Tenzij dat het zo is. Hier werd ten tijde van Vloet al geroepen dat er geen vooruitgang was.quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens is het natuurlijk heel makkelijk en goedkoop om zulke dingen over je voorganger te roepen.
De 100% waarheid!quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is wel een bij elkaar geraapt zooitje vind ik. Teveel gekocht met het oog op de handel en te weinig gekeken wat ze nu echt nodig hebben.
Zoals Heracles, buiten vandaag dan.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers die ze hebben zijn toch niet de minste. Ik ken clubs met op papier mindere spelers die het (een stuk) beter doen.
Ik vond het juist erg knap dat hij de scheidsrechter niet de schuld gaf van de nederlaag in Utrecht.quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Blind geeft het slechte voorbeeld.. zit er als een depressieve zoutzak bij![]()
Dat men eerst eens naar het Nederlandse scheidsrechterskorps kijkt!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:22 schreef MaxPower het volgende:Wiljan Vloet
Echt, het is triest gesteld met de trainers op dit moment. Wat een onzinnige aggressiviteit stralen sommigen uit. Ik vind het nog opvallend dat het nog niet overgeslagen is op de tribunes dit seizoen.
Zoals je zelf zegt, trainers. Meervoud dus, zou het dan echt aan al die trainers liggen of toch misschien aan het scheidsrechtskorps?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:26 schreef MaxPower het volgende:
Je kan het toch ook oneens zijn met de scheids zonder gelijk als een dolle stier op hem af te lopen?
Aan de trainers. Die reageren aggressief. En gisteren nog volkomen onterecht ook. Temmink floot prima.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt, trainers. Meervoud dus, zou het dan echt aan al die trainers liggen of toch misschien aan het scheidsrechtskorps?
Ik zet in op een welgemeend 'foei!' en een boete van 250 euroquote:'Zielenpoot' Wiljan Vloet wacht onderzoek
1/12/2005 13:20
Wiljan Vloet moet zich mogelijk verantwoorden voor zijn verbale uitbarsting na FC Twente-Sparta Rotterdam. De aanklager betaald voetbal is een onderzoek gestart naar de coach van Sparta.
Vloet verweet scheidsrechter René Temmink op emotionele wijze maar zonder onvertogen woord dat hij Sparta had benadeeld. Temmink zou volgens de Brabander in blessuretijd telkens 'als een Pietje Precies' hebben gefloten.
Toch liet de arbiter een vrije trap voor Twente zeker tien meter van de bewuste plek nemen. En uit de aanval die volgde, maakte Twente de winnende goal.
Nog op het veld confronteerde Vloet Temmink met zijn niet consequente gedrag. 'Die bal werd snel diep gespeeld. Als wij ons hadden kunnen organiseren, dan was er niets aan de hand geweest', aldus Vloet voor de camera's van Talpa.
Temmink weigerde uitleg te geven, iets dat Vloet 'maar flauw' vond en waardoor hij bleef aandringen. Temmink maakte Vloet vervolgens uit voor 'zielenpoot' en daar wond Vloet zich weer over op. 'Jij hebt gescholden en ik niet.' Temmink was op zijn beurt niet gediend was van 'de manier waarop' Vloet bij hem kwam
Juiste woorden als iemand al kwaad is, maar als arbiter mag dat weer wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Temmink: "ga toch weg joh, zielepoot"
Geweldig!
Tuurlijk, als het er nou 1 was oke, maar het zijn er meerdere. En dat ligt allemaal aan hun, niet aan de scheids...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aan de trainers. Die reageren aggressief. En gisteren nog volkomen onterecht ook. Temmink floot prima.
Als scheidsrechter moet je alles maar laten roepen dan? Vloet beroeptzich erop dat hij niet gescholden heeft, maar vijf minuten tegen iemand staan schreeuwen over iets dat toch niet terug gedraaid wordt, lijkt me minstens zo irritant. Temmink liet even weten hoe hij er over dacht. Ik denk niet dat Vloet het nog een keer doet. Zielige Brabantse kneus.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Juiste woorden als iemand al kwaad is, maar als arbiter mag dat weer wel...
[..]
Jij snapt het, hier moet je alles maar pikken en meelopen met de massaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, al dat gejank om trainers die aggressief reageren...
Nee, lekker alles laten gebeuren en zijn gangetje laten gaan. Super joh. Nederland, mietjescultuur.
't Was niet eens als een grap bedoeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een slechte grap zeg.
Als je hier je onvrede eens goed laat merken valt iedereen over je heen. Oftewel dan is duidelijk zichtbaar dat je dus niet met de massa meeloopt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef MaxPower het volgende:
Waarom loop je met de massa mee als je op een normale wijze je onvrede uit?
Jij hebt de hele wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aan de trainers. Die reageren aggressief. En gisteren nog volkomen onterecht ook. Temmink floot prima.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Vloet blijft een soort sergeant, die reageren wel eens zo om de soldaten scherp te krijgen.
Hoewel dit behoorlijk offtopic is gaf Koopman maar uit schrik een pingel na een schwalbe van Bouaouzan.quote:Op zondag 11 december 2005 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rien Koopman fluit, de man die Bouaouzan rood gaf voor de overtreding op Kokmeijer.
(nog verder offtopic, sorry)quote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, man, was niets aan de hand!
Heeft Bouaouzan eigenlijk al gescoord? Volgens mij niet. Daaraan merk je toch dat hij niet helemaal vrij is in zijn hoofd. Hij kan wel goed spelen, maar om te scoren heb je een bepaalde rust nodig. Die heeft hij niet op dit moment.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Max, mag ik jou nog wat vragen?
Werkt je mail nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |