]()
Hé is dat een nieuwe lipstick? Vertel eens, l'Oreál?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Om een 512 Mb Memory Stick Duo Pro voor mijn P910i op te halen
Okay, inmiddels is dit mijn 4e poging om te reagerenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:01 schreef ArtyShock het volgende:
Goed, traag hier, en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier te posten.
Mijn Samsung Z107V heeft ook van alles en onwijs veel bytesquote:Op maandag 14 februari 2005 15:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<pimp>
Mijn Nokia 6230 heeft 1GB.
</pimp>
Ja ik weet het... Het is maar een 6230. Ik moet het toch ergens mee compenseren?
10 aprilquote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn 3e was het...quote:Op maandag 14 februari 2005 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, inmiddels is dit mijn 4e poging om te reageren
Tot later Arty![]()
Heb je het opgeschreven Flashje?quote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je het opgeschreven Flashje?
De grote vraag is of MutZ het ook weet
Nope, het schijnt dat ik rustig aan moet doen...quote:Op maandag 14 februari 2005 16:42 schreef leonieke het volgende:
En niemand wilde plannen voor vanavond?
Ow.. you poor thing [insert wrijf-over-kopje-smiley]quote:Op maandag 14 februari 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope, het schijnt dat ik rustig aan moet doen...
Nou, nou, laten we het ook niet overdrijven hč?quote:
Ja die had ik eerst ook besteld... Waren zeer slecht leverbaar. Ik heb aan 512 ook wel zat denk ik hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 15:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<pimp>
Mijn Nokia 6230 heeft 1GB.
</pimp>
Ja ik weet het... Het is maar een 6230. Ik moet het toch ergens mee compenseren?
Vriendinnetjes zijn de moeite MEER dan waardquote:
Das waar...quote:Op maandag 14 februari 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, nou, laten we het ook niet overdrijven hč?
Eén vriendje is genoeg.
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiekquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar...
Maar wel een lief vriendje... Eentje die je rozen stuurt enzo...
Bij Opusshop.nl heb ik voor 69 eurootjes(ex. verzendkosten) een MMC'tje gekocht. En 1 GB is geen overdreven luxe hoor als je je telefoon nu en dan als MP3 speler wil gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die had ik eerst ook besteld... Waren zeer slecht leverbaar. Ik heb aan 512 ook wel zat denk ik hoorWat moet je met een gig?? Leuk, een image van je hele exchange-server op je telefoon
![]()
*Groot pompeus valentijnscadeau annuleert.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiek![]()
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag. Waarom niet andersom? Ik vind het een beetje conservatief. En die dames worden het hele jaar al meer of minder in de watten gelegd, met eens een bloemetje of een parfummetje. Wat krijgen mannen zoal van vrouwen? Sokken.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Groot pompeus valentijnscadeau annuleert.
Zo, dat scheelt weer behoorlijk in de beurs.
Maar ik ga maar eens kijken of m'n huis nog staat daar waar ik het verwacht.
Nou meer "Vrouwen die iets van mannen krijgen vandaag" eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag.
de deadline nadertquote:Op maandag 14 februari 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj Buzz
zijn we al bijna uitgedicht?
Heb mijn 'mannetje' een beschermengeltje en een spiegeltje met een slijm-tekst erop gegevenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag. Waarom niet andersom? Ik vind het een beetje conservatief. En die dames worden het hele jaar al meer of minder in de watten gelegd, met eens een bloemetje of een parfummetje. Wat krijgen mannen zoal van vrouwen? Sokken.Wel thuis!
Ja? Dus? Dat is toch niet eerlijk?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou meer "Vrouwen die iets van mannen krijgen vandaag" eigenlijk![]()
Dat zou ik nou een heel erg leuk valentijnscadeautje vinden, om te krijgenquote:
Nee hoor, zo strikt moet je het niet zien. Ik ga eerst een grove opzet maken, en dan zet ik heir een oproep neer om alles in te sturen, en dan ga ik aan de bak.. Voor hij uitkomt moet eerst de renga klaar zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er was een deadline?
Gaan we die halen, of houdt iemand de boel op?
eet smakelijkquote:
Ja zie? Daar gaan we alweer!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat zou ik nou een heel erg leuk valentijnscadeautje vinden, om te krijgen![]()
Ik doelde ook eigenlijk op de rengaquote:Op maandag 14 februari 2005 18:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee hoor, zo strikt moet je het niet zien. Ik ga eerst een grove opzet maken, en dan zet ik heir een oproep neer om alles in te sturen, en dan ga ik aan de bak.. Voor hij uitkomt moet eerst de renga klaar zijn
Uit het kookboek van Flash:quote:Op maandag 14 februari 2005 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Veel afwas zeker, na die schijf van vijf?
![]()
ddie is nu bij Mutz, ik verwacht hem ieder ogenblik terug...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doelde ook eigenlijk op de renga
1 frik. mayoquote:Op maandag 14 februari 2005 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Hou toch je smoelquote:Op maandag 14 februari 2005 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Mja... ik mag toch ook wel ergens naar verlangen.. ik heb helemaal niets gekregenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zie? Daar gaan we alweer!!!
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Uit het kookboek van Flash:
1) Verwarm de oven voor op 180 graden
2) Haal de pizza uit de verpakking......
je hebt toch al een vriendquote:Op maandag 14 februari 2005 18:42 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mja... ik mag toch ook wel ergens naar verlangen.. ik heb helemaal niets gekregen
Goeiegenadequote:Op maandag 14 februari 2005 18:44 schreef Troel het volgende:
Het eten staat hier heerlijk te pruttelen, nu nog wachten tot meneer thuis komt.
We eten eerst heerlijke groentensoep met ballen (krijgt ie anders nooit, bovendien maak ik zoveel zodat hij morgen ook nog voor de lunch wat mee naar zijn werk kan nemen)
en daarna een heerlijk prutje spekjes, ui, doperwtjes en aardappeltjes
en als toetje blanke vla of yoghurt met vruchten.
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pizza is me teveel werk
Het kookboek van Fles schrijft voor:
1) Bel 030-2544993 (Voorkeuze 2)
2) Bestel een broodje roadkillen wat te drinken
3) Smullen maar
Nopes...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeiegenade
Is dat de schijf van zeventien of zo?
Broodje roadkill?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pizza is me teveel werk
Het kookboek van Fles schrijft voor:
1) Bel 030-2544993 (Voorkeuze 2)
2) Bestel een broodje roadkillen wat te drinken
3) Smullen maar
Mooi. En daarna mag hij de hele avond Canal+ kijken, en haal jij elk half uur een biertje voor hem.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:44 schreef Troel het volgende:
Het eten staat hier heerlijk te pruttelen, nu nog wachten tot meneer thuis komt.
We eten eerst heerlijke groentensoep met ballen (krijgt ie anders nooit, bovendien maak ik zoveel zodat hij morgen ook nog voor de lunch wat mee naar zijn werk kan nemen)
en daarna een heerlijk prutje spekjes, ui, doperwtjes en aardappeltjes
en als toetje blanke vla of yoghurt met vruchten.
Een broodje platgereden konijn/haas/egel/kat *quote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Broodje roadkill?
ehm.... lijkt me niet erg smakelijk
* Shreever stelt zich daar iets heel verkeerds bij voor![]()
Hij lust geen bier, Canal+ hebben we niet, maar hij mag wel op de bank in slaap vallen van mijquote:Op maandag 14 februari 2005 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi. En daarna mag hij de hele avond Canal+ kijken, en haal jij elk half uur een biertje voor hem.![]()
Aaaaaaaaah da's tofquote:Op maandag 14 februari 2005 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij lust geen bier, Canal+ hebben we niet, maar hij mag wel op de bank in slaap vallen van mij
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Een broodje platgereden konijn/haas/egel/kat *
* haal door wat niet van toepassing is
Nou dat vind ik toch al heel vooruitstrevend!! Niet de vrouw die hoofdpijn heeft, maar de man die dat eens mag zeggenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:55 schreef es70 het volgende:
Hee IK heb Pat gisteren hoofdpijn gegeven. Bovendien hebben we nog nooit wat aan Valentijsdag gedaan....
een mooie tekening van mijn dochterquote:Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef Sandertje21 het volgende:
hoi.
Heeft iemand nog iets leuks voor valentijn gehad of gegeven vandaag?
Hoofdpijn gegeven? Da's toch het standaard antwoord wat mannen geven als ze even geen zin hebt in al dat gevoos?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:55 schreef es70 het volgende:
Hee IK heb Pat gisteren hoofdpijn gegeven. Bovendien hebben we nog nooit wat aan Valentijsdag gedaan....
Tja, dat was dus ook zo'n beetje de strekking van mijn post. En ik hčb niet eens een veldje waarvan het gras van voor m'n voeten weggemaaid kan worden...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat vind ik toch al heel vooruitstrevend!! Niet de vrouw die hoofdpijn heeft, maar de man die dat eens mag zeggen![]()
Snap ik dit nou niet of is het wéér je verliefdheid?quote:
Die van die taalpurist? Dat was meer een reactie op een andere sig.quote:
Hee, zo'n act hadden mijn zus en ik op Like a Virgin van Madonna!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
Oh, een leuk filmpje wat ik per email toegezonden kreeg:
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Snap ik dit nou niet of is het wéér je verliefdheid?
Je bent weer aardig op dreef hč. Maar volgens mij is de bedoeling van een haiku meer een gevoel of een waarneming vast te leggen. Niet zomaar een gedicht van zeventien lettergrepen zonder rijm.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
Later, voor later
Altijd weer hetzelfde liedje
Niet goed voor nu dan?
grappig filmpjequote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
Oh, een leuk filmpje wat ik per email toegezonden kreeg:
Maar... die bewegingen passen toch helemaal niet bij de tekst van "Like a Vrigin"?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Hee, zo'n act hadden mijn zus en ik op Like a Virgin van Madonna!
Ik kreeg vandaag 3 rozen thuis bezorgd...quote:Op maandag 14 februari 2005 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiek![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar... die bewegingen passen toch helemaal niet bij de tekst van "Like a Vrigin"?
Flauw.Ook zo'n humoristische uitvoering? En niet onbelangrijk: zijn er filmpjes van?
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar volgens mij is de bedoeling van een haiku meer een gevoel of een waarneming vast te leggen. Niet zomaar een gedicht van zeventien lettergrepen zonder rijm.
Dat is niet verkeerdquote:Op maandag 14 februari 2005 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag 3 rozen thuis bezorgd...
Van wie?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:25 schreef MutZ het volgende:
Ik kreeg vandaag 3 rozen thuis bezorgd...
Is dat dodelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die haiku van Rene altijd behoorlijk enigmatisch
de snelheid is dramatischquote:Op maandag 14 februari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
Beetje jammer dat er meerdere pogingen nodig zijn alvorens een bericht ook daadwerkelijk wordt gepost![]()
Het is hier niet beter hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Fok werkt hier echt niet mee
Ik ga weer even in mijn hal boven de chemicaliën hangen (tapijtlijmoplosser, blegh!)
Tot later!![]()
Bloedsnel glanst het zwartquote:Op maandag 14 februari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
Beetje jammer dat er meerdere pogingen nodig zijn alvorens een bericht ook daadwerkelijk wordt gepost![]()
quote:
zie je mail...quote:Op maandag 14 februari 2005 19:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd
ben je al met de renga bezig ?
het was het wachten meer dan waardquote:
je stille aanbidderquote:
Welterusten lievelingquote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
je stille aanbidder
Maar ik ga m'n bed opzoeken
Ik had ineens ook behoorlijk wat inspiratie...quote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was het wachten meer dan waard![]()
Kun je het een beetje rooien in het gips ? Het lijkt me erg lastig
Ja wrijf het nog een beetje in zegquote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef buzzer het volgende:
Kun je het een beetje rooien in het gips ? Het lijkt me erg lastig
Ja, zondag is meestal een dag dat ik de computer zoveel mogelijk uit laat, zoals ook gisteren. Ik ben een schitterend boek aan het lezen waar ik mezelf echt toe heb moeten zetten om er aan te beginnen, maar het is echt de moeite waard.quote:
ik leef met haar mee, het lijkt me heel kloterig om in het gips te zittenquote:Op maandag 14 februari 2005 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wrijf het nog een beetje in zeg![]()
Wat is het dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee hoor, en je krijgt er ook geen jeuk van
nou hengel je echt naar de vraag: Welk Boek?quote:Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja, zondag is meestal een dag dat ik de computer zoveel mogelijk uit laat, zoals ook gisteren. Ik ben een schitterend boek aan het lezen waar ik mezelf echt toe heb moeten zetten om er aan te beginnen, maar het is echt de moeite waard.
check your mailquote:Op maandag 14 februari 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ver is de renga? Kom ik nog aan de beurt?
ja, dat is het ookquote:Op maandag 14 februari 2005 20:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik leef met haar mee, het lijkt me heel kloterig om in het gips te zitten
Bliksemquote:
Dat kwam het zeker, en de renga is over de helft..........quote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is het ookNou ja goed, het kwam uit een goed hart
Over Passendaele in België gelegen? Van de kaas?quote:Op maandag 14 februari 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Boek : Lyn McDonald - They called it Passchendaele
Nog steeds niet uit
Ja dat Passendalequote:Op maandag 14 februari 2005 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Over Passendaele in België gelegen? Van de kaas?![]()
Gaat goed hoor, alleen jammer dat ook ik morgen weer moet werkenquote:
Precies, al wil dat soms wat lang durenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat PassendaleDat waar een mooi amberkleurig bier vandaan komt. Maar wat we vooral kennen van de Slag om Passchendaele, juli tot november 1917
Nee gek genoeg ben ik nooit in Passendale zelf geweest. Ik heb het wel een aantal keren zien liggen vanaf een kilometer of 2quote:Op maandag 14 februari 2005 21:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je leest over België
![]()
Ooit al in Passendale geweest? (ligt niet zo ver van Dadizele)
Hoi Bengeltjequote:Op maandag 14 februari 2005 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat ging weer lekker![]()
hallo allemaal weer
Nee?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ischa op 3 is prachtig! (documentaire). Iemand die ook kijkt?
Hai Sharkyquote:Op maandag 14 februari 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje![]()
Hoi Dude![]()
Hoi rest
quote:
Raar.. nou ja.. fok is ook niet echt snel....quote:ik flikker telkens van internet![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Ik word G#@%V$@#D echt gillend gek van Fok! en van die klotemail. Ik kan niet eens meer een mailtje verzenden. Eerst mijn documentje kwijt, dan tot 2 keer toe de melding dat er mogelijk wormen inzitten. Bah, bah, bah
En ik twijfel er aan of deze post ook nog baland waar 'ie bedoeld is.
Precies, zoiets voelde ik me gisterenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Ik word G#@%V$@#D echt gillend gek van Fok! en van die klotemail. Ik kan niet eens meer een mailtje verzenden. Eerst mijn documentje kwijt, dan tot 2 keer toe de melding dat er mogelijk wormen inzitten. Bah, bah, bah
Gelukkig heb je de hele week vrij Esquote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Vaak zo in de avonduren (helaas)... Hoop dattet opgelost is als ze de nieuwe servers gaan gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Raar.. nou ja.. fok is ook niet echt snel....
Je hebt last van wormen?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Meen je dat, daar moet men nu toch wel al wat aangewend zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Raar.. nou ja.. fok is ook niet echt snel....
Tot morgen Renequote:Op maandag 14 februari 2005 21:40 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, Ik ben er weg van, word hier ook moe van..
Hmz... Volgens mij is het nu wel gelukt met dat mailtje... 'T is niet bepaald mijn dag vandaagquote:Op maandag 14 februari 2005 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de hele week vrij Es![]()
Tot later Bengelquote:Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meen je dat, daar moet men nu toch wel al wat aangewend zijn.
Ik ga eens wat anders doen![]()
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
quote:
Nee, ik spreek nagenoeg zķnder accentquote:Op maandag 14 februari 2005 21:50 schreef Sandertje21 het volgende:
Hey Stu, ik vroeg me net af he....
Jij komt uit Engeland, maar schrijft in ieder geval prima Nederlands.....
Maar heb je qua spreken nu eigenlijk een Brits accent?
Hoi liefjequote:
ACh.. anders laat je em 's nachts overpompen, heb je overdag iig muziekquote:Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:Nou ik ben blij met mn nieuwe 512 MB kaartje hoor
![]()
EVen 200 MB aan MP3 overzetten..... 2uur 32
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:Nou ik ben blij met mn nieuwe 512 MB kaartje hoor
![]()
EVen 200 MB aan MP3 overzetten..... 2uur 32
![]()
quote:
Twee vliegen in 1 klap: gezelligheid en ff mezelf naar de 30k opkrikkenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
Gezellig dat je er ook weer eens bent. Is dit een uitzondering, of ga je weer gezellig voor de kwantiteit?
![]()
Ik kom je halen ouwe spemkeesquote:Op maandag 14 februari 2005 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Twee vliegen in 1 klap: gezelligheid en ff mezelf naar de 30k opkrikken
Hoe lang heb je in Engeland gewoond dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik spreek nagenoeg zķnder accent![]()
![]()
Overigens kan ik het natuurlijk wel heel goed mét accent![]()
Als ik ga? Ben alweer terug!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O Arty? Sport ze zo, als je gaat
quote:
Ruim 9 jaarquote:Op maandag 14 februari 2005 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je in Engeland gewoond dan?
Mijn 1GB kaartje wil anders ook niet zo heel snel hoor. Zo'n 2 MB per seconde. Dus om 'm helemaal vol te pompen ben je toch snel al zo'n paar minuten bezig...quote:Op maandag 14 februari 2005 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
USB1.1 vrees ik toch Shark.... Maar still then... 2½ uur voor 200 MB dat haal je bij wijze van spreken met een 115k2 COMlijntje nog in
Ha!quote:
Ik denk niet dat mijn honger dan al gestild isquote:Op maandag 14 februari 2005 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zodra ik de 30k heb bereikt ben ik tevreden
Dus nog een paar posts en dan is het over en uit?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Zodra ik de 30k heb bereikt ben ik tevreden
Ik stamp m de volgende keer gewoon n een USB2 cardreader, dat gaat vast beterquote:Op maandag 14 februari 2005 22:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn 1GB kaartje wil anders ook niet zo heel snel hoor. Zo'n 2 MB per seconde. Dus om 'm helemaal vol te pompen ben je toch snel al zo'n paar minuten bezig...
Je bedoelt het halletje boven?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha!![]()
Ik ben met de hal bezig. Nou ja, ik ben er net mee opgehouden. Die vloer is nog mooier dan ik dachtSchatgraven in de tijd
Sporten ging wel. Niet fantastisch, niet beroerd. Ja rug... Tja, toch maar eens een beetje op m'n bewegingen gaan letten. Geen slanke deernes meer op bed trachten te werpen enzo.quote:
Maar... je kunt vanuit Engeland ook gewoon op Fok! posten hoor.quote:
Neeeeeee, bij de voordeur! Ligt een oude granito vloer verborgen!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt het halletje boven?
[..]
Sporten ging wel. Niet fantastisch, niet beroerd. Ja rug... Tja, toch maar eens een beetje op m'n bewegingen gaan letten. Geen slanke deernes meer op bed trachten te werpen enzo.
En dan wordt het vanzelf ook wel weer bedtijdquote:Op maandag 14 februari 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
*ook nog maar eens post
dat mag? fijnquote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag D.Rose. Je mag groeten hoor.
Welterusten Flash, tot morgenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
kwart voor elf hmmm.....
MutZje zal het wel koud hebbenIK ga maar eens snel bij haar kruipen
Da's nogal moed hebben. Ik denk dat ik zo maar even een ander tijdverdrijf zoek want van deze snelheid wordt een mens niet blij.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
*ook nog maar eens post
dat is helaas altijd weer het gevalquote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan wordt het vanzelf ook wel weer bedtijd![]()
Nee dat MOET.. Een beetje inhoudloos posten om het postenquote:
ik vind de snelheid niet tegenvallen, of heb je het over de reactiesnelheid van de posters hier?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's nogal moed hebben. Ik denk dat ik zo maar even een ander tijdverdrijf zoek want van deze snelheid wordt een mens niet blij.
Ik moet namelijk sinds ik de Sealed Cave heb bezocht Julius nog verslaan met m'n Sword of Mana. Ik ben al voorbij de Dime Tower dus dat schiet al op.
ga kwartettenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat MOET.. Een beetje inhoudloos posten om het posten
Wil dat nog een beetje dan; al die troep verwijderen?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Neeeeeee, bij de voordeur! Ligt een oude granito vloer verborgen!
Nee, niet slim, gelukkig alleen slappe lach.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat was niet zo slim
Maar wel komisch!
mijn dank is grootquote:Op maandag 14 februari 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het effe. Anders blijf je zo in het ongewisse.![]()
Suckseks!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's nogal moed hebben. Ik denk dat ik zo maar even een ander tijdverdrijf zoek want van deze snelheid wordt een mens niet blij.
Ik moet namelijk sinds ik de Sealed Cave heb bezocht Julius nog verslaan met m'n Sword of Mana. Ik ben al voorbij de Dime Tower dus dat schiet al op.
DUDE!!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het effe. Anders blijf je zo in het ongewisse.![]()
Zie de MMS die naar je onderweg is (_O- God ik had drie weken geleden ook niet gedacht voorgaande zin ooit te typenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wil dat nog een beetje dan; al die troep verwijderen?
[..]
Nee, niet slim, gelukkig alleen slappe lach.
En een knietje.![]()
Ziet dit eruit als Dude? :quote:Op maandag 14 februari 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUDE!!!!
Heb je nou een peuk in je bek??
Veel plezier alvast daarquote:Op maandag 14 februari 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo binnenkort maar eens even kijken hoe het in Dromenland is
Dat is minder Stuquote:Op maandag 14 februari 2005 22:58 schreef Stuart het volgende:
Over een half uurtje ga ik ook maar slapen
Mijn werk begint flink saai te worden![]()
Vorige geef gaf ik aan dat ik mijn werk saai vind, maar daar werd op gereageerd met 'dat wist je van tevoren dat bepaalde werkzaamheden zouden terugkomen'quote:Op maandag 14 februari 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is minder Stu
Kan je er niet met je baas over praten? Misschien kan er iets worden veranderd?
Ik dacht dat je er bij Mutz in kroopquote:Op maandag 14 februari 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo binnenkort maar eens even kijken hoe het in Dromenland is
Niks stuk. Nog steeds een bariton.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Zie de MMS die naar je onderweg is (_O- God ik had drie weken geleden ook niet gedacht voorgaande zin ooit te typen)
Misschien zie je dan een beetje.
Sorry, auw, maar gelukkig was er niets stuk![]()
Studeren? Overleg anders eens met je ouders. Die hebben soms toch best wel kijk op dit soort dingen.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorige geef gaf ik aan dat ik mijn werk saai vind, maar daar werd op gereageerd met 'dat wist je van tevoren dat bepaalde werkzaamheden zouden terugkomen'
Oh well, ik wil iets anders gaan doen, maar weet nog niet wat![]()
hojje woarquote:Op maandag 14 februari 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er wel klaar mee vandaag. Doei he
Smaak 'Heunderbos' heb ik nu.quote:
ik wil ook sneeuwquote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Maar het is nog steeds veel te traag heb ik al in de gaten... Alleen ff melden dat het hier sneeuwt
.
Welterusten allemaal![]()
![]()
Hč bah! Gelukkig hoef je morgen niet de post te doen.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Maar het is nog steeds veel te traag heb ik al in de gaten... Alleen ff melden dat het hier sneeuwt
.
![]()
Ik ben destijds juist met een studie gestopt. Mijn ouders zien me nu aankomen met zulke ideeenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Studeren? Overleg anders eens met je ouders. Die hebben soms toch best wel kijk op dit soort dingen.
Heunderbosquote:Op maandag 14 februari 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smaak 'Heunderbos' heb ik nu.Maar wel lekker.
Drink het op en dan taai ik ook af.
@ Flash: truste!![]()
Sweet dreams Esquote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
.
![]()
Ja ze zullen wel even nukkig doen, maar volgens mij willen alle ouders dat je uiteindelijk een studie afmaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben destijds juist met een studie gestopt. Mijn ouders zien me nu aankomen met zulke ideeen![]()
leeglooptopicquote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn thee is op, en de koek is wat mij betreft ook op voor vandaag!
Truste allemaal!
Sweet dreams Dudequote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn thee is op, en de koek is wat mij betreft ook op voor vandaag!
Truste allemaal!
Weet ik ook niet. Van de Appie.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heunderbos
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
succes ermeequote:Op maandag 14 februari 2005 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Van de Appie.
Nu maar kijken of het rustgevend is. Truste!
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen![]()
![]()
Oeh, leed kan altijd groter.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:57 schreef Sjowhan het volgende:
nee, ik was er om 6:35 uit, en zit nu al op me werk
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, leed kan altijd groter.
Nou sterkte dan maar...
De meeste ongelukken gebeuren thuis!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bleken we eigenlijk vanochtend werkoverleg te hebben, belt de baas af.. alhoewel ik het eigenlijk al had verwacht gezien hij vorige week met de verbouwing/verhuizing 1 rib gebroken heeft en 2 gekneust
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Gurlie!Zin in een mooie nieuwe stralende dag vol met bijtjes en bloemetjes en vlinders in je buik?
hoi Shreeverquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:36 schreef Shreever het volgende:
Mornin' Buzz![]()
Flash, wat heb jij gisteren gedaan dat je nu zo overdreven opgewekt bent ?
Schiet het al een beetje op met de renga? Wanneer kunnen we de bundel verwachten?quote:
Ik heb er zin inquote:
Mwoa niks bijzonders hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:36 schreef Shreever het volgende:
Flash, wat heb jij gisteren gedaan dat je nu zo overdreven opgewekt bent ?
Ik denk zo'n beetje eind van de maand/begin maart.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op met de renga? Wanneer kunnen we de bundel verwachten?![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa niks bijzonders hoorIk mag toch wel vrolijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |