Dat is niet verkeerdquote:Op maandag 14 februari 2005 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag 3 rozen thuis bezorgd...
Van wie?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:25 schreef MutZ het volgende:
Ik kreeg vandaag 3 rozen thuis bezorgd...
Is dat dodelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die haiku van Rene altijd behoorlijk enigmatisch
de snelheid is dramatischquote:Op maandag 14 februari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
Beetje jammer dat er meerdere pogingen nodig zijn alvorens een bericht ook daadwerkelijk wordt gepost![]()
Het is hier niet beter hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Fok werkt hier echt niet mee
Ik ga weer even in mijn hal boven de chemicaliën hangen (tapijtlijmoplosser, blegh!)
Tot later!![]()
Bloedsnel glanst het zwartquote:Op maandag 14 februari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
Beetje jammer dat er meerdere pogingen nodig zijn alvorens een bericht ook daadwerkelijk wordt gepost![]()
quote:
zie je mail...quote:Op maandag 14 februari 2005 19:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd
ben je al met de renga bezig ?
het was het wachten meer dan waardquote:
je stille aanbidderquote:
Welterusten lievelingquote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
je stille aanbidder
Maar ik ga m'n bed opzoeken
Ik had ineens ook behoorlijk wat inspiratie...quote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was het wachten meer dan waard![]()
Kun je het een beetje rooien in het gips ? Het lijkt me erg lastig
Ja wrijf het nog een beetje in zegquote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef buzzer het volgende:
Kun je het een beetje rooien in het gips ? Het lijkt me erg lastig
Ja, zondag is meestal een dag dat ik de computer zoveel mogelijk uit laat, zoals ook gisteren. Ik ben een schitterend boek aan het lezen waar ik mezelf echt toe heb moeten zetten om er aan te beginnen, maar het is echt de moeite waard.quote:
ik leef met haar mee, het lijkt me heel kloterig om in het gips te zittenquote:Op maandag 14 februari 2005 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wrijf het nog een beetje in zeg![]()
Wat is het dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee hoor, en je krijgt er ook geen jeuk van
nou hengel je echt naar de vraag: Welk Boek?quote:Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja, zondag is meestal een dag dat ik de computer zoveel mogelijk uit laat, zoals ook gisteren. Ik ben een schitterend boek aan het lezen waar ik mezelf echt toe heb moeten zetten om er aan te beginnen, maar het is echt de moeite waard.
check your mailquote:Op maandag 14 februari 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ver is de renga? Kom ik nog aan de beurt?
ja, dat is het ookquote:Op maandag 14 februari 2005 20:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik leef met haar mee, het lijkt me heel kloterig om in het gips te zitten
Bliksemquote:
Dat kwam het zeker, en de renga is over de helft..........quote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is het ookNou ja goed, het kwam uit een goed hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |