Ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen idee wanneer mijn schoonmama jarig is
Shame on you ..quote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je de verloren tijd maar weer inhaaltquote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vroeger weg vandaagMoet even langs het postkantoor
Hier schijnt de zon al sinds vroeg in de middagquote:
Da's inderdaad een leuke sig. Al een héle oude, maar wel één van de betere.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Kwam dit ergens op Fok! tegen als sig:
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...Maar goed, ik ga even een drempel schilderen!
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:52 schreef Stuart het volgende:
Het is wel weer extreem traaaaaaaaaaaaag zeg![]()
gaat weer lekker ja.. gisteren ging het ook al zoquote:page contains no data
<pimp>quote:Op maandag 14 februari 2005 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Om een 512 Mb Memory Stick Duo Pro voor mijn P910i op te halen
wrom laat je t niet op je werk afleveren.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vroeger weg vandaagMoet even langs het postkantoor
Dit is bijna onbruikbaarquote:Op maandag 14 februari 2005 15:56 schreef dolle_hond het volgende:
wat is het vanmiddag weer traag van de extreme
eigenlijk was t vanochtend om 7 uur al traag, toen ik ff kort enkele postjes probeerde te doen
Ja dahaagquote:Op maandag 14 februari 2005 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je de verloren tijd maar weer inhaalt![]()
Hé is dat een nieuwe lipstick? Vertel eens, l'Oreál?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Om een 512 Mb Memory Stick Duo Pro voor mijn P910i op te halen
Okay, inmiddels is dit mijn 4e poging om te reagerenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:01 schreef ArtyShock het volgende:
Goed, traag hier, en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier te posten.
Mijn Samsung Z107V heeft ook van alles en onwijs veel bytesquote:Op maandag 14 februari 2005 15:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<pimp>
Mijn Nokia 6230 heeft 1GB.
</pimp>
Ja ik weet het... Het is maar een 6230. Ik moet het toch ergens mee compenseren?
10 aprilquote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn 3e was het...quote:Op maandag 14 februari 2005 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, inmiddels is dit mijn 4e poging om te reageren
Tot later Arty![]()
Heb je het opgeschreven Flashje?quote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je het opgeschreven Flashje?
De grote vraag is of MutZ het ook weet
Nope, het schijnt dat ik rustig aan moet doen...quote:Op maandag 14 februari 2005 16:42 schreef leonieke het volgende:
En niemand wilde plannen voor vanavond?
Ow.. you poor thing [insert wrijf-over-kopje-smiley]quote:Op maandag 14 februari 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope, het schijnt dat ik rustig aan moet doen...
Nou, nou, laten we het ook niet overdrijven hè?quote:
Ja die had ik eerst ook besteld... Waren zeer slecht leverbaar. Ik heb aan 512 ook wel zat denk ik hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 15:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<pimp>
Mijn Nokia 6230 heeft 1GB.
</pimp>
Ja ik weet het... Het is maar een 6230. Ik moet het toch ergens mee compenseren?
Vriendinnetjes zijn de moeite MEER dan waardquote:
Das waar...quote:Op maandag 14 februari 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, nou, laten we het ook niet overdrijven hè?
Eén vriendje is genoeg.
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiekquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar...
Maar wel een lief vriendje... Eentje die je rozen stuurt enzo...
Bij Opusshop.nl heb ik voor 69 eurootjes(ex. verzendkosten) een MMC'tje gekocht. En 1 GB is geen overdreven luxe hoor als je je telefoon nu en dan als MP3 speler wil gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die had ik eerst ook besteld... Waren zeer slecht leverbaar. Ik heb aan 512 ook wel zat denk ik hoorWat moet je met een gig?? Leuk, een image van je hele exchange-server op je telefoon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |