Oh! Jij bent echt ziek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:20 schreef SwOoSh het volgende:
ik zal der nog ff achter je auto binden en een rondje gaan rijden
Inderdaad, ik zag de effecten net nog op foto's van een immens triest gabberfeest:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:23 schreef SwOoSh het volgende:
Ik zei nog zo ghb is effectiever dan slaappillen
Muahahaha!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag de effecten net nog op foto's van een immens triest gabberfeest:
[afbeelding]
Xebroziusquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Muahahaha!
Friesland gabbers...
Hakken op klompen, dan heb je niet eens meer van die teringbeats nodig dat doet dat hout wel op die betonnen vloer![]()
![]()
.
Betekent dat, dat dit deel 2 is?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Xebrozius![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Muahahaha!
Friesland gabbers...
Hakken op klompen, dan heb je niet eens meer van die teringbeats nodig dat doet dat hout wel op die betonnen vloer![]()
![]()
.
Neeh man..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Zûk dy rûzje ofzô"![]()
Deel 2 van wat? Nee sorry, maar die gozer ken nu eenmaal nooit een normaal antwoord geven, in wat voor post dan ook. Mocht er een deel 1 zijn over wat dan ook maar dan wilde ik absoluut geen deel 2 makenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Betekent dat, dat dit deel 2 is?
www.frisiangabbers.nlquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:52 schreef American_Nightmare het volgende:
www.frislangabbers.nl bestaat niet
http://www.frisiangabbers.nl/ wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:52 schreef American_Nightmare het volgende:
www.frislangabbers.nl bestaat niet
lol !quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Betekent dat, dat dit deel 2 is?
quote:
IRLquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Hmmm lekker!
[afbeelding]
Dus zo zien friezen eruit IRL
Hoe weet jij dat zijn vriendin een negerin isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:20 schreef SwOoSh het volgende:
ik zal der nog ff achter je auto binden en een rondje gaan rijden
Zo droog!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:51 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zijn vriendin een negerin is
Wist je dat ze daar betalen met euro's?quote:Op maandag 1 november 2004 00:39 schreef PICHT het volgende:
Hilarisch die friezen
Nee, vorig jaar is het enige bedrijf van het dorp, de boerenwagenfabriek, failliet gegaanquote:Op maandag 1 november 2004 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn er 25 jaar geleden nucleaire experimenten uitgevoerd daar in Winsum ofzo?
Wat een stelletje zwakzinnigen zeg...
VWOquote:Op maandag 1 november 2004 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Welke opleiding heb je daarvoor gevolgd Alexxxxx?
whahahhahahahahahahaaaaaaaaaaa moet nog zkr gratis ookquote:Gezocht Fotografen!!
Op het moment zijn wij op zoek naar Party Fotografen.
We zoeken mensen die op Hardcore Feesten foto's maken en ze
vervolgens naar de webmaster wil mailen, zodat hij ze online
kan zetten. Je gaat op eigen gelegenheid naar feesten toe en
beschikt zelf over een digitale camera. Als je denkt dat deze
functie iets voor jouw is, stuur dan een e-mail naar info@frisiangabbers.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |