Dit grapje is niet toegankelijk voor iedereen. Ik en mijn familie snappen hem niet, mag hier een slotje op?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Dirkh het volgende:
De katholieken kunnen er ook wat van anders:
[afbeelding]
zo gaar als wat, zie je zoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Ja idd. als je dar problemen mee hebt, ren je hard weg als ze zo achter je aankomt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:00 schreef Renmaestro het volgende:
Tevens lach ik hard om dit plaatje.
Ik denk dat ze eerder hardcore4life is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:28 schreef Ayaxola het volgende:
Dat ene wijf uit de OP is anders gewoon een Breezah-sletje
what life ??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:31 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder hardcore4life is.
ze zitten gewoon in de shit manquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:57 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nu ga je te ver, mensen die zo'n aandoening hebben kunnen daar NIETS aan doen!
het ligt aan jouquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:30 schreef Molluck het volgende:
ligt het aan mij, of zijn alle gabbers kaal?
Wat een vrolijk muziekjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:05 schreef The_Langolier het volgende:
Toch heb ik respect voor de kerel uit dit filmpje.
Ze zijn allemaal heel ernstig ziekquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:30 schreef Molluck het volgende:
ligt het aan mij, of zijn alle gabbers kaal?
er is daar tenminste plaats om te dansen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:42 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wat een vrolijk muziekje
My god wat een kneuzenkermis!
die pupielen mên :quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
*niet meer kan stoppen met huilen*
Dat hele hoofd is foutquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:57 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
zijn ene pupiel is groter dan de andere?
Vind je het gek, na meer dan 10 pilletjesquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:57 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
zijn ene pupiel is groter dan de andere?
STOP!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:04 schreef nexcro het volgende:
[afbeelding]
Erg als je zo'n afwijking hebt
Klein...grootst...kleiner...groterquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:24 schreef nexcro het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe tak van de jostiband
nu werkt ie welquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:29 schreef nexcro het volgende:
En maar roepen dat die pillen gezond zijn
soort zoekt soortquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:45 schreef Jett het volgende:
hahaha je zou je zelf hier maar tegen komen,
wel toevallig dat ze serieus wel allemaal fuckin lelijk zijn
quote:Op zondag 13 februari 2005 03:11 schreef Type-R het volgende:
nou komop, wie post dat lonsdale alientje
met dat misvormt hoofd
Daar staat het topic vol meequote:Op zondag 13 februari 2005 03:11 schreef Type-R het volgende:
nou komop, wie post dat lonsdale alientje
met dat misvormt hoofd
Mijn MediaPlayer. Wat doe je?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:05 schreef The_Langolier het volgende:
Toch heb ik respect voor de kerel uit dit filmpje.
jij zegt het, ik dacht hetquote:Op maandag 14 februari 2005 09:58 schreef Luger het volgende:
Mja, en dan te bedenken dat ik ook zo heb rondgelopen
Ach, het is al weer lang geleden. De 3-0 staat voor mij om de hoek te loeren dus het mag. In 1992 was het immers nog cool om te housen.quote:
Ja, doe ik ook, zometeen is het syndroom van down nog aanstekelijk!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:37 schreef SCaRaB het volgende:
whahahaha geweldig dit, kom ze soms wel eens tegen, dan loop ik er al met een grote boog omheen. wat een verrotte gezichten! niet normaal gewoon :S:S:S:S![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:28 schreef Fr3nK3L het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
^^Hoeveel zou die geslikt hebben?
[afbeelding]
^^Das inderdaad een headfuck(zie url)
Houd die mening ff voor je ja.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:42 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wat een vrolijk muziekje
My god wat een kneuzenkermis!
So let me get this straigt.... ik mag NIET zeggen dat ik het ernstig belachelijke sukkels vind die acuut opgenomen zouden moeten worden, maar jij mag hier WEL verkondigen dat het "tof"quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Houd die mening ff voor je ja.....die gabbertijd was vet tof!!!!
![]()
Tss..laat dat lelijke mokkel een origineel Feyenoord shirt ander t-shirt aandoen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef Slaaitjuh het volgende:
ow volgens ander topic had die gast net gescoord ofzo
[afbeelding]
die gast is echt een retardquote:Op woensdag 16 februari 2005 03:09 schreef Lucyfurr het volgende:
[..]
Tss..laat dat lelijke mokkel een origineel Feyenoord shirt ander t-shirt aandoen.
Idd, vooral die broek die hij zo hoog opgetrokken heeft dat zijn ballen bijkans in zijn nek zitten (eerdere foto).. zeer flatteus.quote:
Rechts: Hmm..hoe kom ik zsm bij die 2 idioten uit de buurt?.. die ene heeft mijn hoofd beet namelijk.quote:
Speedbulten? Krijg je dat als je teveel drugs gebruikt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:58 schreef FlowDesign het volgende:
Zijn dat nou gewoon jeugdpuistjes of speedbulten?
Voornamelijk van speed, maar ook wel van bijv. cocaïne. Lijken op normale puisten. Bah.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Speedbulten? Krijg je dat als je teveel drugs gebruikt?![]()
nee, daar zijn apen te trots voor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:47 schreef Frangk het volgende:
Hebben er een stel apen met urkers lopen neuken ofzo?
Ik denk eerder ditquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:47 schreef Frangk het volgende:
Hebben er een stel apen met urkers lopen neuken ofzo?
check die bolle dan hahaquote:
Because they smel gibson.quote:waarom trekken gabbers altijd rare bekken?
Denk ik??? Dat weet ik wel zeker. Dat er mensen zijn die dat nie weten...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze krijgen hun kaken niet meer van elkaar door al die speed, LSD en XTC en cocaine denk ik.
Die lui gaan vet hard man!
Ben jij dit dan??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:30 schreef NoizEkick het volgende:
Best grappig. Die gast op de eerste foto van de eerste pagina ken ik en kom vaak tegen op feesten...
Ik denk niet dat die gast uberhaupt snapt hoe een toetsenbord werkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ben jij dit dan??![]()
![]()
[afbeelding]
deze is niet geheel ontopicquote:Op maandag 21 februari 2005 23:38 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[afbeelding]
wel geen gabber, maar wel een gekke bek het rare is dat ie nauwelijks anders staat dan als ie nuchter is! Maar minstens zo eng als bovenstaande
volgens mij komen ze serieus bij mekaar om kneus te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:37 schreef eBay het volgende:
[]
wtf zijn dat voor gedrochten ?
komen die van mars ofzo ?![]()
Mja, nu staat dit topic vol moet ubertrieste fotos, maar om als commentaar bij een foto met daarop 4 personen 'die middelste' neer te zetten getuigt toch ook van een chromosoom te veel dunkt me.quote:
als je die foto bekijkt weet iedereen wie je bedoelt (omdat deze persoon in het MIDDEN van de foto staat)quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:15 schreef Luger het volgende:
[..]
Mja, nu staat dit topic vol moet ubertrieste fotos, maar om als commentaar bij een foto met daarop 4 personen 'die middelste' neer te zetten getuigt toch ook van een chromosoom te veel dunkt me.
Ja hoor, ga jij maar de middelste van 4 zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:23 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
als je die foto bekijkt weet iedereen wie je bedoelt (omdat deze persoon in het MIDDEN van de foto staat)
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ben jij dit dan??![]()
![]()
[afbeelding]
Zie 9 personen op de foto. en anders moet je maar van die 3 "vrouwen" uitgaan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:15 schreef Luger het volgende:
[..]
Mja, nu staat dit topic vol moet ubertrieste fotos, maar om als commentaar bij een foto met daarop 4 personen 'die middelste' neer te zetten getuigt toch ook van een chromosoom te veel dunkt me.
Codename Eaglequote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
Italo, van welke game is die icon?
Dat heb ik echt tijden gespeeld, maar ik weet de naam niet meer...
Je kon het afkorten naar 3 letters en het was iets met een c
Mja, zo denk ik ook over jou als je niet doorhad dat ik het over de persoon had dat in het midden van de foto staatquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:15 schreef Luger het volgende:
[..]
Een beetje deo kan geen kwaad...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
dank voor die site
![]()
Mijn dag is weer helemaal goed. Nog nooit zoveel primaten op 1 plek gezien.
Wat ik na 3 klikken al tegenkom:
[[url=http://img224.exs.cx/img224/9833/1406820sv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als ik knetter stoned ben, kijk ik niet zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:36 schreef Dos37 het volgende:
Omdat ze knetter stoned zijn
ok opgelost
Gevonden... in je ondergoedquote:Op woensdag 16 maart 2005 03:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zoek de vrouw lichter dan 120 kilo!
Red Bullquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
op een feest weet ik me staande te houden met m'n wilskracht en red-bull....
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:04 schreef nexcro het volgende:
[afbeelding]
Erg als je zo'n afwijking hebt
Jong geleerd...quote:
Beter dan Drugs toch??quote:
Niet nodig... maar als je van 11 tot 7 wakker wilt blijven kun je geen bier drinken... en water begint ook te vervelen... dus janoh dan maar red bullquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar dat je dat nodig hebt om de avond door te komen.
Tuurlijk wel, het lukt mij wekelijks om van 5 uur s'middags tot zeker 6 uur de volgende ochtend bier te drinken. Beetje oefenen..quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet nodig... maar als je van 11 tot 7 wakker wilt blijven kun je geen bier drinken... en water begint ook te vervelen... dus janoh dan maar red bull![]()
idd heb ze ook ontdektquote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Fr3nK3L het volgende:
omg daar was toch zo'n site van met allemaal fotoshops met dat men erop
Dit zijn 2 gasten die je op een parkeerplaats voor homo's kunt tegenkomen.....quote:
Goede kickquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb dit topic nog een keer nagekeken en me weer kapot gelachen
ik geef hem even een kick, ik wil meer foto's en daarna een tvp. nog nooit zo veel gelachen in een topic
hoezo een meeloop kneusjequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
zit sinds kort in mijn klas, en heet marQ.
dan slaat hij terug met zijn skelettenarmpjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:50 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
hoezo een meeloop kneusje
sla um een keer op z'n kop
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
check ook die jongen achter haar![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
check ook die jongen achter haar![]()
Gewoon doormidden breken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:50 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
hoezo een meeloop kneusje
sla um een keer op z'n kop
de volgende keer als die die veel te grote witte trui aan heeft, wil je er dan even op poepen voor mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
hij had hem vandaag aanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:09 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
de volgende keer als die die veel te grote witte trui aan heeft, wil je er dan even op poepen voor mij?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Bestaan die Aussies (rechter) nog steeds??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
http://hardcoredates.de/g(...)_2005_04_23/DSC08058
Je hebt ook normale... Zoals ik en me cluppie
Link doet niet met img dacht ik...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
http://hardcoredates.de/g(...)_2005_04_23/DSC08058
Je hebt ook normale... Zoals ik en me cluppie
Link doet niet met img dacht ik...
Laatst zag ik er een op het station met een echte Cavelloquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bestaan die Aussies (rechter) nog steeds??![]()
Verder Vrij normale lui trouwens![]()
Volgens mij blijft er zonder trui niks van hem over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |