Ze moeten die 4e officials eens duidelijke instructies geven en ervoor zorgen dat scheidsrechters consequent fluiten, dan ben je in 1 klap van zeurende trainers af.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Wat doen we daarmee?
Eerst was er Foeke Booy die in een bekerwedstrijd weigerde het veld te verlaten en daarmee veel gedoe en commotie veroorzaakte. Dit weekend was het Erwin Koeman die demonstratief bleef staan en de boel ophield. Vorig jaar Sturing die helemaal door het lint ging en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Ik wil niet de discussie voeren over deze specifieke gevallen maar meer over dit soort gedrag in het algemeen.
Kijk dat je even wat ritueel protesteert en moppert, net als spelers dat doen na een kaart, daar lijkt me niet veel op tegen. Maar zeker een trainer heeft een bijzondere verantwoordelijkheid en als hij al loos gaat dan is dat een signaal voor de spelers.
Moet de trainersvakbond hier iets tegen doen. Mot de KNVB deze heren veel strenger straffen of valt het allemaal wel mee?
Vind dit een beetje te ver gaan.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het veel te gemakkelijjk.
De trainer hoort het goede voorbeeld te geven. Koeman en Booy zeggen eigenlijk tegen spelers: blijven jullie ook maar op het veld staan als je rood krijgt. Ze werken hiermee spelverruwing in de hand en accepteren het gezag van de scheidsrechter niet en dat vind ik erg kwalijk.
Juist !quote:Op maandag 14 februari 2005 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Voorts als je dit weekeinde ziet dat er buitenspeldoelpunten worden toekgekend, niet-buitenspeldoelpunten worden afgekeurd, strafschoppen worden onthouden, niet-strafschoppen die wel op de stip belanden, overtredingen waar met meedere maten gemeten wordt, denk ik dat de arbiters zich meer moeten bezighouden met dit soort zaken, ipv het hele spreekkoren/vervelende trainers verhaal !
Dit is wel erg overdreven. Met zulk gedrag zetten de trainers zichzelf gewoon enorm voor schut. Lat de KNVB ze eens een tapeje sturen van hun gedrag. Misschien dat ze dan zien hoe debiel ze bezig zijn. Forse boetes is niet de oplossing.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
Mijn voorstel is om trainers als Koeman, Booy en Sturing een boete op te leggen die echt aankomt. Een boete van minstens een ton, een schorsing en bij herhaling puntaftrek voor de ploeg.
Pas dan komt de orde weer terug. Het is toch te gek hoe veel macht die ventjes langs de zijjlijn zich toe-eigenen, moet je op je werk eens proberen
Die heeft zijn recht keurig na afloop gehaald; hij is niet blijven staan maar ging wel naar de tribune al had het best nog wat sneller gekund.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En Verbeek dan?
Bij mij op mijn werk is ook afgesproken dat mijn baas de leiding heeft, dat hij de verantwoordelijkheden en beslissingen neemt (en daar krijgt hij ook naar betaald) dat wil niet zeggen dat als ik het niet met hem eens ben ik mijn mond niet open mag doen.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
Ik ben het absoluut niet met Bjoro eens.
Verhaal
moet je op je werk eens proberen
De belangen en de snelheid van het voetbal zijn dusdanig toegenomen dat het voor een scheidrechter niet meer op normale wijze waar te nemen is, dat ik al jaren pleit voor elektronische hulpmiddelen, om hiermee de scheidsrechter te assisteren.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:17 schreef SCH het volgende:
Je moet niet vergeten hoe kwetsbaar een scheidsrechter is en ik vind dat de trainer het goede voorbeeld moet geven. Dat wil helemaal niet zeggen dat hij geen mening mag hebben. Maar vrijwel altijd is er wel wat aan de hand en als dat niet zo is dan is de trainer maar even het kind van de rekening. Het omgekeerde is erger: de uistraling dat de scheidsrechter vogelvrij is.
Weet je waar de KNVB en de scheidsrechtersbond zich druk om moeten gaan maken? Om de ongeloofelijk slechte scheidsrechters in Nederland. Als ze daar wat aan doen, zullen er ook veel minder incidenten met trainers en spelers voorkomen.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Moet de trainersvakbond hier iets tegen doen. Mot de KNVB deze heren veel strenger straffen of valt het allemaal wel mee?
Wat vind je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Wel ja haal de emotie uit de sport. Voetbal is de enige sport waar je niet tussentijds kan ingrijpen. De enige sport waar een vierde man de coach die z'n vak wil uitoefenen tot de orde roept omdat ie buiten een vak van vier meter loopt.
Laten we in godsnaam de flamboyante coaches de kans geven hun vuur te spuwen.
Schelden mag niety heb ik altijd geleerd. Maar een team coachen en in het vuur van het spel een gvd en K*th**r ertussen hoort erbij. Leven het leven langs de lijn.
De uitwassen waar SCH het over heeft moeten standrechtelijk worden onthoofd.
Maar verder god dank dat er nog mensen zoals Ton Boot en Louis van Gaal zijn.
Doofstommetje spelen moet ze maar bij het nieuws voor doven en slechthorenden doen.
klopt ten dele, maar ik kijk naar de oorzaak van het probleem, om het zodoende te laten verminderen.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
Bjoro, de discussie die je aanzwengelt is een heel andere. Hier gaat het over de vraag of een trainer gewoon moet luisteren naar de scheids.
Maar dan zijn we het wel eens. Ik heb er ook niks op tegen als er naar de kwaliteit van scheidsrechters wordt gekeken, of naar alternatieven om die te verbeteren enzovoorts. Daar valt veel over te zeggen maar ik vind dat een principieel andere discussie. Die heeft trouwens ook niet met alle voorbeelden op dit gebied te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt ten dele, maar ik kijk naar de oorzaak van het probleem, om het zodoende te laten verminderen.
Door het verschil in belangen van de wedstrijd zul je altijd tweestrijd houden over beslissingen, en natuurlijk heeft de scheidsrechter het voor het zeggen (zijn oordeel is wet !)
Dat er meer havermout moet worden gegeten.quote:
Dat is wel een goed idee eigenlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat er meer havermout moet worden gegeten.
Scheidsrechters die hun zelfbeheersing verliezen, zeker als dat vaker gebeurt, die zijn niet geschikt voor het grote werk, denk ik. Of je moet je zelf een rode kaart geven zoals in Engeland laatstquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zelfbeheersing is een groot goed en dat hebben scheidsrechters vaak veel meer dan voetbaltrainers. Wat vind je dan van een scheidsrecher die terugscheldt zoals Luinge schijnt te doen? Dat vind ik helemaal niets persoonlijk.
Ik was er niet bij, dus ik weet niet wat er geroepen is, maar als er echt weinig aan de hand is en de scheids alleen maar staakt (wat de aanleiding was voor de woede van Maaskant) omdat hij een keer een woordje hoort dat toevallig op een lijst is gezet door de ongetwijfeld zeer wijze heren uit Zeist dan kan ik best begrijpen dat je als trainer op het moment zelf wat stennis schopt; als je immers meteen netjes wegloopt en pas later - na de wedstrijd - gaat klagen zullen ze altijd met het argument komen dat je het niet echt meent, omdat je je onvrede anders wel meteen zou hebben laten blijken.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Maaskant vanmiddag weer - de scheids neemt een moeilijke beslissing over iets delicaats: staken bij een spreekkoor. En wat doet de trainer van de thuisclub: die hitst de boel nog eens op, blijft eikelen bij de scheids en...........zoekt hem zelfs op in de kleedkamer.
Die Maaskant zou pas na de zomer weer terug moeten komen, misschien ook wel niet.
Daar ben ik het mee eens. Verder heb ik me geergerd aan Ooijer (http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8402), hij loopt het strafschopgebied in terwijl er een penalty genomen moet worden om te zeggen dat de bal niet op de stip ligt. Als iemand van PSV daar iets van kan zeggen is het de aanvoerder.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Die Maaskant zou pas na de zomer weer terug moeten komen, misschien ook wel niet.
Vertel?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:26 schreef popolon het volgende:
Mourinho gaf vandaag ook weer een paar goede voorbeelden.
Wat een ontzettende malloot is dat, die vent is echt knettergek!
Het 'silence' gebaar naar de LFC supporters maken, weer lopen janken over de pers, een rode kaart.quote:
En dan ook nog via een Eigen Doelpuntquote:Op zondag 27 februari 2005 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vingertje voor zijn mond toen chelsea op 1-1 kwam.
tegen het publiek![]()
Wat een volslagen onzin. Het feit dat Sterk die wedstrijd stillegde had meer te maken met zijn eigen ego dan met spreekkoren, want die waren er bijna niet. Hoogstens een klein groepje dat achter het doel zat. Maar goed, dat vind ik ook wel enigzins te begrijpen na een onterechte rode kaart als die van Frank van Mosselveld. Dat Maaskant daarna moeilijk doet begrijp ik wel. Kan die Sterk wel een mooi verhaaltje hebben voor de camera, maar het begrip 'fluiten in de geest van de wedstrijd' kent hij blijkbaar niet. De sfeer binnen en buiten het veld was gewoon goed, tot die rode kaart. De beslissing om de wedstrijd dan direct - zonder waarschuwing - te staken vind ik dan ook onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Maaskant vanmiddag weer - de scheids neemt een moeilijke beslissing over iets delicaats: staken bij een spreekkoor. En wat doet de trainer van de thuisclub: die hitst de boel nog eens op, blijft eikelen bij de scheids en...........zoekt hem zelfs op in de kleedkamer.
Op een sliding van achteren staat een rode kaart. De speler leek deze dan ook in zijn schrik te accepteren en liep huilend het veld af. Oftewel: de speler zelf ziet in dat hij verkeerd bezig was, en zal een dergelijke overtreding niet snel meer maken.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:59 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Wat een volslagen onzin. Het feit dat Sterk die wedstrijd stillegde had meer te maken met zijn eigen ego dan met spreekkoren, want die waren er bijna niet. Hoogstens een klein groepje dat achter het doel zat. Maar goed, dat vind ik ook wel enigzins te begrijpen na een onterechte rode kaart als die van Frank van Mosselveld. Dat Maaskant daarna moeilijk doet begrijp ik wel. Kan die Sterk wel een mooi verhaaltje hebben voor de camera, maar het begrip 'fluiten in de geest van de wedstrijd' kent hij blijkbaar niet. De sfeer binnen en buiten het veld was gewoon goed, tot die rode kaart. De beslissing om de wedstrijd dan direct - zonder waarschuwing - te staken vind ik dan ook onbegrijpelijk.
klopt,maar het was geen sliding van achteren,ik vond hem zwaar bestraft.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Martuh het volgende:
[..]
Op een sliding van achteren staat een rode kaart.
Uit de context begrijp ik dat je de trainer bedoelt, maar het zou net zo goed op de scheids zelf kunnen slaan. Door deze actie wordt er weer extra over Sterk gesproken en krijgen de spreekkoren meer aandacht dan nodig. Dit had allebei voorkomen kunnen worden door gewoon door te ballen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
Het is helemaal niet interessant of het terecht rood was of niet. Sterk legt die wedstrijd wil en het enige wat Maaskant heeft te doen, is zich daar bij neerleggen. Of hij nou wel of geen spreekkoren hoort. Waarom heeft zo'n sukkel niet door dat zijn ego er niet toe doet maar dat het gaat om de beslissingen van de leiding. Zeker op dit vlak.
Zo komt het nooit goed op de velden. Iedere beslissing is aanvechtbaar en voor meerdere interpretaties mogelijk. Als we het normaal gaan vinden dat trainers daar voortdurend commentaar op blijven leveren en zo indirect de supporters in hun spreekkoren steunen, is de beer los en het gezag 0.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Uit de context begrijp ik dat je de trainer bedoelt, maar het zou net zo goed op de scheids zelf kunnen slaan. Door deze actie wordt er weer extra over Sterk gesproken en krijgen de spreekkoren meer aandacht dan nodig. Dit had allebei voorkomen kunnen worden door gewoon door te ballen.
Dat zielige verhaaltje van Sterk over consequent zijn: "als ik nu niet staak krijgen we te horen dat de scheidsrechters niet consequent.zijn, omdat NEC wel is gestaakt". Juist als scheidsrechter moet je wat ruggengraat hebben en niet een of andere moraalridder gaan lopen spelen. Je moet de wedstrijd leiden en juist een dikke huid hebben voor wat eromheen gebeurt. Je bent niet ingehuurd om de toeschouwers langs de morele meetlat te leggen. Ik besef dat dit offtopic gaat, maar als de scheids zo raar gaat doen, kan ik een 'vreemde' reactie van een trainer ook best begrijpen.
Zo praat ik helemaal niet en ik vind het ook niet relevant trouwens. De discussie over de spreekkoren is wel vrij recent en actueel en Maaskant zou zo verstandig moeten zijn mee te werken aan een oplossing in plaats van het de scheids nog lastiger te maken.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:07 schreef Summerteeth het volgende:
SCH, je praat nu alsof het een probleem van de laatste jaren is, dat is niet zo.
Wat mij betreft pakt hij vandaag zijn biezen nog. Als coach van mijn favoriete club is hij ook al naadje. Hoewel W II niet zo snel een goede nieuwe trainer kan betalen.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Het probleem in dit concrete geval is dat de scheids de wedstrijd nogal snel staakte (reden van de woede van Maaskant). Dat is een beslissing die niets met de wedstrijd als zodanig te maken heeft.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo komt het nooit goed op de velden. Iedere beslissing is aanvechtbaar en voor meerdere interpretaties mogelijk. Als we het normaal gaan vinden dat trainers daar voortdurend commentaar op blijven leveren en zo indirect de supporters in hun spreekkoren steunen, is de beer los en het gezag 0.
De KNVB zou veel harder op moeten treden tegen dit soort trainersgedrag en meteen bij Maaskant een daad moeten stellen nu.
quote:**De KNVB heeft Willem II-coach Robert
Maaskant een boete van 250 euro en een
voorwaardelijke schorsing van één duel
opgelegd.Maaskant leverde bij het duel
met AZ heftig kritiek op de arbiter.
Behlave natuurlijk als SCUM protesteert...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
Je kan wel commentaar leveren maar de eerste scheids die na protesten nog terugkomt op zijn beslissing moet nog geboren worden
Hij leek zijn ware aard redelijk verborgen te houden bij AZ. Vandaar.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is toch typisch Adriaanse. Ik snap de verbazing niet zo.
"Boeren, boeren!!"quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou mooi zijn als Blind volgend jaar bij een kampioenschap riep.. "... "
Je raadt hem al.
Hij was op de training vrij normaal, maar ze verstaan hem ook nog amper. De spelers vonden dat hij wel een goede indruk maakte.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou Adriaanse zich bij Porto wel 'normaal' kunnen gedragen?
Jij snapt toch ook dat hun het waarschijnlijk niet zo bedoelen?quote:Op maandag 14 februari 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het veel te gemakkelijjk.
De trainer hoort het goede voorbeeld te geven. Koeman en Booy zeggen eigenlijk tegen spelers: blijven jullie ook maar op het veld staan als je rood krijgt. Ze werken hiermee spelverruwing in de hand en accepteren het gezag van de scheidsrechter niet en dat vind ik erg kwalijk.
Yup, het was sowieso al bewezen dat hij seksueel getinte e-mails aan twee jeugdleden van Elinkwijk had gestuurd, maar vooralsnog kon men geen andere zaken bewijzen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:47 schreef golfer het volgende:
Nog een trainer die het slechte voorbeeld gaf:
"Diep bedroefd en met grote verslagenheid hebben wij maandag j.l.
kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze jeugdtrainer
Joop Lith." staat op de site van Elinkwijk.
Wat ze er vergeten bij te zetten is dat hij zelfmoord pleegde omdat er een onderzoek naar hem aan de gang was vanwege seksuele praktijken met diezelfde jeugdspelers.
Zeker niet, hij bekijkt alles wat luchtiger nu. Maar dat betekent natuurlijk niet dat hij minder fanatiek is geworden.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, en bij AZ is er minder druk?
Nu is vast komen te staan dat hij zelfs een jongetje heeft vermoord. Die zaak is bekend bij iedereen in heel Utrecht. De k---lijer heeft een hele kwak ventjes verkracht... Sterkte voor zijn familie die hiermee moet zien te leven en hopen dat Joop brand in de hel. Kankerlijer!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:47 schreef golfer het volgende:
Nog een trainer die het slechte voorbeeld gaf:
"Diep bedroefd en met grote verslagenheid hebben wij maandag j.l.
kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze jeugdtrainer
Joop Lith." staat op de site van Elinkwijk.
Wat ze er vergeten bij te zetten is dat hij zelfmoord pleegde omdat er een onderzoek naar hem aan de gang was vanwege seksuele praktijken met diezelfde jeugdspelers.
Denk niet dat je Elinkwijk ooit nog over Joop Lith hoort... het is wel de man die aan de wieg stond van jongens als Marco van Basten, Rob de Wit, Jan Wouters. Daar waren ze bij Elinkwijk best trots op. Hij was een bekende in de Utrechtse voetbalwereld. Nu ook... Gvd wat een tyfuslijer die ventquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Elinkwijk doet het toch netjes. Dat is formeel de manier. Je zet niet in de krant dat je blij bent dat die crimineel eindelijk de pijp uit is.
Ze waren destijds wel degelijk al op de hoogte van het onderzoek dat naar hem liep vanwege het misbruik van die jongentjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me af of Elinkwijk op de hoogte was van de daden van deze man toen ze dat bericht op hun site hebben gezet.
Inderdaad, daar heb jge gelijk in - maar toen was hij natuurlijk nog niet schuldig. Het had misschien iets neutraler gekund.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze waren destijds wel degelijk al op de hoogte van het onderzoek dat naar hem liep vanwege het misbruik van die jongentjes.
Die moord is pas vandaag bekend gemaakt.
Zie het artikel van RTV Utrecht. De DNA-vergelijking is pas later gedaan, waarna de match werd gemaakt met de moord van Arthur. Elinkwijk was van de moord destijds niet op de hoogte, wel van de erotisch getinte emails.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze waren destijds wel degelijk al op de hoogte van het onderzoek dat naar hem liep vanwege het misbruik van die jongentjes.
Die moord is pas vandaag bekend gemaakt.
Hij had destijds al wel bekend de emails verstuurd te hebben, dus de schuld daaraan was bij Elinkwijk ook bekend.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb jge gelijk in - maar toen was hij natuurlijk nog niet schuldig.
Maar ik vind het toch niet zo onlogisch dat ze een overlijdensbericht op hun site plaatsen, over de formulering kan je dan nog van mening verschillen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij had destijds al wel bekend de emails verstuurd te hebben, dus de schuld daaraan was bij Elinkwijk ook bekend.
Bericht kan ik begrijpen, alhoewel er van diverse kanten ook opmerkingen over kwamen. Destijds is er voor de bekerwedstrijd Elinkwijk-FC Utrecht ook geen minuut stilte gehouden (wat aanvankelijk wel het plan was), omdat er vantevoren al signalen waren dat een behoorlijk aantal mensen falikant tegen deze minuut stilte waren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik vind het toch niet zo onlogisch dat ze een overlijdensbericht op hun site plaatsen, over de formulering kan je dan nog van mening verschillen.
Da's onzin, omdat er op dat moment niet meer vaststond (door o.a. zijn bekentenis) dat hij sexueel getinte e-mails had verstuurd. De moord en verkrachtingen waren toen nog niet aan de orde. De e-mails waren gestoord natuurlijk, maar als Elinkwijk op dat moment had geweten wat vandaag bekend werd, had die advertentie er misschien helemáál niet geweest. En terecht. Dat ie maar mag branden in de heetste diepten van de hel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:17 schreef Stpan het volgende:
"Diep bedroefd en met verslagenheid...."
Dat kun je een stuk zakelijker en dan nog evengoed beleefd melden. 'Tot onze spijt is die en die plotseling overleden, wij wensen zijn familie en bekenden sterkte toe in deze moeilijke periode'.
quote:In 2000 heropende de politie de zaak. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) stelde toen dankzij nieuwe technieken een dna-profiel op van sporen die op op het lichaam van Arthur waren gevonden. In mei 2004 dreigde de zaak te verjaren. Het OM startte een gerechtelijk vooronderzoek naar een onbekende dader van wie wél het dna bekend was. Om te voorkomen dat Arthurs moordenaar - mocht die ooit gepakt worden - vrijuit zou gaan. Een unicum in Nederland. De beoordeling van die truc werd onlangs door de Hoge Raad terugverwezen naar het Amsterdamse Hof.
quote:Roda-trainer haalt uit naar toestel fotograaf
Roda-trainer Huub Stevens heeft na de wedstrijd tegen Feyenoord in de catacomben van het stadion geslagen tegen het fototoestel van een fotograaf.
Daarop ontstond een handgemeen. Stevens had de fotograaf eerder gevraagd geen foto's meer te maken.
L1
quote:Roda eindigde de wedstrijd met 10 spelers nadat verdediger Pa Modou Kah in de 82ste minuut met twee keer geel naar de kant werd gestuurd. Ook Roda trainer Huub Stevens werd direct daarna weggestuurd door scheidsrechter Van Egmond. Stevens was het niet eens met de tweede gele kaart van Kah en uitte zijn frustaties door de bal hard op de scheidsrechter te schieten.
L1
Valt best mee als je het hele verhaal kent...quote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef MaxPower het volgende:
Ongelofelijk wat een ongezond aggressieve vent is die Stevens toch...
Dat geloof ik dus gewoon niet hoor. Er is nog tien minuten te gaan en je speelt met een man minder tegen Feyenoord. Dan ben je blij met een gelijkspel en schiet je niet te bal terug om het spel zo snel mogelijk te hervatten. Mijns inziens wilde hij gewoon van Egmond raken.quote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
Degene die Talpa de Wedstrijden heeft gezien weet dus dat Stevens de bal niet tegen de scheids aanschoot, maar schoot zodat de vrije trap genomen kon worden...
Dan ben je idd blij met een gelijkspel, maar we stonden op dat moment 2-3 achter...quote:Op maandag 21 november 2005 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus gewoon niet hoor. Er is nog tien minuten te gaan en je speelt met een man minder tegen Feyenoord. Dan ben je blij met een gelijkspel en schiet je niet te bal terug om het spel zo snel mogelijk te hervatten. Mijns inziens wilde hij gewoon van Egmond raken.
De rode kaart is dan een ander verhaal. Belachelijk idd.
Heerenveen 1-2 in de 49ste minuut van de 1ste helft.quote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
Die mening vorm ik op basis van zijn gedrag gedurende dit hele seizoen... Die theorieen over dat Roda gezocht wordt door de scheidsrechters geloof ik eerlijk gezegd niet...![]()
Dat 4 matchen wat ik eerder gepost heb is alleen van dit seizoen...quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef MaxPower het volgende:
Okee, tegen Heerenveen zijn jullie een paar keer genaaid, maar waarom zou men Roda bewust zoeken?
How original!quote:Op maandag 21 november 2005 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie mompelt iets over Duitsers...
en toch reageert hij overdreven agressief.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef DarkShine het volgende:
En wat betreft die camera, hij heeft die gast tot 2x toe verzocht om eens even te kappen met non-stop foto's maken. Hij stond vanaf de warming-up dat ding al onder de neus van Stevens te duwen. En vervolgens staat die er in de tunnel weer met zijn camera, nadat Stevens zijn camera omlaag duwt meent die Stevens ook nog te moeten beledigen...
Tuurlijk, Stevens toont emotie, en zo moet dat!quote:Op maandag 21 november 2005 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch reageert hij overdreven agressief.
Snap ik, maar de vraag blijft overeind. Wat heeft Roda misdaan om gezocht te worden door het scheidsrechterskorps?quote:Op maandag 21 november 2005 14:17 schreef DarkShine het volgende:
Dat 4 matchen wat ik eerder gepost heb is alleen van dit seizoen...
Achteraf heeft Sturing toegeven dat hij zich als een idioot gedroeg en zich kapot schaamde hiervoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:58 schreef DrDentz het volgende:
sturing is te agressief..
"wat zijn jullie een stel prutsers zeg!" "lekker psv! lekker psv!" ofzo.. superkwaad lopen en wapperen met zn jasje
die vent is niet goed wijs
Als jij dat mij zegt. Wekelijks bezeikt worden neemt echt het plezier in het spelletje weg...quote:Op maandag 21 november 2005 14:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Snap ik, maar de vraag blijft overeind. Wat heeft Roda misdaan om gezocht te worden door het scheidsrechterskorps?
emotie kan je ook anders tonen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tuurlijk, Stevens toont emotie, en zo moet dat!
Respect voor Stevens gisteren!
Je kunt ook van een mug een olifant maken.quote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
emotie kan je ook anders tonen.
Dus volgens jou is het verkeerd om de bal terug te spelen in het veld? Ik denk dat als Stevens diequote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
emotie kan je ook anders tonen.
ik heb het over hoe hij reageerde op die fotograaf.quote:Op maandag 21 november 2005 14:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het verkeerd om de bal terug te spelen in het veld? Ik denk dat als Stevens dievan Egmond had willen raken hij hem heus wel had geraakt, stond er 10 meter vanaf
welke mug en welke olifant?quote:Op maandag 21 november 2005 14:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt ook van een mug een olifant maken.
idd.quote:Op maandag 21 november 2005 14:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt ook van een mug een olifant maken.
dan moet die fotograaf ook eens luisteren. Dit was duidelijk een gevalletje "wie niet horen wil moet maar voelen"quote:Op maandag 21 november 2005 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het over hoe hij reageerde op die fotograaf.
Als hij hem al tot 2x toe heeft gevraagd eens even te stoppen met foto's te maken en hij doet dat niet, vind ik dat hij volkomen in ze recht staat om ze camera naar beneden te trekken, dat stelt toch werkelijk niks voor, dat die gast daarna nog even gaat beledigen en dat atteveld hem dan wegstuurt vind ik niet meer dan normaal, maar volgens mij heb jij alleen maar gelezen: Stevens slaat op camera??quote:Op maandag 21 november 2005 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het over hoe hij reageerde op die fotograaf.
neequote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Als hij hem al tot 2x toe heeft gevraagd eens even te stoppen met foto's te maken en hij doet dat niet, vind ik dat hij volkomen in ze recht staat om ze camera naar beneden te trekken, dat stelt toch werkelijk niks voor, dat die gast daarna nog even gaat beledigen en dat atteveld hem dan wegstuurt vind ik niet meer dan normaal, maar volgens mij heb jij alleen maar gelezen: Stevens slaat op camera??
Ik kan me goed voorstellen dat hij geirriteerd was, hij wordt zelf weggestuurd om niks, je verliest een wedstrijd en zo'n kerel die je al 2x hebt gevraagd even te stoppen staat weer vrolijk foto's te maken...quote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
neeheb het op talpa gezien. je zag 'm daarna ook nog boos naar iemand (buiten beeld) toe gaan en toen werd ie weer tegengehouden.
maar jullie beweren dus dat ie niet agressief is?
Laat die arme gastjes nu ook eens zeuren.quote:Op maandag 21 november 2005 15:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat hij geirriteerd was, hij wordt zelf weggestuurd om niks, je verliest een wedstrijd en zo'n kerel die je al 2x hebt gevraagd even te stoppen staat weer vrolijk foto's te maken...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Atteveld is wel erg, maar die weet niet beter. Als je daar goed naar kijkt, zie je licht iets van hondsdolheid.
Ban!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Stevens vind ik ook weinig mis mee, hij overdrijft soms wat, maar goed.
Atteveld is wel erg, maar die weet niet beter. Als je daar goed naar kijkt, zie je licht iets van hondsdolheid.
Heb wel respect voor hem hoor, dat ie het toch zo ver heeft geschopt.
noem het zeuren, ik zeg alleen dat ik vind dat ie agressief reageerde.quote:Op maandag 21 november 2005 15:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat die arme gastjes nu ook eens zeuren.
Stevens, Atteveld en Hesp is het technische trio bij Roda...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef tong80 het volgende:
Atteveld ? Waar is die trainer dan ?
Stevens mag van mij lekker doorgaan met z'n opwindingen. Niks mis mee. Moet je bij het Basebaal in Amerika kijken. Slaan de coaches de meest vulgaire taal uit tegen de scheidsrechters. Hoort er allemaal bij.
Van het veld ook niet, vraag maar aan de keeper van Spartaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, ontvang je geen Talpa? Atteveld is niet van de buis te slaan bij de 'spraakmakende fragmenten uit de catacomben'.
Ponk gaf in de blessuretijd Cristiano een smerige trap mee, en na afloop deelde die nog een slag uit. Atteveld stormt dat veld in en 3spelers van Roda moeten hem tegenhouden en van het veld af helpen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leg even uit dan.
Atteveld is nog erger dan hoe hij als speler was.
Dit is inderdaad niet goed, maar men komt weer voor elkaar op. Heb ik de laatste jaren niet gezien, en het begint nu al bij de trainers.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hahaha.. ik geloof je meteen! Toch is dat niet goed hoor, zo'n kerel. Sorry.
Hij haalde wel 33 of 34 punten. Daarmee zou je andere seizoenen veilig hebben gespeeld. Ik moet wel zeggen dat Vloet dat seizoen wel een paar kapitale fouten heeft gemaakt. Maar dat doet elke beginnende trainer. Vooralsnog heeft niemand het beter gedaan bij FC Den Bosch en bij Roda JC doet Huub het ook niet bepaald beter dan Vloet. Sparta boert ook niet slecht tot nu toe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Met Den Bosch is hij ook gewoon gedegradeerd natuurlijk.
Ik vind 'm geniaal. Als jullie hem ontslagen hebben wegens wangedrag mag hij hier wel op de bank komen plaatsnemen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van het veld ook niet, vraag maar aan de keeper van Sparta
Met 33 punten in een moeilijke competitie that is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Met Den Bosch is hij ook gewoon gedegradeerd natuurlijk.
Die zal daar zeker niet voorontslagen worden hier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind 'm geniaal. Als jullie hem ontslagen hebben wegens wangedrag mag hij hier wel op de bank komen plaatsnemen.
Dat is ook zo, maar toch... Ik heb het nooit zo op Vloet. Beetje teveel geschreeuw vaak.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij haalde wel 33 of 34 punten. Daarmee zou je andere seizoenen veilig hebben gespeeld. Ik moet wel zeggen dat Vloet dat seizoen wel een paar kapitale fouten heeft gemaakt. Maar dat doet elke beginnende trainer. Vooralsnog heeft niemand het beter gedaan bij FC Den Bosch en bij Roda JC doet Huub het ook niet bepaald beter dan Vloet. Sparta boert ook niet slecht tot nu toe.
Plus dat het altijd gezellig is om met Wiljan te buffelen tijdens het carnavalsbuffet in de Boerenhofstee.
Atteveld kwam nog met een excuusje op de officiele site van Spartaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ponk gaf in de blessuretijd Cristiano een smerige trap mee, en na afloop deelde die nog een slag uit. Atteveld stormt dat veld in en 3spelers van Roda moeten hem tegenhouden en van het veld af helpen...
![]()
Ik had het over Vloet. Stevens praat gewoon Duits met een Nederlands accent, maar Vloet komt vrij infantiel over.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
PS, Stevens, idd dat hoofd, dat accent!![]()
Dat excuus ging niet over het Ponk incident, dat ging over een juichgebaar richting een bekende van hem waarbij de rest van de tribune het niet echt waardeerde...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Atteveld kwam nog met een excuusje op de officiele site van Sparta, dat vond ik dan weer veel te schijnheilig voor dat vat buskruit.
PS, Stevens, idd dat hoofd, dat accent!![]()
Nee, Roda JC heeft qua persoonlijkheden nou niet bepaald mijn favoriete technische staf.
Ohw hehe. Ik weet niet, Stevens hoofd roept gewoon weerstand op. Maar dat is wel een enorme non-discussie want dit is niet het 'welke trainer vindt jij een lelijk hoofd of accent hebben?'-topic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had het over Vloet. Stevens praat gewoon Duits met een Nederlands accent, maar Vloet komt vrij infantiel over.
Volgens mij op het feit dat hij in vrijwel elk interview het constant heeft over beleid maken en organisatorische zaken. Feit is wel, dat hij nog nooit heeft bewezen dat hij een geweldige TD is. Hier liep hij ook weg na de eerste de beste tegenslag.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stevens is veel meer een 'voetbalman' dan Vloet.
Hoezo is Vloet een geweldige TD dan? Even serieus, waar is dat op gebaseerd?
Zoals hij bij Roda bezig was zou hij een betere TD zijn dan trainer.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stevens is veel meer een 'voetbalman' dan Vloet.
Hoezo is Vloet een geweldige TD dan? Even serieus, waar is dat op gebaseerd?
Hij zal iig een betere TD dan trainer zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij richt zich op dingen die bij een TD passen, dat is waar. Maar of hij dat ook goed doet, dat is de vraag.
Dat is/was een algemene mening toen hij nog bij ons rondrende.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft hij nog nergens laten zien vooralsnog.
Tenzij dat het zo is. Hier werd ten tijde van Vloet al geroepen dat er geen vooruitgang was.quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens is het natuurlijk heel makkelijk en goedkoop om zulke dingen over je voorganger te roepen.
De 100% waarheid!quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is wel een bij elkaar geraapt zooitje vind ik. Teveel gekocht met het oog op de handel en te weinig gekeken wat ze nu echt nodig hebben.
Zoals Heracles, buiten vandaag dan.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers die ze hebben zijn toch niet de minste. Ik ken clubs met op papier mindere spelers die het (een stuk) beter doen.
Ik vond het juist erg knap dat hij de scheidsrechter niet de schuld gaf van de nederlaag in Utrecht.quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Blind geeft het slechte voorbeeld.. zit er als een depressieve zoutzak bij![]()
Dat men eerst eens naar het Nederlandse scheidsrechterskorps kijkt!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:22 schreef MaxPower het volgende:Wiljan Vloet
Echt, het is triest gesteld met de trainers op dit moment. Wat een onzinnige aggressiviteit stralen sommigen uit. Ik vind het nog opvallend dat het nog niet overgeslagen is op de tribunes dit seizoen.
Zoals je zelf zegt, trainers. Meervoud dus, zou het dan echt aan al die trainers liggen of toch misschien aan het scheidsrechtskorps?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:26 schreef MaxPower het volgende:
Je kan het toch ook oneens zijn met de scheids zonder gelijk als een dolle stier op hem af te lopen?
Aan de trainers. Die reageren aggressief. En gisteren nog volkomen onterecht ook. Temmink floot prima.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt, trainers. Meervoud dus, zou het dan echt aan al die trainers liggen of toch misschien aan het scheidsrechtskorps?
Ik zet in op een welgemeend 'foei!' en een boete van 250 euroquote:'Zielenpoot' Wiljan Vloet wacht onderzoek
1/12/2005 13:20
Wiljan Vloet moet zich mogelijk verantwoorden voor zijn verbale uitbarsting na FC Twente-Sparta Rotterdam. De aanklager betaald voetbal is een onderzoek gestart naar de coach van Sparta.
Vloet verweet scheidsrechter René Temmink op emotionele wijze maar zonder onvertogen woord dat hij Sparta had benadeeld. Temmink zou volgens de Brabander in blessuretijd telkens 'als een Pietje Precies' hebben gefloten.
Toch liet de arbiter een vrije trap voor Twente zeker tien meter van de bewuste plek nemen. En uit de aanval die volgde, maakte Twente de winnende goal.
Nog op het veld confronteerde Vloet Temmink met zijn niet consequente gedrag. 'Die bal werd snel diep gespeeld. Als wij ons hadden kunnen organiseren, dan was er niets aan de hand geweest', aldus Vloet voor de camera's van Talpa.
Temmink weigerde uitleg te geven, iets dat Vloet 'maar flauw' vond en waardoor hij bleef aandringen. Temmink maakte Vloet vervolgens uit voor 'zielenpoot' en daar wond Vloet zich weer over op. 'Jij hebt gescholden en ik niet.' Temmink was op zijn beurt niet gediend was van 'de manier waarop' Vloet bij hem kwam
Juiste woorden als iemand al kwaad is, maar als arbiter mag dat weer wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Temmink: "ga toch weg joh, zielepoot"
Geweldig!
Tuurlijk, als het er nou 1 was oke, maar het zijn er meerdere. En dat ligt allemaal aan hun, niet aan de scheids...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aan de trainers. Die reageren aggressief. En gisteren nog volkomen onterecht ook. Temmink floot prima.
Als scheidsrechter moet je alles maar laten roepen dan? Vloet beroeptzich erop dat hij niet gescholden heeft, maar vijf minuten tegen iemand staan schreeuwen over iets dat toch niet terug gedraaid wordt, lijkt me minstens zo irritant. Temmink liet even weten hoe hij er over dacht. Ik denk niet dat Vloet het nog een keer doet. Zielige Brabantse kneus.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Juiste woorden als iemand al kwaad is, maar als arbiter mag dat weer wel...
[..]
Jij snapt het, hier moet je alles maar pikken en meelopen met de massaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, al dat gejank om trainers die aggressief reageren...
Nee, lekker alles laten gebeuren en zijn gangetje laten gaan. Super joh. Nederland, mietjescultuur.
't Was niet eens als een grap bedoeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een slechte grap zeg.
Als je hier je onvrede eens goed laat merken valt iedereen over je heen. Oftewel dan is duidelijk zichtbaar dat je dus niet met de massa meeloopt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef MaxPower het volgende:
Waarom loop je met de massa mee als je op een normale wijze je onvrede uit?
Jij hebt de hele wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aan de trainers. Die reageren aggressief. En gisteren nog volkomen onterecht ook. Temmink floot prima.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Vloet blijft een soort sergeant, die reageren wel eens zo om de soldaten scherp te krijgen.
Hoewel dit behoorlijk offtopic is gaf Koopman maar uit schrik een pingel na een schwalbe van Bouaouzan.quote:Op zondag 11 december 2005 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rien Koopman fluit, de man die Bouaouzan rood gaf voor de overtreding op Kokmeijer.
(nog verder offtopic, sorry)quote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, man, was niets aan de hand!
Heeft Bouaouzan eigenlijk al gescoord? Volgens mij niet. Daaraan merk je toch dat hij niet helemaal vrij is in zijn hoofd. Hij kan wel goed spelen, maar om te scoren heb je een bepaalde rust nodig. Die heeft hij niet op dit moment.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Max, mag ik jou nog wat vragen?
Werkt je mail nietquote:
Dat doe je alquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Max, mag ik jou nog wat vragen?
Ga je nu in dit topic zieken, omdat je het Utreg-topic niet kan vinden?quote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef SCH het volgende:
Foeke Booy liet zich ook weer kennen vanavond, wat een huilie
Nee hoor, wat ik hier post, zat me gewoon dwars. Ik vind het echt nogal randdebielerig om je altijd zo als slachtoffer op te stellen. De hele wereld is tegen Foeke, zielig hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga je nu in dit topic zieken, omdat je het Utreg-topic niet kan vinden?![]()
En de hele wereld is vóór SCHquote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik hier post, zat me gewoon dwars. Ik vind het echt nogal randdebielerig om je altijd zo als slachtoffer op te stellen. De hele wereld is tegen Foeke, zielig hoor![]()
Ik mis ook het relativerend vermogen af en toe. Twee weken na 'Di To' al weer ordinair scheidsrechters afzeiken.quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik hier post, zat me gewoon dwars. Ik vind het echt nogal randdebielerig om je altijd zo als slachtoffer op te stellen. De hele wereld is tegen Foeke, zielig hoor![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik mis ook het relativerend vermogen af en toe. Twee weken na 'Di To' al weer ordinair scheidsrechters afzeiken.
Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
dus vanwege het overlijden van DiTo mag Booy geen commentaar op de leiding hebben?
![]()
Ik vond Atteveld wel mooi, hoe hij Bodnar in de nek greep na z'n rode kaart.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
Het gezeik van Frans Adelaar op radio en tv is weer beschamend. Schorsen die man.
Ik ben het eens met je eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
Het gezeik van Frans Adelaar op radio en tv is weer beschamend. Schorsen die man.
Er zit altijd wel een kern van waarheid in wat zo'n trainer zegt maar hij gooit dan vrijwel alles daar weer op en maakt zo'n scheids echt zwart en op de radio zelfs helemaal belachelijk. Ik vind dat echt kwalijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Frans Adelaar doet inderdaad aan stemmingmakerij. Maar bij die laatste beweging ging Bodnar wel erg met zijn hoofd naar voren .. zal me niets verbazen als de scheidsrechter dat als kopstoot op het wedstrijdformulier heeft neergezet
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een mongool trainer met de uiterlijke kenmerken van het syndroom van Down inderdaad.
Wou zelf niet wederom eens over de scheids beginnenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef Bjoro het volgende:
Dat vd Leegte eigenlijk rood had moeten krijgen en dat Roda 2x wordt afgefloten terwijl het geen buitenspel was, daar hoor je hem niet over
Die was voor zijn doen ongekend fel inderdaad. Net als Terol maandag trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:52 schreef keeper het volgende:
Wel jammer dat Kolkka op de scheids / medespelers stuitte toen hij wilde uithalen. Volgens mij had hij Bodnar's hoofd er af geslagen met die hoek van hem.
Denk eerder om te vragen waarom Kolkka met een slaande beweging + trappen geel krijgt...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die Bodnar kwam nog vragen waarom hij eruit gestuurd werd bij de scheids.. dat is toch om te lachen..
En gaat vrijuit...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die was voor zijn doen ongekend fel inderdaad. Net als Terol maandag trouwens.
Is ook belachelijk dat hij denkt recht van spreken te hebben.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk eerder om te vragen waarom Kolkka met een slaande beweging + trappen geel krijgt...
De andere trainers doen dat niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ontopic: Vloet en Stevens zijn in deze 'rubriek' veel genoemd, maar ze deden beiden het enig juiste: beloven de daders hard aan te zullen pakken.
Goede vraag.. het is niet iets dat ik impliceer als je dat bedoelt. Het zijn nu toevallig deze twee.quote:
Vast wel. Michels had een straffe boete gehad, zo meldde het 'Eredivisiejournaal'quote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Vloet zegt het wel, maar doet ie het ook?
Hij heeft het aan zichzelf te danken volgens mij, hij wil bepaalde dingen niet oppikken lijkt het.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het vooral raar hoe ze met Vonlanthen omspringen. Da is zo'n geweldige speler!! Staat ie er naast voor Sikora en Jenner.. ja dahaag!!
Of terug naar onsquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef chelloboy het volgende:
Die Vonlanthen moet gewoon terug naar ons,en zet Kone dan maar ff op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |