*Groot pompeus valentijnscadeau annuleert.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiek![]()
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag. Waarom niet andersom? Ik vind het een beetje conservatief. En die dames worden het hele jaar al meer of minder in de watten gelegd, met eens een bloemetje of een parfummetje. Wat krijgen mannen zoal van vrouwen? Sokken.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Groot pompeus valentijnscadeau annuleert.
Zo, dat scheelt weer behoorlijk in de beurs.
Maar ik ga maar eens kijken of m'n huis nog staat daar waar ik het verwacht.
Nou meer "Vrouwen die iets van mannen krijgen vandaag" eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag.
de deadline nadertquote:Op maandag 14 februari 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj Buzz
zijn we al bijna uitgedicht?
Heb mijn 'mannetje' een beschermengeltje en een spiegeltje met een slijm-tekst erop gegevenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag. Waarom niet andersom? Ik vind het een beetje conservatief. En die dames worden het hele jaar al meer of minder in de watten gelegd, met eens een bloemetje of een parfummetje. Wat krijgen mannen zoal van vrouwen? Sokken.Wel thuis!
Ja? Dus? Dat is toch niet eerlijk?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou meer "Vrouwen die iets van mannen krijgen vandaag" eigenlijk![]()
Dat zou ik nou een heel erg leuk valentijnscadeautje vinden, om te krijgenquote:
Nee hoor, zo strikt moet je het niet zien. Ik ga eerst een grove opzet maken, en dan zet ik heir een oproep neer om alles in te sturen, en dan ga ik aan de bak.. Voor hij uitkomt moet eerst de renga klaar zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er was een deadline?
Gaan we die halen, of houdt iemand de boel op?
eet smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |