abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32590413
'Goede trainer' is hartstikke relatief. Bij Den Bosch deed hij het goed. Voor een club als Roda JC is hij niet geschikt gebleken. Komt bij dat hij overambitieus is en meteen het plan-Vloet op de hele organisatie los wilde laten. Enge man.
pi_32591019
Met Den Bosch is hij ook gewoon gedegradeerd natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32592614
Is ook zo, maar toch deed hij het aardig.
pi_32592677
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Hij haalde wel 33 of 34 punten. Daarmee zou je andere seizoenen veilig hebben gespeeld. Ik moet wel zeggen dat Vloet dat seizoen wel een paar kapitale fouten heeft gemaakt. Maar dat doet elke beginnende trainer. Vooralsnog heeft niemand het beter gedaan bij FC Den Bosch en bij Roda JC doet Huub het ook niet bepaald beter dan Vloet. Sparta boert ook niet slecht tot nu toe.

Plus dat het altijd gezellig is om met Wiljan te buffelen tijdens het carnavalsbuffet in de Boerenhofstee.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32592694
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Van het veld ook niet, vraag maar aan de keeper van Sparta
Ik vind 'm geniaal. Als jullie hem ontslagen hebben wegens wangedrag mag hij hier wel op de bank komen plaatsnemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32592756
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Met 33 punten in een moeilijke competitie that is.
Als je dat dit seizoen haalt ben je gewoon dik veilig.

Ow CMT was me voor
pi_32592806
We zijn het een keertje eens.

Stel dat Wisman er vorig seizoen 21 had gehaald en met wat mazzel de nacompetitie had gehaald, dan had hij wel een wereldprestatie geleverd...

Blijft toch een raar iets, het voetbal..
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:48:05 #183
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32593719
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind 'm geniaal. Als jullie hem ontslagen hebben wegens wangedrag mag hij hier wel op de bank komen plaatsnemen.
Die zal daar zeker niet voorontslagen worden hier.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32597141
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij haalde wel 33 of 34 punten. Daarmee zou je andere seizoenen veilig hebben gespeeld. Ik moet wel zeggen dat Vloet dat seizoen wel een paar kapitale fouten heeft gemaakt. Maar dat doet elke beginnende trainer. Vooralsnog heeft niemand het beter gedaan bij FC Den Bosch en bij Roda JC doet Huub het ook niet bepaald beter dan Vloet. Sparta boert ook niet slecht tot nu toe.

Plus dat het altijd gezellig is om met Wiljan te buffelen tijdens het carnavalsbuffet in de Boerenhofstee.
Dat is ook zo, maar toch... Ik heb het nooit zo op Vloet. Beetje teveel geschreeuw vaak.
www.thuisuiteten.nl
pi_32598721
Toch respect dat ie het zover heeft geschopt met zn hoofd en accent.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:40:04 #186
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32598904
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ponk gaf in de blessuretijd Cristiano een smerige trap mee, en na afloop deelde die nog een slag uit. Atteveld stormt dat veld in en 3spelers van Roda moeten hem tegenhouden en van het veld af helpen...

Atteveld kwam nog met een excuusje op de officiele site van Sparta , dat vond ik dan weer veel te schijnheilig voor dat vat buskruit.

PS, Stevens, idd dat hoofd, dat accent!

Nee, Roda JC heeft qua persoonlijkheden nou niet bepaald mijn favoriete technische staf.
pi_32599064
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik had het over Vloet. Stevens praat gewoon Duits met een Nederlands accent, maar Vloet komt vrij infantiel over.
pi_32599121
Vloet vind ik een echte sergeant. Schreeuwen met grote ogen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:04:34 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32599458
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:40 schreef Stpan het volgende:

[..]

Atteveld kwam nog met een excuusje op de officiele site van Sparta , dat vond ik dan weer veel te schijnheilig voor dat vat buskruit.

Nee, Roda JC heeft qua persoonlijkheden nou niet bepaald mijn favoriete technische staf.
Dat excuus ging niet over het Ponk incident, dat ging over een juichgebaar richting een bekende van hem waarbij de rest van de tribune het niet echt waardeerde...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:06:30 #190
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32599500
Vloet zou een geweldige TD zijn maar hij is gewoonweg geen trainer, hoe graag hij het ook bewijzen wil!
Planning:
-
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:08:05 #191
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32600929
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik had het over Vloet. Stevens praat gewoon Duits met een Nederlands accent, maar Vloet komt vrij infantiel over.
Ohw hehe. Ik weet niet, Stevens hoofd roept gewoon weerstand op. Maar dat is wel een enorme non-discussie want dit is niet het 'welke trainer vindt jij een lelijk hoofd of accent hebben?'-topic.
  zondag 27 november 2005 @ 14:10:59 #192
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617032
Stevens is veel meer een 'voetbalman' dan Vloet.

Hoezo is Vloet een geweldige TD dan? Even serieus, waar is dat op gebaseerd?
pi_32617364
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Volgens mij op het feit dat hij in vrijwel elk interview het constant heeft over beleid maken en organisatorische zaken. Feit is wel, dat hij nog nooit heeft bewezen dat hij een geweldige TD is. Hier liep hij ook weg na de eerste de beste tegenslag.
  zondag 27 november 2005 @ 14:23:19 #194
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32617381
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Zoals hij bij Roda bezig was zou hij een betere TD zijn dan trainer.
Planning:
-
  zondag 27 november 2005 @ 14:25:53 #195
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617447
Hij richt zich op dingen die bij een TD passen, dat is waar. Maar of hij dat ook goed doet, dat is de vraag.
  zondag 27 november 2005 @ 14:34:23 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32617712
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij richt zich op dingen die bij een TD passen, dat is waar. Maar of hij dat ook goed doet, dat is de vraag.
Hij zal iig een betere TD dan trainer zijn.
Planning:
-
pi_32617781
Dat heeft hij nog nergens laten zien vooralsnog.
  zondag 27 november 2005 @ 14:40:17 #198
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32617909
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft hij nog nergens laten zien vooralsnog.
Dat is/was een algemene mening toen hij nog bij ons rondrende.
Planning:
-
pi_32617940
Hier was hij ook bezig met van allerlei TD-zaken en deed hij allerlei uitspraken in die richting. Een beleid voor de komende 5 seizoenen bijvoorbeeld. Hij nokte na één seizoen, waarbij hij in de cruciale nacompetitie voor flink wat onrust zorgde. Dat neem ik hem nog steeds kwalijk.
pi_32624548
Overigens is het natuurlijk heel makkelijk en goedkoop om zulke dingen over je voorganger te roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')