Niks stuk. Nog steeds een bariton.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Zie de MMS die naar je onderweg is (_O- God ik had drie weken geleden ook niet gedacht voorgaande zin ooit te typen)
Misschien zie je dan een beetje.
Sorry, auw, maar gelukkig was er niets stuk![]()
Studeren? Overleg anders eens met je ouders. Die hebben soms toch best wel kijk op dit soort dingen.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorige geef gaf ik aan dat ik mijn werk saai vind, maar daar werd op gereageerd met 'dat wist je van tevoren dat bepaalde werkzaamheden zouden terugkomen'
Oh well, ik wil iets anders gaan doen, maar weet nog niet wat![]()
hojje woarquote:Op maandag 14 februari 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er wel klaar mee vandaag. Doei he
Smaak 'Heunderbos' heb ik nu.quote:
ik wil ook sneeuwquote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Maar het is nog steeds veel te traag heb ik al in de gaten... Alleen ff melden dat het hier sneeuwt
.
Welterusten allemaal![]()
![]()
Hč bah! Gelukkig hoef je morgen niet de post te doen.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Maar het is nog steeds veel te traag heb ik al in de gaten... Alleen ff melden dat het hier sneeuwt
.
![]()
Ik ben destijds juist met een studie gestopt. Mijn ouders zien me nu aankomen met zulke ideeenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Studeren? Overleg anders eens met je ouders. Die hebben soms toch best wel kijk op dit soort dingen.
Heunderbosquote:Op maandag 14 februari 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smaak 'Heunderbos' heb ik nu.Maar wel lekker.
Drink het op en dan taai ik ook af.
@ Flash: truste!![]()
Sweet dreams Esquote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
.
![]()
Ja ze zullen wel even nukkig doen, maar volgens mij willen alle ouders dat je uiteindelijk een studie afmaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben destijds juist met een studie gestopt. Mijn ouders zien me nu aankomen met zulke ideeen![]()
leeglooptopicquote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn thee is op, en de koek is wat mij betreft ook op voor vandaag!
Truste allemaal!
Sweet dreams Dudequote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn thee is op, en de koek is wat mij betreft ook op voor vandaag!
Truste allemaal!
Weet ik ook niet. Van de Appie.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heunderbos
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
succes ermeequote:Op maandag 14 februari 2005 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Van de Appie.
Nu maar kijken of het rustgevend is. Truste!
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen![]()
![]()
Oeh, leed kan altijd groter.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:57 schreef Sjowhan het volgende:
nee, ik was er om 6:35 uit, en zit nu al op me werk
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, leed kan altijd groter.
Nou sterkte dan maar...
De meeste ongelukken gebeuren thuis!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bleken we eigenlijk vanochtend werkoverleg te hebben, belt de baas af.. alhoewel ik het eigenlijk al had verwacht gezien hij vorige week met de verbouwing/verhuizing 1 rib gebroken heeft en 2 gekneust
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Gurlie!Zin in een mooie nieuwe stralende dag vol met bijtjes en bloemetjes en vlinders in je buik?
hoi Shreeverquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:36 schreef Shreever het volgende:
Mornin' Buzz![]()
Flash, wat heb jij gisteren gedaan dat je nu zo overdreven opgewekt bent ?
Schiet het al een beetje op met de renga? Wanneer kunnen we de bundel verwachten?quote:
Ik heb er zin inquote:
Mwoa niks bijzonders hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:36 schreef Shreever het volgende:
Flash, wat heb jij gisteren gedaan dat je nu zo overdreven opgewekt bent ?
Ik denk zo'n beetje eind van de maand/begin maart.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op met de renga? Wanneer kunnen we de bundel verwachten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |