abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:40:25 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25045457
Waar heb je het over?
Most Haunted is een televisie programma uit de United Kingdom waarin een aantal mensen op geestenjacht gaat. Elke aflevering gaan ze naar een locatie waar veel waarnemingen zijn gedaan en ze proberen dan 24 uur lang contact te krijgen met entiteiten die daar zouden ronddwalen. Al die plaatsen hebben een rijke historie en meestal gaat een aflevering dan ook over een kasteel of groot oud gebouw dat er al eeuwen staat.

Komen ze ook hier in de buurt?
Zeker. Inmiddels zijn er opnames geweest bij kasteel Doorwerth en kasteel Ammersoyen. Ze zijn al op tig andere plaatsen geweest en de serie loopt al een tijdje. Zie Alle afleveringen

En wie is 'ze' dan wel?
Voornamelijk 3 mensen namelijk een historicus, een paranormaal persoon die dingen aanvoelt en een presentatrice. Maar ook de crew wordt wel eens geinterviewd.

Een uur lang kijken naar een paar mensen in een oud gebouw lijkt me saai!
Dat valt wel mee want er gebeuren nogal wat rare dingen namelijk. Soms proberen ze de geesten op te roepen en dan gaat er bv een tafel bewegen. Verder zijn er de meest vage geluiden te horen en veel is gefilmd als 'The Blair Witch Project' dus met een handcamera (incluus nightvision) voornamelijk gericht op het gezicht van de mensen. Dit geeft een creepy vorm van 'docu'. Soms krijgen de mensen die meedoen het zo benauwd dat ze met geen mogelijkheid meer naar binnen gaan in zo'n gebouw. Ook doet een parapsycholoog af en toe testjes die soms ook nog weleens uitkomen.

En waar kan ik dat zien?
Zover ik weet wordt het niet in Nederland uitgezonden. Mss op 1 van de buitenlandse kanalen. Als iemand weet hoe we het hier kunnen kijken dan hoor ik het graag. Verder zijn er natuurlijk verscheidene programma's om er op een niet zo legale manier aan te komen.

Maar dat kan helemaal niet.
Nou das dus de vraag van de topic. Wat vinden jullie ervan? Je hebt bv iemand die details verteld over de geschiedenis van zo'n plek waarna de historicus dit soms kan bevestigen. Aan de andere kant kun je denken: 'Hej als die historicus het kan weten dan kan die ander dat ook opzoeken'
Soms hoor je geluiden van plaatsen waar niemand is op dat moment. Of wordt het gefaked voor kijkcijfers?
Ook bewegen er dingen (biervat dat blijkbaar uit zichzelf voorbij rolt bv) terwijl een persoon alleen is in een ruimte (zie Greengate Brewery aflevering). Hierbij had ie zo te zien wel een tweede camera in een hoek neergelegd omdat er wel shots van zijn rug te zien zijn.

Ik heb na tig aflevering sterke twijfels gekregen of (alles) echt is. Die emotie op die gezichten lijkt me vaak echt maar soms doen ze de meest rare dingen. Bv een detectie laser neerzetten zonder camera erbij. Dan gaat dat ding af en weten ze nog steeds niet waarom.

Aan de andere kant verteld het medium soms dingen die hij niet echt kan weten. Verder is er iemand op fok hier die in het vorige topic verklaarde dat dit medium dingen tegen hem/haar kon vertellen die hij niet kon weten.

Moet ik eerst al die afleveringen kijken?
Das meer dan 50 uur tv. Een enkele aflevering kijken geeft een goed beeld. In sommige gebeurd niks in andere heel veel.

Anyway: Worden we genept? Is het bewijs er eindelijk? Please press the issue
Als je nooit geesten hebt gezien zoals ik dan zijn de afleveringen mogelijk een stuk minder scary dan wanneer je ze wel hebt gezien. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je ze liever niet kijkt. Wees gewaarschuwd

Update van de OP:
Ik, en vele anderen, hebben inmiddels meer afleveringen gezien en het blijft een verslavende serie. In de latere afleveringen gebeurd relatief meer dan de in de eerdere maar er blijven afleveringen waarbij er simpelweg niks in voor komt.

Verder is er een MH meet op 12 maart in Dordrecht dus mensen met stalen zenuwen: Melden maar

Verder zou ik het tof vinden als iedereen zijn mooiste MH moment even komt melden. Sowieso zou het leuk zijn als meer verschillende mensen reageren in het topic
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:13:14 #2
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25045965
weet iemand al wanneer de nieuwe op 'tv' komt??
laatste die ik heb gezien is uiteraard afl. 14 Ram Inn....

of is dat 15? nahja Ram Inn in elk geval waar Stuart wordt 'aangevallen'
Ik vond trouwens die aanval van een geest bij Ghosthunters veel spectaculairder.
Dat was ook nog wat duidelijker opgenomen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:25:27 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25046156
Mja ghosthunters ken ik nog niet. Iemand spectaculaire screenshots van MH of GH?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25046410
is dat niet op bbc te zien
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:42:50 #5
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25046513
Op LIVINGtv
pi_25048490
maar die hebben wij niet :p dus we moeten wachten tot dat uhmm pompidompidom... ja..zoek dat zelf maar uit :p
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_25055213
mm ik kan er de 12e niet bij zijn, verjaardag enzo.
Ram Inn vond ik wel tegenvallen eigenlijk...
Tap tap tap
  zondag 13 februari 2005 @ 02:16:35 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25067786
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ram Inn vond ik wel tegenvallen eigenlijk...
Wat gebeurde er in die aflevering?
pi_25071611
stuart werd in elkaar gemept
Tap tap tap
  zondag 13 februari 2005 @ 13:57:58 #10
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25071953
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
stuart werd in elkaar gemept
Klinkt juist als een stoere aflevering Is ie erg gewond geraakt? En wat deed ie precies? Liep ie geesten uit te dagen ofzo?
pi_25074550
nou... hij was wel erg gechokeerd denk ik.... en hij zei dat ie twee stompen tegen zijn borst kreeg...voor de rest moet je het maar zelf bekijken!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_25076903
ff een snel vraagje... heeft iemand ooit de afleveringen van seizoen 3 gezien????
pi_25078158
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:22 schreef lunamoon het volgende:
nou... hij was wel erg gechokeerd denk ik.... en hij zei dat ie twee stompen tegen zijn borst kreeg...voor de rest moet je het maar zelf bekijken!
Ja maar wel jammer dat Derek's kont steeds voor de camera stond
Tap tap tap
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:40:02 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25116913
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:45:55 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25117045
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:22 schreef lunamoon het volgende:
voor de rest moet je het maar zelf bekijken!
Doetus gewoon vertellen als je wil (kunnen de mensen die de show niet in hun bezit hebben het toch hier lezen namelijk)
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:14 schreef lunamoon het volgende:
ff een snel vraagje... heeft iemand ooit de afleveringen van seizoen 3 gezien????
Ik heb er een paar van gezien De dvd handelaar heeft ze niet zo erg op voorraad idd
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:17:39 #16
64831 2NutZ
pi_25124334
ik heb ze allemaal al gezien season 1 tm5 alle afl.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 15:35:04 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25145795
Ik heb een mooie test bedacht voor Derec. Een keer geblinddoekt naar de locatie worden gebracht en dan kijken of ie wat oppikt.
pi_25147290
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb een mooie test bedacht voor Derec. Een keer geblinddoekt naar de locatie worden gebracht en dan kijken of ie wat oppikt.
Doen ze wel wat met suggesties van kijkers dan?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:51:20 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25147890
Nou je hebt wel de interactieve weekenden waarop je tig webcams kunt volgen en orbs en dergelijke kunt doorgeven. Verder zullen ze denk ik wel ideeën meenemen als die goed te plaatsen zijn in het programma. In dit geval zou het echter overkomen alsof Derec zichzelf publiek moet bewijzen (hetgeen ergens ook zo is) en daar zal ie niet al te gelukkig mee zijn. Aan de andere kant verzinnen die parapsychologen wel meer testjes dus dit idee zien ze misschien wel zitten en een mailtje sturen is een kleine moeite. Of het voor de kijker ook nut heeft weet ik niet want als je denkt dat alles in scene is gezet dan zegt deze proef niks en als je alles geloofd dan is die test weer overbodig.

Note: Derec heeft zichzelf vaker tijdens de show 'bewezen' door dingen te noemen die hij, in mijn opinie, echt niet kon raden maar zat er ook een paar keer redelijk naast. Ik geloof dat ie echt wel wat kan maar heb af en toe het idee dat ie te graag wil en daardoor een misstap maakt.

Nog gefeli trouwens -> klaagbaak topic (nee niet via msn gehoord )
pi_25150485
Hij wil zichzelf niet bewijzen, maar aan de andere kant wil hij zichzelf dus té hard bewijzen. .

Jij had toch al eerder gemaild naar ze? Wat, hoe, wat, waar en heb je wat terug gekregen?

Vieze lurker. .
Oi!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:00:24 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25150836
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:33 schreef MUUS het volgende:
Jij had toch al eerder gemaild naar ze? Wat, hoe, wat, waar en heb je wat terug gekregen?
Naar medium Derec idd. Beetje standaard geblaat (uitleggen wie we zijn, dat we de show volgen enzo, etc) en verder of ie de kennis van zijn gids Sam weleens misbruikte . Als laatste gevraagd of ie terug kon mailen of een bericht op Fok kon achterlaten. Nee niks terug de lul

Nu weet ik niet meer hoe ik aan het emailadres kwam dus misschien zit een ander het nu te lezen

Kon je verwachten met zo'n topic titel en tvp is uit. Mannenhater!
pi_25157530
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:00 schreef livEliveD het volgende:
Als laatste gevraagd of ie terug kon mailen of een bericht op Fok kon achterlaten. Nee niks terug de lul
Neh, Derek is geen lul, hij heeft gewoon weinig tijd en vast heeeeel veel mail.
In 2000 mailde hij toch echt wel terug. En tekende gastenboeken. *trots naar gastenboek kijk*
pi_25158236
:

[ Bericht 50% gewijzigd door lunamoon op 19-02-2005 21:09:40 ]
pi_25168349
Zijn er eigenlijk nog meer van die bewegende Most Haunted plaatjes? Ik zag er een van dat kruis in een ander topic en kwam zelf ook nog deze tegen:

Maar waar dat was...
  zondag 20 februari 2005 @ 09:22:13 #25
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25175393
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef De_Schaduw het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer van die bewegende Most Haunted plaatjes? Ik zag er een van dat kruis in een ander topic en kwam zelf ook nog deze tegen:
Die van dat kruis heb ik zelf moeten maken. Duurt lang, is omslachtig, en moet beter kunnen. Maar wel mooi om te laten zien
Waar die van jouw was weet ik niet meer maar ik heb het eerder gezien
  zondag 20 februari 2005 @ 12:53:30 #26
64831 2NutZ
pi_25177126
ik vind dat er zo nep uitzien als stuart wordt 'aangevallen'
Je ziet em ook gewoon eerst kijken naar de plek waar die gaat vallen en hij valt zo zacht enzo, ziet er allemaal wat gespeeld uit vind ik.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:24:09 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25201308
Ergens wel. Aan de andere kant hoort ie misschien eerst een geluid of voelt ie wat.
pi_25201652
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Ergens wel. Aan de andere kant hoort ie misschien eerst een geluid of voelt ie wat.
En daarom zou het fijn zijn geweest als de extra was uitgezonden. Ik wil verdorie meer achtergrondinfo en info van Stuart zelf.
pi_25205068
Wie zou er nou zo om willen fallen? Hij heeft niet eens zijn armen als steun.... ik denk wel dat het echt is hoor!!! Zoals onze defense-machanisme in elkaar zit steek je je armen uit als je valt.... hij deed het dus niet wat in mijn oogpunt blijkt dat ie verrast werd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:08:34 #30
64831 2NutZ
pi_25212150
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef lunamoon het volgende:
Wie zou er nou zo om willen fallen? Hij heeft niet eens zijn armen als steun.... ik denk wel dat het echt is hoor!!! Zoals onze defense-machanisme in elkaar zit steek je je armen uit als je valt.... hij deed het dus niet wat in mijn oogpunt blijkt dat ie verrast werd.
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoor je moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.

BTW waar blijven jouw geestenfoto's / filmpjes?
of zijn ze alweer verdwenen?
pi_25213441
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoor je moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.

BTW waar blijven jouw geestenfoto's / filmpjes?
of zijn ze alweer verdwenen?
geestenfotos? had ik die dan? en filmpjes? hmmmm... kan me niet herrineren dat ik dat ooit heb gezegd dat ik die heb...maar goed
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:21:37 #32
64831 2NutZ
pi_25219873
ehhhhh je zou ze toch maken met zon webcam e? jij had toch thuis geesten enzo of ben ik nu in de war met iemand anders?
pi_25222737
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
ehhhhh je zou ze toch maken met zon webcam e? jij had toch thuis geesten enzo of ben ik nu in de war met iemand anders?
Nee dat is ook zo maar heb er geen tijd voor gehad nu...en de persoon die 's nachts een oogje open zou houden heeft er op het moment ook geen tijd voor, maar zal wel binnen kort komen want we hebben wel wat activity deze laatste dagen met deuren die open gaan zonder reden en dingen die verplaats worden...dus! zal ff vragen aan hem of ie zin heeft om vannacht te kijken specially for you hun
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:07:55 #34
64831 2NutZ
pi_25231553
-DUBBEL :\
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:09:06 #35
64831 2NutZ
pi_25231581
AH ok dan nie vergist dus
Nahja hopen dat et dan lukt bij jou thuis, en danku
pi_25240601
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
AH ok dan nie vergist dus
Nahja hopen dat et dan lukt bij jou thuis, en danku
Kijk naar me topic van haunted webcams..ik heb daar nu een foto opgezet
pi_25241911
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mja.

Je ziet hem idd al kijken naar de plek waar hij neer gaat vallen.. Bovendien, als je echt aangevallen wordt, zul je je armen uitsteken. Plan je een val, dan laat je juist je armen hangen. Laat jezelf maar eens zomaar vallen, dan steek je juist je armen niet uit (waarom zou je?), hoogstens bij het neerkomen (zoals in dit geval) om ietwat je evenwicht te bewaren.

Wat me ook opvalt is hoe soepel en snel de camera meegaat. Hoe kan de cameraman zo snel doorhebben wat er gebeurt?
Oi!
pi_25241964
Hmmm dat zijn wel interessante punten...dat met het vallen dan. Zal ik zo proberen en als ik blauwe plekken krijg, geef ik MUUS de schuld Maar dat met de camera...stond ie dan niet toevallig richting Stuart omdat Derek aan het praten was? Ik weet niet meer hoe die aflevering liep
pi_25242076
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:02 schreef lunamoon het volgende:
Hmmm dat zijn wel interessante punten...dat met het vallen dan. Zal ik zo proberen en als ik blauwe plekken krijg, geef ik MUUS de schuld Maar dat met de camera...stond ie dan niet toevallig richting Stuart omdat Derek aan het praten was? Ik weet niet meer hoe die aflevering liep
Tuurlijk stond de camera op de heren, maar het gaat mij erom dat de camera meteen zo soepel mee naar beneden beweegt. De cameraman heeft onmiddelijk door wat er gebeurt en dat vind ik erg raar.

Simpele vergelijking: ik film mijn dochter die op de bank een liedje zit te zingen. Opeens staat ze vanuit het niets op om naar de wc te gaan.
Ik heb dan pas na een paar tellen door wat er gebeurt en zal even nodig hebben om het beeld mee te laten gaan met haar waardoor ik een stukje van haar en de bewegingen zal missen op de film.
Dat gebeurt hier niet; hij valt en de camera gaat meteen mee.

Het vallen is op eigen risico btw. .
Oi!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:52:37 #40
64831 2NutZ
pi_25248709
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mja.

Je ziet hem idd al kijken naar de plek waar hij neer gaat vallen.. Bovendien, als je echt aangevallen wordt, zul je je armen uitsteken. Plan je een val, dan laat je juist je armen hangen. Laat jezelf maar eens zomaar vallen, dan steek je juist je armen niet uit (waarom zou je?), hoogstens bij het neerkomen (zoals in dit geval) om ietwat je evenwicht te bewaren.

Wat me ook opvalt is hoe soepel en snel de camera meegaat. Hoe kan de cameraman zo snel doorhebben wat er gebeurt?
hoppa, dat bedoel ik dus.... et siet er nie oprecht uit. EN al die punten die jij noemt had ik dus ook in mn hasses ;x
pi_25258461
nee oke...daar heb je wel een punt...en bedankt voor de tip MUUS zit nu met een kromme nek een grote blauwe plekken op me kont! :p
pi_25308133
hmmm ik moet wel zeggen dat ik toch wel mijn verslaving miss... kom op met MH!!!!! Ik heb nu alle oude afleveringen zo vaak gezien dat ik precies kan zeggen wat wie wanneer zegt... niet goed niet goed....
pi_25309290
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef lunamoon het volgende:
hmmm ik moet wel zeggen dat ik toch wel mijn verslaving miss... kom op met MH!!!!! Ik heb nu alle oude afleveringen zo vaak gezien dat ik precies kan zeggen wat wie wanneer zegt... niet goed niet goed....
Heb je ook al alle live shows gezien? En dan zit daar bij sommigen ook nog een verschil tussen highlight afleveringen en volledige uitzendingen
pi_25310681
ja die ook zucht.... begin een beetje depressief te raken
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:23:52 #45
64831 2NutZ
pi_25311861
ik had eergister MH live Dudly castle gezien.
Ik vind die Live toch egt niks aan :\ gebeurt nooit wat.
Ja al die mensen zien dingen op de webcams en die mensen die aanwezig zijn zien van alles maar er komt niks op beeld.

doe mij maar dead famous of ghosthunters :x
pi_25312005
paar jaar geleden had je op foxkids scary but true
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_25313055
Toen ik klein was hadden ze een vet cool programma..stories for big kids heten die... echt vet eng! (toen)
pi_25320500
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
ik had eergister MH live Dudly castle gezien.
Ik vind die Live toch egt niks aan :\ gebeurt nooit wat.
Ja al die mensen zien dingen op de webcams en die mensen die aanwezig zijn zien van alles maar er komt niks op beeld.
Nee, in die eerste afleveringen idd niet. Maar zelf vond ik die rustige dudley en dover castle (waar de Floris film is opgenomen) afleveringen wel wat hebben.
En de vliegende vork, pendle hill en dat met lift in die laatste was toch wel wat meer activiteit
quote:
doe mij maar dead famous of ghosthunters :x
Dead Famous wordt steeds beter. Die John Wayne en Joan Crawford afleveringen vond ik dit seizoen geweldige afleveringen. Alleen vind ik het minder als ze heksen contact proberen te laten maken. Iig met die uit de Bette Davis aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:10:05 #49
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25343374
Ik zag gisteren The Ancient Ram Inn en ik vond het wel een toffe aflevering. Ergens geloof ik wel dat die val (zie animatie hierboven ergens) niet gespeeld was. Verder cool dat er zo'n getuige vertelde dat zijn hand in bed werd gegrepen en iets hem uit bed wilde trekken

Ik zag ook Live At Halloween maar die vond ik wat saai eerlijk gezegd. Was ook een moment waarop een van de kijkers doorgaf dat er een entiteit in het midden van een kamer stond en dit klopte schijnbaar ook nog. Beetje apart hoe je dit via een tv kunt zien als kijker maar wie weet. Verder een enorme irritante parapsycholoog in de uitzending.
pi_25345995
Op TV Tome staat een lijst van komende afleveringen!
12 t/m 14 maart is er weer een Most Haunted Live (Southern Devon) en
22 maart begint seizoen 6!

woei en zo
pi_25351584
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:04 schreef De_Schaduw het volgende:
Op TV Tome staat een lijst van komende afleveringen!
12 t/m 14 maart is er weer een Most Haunted Live (Southern Devon) en
22 maart begint seizoen 6!

woei en zo
That is just so totally awesome!! Cant wait for them to start! (thanks again buddy )
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:51:38 #52
64831 2NutZ
pi_25364024
ik weet dat dit niet over most haunted gaat maar ik wil toch ff zeggen dat ik net de afl. van Bonnie en Clyde heb gezien van Dead Famous.
Ik raad iedereen aan deze te bekijken want hij is naast de ongelovige info over deze mensen die je te zien krijgt ook nog eens bordevol met videoopnames van ectomist, echte orbs en andere rare shit.

Echt een superaflevering, ik heb er zelfs nog meer van genoten dan van de afleveringen over de mafia en al capone. Oh Oh watwil ik een keer graag naar zon haunted hotel oid
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:00:35 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25364135
Dus je hebt wel genoten ondanks de ongelovige info die ze ophoesten? Ok tof Ergens best jammer dat ze geen goede details naar boven kunnen halen
pi_25370022
Als ik moet kiezen tussen Most Haunted, Dead Famous en Ghost Hunters is me hart nog met Most Haunted. Dead Famous vind ik echt ZOOOOOO slecht! Met dat vrouwkje wat steeds zo best mogelijk voor de cam probeert uit te zien, en ze lacht steeds en is zo onserieus. En Ghost Hunters vind ik dat ze te weinig laten zien van het onderzoek zelf. (sorry moest ff klagen )
pi_25440702
Ik heb gister aflevering 1 t/m 5 gezien van Ghost Hunters en ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben van wat er in de vijfde aflevering gebeurt. Ik vind dat Ghost Hunters wat meer zicht geeft op de persoonlijkheid van de medewerkers dan Most Haunted dat doet en dat zorgt ervoor dat alles meer geloofwaardig overkomt omdat je bijvoorbeeld weet dat het niet in de aard van die grote kale zit om overal een spook achter te zien. Most Haunted is wel veel spannender, maar met een team 24 uur in een spookhuis of spookslot verblijven en alles op de blairwitch manier vastleggen levert natuurlijk altijd spannende beelden en momenten op.
eeeh
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:12:43 #56
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25447060
Die vorm van close cam filmen vind ik geweldig. Zie je echt die emoties op die gezichten en je hebt weinig overzicht hetgeen lekker spannend is. Wat vond je een toffe aflevering uit MH DaveHarris?
pi_25452141
Ik heb geen idee wat het moet voorstellen, maar het is MH related: Most Haunted BuGmix
pi_25455599
Ik heb alleen nog maar een paar afleveringen gezien van seizoen 1 maar aflevering 13 en 14 zetten me toch wel aan het denken; het kruis wat uit zichzelf schijnt te bewegen en de bewegings detector die uit het niets af schijnt te gaan. Maar ik vraag mij echt af in hoevere we deze showmakers kunnen vertrouwen. Die Derek Acorah draagt er wat mij betreft in ieder geval niet aan bij dat de show geloofwaardiger wordt, en dat die Jason Karl parapsycholoog genoemd wordt is volgens mij ook niet helemaal correct.

Ik denk dat Ghost Hunters realistischer is en ik heb het gevoel dat de makers van Ghost Hunters meer oprecht zijn dan de makers van MH, maar dat kan ik natuurlijk nooit met zekerheid zeggen. Als het echt waar is dat het kruis uit zichzelf bewoog of dat de bewegings detector echt uit het niets af ging dan is dat wat mij betreft wel degelijk bewijs voor poltergeist achtige gebeurtenissen die men absoluut niet kan verklaren. Maar we zijn altijd afhankelijk van het woord van de ander, in dit geval de makers van MH, tot dat je zelf misschien een keer zo iets dergelijks meemaakt en iedereen jou voor gek verklaard wanneer je verteld wat je hebt meegemaakt.
eeeh
  zaterdag 12 maart 2005 @ 12:57:52 #59
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25488197
Hoezo vind jij Jason Karl geen parapsycholoog? Wel balen (en apart) dat er geen camera bij die bewegingsdetector stond Aan de andere kant blijf ik de getuigenverklaringen in het begin heel oprecht vinden en ik geloof ook echt dat die mensen die dingen hebben meegemaakt.
Iemand in deze MH topics heeft trouwens met Derec gesproken en deze kon echt dingen vertellen die ie niet kan weten dus hij kan blijkbaar echt wat Verder kun je de aflevering over RAF kijken waarbij Derec echt hele goede, en direct gecontroleerde, info ophoest.

(Verder zijn er wel natuurkundige proeven en theorieen die de bewegingen van voorwerpen mogelijk maken zoals met dat kruis. Het blijft hoe dan ook echter opvallend en we snappen er nog niet echt veel van)
pi_25488342
Vanavond begint het MH weekend weer Toch?
Tap tap tap
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:14:46 #61
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25488368
Is dat met webcams enzo?
pi_25488992
Ja! En morgen! En overmorgen! Ik blijf aan het zwaaien Alleen jammer dat ik waarschijnlijk vanavond en morgen niet de hele tijd kan kijken.
Tap tap tap
pi_25494852
woeiiii, ze hebben breedband webcams

P.S. Wel hopen dat er geluid bij zit

[ Bericht 19% gewijzigd door De_Schaduw op 12-03-2005 21:32:38 ]
pi_25496134
Ze mogen wel 'ns wat aan de stabiliteit van de streams doen
pi_25496235
Waar Waar??? :| :| :|
pi_25496295
http://mosthaunted.interoute.com/home.html
en voor de breedband cams: http://mosthaunted.interoute.com/broadband/webcamBroadband.html

En ik neem aan dat ze wat met die tafel gaan doen in the drawing room
pi_25496322
Thanks! ff kijken
pi_25496653
spannend he

Edit: ze slepen net de tafel weg uit de drawing room
Edit2: en zetten nu een tafel neer in de kelder. ik dacht al dat dat zou gaan gebeuren

[ Bericht 33% gewijzigd door De_Schaduw op 12-03-2005 23:17:37 ]
pi_25497913
En ze zijn in de kelder aanbeland
pi_25499650
Ik heb flarden gezien, hopelijk komt hij snel op internet te staan
Tap tap tap
pi_25499856
Ja, idd. Er is waarschijnlijk een trigger object bewogen en ik hoorde iets over ectoplasma
En wat bleven ze op het eind lang op de lokatie van webcam 4 staan. Was al na de uitzending en ze keken allemaal naar iets op de grond ofzo. Het was iig laag.
pi_25500225
Dat heb ik wel gezien, ik had het laatste half uurtje gezien en chat op zulke avonden met iemand die ook zit te kijken, dat is wel leuk zo commentaar geven. Ik zag ook dat ze allemaal naar de grond keken alsof iemand wat had laten vallen. Wel vervelend dat ze op een gegeven moment alleen met hun rug naar de camera stonden. Ik had alleen geen geluid?
Tap tap tap
pi_25502549
quote:
Ik zag ook dat ze allemaal naar de grond keken alsof iemand wat had laten vallen.
Het leek zelfs of er een zakje werd gegeven om iets op te rapen. maar ja, met zo'n slechte cam ben ik van niets zeker
quote:
Ik had alleen geen geluid?
Er was inderdaad wederom geen geluid op de cams. Wel maf dat bij sommige MH live's mensen melden dat ze iets hoorden roepen op de cam terwijl er toch echt geen geluid werd gestreamd
pi_25514281
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25515279
Waar Yvette vanavond last van had is me ook een raadsel... ik kan niet wachten tot ik ze allemaal binnenheb.
Waarschijnlijk over drie weken pas een keer ofzo.
Tap tap tap
pi_25516953
SPOILER
Edit: Negeer die link als je geen spoilers wilt zien
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:37:04 #77
64831 2NutZ
pi_25519033
ziet er zo nep uit heh, kan er niks aan doen maar ik vind die zooi egt niet oprecht. Jammer
pi_25520516
oke heb net day 1 gezien... uhmmm...wie is dat die daar in de deuropening staat? is dat een medewerker en waarom zeggen ze er niks over?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:13:48 #79
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25520801
Het afgelopen weekend was erg goed omdat ik wat goede afleveringen van MH en GH zag. Hier volgt wat je te zien kreeg:

Note: Alles is te faken en we komen er voorlopig toch niet achter of het echt is. Zo ook met de volgende afleveringen die ik beschrijf. Als ik via google zoek kom ik op andere fora die dezelfde vraag stellen en hieruit blijkt dat ze het ook niet weten. Wel is het zo dat je af een toe een post tegen komt van iemand die Derec in het echt heeft ontmoet en overtuigd is van zijn kunnen.

GH Seizoen 1 aflevering 4:
Een leuke aflevering in een onbemande, kleine, vuurtoren ergens in zee (echt een piepklein kunstmatig eilandje dus).
SPOILER
GH seizoen 1 aflevering 7
Dit is een nog betere uitzending in een of andere depot van het leger.
SPOILER
MH Live seizoen 5 nacht 2 – Pendle Hill
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending de beste vond tot nu toe (Pendle Hill is hernoemt naar Pendle Hell :’) ). Bij een live uitzending heb je buiten een hele groep mensen zitten die meekijkt via monitoren. Verder een presentator en wat experts om commentaar te geven. Tig webcams zodat internetters live kunnen meekijken en als ze wat zien kunnen ze dit direct doorgeven. Als laatste natuurlijk het MH team dat bezig is met het onderzoek.

Pendle Hill is, mja een heuvel, en hier staan wat boerderijen. Vroeger waren er volgens het verhaal 9 slechte heksen op die heuvel aanwezig die mensen hebben gemarteld en van alles deden in de donkere kunst. Deze zijn opgehangen en schijnen dus nog rond te spoken.

Het team had in een van de boerderijen al wat geluiden gehoord en zagen het een en ander in hun ooghoeken. Deze avond kwamen ze in een nieuwe boerderij aan en besloten om glaasje te gaan draaien (zonder letters dus bewegen is ja en niet bewegen is nee). Een of ander medium in de studio had ze reeds gewaarschuwd omdat deze een slecht voorgevoel had. Dit is ongeveer wat er gebeurde alhoewel het chronologisch misschien niet helemaal klopt.
SPOILER
Ik heb echt genoten van de uitzending. De interviews, hysterie, etc. Een soort Blair Witch in het kwadraat.
pi_25523723
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
ziet er zo nep uit heh, kan er niks aan doen maar ik vind die zooi egt niet oprecht. Jammer
Zou je wat overtuigder zijn als Derek in een slijmerig beest veranderde?
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:59 schreef lunamoon het volgende:
oke heb net day 1 gezien... uhmmm...wie is dat die daar in de deuropening staat? is dat een medewerker en waarom zeggen ze er niks over?
Ja, komen ze geloof ik op terug. Is idd een medewerker hoor. Hij was me zelf niet opgevallen
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef livEliveD het volgende:
Most Haunted Live seizoen 5 nacht 2 – Pendle Hill
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending de beste vond tot nu toe (Pendle Hill is hernoemt naar Pendle Hell :’) ).
Ja, het is echt een classic. Echt top

[ Bericht 30% gewijzigd door De_Schaduw op 15-03-2005 18:11:53 ]
pi_25529504
Een reclame voor seizoen 6 van Most Haunted.

En dit las ik ergens. Gaat over dag 3 van Most Haunted Live:
quote:
Errrmm - I am just watching this now right - and my God. I don't pretend to understand what's going on, but dear Christ the emotional bit is making me a bit weepy. On the Living TV forums they said this one makes Pendel Hill look like a bloody Disney ride, and I think they are right. How in hell can you just sit there while things go incredibly wrong ike that?
oeh
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:11:59 #82
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25529546
Holy shit.
@De_schaduw: Een accountje op een ftp bak zou ik kunnen waarderen
pi_25563320
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
Holy shit.
@De_schaduw: Een accountje op een ftp bak zou ik kunnen waarderen
Ja, ik dikwijls ook
  vrijdag 18 maart 2005 @ 13:45:04 #84
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25565155
Maar je gaat me dus mailen begrijp ik
pi_25566987
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:45 schreef livEliveD het volgende:
Maar je gaat me dus mailen begrijp ik
Ik weet van niks, maar ik wil wel een leuke e-card voor je uitzoeken hoor
pi_25567015
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef De_Schaduw het volgende:
Een reclame voor seizoen 6 van Most Haunted.

En dit las ik ergens. Gaat over dag 3 van Most Haunted Live:
[..]

oeh
Goed, ik heb deel 1 van dag 3 al binnen. Dag 1 en 2 vond ik nogal saai
Tap tap tap
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:50:22 #87
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25569628
Dag 3 heb ik hele goede verhalen van gehoord
pi_25677097
alle dagen gezien ik ben en nu aflevering een van seizoen 6 aan het binnenhalen (die gisteren is uitgezonden).
Ik meot echt wel zeggen dag 3 is zeer indrukwekkend.
de glazen bewegen zoals in Pendel hill, triggerobjects hebben ook echt resultaat en ja, er gaan mensen neer. (en ik zeg lekker toch niet wie )
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_25689523
Yvette is weer lekker bang in de nieuwe aflevering En het verse bloed kan er ook wat van
pi_25690888
nog 2,5 uur en mijn aflevering is ook 'geleverd'
Tap tap tap
pi_25691069
Richard Felix begint best goed te worden als het om tafel laten bewegen gaat.
Derek heeft minder succes in deze aflevering, er klopt eigenlijk bijna niets van wat Sam weet te vertellen
pi_25694371
quote:
Dag 3 heb ik hele goede verhalen van gehoord
Dag 3 van de live uitzending van Devon is inderdaad leuk, maar ik had graag gezien dat ze iets zouden doen met de talloze claims van mensen die menen iets gezien te hebben op de webcams. Nadat ik dag 1 en dag 2 had gezien en zovaak las van die en die heeft dit en dat gezien op die en die webcam, dacht ik eigenlijk dat ze op dag 3 alle beelden van de webcams e.d. zouden evalueren en de opmerkelijke beelden zouden tonen, maar helaas.
eeeh
pi_26054626
uhhh uhhhh UHHHHHH die laatste, van Somerleyton Hall is best eng! Met de deur die dicht slaat met Carl in de kamer, en hij kan maar niet de deur open krijgen! MH begint beter en beter te worden vind ikl!!
pi_26063814
Die keek ik voor 't slapen gaan in het donker. Ik moest toch echt ff bij m'n gedachten op wat anders richten na het kijken. Dus die extra heb ik later gekeken
pi_26065276
het kan me eigenlijk steeds minder schelen of het fake is of niet, de entertainment waarde van MH is echt super dit seizoen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:09:59 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26065349
Ik zag trouwens laatst een aflevering waarin het me opviel dat een van de crewleden een T-shirt droeg met de tekst "Fear is no excuse"

Verder wat Kitty zegt
pi_26065734
hear hear... ik vind het echt zo super cool!!! Zat gister stiekem te kijken met mijn koptelefoon op omdat ik moest studeren. Anders had ik op mjn kop gekregen van mijn vriend... hahahahaha...Echt een verslaving!
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:34:37 #98
64831 2NutZ
pi_26068301
ik vind dat stuk met dat die tv's aangaan op de kamer van stuart en carl wel spooky
pi_26075755
Ja maar dat is van het vorige aflevering. En dat was idd erg raar! Ik keek heel goed om te zien of Stuart het misschien had gedaan omdat je hem helemaal zal liggen en Carl niet...maar heelas! Yet another time unexplainable.
pi_26187531
Wauw, er zijn nog tickets verkrijgbaar voor Most Haunted Live in North London op 6, 7 en 8 mei. Da's wellicht best te doen als je als Nederlander aanwezig wilt zijn: http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/
pi_26187594
Hehe, Ciaran aan het eind van de nieuwe aflevering: "This is the first that I've heard of departed souls actually manifesting themselves in the form of bunnies. It's the first time I've heard it and hopefully it will be the last time"
pi_26187647
ooo ja, dat heb ik gezien zo fucking eng was dat, natuurlijk weer net als ik ga kijken maargoed
bij die aflevering die ik zag, gingen ze onder de grond en kwamen ze in een soort kelder onder een weg
waar dus allemaal ''lijken'' gestapeld zouden worden
heeeel eng
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26188332
Kan iemand mij mischien helpen aan een link of wat dan ook om dit te zien? ik kan het namelijk nergens vinden mijn email staat in mijn profiel
  woensdag 13 april 2005 @ 09:25:42 #104
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26188618
hoe heette die laatste aflevering? ik probeer die serie te volgen maar mis altijd een paar weken en om ze dan allemaal te gaan downloaden en kijken is beetje veel tijd
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  woensdag 13 april 2005 @ 09:45:42 #105
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26188916
Yup das zeker veel tijd. Wel cool
In de OP staat een linkje naar alle afleveringen
Ik zal ff kijken of ik de mailtjes nog heb HV
pi_26191435
nog een paar van series 3 en mijn collectie is compleet
en dan naar engeland om nog meer dvd's te kopen.
Ik ben net naar de nieuwste aflevering aan het kijken. Geesten die zich manifesteren als konijntjes. Ik heb alle respect voor Derek maar ik moest echt lachen toen hij het zei.

Als ik dood ben ga ik me manifesteren als een kitty
pi_26211392
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:45 schreef livEliveD het volgende:
Yup das zeker veel tijd. Wel cool
In de OP staat een linkje naar alle afleveringen
Ik zal ff kijken of ik de mailtjes nog heb HV
Danke!
  donderdag 14 april 2005 @ 00:42:54 #108
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26211789
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Als ik dood ben ga ik me manifesteren als een kitty

Mails zijn de deur uit btw
pi_26290011
Ik vond hem niet zo eng...wel veel orbs maar dat met de deur kan gewoon de draft zijn en het feit dat het huis zo oud is.
  zondag 17 april 2005 @ 09:37:30 #110
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26290081
Ik vraag me af, hoe kan een geest nou denken Immers heb je hiervoor hersenen nodig, en aangezien die ''geesten'' niets meer dan energie van de ziel zijn.....
  maandag 18 april 2005 @ 09:37:07 #111
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26316099
Voor info oppikken uit het verleden heb je ook een buffer nodig, die nog niet gevonden is. Voor info oppikken vanuit de omgeving (die je niet kunt weten) heb je een zesde zintuig nodig, hetgeen nog niet gevonden is. Daarnaast kun je bewustzijn zie als een soort ervaringsentiteit die alleen ervaart door zich aan een stel hersens te koppelen. Wie weet word je aan andere dingen gekoppeld als je overlijdt. Of misschien moeten we het hersens concept compleet omdraaien. Of geesten bestaan niet en het is slecht een natuurverschijnsel. Veel vragen en weinig antwoorden
pi_26573833
Goh, heeft er niemand wat te zeggen over de laatste aflevering?
pi_26574454
ik vond de laatste aflevering minder spectaculair dan toen ze er waren met halloween. En met Yvette zou ik toch eerder de verklaring van de Ciaran geloven. Een aanval van hysterie lijkt me het meest logisch
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:21:14 #114
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26590799
Ik hoorde dat ze teruggingen naar Pendle Hill ( ) in de nieuwe aflevering. Klopt dat?
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:33:22 #115
64831 2NutZ
pi_26592739
lower well head farm?
pi_26596949
ja, das de aflevering die net geweest is en volgende week gaan ze naar Tynedale Farm
pi_26787086
MH LIVE DIT WEEKEND!!!!:D
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:41:00 #118
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26787175
Tof !!!!!:) !!!!!!111!!1! ..11! !1
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:42:30 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26787219
o _ x
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:43:30 #120
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26787243
Wat bedoel je BJ?
pi_26787493
heb al de website op! en de cams staan al klaar!! nog 1 uur en 7 minuten... (wou net 7 minuten zeggen maar ze liggen natuurlijk een uur achter... DUH!)
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:55:31 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26787516
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:43 schreef livEliveD het volgende:
Wat bedoel je BJ?
tis BG he :p

bedoel niks moest gewoon ergens iets posten ,

dus maar in het meest actieve topicje he
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:00:41 #123
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26787666
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
tis BG he :p
Wow typo
Sorry dude. Wanneer komt er weer een topic van je?
pi_26788826
Ik heb alle afleveringen nu op schijf (ben bij), en heb gisteren pas de allereerste aflevering gezien (Athelhampton Hall), en ik vond het erg indrukwekkend Dat wordt voortaan dagelijks een aflevering kijken .
pi_26789384
hahaha leuk!!!! maar eh... ik zit nu naar zwarte beelden te staren.... werken de cams bij jullie nu ook niet?
pi_26789515
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef lunamoon het volgende:
hahaha leuk!!!! maar eh... ik zit nu naar zwarte beelden te staren.... werken de cams bij jullie nu ook niet?
Hier doen ze het gewoon. Het is alleen wel erg donker
pi_26789808
Veel orbs in Lift Lobby / Corridor
pi_26790048
ik zei net tegen de schaduw dat ik die cam zo eng vind.. alsof eer iets gaat gebeuren!!! my eyes are glued!
pi_26790116
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:32 schreef lunamoon het volgende:
ik zei net tegen de schaduw dat ik die cam zo eng vind.. alsof eer iets gaat gebeuren!!! my eyes are glued!
Link link
pi_26790143
pi_26790161
thnQ
pi_26790164
K heb ze alle 4 op m'n scherm open. Heb al een sighting gesubmit
pi_26790167
np
pi_26790173
hoe krijig je dat voor mekaar?
pi_26790298
1tje openen, en bij de links ernaast rechts klikken en aangeven : openen in nieuw window
Je scherm moet ook groot genoeg zijn
pi_26790325
ja.. ik heb het al gevonden but thanks anyhoe!
pi_26790524
zag net een orb rond de tafel
pi_26790532
thanks buddy!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:58:35 #140
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26790709
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:50 schreef De_Schaduw het volgende:
pi_26790760
lol....leuk
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:02:10 #142
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26790825
Die cams zijn best eng op deze manier
Ik heb echt het gevoel dat er elke seconde wat kan gebeuren
pi_26790843
Ze haperen als de neten nu

En mn explorer crashte eerder al :/
pi_26790878
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:02 schreef livEliveD het volgende:
Die cams zijn best eng op deze manier
Ik heb echt het gevoel dat er elke seconde wat kan gebeuren
Hear hear! dankzij de schaduw kan ik nu mijn favoriete cam fullscreen zien
pi_26790917
Iemand een tooltje waarmee ik meerdere ASX streams tegelijk kan bekijken zonder die meuk eromheen?
pi_26790994
Wauw, op de de site van Elstree Studios staat dat o.a. het volgende daar is opgenomen:

The Avengers (serie)
Star Wars films
Indiana Jones films
Hammer films (vaak met occulte dingen als devil worship )
Moby Dick (met Gregory Peck)
The Nanny (Bette Davis)
The Shining en 2001
The Saint (serie)
The Tweenies

Maar het meest interessant zijn toch wel die Hammer horrorfilms
pi_26791018
Eh, met de rechter muisknop kan je de streams op de gewone pagina's ook fullscreen zetten hoor
pi_26791044
ohhhh? hmmm technology today! uhmm uhmm :$
pi_26791690
ik ga nu lekker slapen dus vertel als jullie wat zien!!! trusten iedereen!
pi_26791722
truste

23:44 Ah, ze gaan weer experimenteren met een tafel (cam 3)
23:50 nog niet met de tafel bezig, maar Yvette kreeg wel een schop tegen d'r been ofzo
En Derek is al een tijd een heel verhaal met veel armgebaren aan het houden buiten de uitzending.
23:53 En ze zitten...

[ Bericht 22% gewijzigd door De_Schaduw op 06-05-2005 23:54:07 ]
pi_26791790
leuk!!
pi_26791814
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:43 schreef De_Schaduw het volgende:
truste

23:44 Ah, ze gaan weer experimenteren met een tafel (cam 3)
Voor alle duidelijkheid: Das Workshop 5
pi_26791866
Whehe, iemand schrok zich even lam
pi_26792062
Ze houden een seance,, met een kaars iig..
pi_26792111
Die cam houdt er bij mij ineens mee op..
pi_26792122
Snotverre, zijn die streams weer overbelast ofzo smallband loopt momenteel beter dan broadband
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:03:06 #157
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26792143
Hier gaat het prima
pi_26792159
De andere cams draaien prima ja. Iedereen is natuurlijk op Workshop 5 afgestemd.
pi_26792211
Hier doet workshop 5 het perfect, broadband .asx bestand (zie pagina 3 met 50 reacties per pagina) .. in Media player..

Gebeurd weinig, temisnte weinig te zien
pi_26792292
Kom ff in #truth op IRC
pi_26792317
Ah, er is beweging
pi_26792445
Kaars wordt (opnieuw?) aangestoken
pi_26792505
Kaars valt steeds om..
pi_26792510
Hij valt steeds om..
pi_26792524
Mja, echt veel was het niet En ik had zo 't idee dat de persoon rechts (Richard Felix) zelf die tafel zat te bewegen aangezien de handen er plat oplagen ipv dat er alleen vingers opstonden. En het leken geforceerde bewegingen te zijn met de handen. Maar goed...
Ze lijken het nu met de handen ondersteboven te doen
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:19:58 #166
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26792594
Volgens mij houd ie zijn handen omgedraaid
pi_26792661
livEliveD je slaapt niet dus je mag heus wel iets zeggen in de IRC
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:24:57 #168
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26792722
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Xalopalyps het volgende:
livEliveD je slaapt niet dus je mag heus wel iets zeggen in de IRC
Sorry ik kan niet antwoorden want ik heb geen internet

Yvette heeft het volgens mij koud trouwens
pi_26792739
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Sorry ik kan niet antwoorden want ik heb geen internet

Yvette heeft het volgens mij koud trouwens
Idd viel mij ook al op
Hoezo niet antwoorden? Je kan toch ook op 't forum kome of doet alleen http 't?
pi_26792768
Het is zo jammer dat we die conversaties buiten de uitzending niet kunnen horen...

En dat was het dan...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:30:03 #171
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26792852
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Hoezo niet antwoorden? Je kan toch ook op 't forum kome of doet alleen http 't?
Nee helemaal niks meer. Geen bitje kan meer over de lijn

Waar zijn ze naartoe trouwens?
pi_26792865
Cam 4 Lift Lobby and Corridor (Waar Lunamoon wat bij voelde)
pi_26792895
Glaasje draaien?
pi_26792923
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef De_Schaduw het volgende:
Cam 4 Lift Lobby and Corridor (Waar Lunamoon wat bij voelde)
En waar ik ook veel orbs heb gezien
pi_26792925
Hee ja, weer een tafel
pi_26793022
Die mensen die nu het dichts bij de cam staan zijn zeker gasten uit het publiek. Dat meisje dat d'r broek omhoog staat te trekken enzo
O nee, heeft wel wat meer bij d'r om gewoon een gast te zijn
pi_26793077
Ze beginnen
LIFT LOBBY & CORRIDOR
Glaasje draaien (met al die letters enzo)
pi_26793127
Jammer dat we niet kunnen lezen wat er evt gespeld gaat worden.
pi_26793165
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Lynx666 het volgende:
Jammer dat we niet kunnen lezen wat er evt gespeld gaat worden.
Dat krijg je wel in de uitzending te horen als je dat later bekijkt
pi_26793225
I know. Maar ja, ongeduldig als ik ben
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:48:28 #181
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26793244
Plaatje:
pi_26793250
Volgens mij gaat dat glas steeds naar 'goodbye' ofzo
pi_26793271
Ik wilde net ook een plaatje ervan posten
pi_26793388
En weg was 't glas
pi_26793467
0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - NO - GOODBYE - YES - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z

Is het bord, en NO - GOODBYE - YES zit bij de achterste (gaat het glas het meeste naartoe)
pi_26793574
En toen waren alle cams dood.
pi_26793586
Cams zijn totaal dood, er knippert linksbovenin: "No Signal"
pi_26793619
De uitzending is dan ook tot 1:00 maar blijkbaar draaiden ze nog even door met 't glas. Dus ik hoop dat de uitzending interessant is
pi_26793656
Daar is de tijd anders? Maar teminste de cams zijn dood
pi_26793663
quote:
* Lynx666 schopt de boel kort en klein
pi_26793730
Wat een raar verschijnsel, het neemt andere vormen aan :
quote:
* Lynx666 schopt Xalo|NL kort en klein
pi_26795513
*vol spanning wacht*

ff een clipje van de vorige live: clipje
pi_26799255
HAHAHAHA bedankt mensen voor het op de hoogte houden! Kan toch niet wachten om het te zien!
pi_26808617
Vanavond gaan ze weer verder als het goed is op een andere locatie
pi_26809873
Ja, ik heb al met het nieuwe remote viewing experiment meegedaan
pi_26810346
Ik heb net een appje geschreven die alle 4 de streams naast elkaar laat zien zonder alles met je browser te moeten openzetten.

Met geluid
Is nog behoorlijk beta allemaal.

pi_26810675
Hier is hij te downloaden.

Disclaimer: dit progje is nog ontzettend in testfase, loop er dus niet mee te fokken Vul de streams in zoals bovenstaand en de beelden moeten vanzelf doorkomen. Om een stream te resetten moet je in het betreffende URL-edit veld klikken er weer eruit klikken (of tabben). De knoppen rechts hebben nog nauwelijks functies.

update: Knoppen 1 t/m 4 rechts bepalen welke stream het geluid doorgeeft (if available)

[ Bericht 9% gewijzigd door Lynx666 op 07-05-2005 21:36:39 ]
pi_26810819
PERFECT lynx!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:57:58 #199
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26811461
Staande ovatie Lynx666!
Super
pi_26811491
pi_26812835
Wanneer beginnen ze?
pi_26813049
**zit al klaar met glas wijn binnen handbereik**
pi_26813125
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb net een appje geschreven die alle 4 de streams naast elkaar laat zien zonder alles met je browser te moeten openzetten.

[afbeelding]

Met geluid
Is nog behoorlijk beta allemaal.

Ik lees hier dus met geluid... Wilde net vragen "welk geluid" toen ik ineens iets hoorde...
Schrok me rot!!!

Maar verder!! Erg leuk zo!!!!! THXXX
pi_26813136
Ze zijn aan het prutsen, tafel in elkaar aant zette enzo
pi_26813340
Met Windows Media Player 10 zitten er wat bugs in, oa. het "wave" volume gaat naar 0 als je schakelt tussen 1/2/3/4..
pi_26813495
Met Meda Player 9 werkt het perfecto
pi_26813553
Super Lynx666! Ik heb alleen het probleem dat ie op mijn 800x600 resolutie rechts buiten beeld opstart
pi_26813614
Ah hij staat op designers position.. En m'n scherm is nogal groot Ik zal proberen wat bugs nog te verhelpen vanavond.
pi_26813671
Oh wauw, geluid

Ja, ik kijk nu pas. Ik keek Wedden Dat...?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:40:01 #210
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_26813869
Het begint... Spannend...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_26813901
Het geluid is wel slechter dan die keer toen David die spiegel op z'n hoofd kapot sloeg
pi_26814143
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:41 schreef De_Schaduw het volgende:
Het geluid is wel slechter dan die keer toen David die spiegel op z'n hoofd kapot sloeg
vertel.. heb ik niet gezien
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:56:43 #213
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_26814273
Af en toe valt er een camera uit... beetje jammer... Of bevriest het beeld...
pi_26814380
Idd, hier ook
pi_26814409
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:51 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

vertel.. heb ik niet gezien
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.

Camera 4 nu voor de mensen die dat nog niet in het programma van Lynx666 hebben gezien
  zondag 8 mei 2005 @ 00:13:12 #216
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_26814651
Wat de piep gaan die gasten doen? Stoppen ze? Stelletje
pi_26814733
Het beeld van de tv op cam 2 is uitgegaan maar er is nog steeds geluid van de ruis te horen
  zondag 8 mei 2005 @ 00:17:59 #218
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_26814769
Uhh, nee das gewoon van de opname apparatuur maar nice try...
Ik zie het niet echt zeg maar...
Had nooit gedacht dat ik gewoon wel 8 minuten naar een leeg huis zou kijken...
  zondag 8 mei 2005 @ 00:47:15 #219
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26815317
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef De_Schaduw het volgende:
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.
Legendary
  zondag 8 mei 2005 @ 00:48:39 #220
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26815342
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het begint... Spannend...
Tof dat je meekijkt SuperHarregarre
pi_26815633
En dat was het weer. .
pi_26815742
En de overnight cam is gestart: http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam5.asx
pi_26815814
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:07 schreef De_Schaduw het volgende:
En de overnight cam is gestart: http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam5.asx
Gezien
pi_26819676
WOW pretty cool Lynx!!! Van het geluid en de streams! En is er nog iets spannende gebeurt? Aangezien ik van mijn date zat te genieten in de bioscoop kon ik het helaas niet volgen
  zondag 8 mei 2005 @ 16:22:45 #225
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_26827153
Ik ga nu dag 2 binnenhalen!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 8 mei 2005 @ 16:26:32 #226
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_26827264
Lol, ik ben lekker gaan slapen hoor. Want ik had het wel gezien na die paar minuten. Is er nu ergens een compilatie ofzo met close-cams enzo? Ik denk toch eigenlijk dat je het zelf moet doen want nu wordt 9/10 of misschien alles genept voor de sensatie...
pi_26836984
Nieuwe versie

Player staat nu netjes in het midden van het scherm bij startup (voor De_Schaduw )
En de URL's en descriptions zijn nu al ingevoerd voor de cams voor vanavond . Alleen ff langs klikken om ze te activeren.

Ik hoop bij de volgende MHL een bugvrije player klaar te hebben .
pi_26837078
THX
pi_26839703
whoooohooooo *blij kijk*

het invoerregeltje onderin valt een beetje buiten beeld maar dat geeft niet. het werkt

Dank
pi_26839758
Alleen krijg ik het zelf nog steeds niet echt werkend met geluid
  zondag 8 mei 2005 @ 23:37:44 #231
62419 CherryLips
chocoholic
pi_26839998
dank je! werkt perfect!
Tap tap tap
pi_26841409
Verdorie, 2 actieve cams met geluid om tegelijk in de gaten te houden
pi_26841671
Wow. Cam 4 was wel ff maf. Die kerel VLOOG weg
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:49:02 #234
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27001761
Vraagje, zijn die afleveringen ook te downloaden ?? Ik wordt erg nieuwsgierig naar het zien van een clipje en de foto's....
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....
pi_27002430
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Sweet-Me het volgende:
Vraagje, zijn die afleveringen ook te downloaden ?? Ik wordt erg nieuwsgierig naar het zien van een clipje en de foto's....
Yep. Ik heb alles kunnen vinden wat er tot nu toe is uitgezonden (met uitzondering van 2 a 3 specials uit het begin).
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:35:09 #236
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27002796
En waar kan ik deze downloaden?
Ik zou ze graag zelf ook bekijken
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:43:39 #237
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27002953
Ben bang dat we hier geen uitleg kunnen geven op dat gebied. Echter, ik heb nog ergens een ingewikkeld mailtje liggen met uitleg. Even kijken of ik deze kan vinden.
pi_27002981
Ik denk dat de P2P netwerken je behoorlijk op weg kunnen helpen
Ik kan hier verder ook geen links geven.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:57:46 #239
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27003261
Ohw okeej, ik heb namelijk DC++ al gebruikt en deze gaf geen resultaten... vandaar mijn vraag...
Zou je links kunnen mailen?
pi_27004902
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:57 schreef Sweet-Me het volgende:
Ohw okeej, ik heb namelijk DC++ al gebruikt en deze gaf geen resultaten... vandaar mijn vraag...
Zou je links kunnen mailen?
Je hebt mail

Laatste offtopic reactie, nu weer OT
pi_27006238
Bittorrent is ook goed, email me maar als je de site moet hebben waar ik nu uitzendingen vandaan haal (echt goed) 8 uitzendingen nu ongeveer
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:41:19 #242
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27007170
Hel erg bedankt voor alle tips en het mailtje!!!
ik ben al enthousiast aan het downloaden geslagen
pi_27008324
Degenen met nog meer tips naast BT mogen me emailen! Ik wil zoveel mogelijk zien
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:16:38 #244
38396 mazaru
pi_27013488
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef Xalopalyps het volgende:
Degenen met nog meer tips naast BT mogen me emailen! Ik wil zoveel mogelijk zien
Je hebt het er maar druk mee
Er zit weer post in je mailbox
pi_27013619
Ik heb het Thanks
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:34:02 #246
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_27015323
Wanneer zijn er weer live streams te bezichtigen? Staat het nergens?
pi_27017061
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 23:34 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer zijn er weer live streams te bezichtigen? Staat het nergens?
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.
pi_27020246
quote:
Op zondag 15 mei 2005 00:47 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.
Volgens mij hoorde ik zeggen dat er volgende maand een Summer Solstice MHL zal zijn.

Edit: wat info van deze site:
quote:
-> There are only 35 days left until Most Haunted live at Summer solstice. Check back here for more details at a later date.

-> The New series of Most Haunted is on every Tuesday at 9pm on LIVINGtv. It has a massive 18 episodes and is rumoured to be the best series to be broadcasted so far.

-> The next Most Haunted programme is at The London Dungeons. What will the Most Haunted team discover in this paranormal hotspot.

-> The figures are in. Every episode of Most Haunted in Series 5 managed to top a million people watching. Also, 2.1 million people tuned for the Most Haunted Live special at Elstree studios.

-> Derek Acorah will be counting down his 5 most favourite episodes on the 11th and 12th June 2005 on living tv.

-> Most Haunted 4 part 2 will be out on DVD on June 20th (dates subject to change). The episodes included are:- Wellington Hotel, Chatham Dockyards, Mary Kings close, Manor house restaurant, The Guildhall & the Infamous Greengate Brewery.

-> The Most Haunted book is released on 15th August. It contains comments from the team and a behind the scences guide to filming the shows and how the live shows are filmed.

[ Bericht 31% gewijzigd door De_Schaduw op 15-05-2005 10:04:01 ]
pi_27098878
Ik ben net klaar met de live show en ik moet toegeven dat het een grote teleurstelling was. Had wel te hoge verwachtingen van Pendle Hill maar goed. Next time better!!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:49:32 #250
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27109910
Ik zag laatst een aflevering waarin Derec hele andere info op stond te hoesten als die andere helderziende. Toch apart
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:38:15 #251
64831 2NutZ
pi_27113223
ja die zag ik ook, die david wells zei dat een kamer heel erg was en dat ie er ziek van werd, en derreck vond die kamer niks dan liefde etc.

beetje scheef van 1 van hun dan ofso?
pi_27113281
Kunnen jullie meer vertellen? Werd er meer over het verleden van de kamer/het huis verteld?
Oi!
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:05:06 #253
38396 mazaru
pi_27131482
Ik ga nu de London Dungeon episode kijken.
Ik verwacht toch minstens een volledige verschijning
pi_27153472
woohoo!!!

Ik was net een rommelkamer aan het uitmesten en kwam zo'n grote bandrecorder tegen. Ik kon het niet laten om er even mee te prutsen en na uren spelen kwam ik een hele leuke band tegen:

Derek Acorah live bij James Whale op TalkRadio UK uit september 1999. Da's uit de tijd dat ie volgens mij nog niet zo bekend was. Hij nam daar live in de uitzending telefoontjes aan en het was echt verbazingwekkend wat ie allemaal wist te melden tegen de bellers.
Zelf heb ik ook eens gebeld naar dat programma, maar helaas ben ik daar nog de opname van kwijt
Maar goed, eens kijken of ik het in de comp kan zetten.
  donderdag 19 mei 2005 @ 18:07:40 #255
38396 mazaru
pi_27158067
London Dungeon was een leuke aflevering.
Maar ik vind dat ze Derek toch wel flink aan het afzeiken zijn.
Het ligt er toch wel heel dik op dat ze hem kwijt willen.
pi_27159219
Jack de Ripper sloeg toe in de East chappel streek van Londen en dat is echt kilometers van de London dungeons vandaan. dus gezien de feiten at hij er echt naast (de mogelijkheid van een niet ontdekt slachtoffer van de ripper is nogal ongeloofwaardig)
Maar het klopt dat ze de spotlight steeds meer op David aan het richten zijn, ik hoop dat ze Derek niet opeens dumpen, ja hij maakt fouten maar ik denk dat mediums aan zoveel impulsen blootstaan dat het logisch is dat ze fouten maken.
pi_27198882
oke.. heb hem net gezien. ik moet zeggen, dat vond ik ook van de live uitzendingen, dat Yvette erg moe overkomt tegen Derek. Maar ja.. die kerel praat zo veel dus wie zou er niet moe van worden?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:24:21 #258
64831 2NutZ
pi_27225168
Ik vind derrek eigenlijk ook minder worden ja..... maar toch heel veel respect voor die man nog steeds.
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:01:09 #259
38396 mazaru
pi_27347043
Geniet er nog maar van nu het nog kan, want degene die ze op BT post, stop er mee.
Zie hier zijn mededeling:

Just to let everyone here know. This is the last most haunted cap I'm doing
(S06.E10.EXTRA.Petty.France). I'm just board with it. Derek coming up with
the same old rubbish, Almost nothing can be verified, Dust which is claimed
to be orbs, And the terrible acting on the live shows, I've just had enough!
And with big brother starting next week my attention is going onto that
instead.

Kut

pi_27347759
Ik las 't net

Ik hoop dat iemand het stokje over gaat nemen. Of dat het eens op een zender te zien is die we ook kunnen ontvangen.
pi_27348007
uknova.com
pi_27348027
KutKreator is er toch, maar er is er nog 1
pi_27348121
ook net gelezen
sommige episodes die ik heb zijn niet door kut geript, ik hoop dat die persoon nu verder doet.
Toevallig nergens een fokker met een sateliet TV, een TV-in kaart en genoeg bandbreedte

Als hij het tot het einde van het seizoen had kunnen volhouden was er meer tijd geweest om een opvolger te zoeken ...
pi_27348421
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef Xalopalyps het volgende:
KutKreator is er toch, maar er is er nog 1
Naast Kut-Kreator is er nog één die zich 'npxpq' noemt, alleen heb ik die ook al een tijd niet meer actief gezien.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:22:07 #265
38396 mazaru
pi_27349297
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:38 schreef Xalopalyps het volgende:
uknova.com
Ja, en die wordt door Kut Kreator geupped.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:23:01 #266
38396 mazaru
pi_27349326
Maar er wordt flink gesmeekt
Misschien verandert die nog van gedachte
pi_27349473
Hopelijk wilt hij het dan toch nog doen donaties omkopen die shit
pi_27349549
Hey Lynx666, mooi plaatje @ uknova.com serieus B)
pi_27350583

Interessante meuk hebben ze daar
pi_27357155
Zo, ik heb ook maar ff een reactie gepost (in de nieuwsgroep). Het ontvangen van LivingTV kan wel hier, maar dan moet je wel een satelliettuner hebben die overweg kan met Sky+ én een duur abonnement op Sky+. LivingTV is namelijk niet freeview.
Kut is eigenlijk capper van reality shows en hij doet nu al The Farm en straks begint dus Big Brother UK. Hij doet het helemaal alleen, dus vind je het gek dat ie dan dat dropt waar ie geen interesse meer heeft.
Maar goed, er waren wel meer mensen die die show opnamen. En ook op de torrent site, maar sinds Kut is die andere persoon gestopt en schijnt zich op andere dingen gericht te hebben. En sowieso had ie altijd iets van "ik zal eens kijken wat ik op kan nemen van de live shows. misschien dat ik de samenvatting opneem".
Dus ik was enorm blij met capping machine Kut

O ja, vergeet niet om m'n oude radio opname van Derek ergens vandaan te halen. Ik heb er dagen over gedaan om het enigzins beluisterbaar te maken
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:12:53 #271
38396 mazaru
pi_27360948
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef De_Schaduw het volgende:
Zo, ik heb ook maar ff een reactie gepost (in de nieuwsgroep). Het ontvangen van LivingTV kan wel hier, maar dan moet je wel een satelliettuner hebben die overweg kan met Sky+ én een duur abonnement op Sky+. LivingTV is namelijk niet freeview.
Kut is eigenlijk capper van reality shows en hij doet nu al The Farm en straks begint dus Big Brother UK. Hij doet het helemaal alleen, dus vind je het gek dat ie dan dat dropt waar ie geen interesse meer heeft.
Maar goed, er waren wel meer mensen die die show opnamen. En ook op de torrent site, maar sinds Kut is die andere persoon gestopt en schijnt zich op andere dingen gericht te hebben. En sowieso had ie altijd iets van "ik zal eens kijken wat ik op kan nemen van de live shows. misschien dat ik de samenvatting opneem".
Dus ik was enorm blij met capping machine Kut

O ja, vergeet niet om m'n oude radio opname van Derek ergens vandaan te halen. Ik heb er dagen over gedaan om het enigzins beluisterbaar te maken
Ja, ik kan het ook wel begrijpen hoor, die jongen heeft het er hartstikke druk mee.
Hij doet al die series, en is ook nooit te beroerd om een verzoekje te vullen.
Ik heb groot respect voor hem.
Het is ook heel egoistisch van me

Maar ik vind MH nog steeds een hele leuke serie om naar te kijken.
Er komt toch een dag dat er echt iets fenomenaals gefilmd wordt.
En die afleveringen in Amerika had ik ook graag willen zien.
Ik hoop dat er iemand is die ze in zijn plaats zal gaan posten.

Zie ik trouwens ineens Derek Acorah on the James Whale show "ergens" staan!
Wat een leuke post!
pi_27363998
Het lijkt erop dat op de torrentsite Faethe de fakkel wel wil overnemen (kan ook gewoon wishfull thinking van mijn kant zijn) dat zou goed nieuws zijn.

is er eigenlijk al een dvd box uit met series 2 volledig?
pi_27367511
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 08:23 schreef Hello_Kitty het volgende:
Het lijkt erop dat op de torrentsite Faethe de fakkel wel wil overnemen (kan ook gewoon wishfull thinking van mijn kant zijn) dat zou goed nieuws zijn.

is er eigenlijk al een dvd box uit met series 2 volledig?
Kut was ooit eens een beetje laat met de Ancient Ram Inn en een vriend van Faethe had op haar verzoek die aflevering opgenomen en die is toen gepost ipv Kut's encode.
En dat was best goed, alleen een beetje in een te lage resolutie opgenomen en geencode naar een hogere reslutie dan de oorsprongkelijke. Wat het niet ten goede kwam. Het beeld leek wat op oudere MH afleveringen die ik heb gezien en die in DivX waren en een breedte hadden van 320 ofzo ipv 512 of 640.
Ik hoop dat de persoon die andere shows als Unexplained Mysteries en Uri's Haunted Cities het op zich neemt.

En nee, er is geen volledige boxset van seizoen 2, alleen die losse delen.
pi_27393122
Quootje van Faethe:
Allright you lot I have a guy in Machester who will cap it for us. Don't despair. Now I need to figure out how to upload it to the binary so you lot at alt.binary.tv.big-brother can grab it and help out with seeding.

Zo te zien wordt de fakkel idd brandend overgedragen. .
Ik hoop op vergelijkbare kwaliteit en geen gaten in mn verzameling
pi_27393369
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Lynx666 het volgende:
Quootje van Faethe:
Allright you lot I have a guy in Machester who will cap it for us. Don't despair. Now I need to figure out how to upload it to the binary so you lot at alt.binary.tv.big-brother can grab it and help out with seeding.

Zo te zien wordt de fakkel idd brandend overgedragen. .
Ik hoop op vergelijkbare kwaliteit en geen gaten in mn verzameling
Als dat dezelfde persoon is als die ik in en eerdere post heb genoemd dan zal ik toch eens wat tips door moeten geven of die persoon in de leer laten gaan bij Kut
pi_27409724
Yep, het wordt dezelfde persoon die de Ancient Ram Inn toen heeft gedaan. En de tips worden doorgegeven
pi_27462876
Nog een update:

Kut heeft aangegeven, na alle reacties op zijn vertrek, toch de MH episodes te cappen tot het einde van het seizoen. Dus nog ongeveer 5 afleveringen + extra's. De LIVE uitzendingen zal hij niet meer cappen. Na seizoen 6 beslist ie wat hij erna met MH doet.

Aangenomen dat Kut na seizoen 6 toch stopt, is deze periode hopelijk een goeie tijd om de nieuwe capper op weg te helpen. En we hopen natuurlijk dat hij wel de LIVE uitzendingen voor ons capt .

pi_27521176
hmmm heb problemen met de nieuwe aflevereing op de markt te vinden... heeft er iemand een tip van een top winkel die hem heeft? heb al bij uknova gekeken maar ze waren uitverkocht
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:05:08 #279
38396 mazaru
pi_27521569
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:47 schreef lunamoon het volgende:
hmmm heb problemen met de nieuwe aflevereing op de markt te vinden... heeft er iemand een tip van een top winkel die hem heeft? heb al bij uknova gekeken maar ze waren uitverkocht
Ik weet nog wel een leuk klein buurtsupertje waar je die kunt kopen.
Maar ik wil geen reclame maken, dan groeien ze uit hun vestje
Check je mail maar even.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:42:28 #280
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27524330
Is dit topic nu bijna een openlijke handelsplaats voor illegale shit
Kom kom dames, kopen als je fan bent
Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door BREIN
pi_27524643
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:42 schreef livEliveD het volgende:
Is dit topic nu bijna een openlijke handelsplaats voor illegale shit
Kom kom dames, kopen als je fan bent
Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door BREIN
Volgens mij is alleen Seizoen 1 en Seizoen 2 (gedeeltelijk) te koop op DVD.
En voor de nieuwe afleveringen hebben we een "aardige buurman die af en toe wat voor ons opneemt"

Ben overigens wel benieuwd of de DVDs ook in Nederland eens in de schappen gaan liggen .
pi_27525496
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of de DVDs ook in Nederland eens in de schappen gaan liggen .
Zeker weten van niet, tenzij het hier ook op de buis komt.
Dussuh... hoe krijg je het hier op de buis? Zou je de afleveringen van de buurman naar DVD om mogen zetten en opsturen naar een TV station als een sampler?
pi_27534979
Die DVD's van most haunted zijn in Engeland al moeilijk om aan te geraken. Ik geloof dat ze allemaal Woolworths exclusive zijn. En daarbij komt nog dat Woolworths niet buiten de UK verscheept.

Wel handig hoor, collegas in London
pi_27538147
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef Hello_Kitty het volgende:
Wel handig hoor, collegas in London
Dus jij kunt wel een inkoop-actie regelen?
pi_27538154
HMV heeft ze ook; in Londen heb ik er ééntje vastgehad maar het was me toch te duur (vooral als ik de afleveringen al 'heb' zeg maar )
Tap tap tap
pi_27540093
Argh, 2 verschillende cappers deze week. Ik had gehoopt dat alleen Kut het zou doen en de andere de Live.

Edit:ik heb de caps vergeleken en de nieuwe buurman is goeeed Tenminste, ik heb er vluchtig naar gekeken.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:20:38 #287
38396 mazaru
pi_27540162
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, 2 verschillende cappers deze week. Ik had gehoopt dat alleen Kut het zou doen en de andere de Live.

Edit:ik heb de caps vergeleken en de nieuwe buurman is goeeed Tenminste, ik heb er vluchtig naar gekeken.
Volgens mij is Kut gewoon aan het posten.
pi_27540270
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij is Kut gewoon aan het posten.
In de nieuwsgroep wel ja (nee, ik noem geen adres, mag nie ). vandaar dat ik het kon vergelijken
pi_27540299
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef De_Schaduw het volgende:

Live? Je bedoelt de Extra?
Die zie ik overigens nog niet gepost (bij de uknova winkel)
pi_27540373
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:25 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Live? Je bedoelt de Extra?
Die zie ik overigens nog niet gepost (bij de uknova winkel)
Nee, de Live aangezien Kut de gewone (en dus ook de extra) doet maar de Live niet meer wou doen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:31:26 #291
38396 mazaru
pi_27540436
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

In de nieuwsgroep wel ja (nee, ik noem geen adres, mag nie ). vandaar dat ik het kon vergelijken
Joh, dat zie ik nou pas.
Inderdaad 2 posters, ook in de nieuwsgroep.
pi_27551382
ahh thanks Mazaru! Dat was precies de winkel waar ik naar zocht
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:43:47 #293
38396 mazaru
pi_27557759
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:31 schreef lunamoon het volgende:
ahh thanks Mazaru! Dat was precies de winkel waar ik naar zocht
Graag gedaan
De bediening is daar ook hartstikke vriendelijk, en de service is niet te versmaden.
En bovendien 24 uur per dag open.
Mocht je problemen hebben met het openen van de verpakking, dan geef je maar een gil.
Ik kreeg in het begin ook de snoepjes niet uit het zakje
pi_27580991
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Graag gedaan
De bediening is daar ook hartstikke vriendelijk, en de service is niet te versmaden.
En bovendien 24 uur per dag open.
Mocht je problemen hebben met het openen van de verpakking, dan geef je maar een gil.
Ik kreeg in het begin ook de snoepjes niet uit het zakje
Mooi dat je me verstond! Heb nu een andere winkel gevonden want die andere was out of business!!! oke niet helemaal.. ze wouden geen nieuwe klanten hebben dus moest ik maar verder zoeken. Kwam uiteindelijk uit op een boederij met allemaal ezels... lag steeds voor me neus! ding dong! Maar bedankt iedereen voor de hulp en sorry livEliveD dat dit ff een handels onderwerp werd! please forgive me!
pi_27583078
* De_Schaduw is helemaal de weg kwijt
pi_27583502
* Lynx666 snapt het nog wel
pi_27637416
Derek mag dan wel weinig te zien zijn in de reguliere afleveringen van MH, hij staat wel prominent op de cover van het te verschijnen MH boek (18 augustus) :

en in september verschijnt Derek's 3e boek (met vooralsnog een matige coverfoto) :

Derek's boeken lezen altijd zo lekker weg

En ik heb deze banner uit 1999 teruggevonden:

[ Bericht 7% gewijzigd door De_Schaduw op 05-06-2005 10:04:43 ]
pi_27637838
Hmmm... de MH live shows en Derek Acorah DVD's zijn een aardig stukje goedkoper bij Amazon. Ik denk dat ik maar eens Play.com ga mailen om te vragen of ze hun prijzen nog gaan verlagen.
Bij diverse shops is de Derek Acorah DVD £5.99, bij Play nog £14.99
pi_27661251
ik ga als ik in amerika ben ff een zoektocht maken naar zijn boeken.
  maandag 6 juni 2005 @ 02:55:10 #300
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27664452
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?

Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP
pi_27674997
quote:
Op maandag 6 juni 2005 02:55 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?

Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar zijn boeken. Ik zie dat BOL ze ook hebben . Binnenkort maar eens één bestellen.

Wat betreft de vraag van MUUS - welke aflevering(lokatie) was dat?

OP is gereed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')