Ben jij dit dan??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:30 schreef NoizEkick het volgende:
Best grappig. Die gast op de eerste foto van de eerste pagina ken ik en kom vaak tegen op feesten...
Ik denk niet dat die gast uberhaupt snapt hoe een toetsenbord werkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ben jij dit dan??![]()
![]()
[afbeelding]
deze is niet geheel ontopicquote:Op maandag 21 februari 2005 23:38 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[afbeelding]
wel geen gabber, maar wel een gekke bek het rare is dat ie nauwelijks anders staat dan als ie nuchter is! Maar minstens zo eng als bovenstaande
volgens mij komen ze serieus bij mekaar om kneus te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:37 schreef eBay het volgende:
[]
wtf zijn dat voor gedrochten ?
komen die van mars ofzo ?![]()
Mja, nu staat dit topic vol moet ubertrieste fotos, maar om als commentaar bij een foto met daarop 4 personen 'die middelste' neer te zetten getuigt toch ook van een chromosoom te veel dunkt me.quote:
als je die foto bekijkt weet iedereen wie je bedoelt (omdat deze persoon in het MIDDEN van de foto staat)quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:15 schreef Luger het volgende:
[..]
Mja, nu staat dit topic vol moet ubertrieste fotos, maar om als commentaar bij een foto met daarop 4 personen 'die middelste' neer te zetten getuigt toch ook van een chromosoom te veel dunkt me.
Ja hoor, ga jij maar de middelste van 4 zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:23 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
als je die foto bekijkt weet iedereen wie je bedoelt (omdat deze persoon in het MIDDEN van de foto staat)
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ben jij dit dan??![]()
![]()
[afbeelding]
Zie 9 personen op de foto. en anders moet je maar van die 3 "vrouwen" uitgaan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:15 schreef Luger het volgende:
[..]
Mja, nu staat dit topic vol moet ubertrieste fotos, maar om als commentaar bij een foto met daarop 4 personen 'die middelste' neer te zetten getuigt toch ook van een chromosoom te veel dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |