Hij haalde wel 33 of 34 punten. Daarmee zou je andere seizoenen veilig hebben gespeeld. Ik moet wel zeggen dat Vloet dat seizoen wel een paar kapitale fouten heeft gemaakt. Maar dat doet elke beginnende trainer. Vooralsnog heeft niemand het beter gedaan bij FC Den Bosch en bij Roda JC doet Huub het ook niet bepaald beter dan Vloet. Sparta boert ook niet slecht tot nu toe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Met Den Bosch is hij ook gewoon gedegradeerd natuurlijk.
Ik vind 'm geniaal. Als jullie hem ontslagen hebben wegens wangedrag mag hij hier wel op de bank komen plaatsnemen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van het veld ook niet, vraag maar aan de keeper van Sparta
Met 33 punten in een moeilijke competitie that is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Met Den Bosch is hij ook gewoon gedegradeerd natuurlijk.
Die zal daar zeker niet voorontslagen worden hier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind 'm geniaal. Als jullie hem ontslagen hebben wegens wangedrag mag hij hier wel op de bank komen plaatsnemen.
Dat is ook zo, maar toch... Ik heb het nooit zo op Vloet. Beetje teveel geschreeuw vaak.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij haalde wel 33 of 34 punten. Daarmee zou je andere seizoenen veilig hebben gespeeld. Ik moet wel zeggen dat Vloet dat seizoen wel een paar kapitale fouten heeft gemaakt. Maar dat doet elke beginnende trainer. Vooralsnog heeft niemand het beter gedaan bij FC Den Bosch en bij Roda JC doet Huub het ook niet bepaald beter dan Vloet. Sparta boert ook niet slecht tot nu toe.
Plus dat het altijd gezellig is om met Wiljan te buffelen tijdens het carnavalsbuffet in de Boerenhofstee.
Atteveld kwam nog met een excuusje op de officiele site van Spartaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ponk gaf in de blessuretijd Cristiano een smerige trap mee, en na afloop deelde die nog een slag uit. Atteveld stormt dat veld in en 3spelers van Roda moeten hem tegenhouden en van het veld af helpen...
![]()
Ik had het over Vloet. Stevens praat gewoon Duits met een Nederlands accent, maar Vloet komt vrij infantiel over.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
PS, Stevens, idd dat hoofd, dat accent!![]()
Dat excuus ging niet over het Ponk incident, dat ging over een juichgebaar richting een bekende van hem waarbij de rest van de tribune het niet echt waardeerde...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Atteveld kwam nog met een excuusje op de officiele site van Sparta, dat vond ik dan weer veel te schijnheilig voor dat vat buskruit.
PS, Stevens, idd dat hoofd, dat accent!![]()
Nee, Roda JC heeft qua persoonlijkheden nou niet bepaald mijn favoriete technische staf.
Ohw hehe. Ik weet niet, Stevens hoofd roept gewoon weerstand op. Maar dat is wel een enorme non-discussie want dit is niet het 'welke trainer vindt jij een lelijk hoofd of accent hebben?'-topic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had het over Vloet. Stevens praat gewoon Duits met een Nederlands accent, maar Vloet komt vrij infantiel over.
Volgens mij op het feit dat hij in vrijwel elk interview het constant heeft over beleid maken en organisatorische zaken. Feit is wel, dat hij nog nooit heeft bewezen dat hij een geweldige TD is. Hier liep hij ook weg na de eerste de beste tegenslag.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stevens is veel meer een 'voetbalman' dan Vloet.
Hoezo is Vloet een geweldige TD dan? Even serieus, waar is dat op gebaseerd?
Zoals hij bij Roda bezig was zou hij een betere TD zijn dan trainer.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stevens is veel meer een 'voetbalman' dan Vloet.
Hoezo is Vloet een geweldige TD dan? Even serieus, waar is dat op gebaseerd?
Hij zal iig een betere TD dan trainer zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij richt zich op dingen die bij een TD passen, dat is waar. Maar of hij dat ook goed doet, dat is de vraag.
Dat is/was een algemene mening toen hij nog bij ons rondrende.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft hij nog nergens laten zien vooralsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |