Nee?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ischa op 3 is prachtig! (documentaire). Iemand die ook kijkt?
Hai Sharkyquote:Op maandag 14 februari 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje![]()
Hoi Dude![]()
Hoi rest
quote:
Raar.. nou ja.. fok is ook niet echt snel....quote:ik flikker telkens van internet![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Ik word G#@%V$@#D echt gillend gek van Fok! en van die klotemail. Ik kan niet eens meer een mailtje verzenden. Eerst mijn documentje kwijt, dan tot 2 keer toe de melding dat er mogelijk wormen inzitten. Bah, bah, bah
En ik twijfel er aan of deze post ook nog baland waar 'ie bedoeld is.
Precies, zoiets voelde ik me gisterenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Ik word G#@%V$@#D echt gillend gek van Fok! en van die klotemail. Ik kan niet eens meer een mailtje verzenden. Eerst mijn documentje kwijt, dan tot 2 keer toe de melding dat er mogelijk wormen inzitten. Bah, bah, bah
Gelukkig heb je de hele week vrij Esquote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Vaak zo in de avonduren (helaas)... Hoop dattet opgelost is als ze de nieuwe servers gaan gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Raar.. nou ja.. fok is ook niet echt snel....
Je hebt last van wormen?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Meen je dat, daar moet men nu toch wel al wat aangewend zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Raar.. nou ja.. fok is ook niet echt snel....
Tot morgen Renequote:Op maandag 14 februari 2005 21:40 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, Ik ben er weg van, word hier ook moe van..
Hmz... Volgens mij is het nu wel gelukt met dat mailtje... 'T is niet bepaald mijn dag vandaagquote:Op maandag 14 februari 2005 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de hele week vrij Es![]()
Tot later Bengelquote:Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meen je dat, daar moet men nu toch wel al wat aangewend zijn.
Ik ga eens wat anders doen![]()
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |