Da's onzin, omdat er op dat moment niet meer vaststond (door o.a. zijn bekentenis) dat hij sexueel getinte e-mails had verstuurd. De moord en verkrachtingen waren toen nog niet aan de orde. De e-mails waren gestoord natuurlijk, maar als Elinkwijk op dat moment had geweten wat vandaag bekend werd, had die advertentie er misschien helemáál niet geweest. En terecht. Dat ie maar mag branden in de heetste diepten van de hel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:17 schreef Stpan het volgende:
"Diep bedroefd en met verslagenheid...."
Dat kun je een stuk zakelijker en dan nog evengoed beleefd melden. 'Tot onze spijt is die en die plotseling overleden, wij wensen zijn familie en bekenden sterkte toe in deze moeilijke periode'.
quote:In 2000 heropende de politie de zaak. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) stelde toen dankzij nieuwe technieken een dna-profiel op van sporen die op op het lichaam van Arthur waren gevonden. In mei 2004 dreigde de zaak te verjaren. Het OM startte een gerechtelijk vooronderzoek naar een onbekende dader van wie wél het dna bekend was. Om te voorkomen dat Arthurs moordenaar - mocht die ooit gepakt worden - vrijuit zou gaan. Een unicum in Nederland. De beoordeling van die truc werd onlangs door de Hoge Raad terugverwezen naar het Amsterdamse Hof.
quote:Roda-trainer haalt uit naar toestel fotograaf
Roda-trainer Huub Stevens heeft na de wedstrijd tegen Feyenoord in de catacomben van het stadion geslagen tegen het fototoestel van een fotograaf.
Daarop ontstond een handgemeen. Stevens had de fotograaf eerder gevraagd geen foto's meer te maken.
L1
quote:Roda eindigde de wedstrijd met 10 spelers nadat verdediger Pa Modou Kah in de 82ste minuut met twee keer geel naar de kant werd gestuurd. Ook Roda trainer Huub Stevens werd direct daarna weggestuurd door scheidsrechter Van Egmond. Stevens was het niet eens met de tweede gele kaart van Kah en uitte zijn frustaties door de bal hard op de scheidsrechter te schieten.
L1
Valt best mee als je het hele verhaal kent...quote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef MaxPower het volgende:
Ongelofelijk wat een ongezond aggressieve vent is die Stevens toch...
Dat geloof ik dus gewoon niet hoor. Er is nog tien minuten te gaan en je speelt met een man minder tegen Feyenoord. Dan ben je blij met een gelijkspel en schiet je niet te bal terug om het spel zo snel mogelijk te hervatten. Mijns inziens wilde hij gewoon van Egmond raken.quote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
Degene die Talpa de Wedstrijden heeft gezien weet dus dat Stevens de bal niet tegen de scheids aanschoot, maar schoot zodat de vrije trap genomen kon worden...
Dan ben je idd blij met een gelijkspel, maar we stonden op dat moment 2-3 achter...quote:Op maandag 21 november 2005 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus gewoon niet hoor. Er is nog tien minuten te gaan en je speelt met een man minder tegen Feyenoord. Dan ben je blij met een gelijkspel en schiet je niet te bal terug om het spel zo snel mogelijk te hervatten. Mijns inziens wilde hij gewoon van Egmond raken.
De rode kaart is dan een ander verhaal. Belachelijk idd.
Heerenveen 1-2 in de 49ste minuut van de 1ste helft.quote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
Die mening vorm ik op basis van zijn gedrag gedurende dit hele seizoen... Die theorieen over dat Roda gezocht wordt door de scheidsrechters geloof ik eerlijk gezegd niet...![]()
Dat 4 matchen wat ik eerder gepost heb is alleen van dit seizoen...quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef MaxPower het volgende:
Okee, tegen Heerenveen zijn jullie een paar keer genaaid, maar waarom zou men Roda bewust zoeken?
How original!quote:Op maandag 21 november 2005 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie mompelt iets over Duitsers...
en toch reageert hij overdreven agressief.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef DarkShine het volgende:
En wat betreft die camera, hij heeft die gast tot 2x toe verzocht om eens even te kappen met non-stop foto's maken. Hij stond vanaf de warming-up dat ding al onder de neus van Stevens te duwen. En vervolgens staat die er in de tunnel weer met zijn camera, nadat Stevens zijn camera omlaag duwt meent die Stevens ook nog te moeten beledigen...
Tuurlijk, Stevens toont emotie, en zo moet dat!quote:Op maandag 21 november 2005 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch reageert hij overdreven agressief.
Snap ik, maar de vraag blijft overeind. Wat heeft Roda misdaan om gezocht te worden door het scheidsrechterskorps?quote:Op maandag 21 november 2005 14:17 schreef DarkShine het volgende:
Dat 4 matchen wat ik eerder gepost heb is alleen van dit seizoen...
Achteraf heeft Sturing toegeven dat hij zich als een idioot gedroeg en zich kapot schaamde hiervoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:58 schreef DrDentz het volgende:
sturing is te agressief..
"wat zijn jullie een stel prutsers zeg!" "lekker psv! lekker psv!" ofzo.. superkwaad lopen en wapperen met zn jasje
die vent is niet goed wijs
Als jij dat mij zegt. Wekelijks bezeikt worden neemt echt het plezier in het spelletje weg...quote:Op maandag 21 november 2005 14:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Snap ik, maar de vraag blijft overeind. Wat heeft Roda misdaan om gezocht te worden door het scheidsrechterskorps?
emotie kan je ook anders tonen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tuurlijk, Stevens toont emotie, en zo moet dat!
Respect voor Stevens gisteren!
Je kunt ook van een mug een olifant maken.quote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
emotie kan je ook anders tonen.
Dus volgens jou is het verkeerd om de bal terug te spelen in het veld? Ik denk dat als Stevens diequote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
emotie kan je ook anders tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |