Red Bullquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
op een feest weet ik me staande te houden met m'n wilskracht en red-bull....
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:04 schreef nexcro het volgende:
[afbeelding]
Erg als je zo'n afwijking hebt
Jong geleerd...quote:
Beter dan Drugs toch??quote:
Niet nodig... maar als je van 11 tot 7 wakker wilt blijven kun je geen bier drinken... en water begint ook te vervelen... dus janoh dan maar red bullquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar dat je dat nodig hebt om de avond door te komen.
Tuurlijk wel, het lukt mij wekelijks om van 5 uur s'middags tot zeker 6 uur de volgende ochtend bier te drinken. Beetje oefenen..quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet nodig... maar als je van 11 tot 7 wakker wilt blijven kun je geen bier drinken... en water begint ook te vervelen... dus janoh dan maar red bull![]()
idd heb ze ook ontdektquote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Fr3nK3L het volgende:
omg daar was toch zo'n site van met allemaal fotoshops met dat men erop
Dit zijn 2 gasten die je op een parkeerplaats voor homo's kunt tegenkomen.....quote:
Goede kickquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb dit topic nog een keer nagekeken en me weer kapot gelachen
ik geef hem even een kick, ik wil meer foto's en daarna een tvp. nog nooit zo veel gelachen in een topic
hoezo een meeloop kneusjequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
zit sinds kort in mijn klas, en heet marQ.
dan slaat hij terug met zijn skelettenarmpjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:50 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
hoezo een meeloop kneusje
sla um een keer op z'n kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |