quote:
Nee, ik spreek nagenoeg zķnder accentquote:Op maandag 14 februari 2005 21:50 schreef Sandertje21 het volgende:
Hey Stu, ik vroeg me net af he....
Jij komt uit Engeland, maar schrijft in ieder geval prima Nederlands.....
Maar heb je qua spreken nu eigenlijk een Brits accent?
Hoi liefjequote:
ACh.. anders laat je em 's nachts overpompen, heb je overdag iig muziekquote:Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:Nou ik ben blij met mn nieuwe 512 MB kaartje hoor
![]()
EVen 200 MB aan MP3 overzetten..... 2uur 32
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:Nou ik ben blij met mn nieuwe 512 MB kaartje hoor
![]()
EVen 200 MB aan MP3 overzetten..... 2uur 32
![]()
quote:
Twee vliegen in 1 klap: gezelligheid en ff mezelf naar de 30k opkrikkenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
Gezellig dat je er ook weer eens bent. Is dit een uitzondering, of ga je weer gezellig voor de kwantiteit?
![]()
Ik kom je halen ouwe spemkeesquote:Op maandag 14 februari 2005 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Twee vliegen in 1 klap: gezelligheid en ff mezelf naar de 30k opkrikken
Hoe lang heb je in Engeland gewoond dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik spreek nagenoeg zķnder accent![]()
![]()
Overigens kan ik het natuurlijk wel heel goed mét accent![]()
Als ik ga? Ben alweer terug!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O Arty? Sport ze zo, als je gaat
quote:
Ruim 9 jaarquote:Op maandag 14 februari 2005 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je in Engeland gewoond dan?
Mijn 1GB kaartje wil anders ook niet zo heel snel hoor. Zo'n 2 MB per seconde. Dus om 'm helemaal vol te pompen ben je toch snel al zo'n paar minuten bezig...quote:Op maandag 14 februari 2005 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
USB1.1 vrees ik toch Shark.... Maar still then... 2½ uur voor 200 MB dat haal je bij wijze van spreken met een 115k2 COMlijntje nog in
Ha!quote:
Ik denk niet dat mijn honger dan al gestild isquote:Op maandag 14 februari 2005 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zodra ik de 30k heb bereikt ben ik tevreden
Dus nog een paar posts en dan is het over en uit?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Zodra ik de 30k heb bereikt ben ik tevreden
Ik stamp m de volgende keer gewoon n een USB2 cardreader, dat gaat vast beterquote:Op maandag 14 februari 2005 22:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn 1GB kaartje wil anders ook niet zo heel snel hoor. Zo'n 2 MB per seconde. Dus om 'm helemaal vol te pompen ben je toch snel al zo'n paar minuten bezig...
Je bedoelt het halletje boven?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha!![]()
Ik ben met de hal bezig. Nou ja, ik ben er net mee opgehouden. Die vloer is nog mooier dan ik dachtSchatgraven in de tijd
Sporten ging wel. Niet fantastisch, niet beroerd. Ja rug... Tja, toch maar eens een beetje op m'n bewegingen gaan letten. Geen slanke deernes meer op bed trachten te werpen enzo.quote:
Maar... je kunt vanuit Engeland ook gewoon op Fok! posten hoor.quote:
Neeeeeee, bij de voordeur! Ligt een oude granito vloer verborgen!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt het halletje boven?
[..]
Sporten ging wel. Niet fantastisch, niet beroerd. Ja rug... Tja, toch maar eens een beetje op m'n bewegingen gaan letten. Geen slanke deernes meer op bed trachten te werpen enzo.
En dan wordt het vanzelf ook wel weer bedtijdquote:Op maandag 14 februari 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
*ook nog maar eens post
dat mag? fijnquote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag D.Rose. Je mag groeten hoor.
Welterusten Flash, tot morgenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
kwart voor elf hmmm.....
MutZje zal het wel koud hebbenIK ga maar eens snel bij haar kruipen
Da's nogal moed hebben. Ik denk dat ik zo maar even een ander tijdverdrijf zoek want van deze snelheid wordt een mens niet blij.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
*ook nog maar eens post
dat is helaas altijd weer het gevalquote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan wordt het vanzelf ook wel weer bedtijd![]()
Nee dat MOET.. Een beetje inhoudloos posten om het postenquote:
ik vind de snelheid niet tegenvallen, of heb je het over de reactiesnelheid van de posters hier?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's nogal moed hebben. Ik denk dat ik zo maar even een ander tijdverdrijf zoek want van deze snelheid wordt een mens niet blij.
Ik moet namelijk sinds ik de Sealed Cave heb bezocht Julius nog verslaan met m'n Sword of Mana. Ik ben al voorbij de Dime Tower dus dat schiet al op.
ga kwartettenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat MOET.. Een beetje inhoudloos posten om het posten
Wil dat nog een beetje dan; al die troep verwijderen?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Neeeeeee, bij de voordeur! Ligt een oude granito vloer verborgen!
Nee, niet slim, gelukkig alleen slappe lach.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat was niet zo slim
Maar wel komisch!
mijn dank is grootquote:Op maandag 14 februari 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het effe. Anders blijf je zo in het ongewisse.![]()
Suckseks!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's nogal moed hebben. Ik denk dat ik zo maar even een ander tijdverdrijf zoek want van deze snelheid wordt een mens niet blij.
Ik moet namelijk sinds ik de Sealed Cave heb bezocht Julius nog verslaan met m'n Sword of Mana. Ik ben al voorbij de Dime Tower dus dat schiet al op.
DUDE!!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het effe. Anders blijf je zo in het ongewisse.![]()
Zie de MMS die naar je onderweg is (_O- God ik had drie weken geleden ook niet gedacht voorgaande zin ooit te typenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wil dat nog een beetje dan; al die troep verwijderen?
[..]
Nee, niet slim, gelukkig alleen slappe lach.
En een knietje.![]()
Ziet dit eruit als Dude? :quote:Op maandag 14 februari 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUDE!!!!
Heb je nou een peuk in je bek??
Veel plezier alvast daarquote:Op maandag 14 februari 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo binnenkort maar eens even kijken hoe het in Dromenland is
Dat is minder Stuquote:Op maandag 14 februari 2005 22:58 schreef Stuart het volgende:
Over een half uurtje ga ik ook maar slapen
Mijn werk begint flink saai te worden![]()
Vorige geef gaf ik aan dat ik mijn werk saai vind, maar daar werd op gereageerd met 'dat wist je van tevoren dat bepaalde werkzaamheden zouden terugkomen'quote:Op maandag 14 februari 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is minder Stu
Kan je er niet met je baas over praten? Misschien kan er iets worden veranderd?
Ik dacht dat je er bij Mutz in kroopquote:Op maandag 14 februari 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo binnenkort maar eens even kijken hoe het in Dromenland is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |