Dat doe je alquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Max, mag ik jou nog wat vragen?
Ga je nu in dit topic zieken, omdat je het Utreg-topic niet kan vinden?quote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef SCH het volgende:
Foeke Booy liet zich ook weer kennen vanavond, wat een huilie
Nee hoor, wat ik hier post, zat me gewoon dwars. Ik vind het echt nogal randdebielerig om je altijd zo als slachtoffer op te stellen. De hele wereld is tegen Foeke, zielig hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga je nu in dit topic zieken, omdat je het Utreg-topic niet kan vinden?![]()
En de hele wereld is vóór SCHquote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik hier post, zat me gewoon dwars. Ik vind het echt nogal randdebielerig om je altijd zo als slachtoffer op te stellen. De hele wereld is tegen Foeke, zielig hoor![]()
Ik mis ook het relativerend vermogen af en toe. Twee weken na 'Di To' al weer ordinair scheidsrechters afzeiken.quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik hier post, zat me gewoon dwars. Ik vind het echt nogal randdebielerig om je altijd zo als slachtoffer op te stellen. De hele wereld is tegen Foeke, zielig hoor![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik mis ook het relativerend vermogen af en toe. Twee weken na 'Di To' al weer ordinair scheidsrechters afzeiken.
Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
dus vanwege het overlijden van DiTo mag Booy geen commentaar op de leiding hebben?
![]()
Ik vond Atteveld wel mooi, hoe hij Bodnar in de nek greep na z'n rode kaart.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
Het gezeik van Frans Adelaar op radio en tv is weer beschamend. Schorsen die man.
Ik ben het eens met je eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
Het gezeik van Frans Adelaar op radio en tv is weer beschamend. Schorsen die man.
Er zit altijd wel een kern van waarheid in wat zo'n trainer zegt maar hij gooit dan vrijwel alles daar weer op en maakt zo'n scheids echt zwart en op de radio zelfs helemaal belachelijk. Ik vind dat echt kwalijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Frans Adelaar doet inderdaad aan stemmingmakerij. Maar bij die laatste beweging ging Bodnar wel erg met zijn hoofd naar voren .. zal me niets verbazen als de scheidsrechter dat als kopstoot op het wedstrijdformulier heeft neergezet
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een mongool trainer met de uiterlijke kenmerken van het syndroom van Down inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |