abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29457179
Tja, Co kan zulk soort voetballers niet gebruiken in zijn elftal.

Het communiceren is erg belangrijk voor Co, ik vind het ook vreemd dat hij zich eerst voorneemt om supersnel Portugees te leren om vervolgens dat toch maar niet te doen..
That's all folks!
pi_29457287
Met van Galen is het toch ook goed gegaan de meeste tijd. Hij wil zelf de vedette zijn denk ik.
pi_29468209
Toch is dat raar, want als er één Porto-back qua spelstijl aan Tim de Cler deed denken was het Leo Lima.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:47:21 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29470373
Nog een trainer die het slechte voorbeeld gaf:

"Diep bedroefd en met grote verslagenheid hebben wij maandag j.l.
kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze jeugdtrainer
Joop Lith." staat op de site van Elinkwijk.

Wat ze er vergeten bij te zetten is dat hij zelfmoord pleegde omdat er een onderzoek naar hem aan de gang was vanwege seksuele praktijken met diezelfde jeugdspelers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29470447
Gatverdamme.

Terreinknecht van mijn oude dorpsclub wilde ook altijd knuffelen. Heeft afgelopen jaar ook geprobeerd zelfmoord te plegen. Zielig verhaal toch.
pi_29470781
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het veel te gemakkelijjk.

De trainer hoort het goede voorbeeld te geven. Koeman en Booy zeggen eigenlijk tegen spelers: blijven jullie ook maar op het veld staan als je rood krijgt. Ze werken hiermee spelverruwing in de hand en accepteren het gezag van de scheidsrechter niet en dat vind ik erg kwalijk.
Jij snapt toch ook dat hun het waarschijnlijk niet zo bedoelen?
pi_29475048
Ze kunnen het wel niet bedoelen, maar ze hebben een voorbeeldfunctie.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:33:05 #83
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_29481922
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:47 schreef golfer het volgende:
Nog een trainer die het slechte voorbeeld gaf:

"Diep bedroefd en met grote verslagenheid hebben wij maandag j.l.
kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze jeugdtrainer
Joop Lith." staat op de site van Elinkwijk.

Wat ze er vergeten bij te zetten is dat hij zelfmoord pleegde omdat er een onderzoek naar hem aan de gang was vanwege seksuele praktijken met diezelfde jeugdspelers.
Yup, het was sowieso al bewezen dat hij seksueel getinte e-mails aan twee jeugdleden van Elinkwijk had gestuurd, maar vooralsnog kon men geen andere zaken bewijzen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:55:04 #84
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29514313
Hm.. e-mails, dat is niet echt slim hè. Trieste zaak.
pi_29736169
Van Basten en Klinsmann vriendschappelijk in gesprek. Bijna net zo mooi als Bergkamp en Maradona, maar zeker 'het goede voorbeeld'!
pi_30819371
Van Gaal is nu lief geworden. Ontspannen bedoel ik. Veel leuker zo.
pi_30819459
Hij is opa en meer een familieman geworden, daardoor veranderd als mens.
That's all folks!
pi_30819487
Ja, en bij AZ is er minder druk?
pi_30819523
Stevens een boete van 250 euro, dat zal em leren met zijn opgefokte gedrag!
pi_30819545
Ja, was de tweede keer al. Stevens en Atteveld, twee blaffende honden bij elkaar.
pi_30819674
Wat mij betreft mag Gert Kruys door de KNVB voor vier tot zes duels geschorst. Even de resultaten van het interne onderzoek van De Graafschap afwachten, opeisen en daarnaar handelen. Kruys heeft nu enkel een officiële waarschuwing van de club op zak, waar hij naar verluidt toch heeft geslagen in de kleedkamer. Dat heeft toch niks met professioneel voetbal te maken, en het zal wel weer zo zijn dat de kindertjes geen klachten tegen elkaar zullen indienen. Dan blijven de spelers vrij om het een volgend keer weer zo op te lossen.
pi_30819698
Vind ik niet zo verrassend met dat simpele hoofd van 'm.
pi_30819890
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, en bij AZ is er minder druk?
Zeker niet, hij bekijkt alles wat luchtiger nu. Maar dat betekent natuurlijk niet dat hij minder fanatiek is geworden.
That's all folks!
pi_30819920
Gelukkig maar. Voorlopig levert het mooi voetbal op.
pi_30832778
Louis heeft gewoon geleerd van zijn fouten, dat scheelt ook.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:42:44 #96
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31519856
Louis lijkt nu echt 'genezen'. Ook na de nederlaag tegen PSV was hij aimabel. Mooie gast.

Cootje daarentegen..
pi_31540346
"Ik ben voetbaltrainer, geen vertaler."

www.thuisuiteten.nl
pi_31554339
Haha Hij blijft wel zichzelf, maar dat gedoe met die witte zakdoekjes vind ik dan weer een beetje zielig.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:36:10 #99
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_31640812
Raymond Atteveld!

Ik denk wie is die woonwagenkampbewoner die daar in z'n Roda JC trainingspak een opstootje staat te veroorzaken....
pi_31640971
Raymond Atteveld is

Echt het type waar elke supporter een hekel aan had, maar maar wat graag in zijn team zou willen hebben. Geweldige voetballer geweest!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')