Wat gebeurde er in die aflevering?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ram Inn vond ik wel tegenvallen eigenlijk...
quote:Op zondag 13 februari 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
stuart werd in elkaar gemept
Ja maar wel jammer dat Derek's kont steeds voor de camera stondquote:Op zondag 13 februari 2005 19:22 schreef lunamoon het volgende:
nou... hij was wel erg gechokeerd denk ik.... en hij zei dat ie twee stompen tegen zijn borst kreeg...voor de rest moet je het maar zelf bekijken!
Doetus gewoon vertellen als je wil (kunnen de mensen die de show niet in hun bezit hebben het toch hier lezen namelijk)quote:Op zondag 13 februari 2005 19:22 schreef lunamoon het volgende:
voor de rest moet je het maar zelf bekijken!
Ik heb er een paar van gezienquote:Op zondag 13 februari 2005 22:14 schreef lunamoon het volgende:
ff een snel vraagje... heeft iemand ooit de afleveringen van seizoen 3 gezien????
Doen ze wel wat met suggesties van kijkers dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb een mooie test bedacht voor Derec. Een keer geblinddoekt naar de locatie worden gebracht en dan kijken of ie wat oppikt.
Naar medium Derec idd. Beetje standaard geblaat (uitleggen wie we zijn, dat we de show volgen enzo, etc) en verder of ie de kennis van zijn gids Sam weleens misbruiktequote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:33 schreef MUUS het volgende:
Jij had toch al eerder gemaild naar ze? Wat, hoe, wat, waar en heb je wat terug gekregen?
Neh, Derek is geen lul, hij heeft gewoon weinig tijd en vast heeeeel veel mail.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:00 schreef livEliveD het volgende:
Als laatste gevraagd of ie terug kon mailen of een bericht op Fok kon achterlaten. Nee niks terug![]()
de lul
Die van dat kruis heb ik zelf moeten maken. Duurt lang, is omslachtig, en moet beter kunnen. Maar wel mooi om te laten zienquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef De_Schaduw het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer van die bewegende Most Haunted plaatjes? Ik zag er een van dat kruis in een ander topic en kwam zelf ook nog deze tegen:
En daarom zou het fijn zijn geweest als de extra was uitgezonden. Ik wil verdorie meer achtergrondinfo en info van Stuart zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Ergens wel. Aan de andere kant hoort ie misschien eerst een geluid of voelt ie wat.
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef lunamoon het volgende:
Wie zou er nou zo om willen fallen? Hij heeft niet eens zijn armen als steun.... ik denk wel dat het echt is hoor!!! Zoals onze defense-machanisme in elkaar zit steek je je armen uit als je valt.... hij deed het dus niet wat in mijn oogpunt blijkt dat ie verrast werd.
geestenfotos? had ik die dan? en filmpjes? hmmmm... kan me niet herrineren dat ik dat ooit heb gezegd dat ik die heb...maar goedquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoorje moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.
BTW waar blijven jouw geestenfoto's / filmpjes?
of zijn ze alweer verdwenen?
Nee dat is ook zo maar heb er geen tijd voor gehad nu...en de persoon die 's nachts een oogje open zou houden heeft er op het moment ook geen tijd voor, maar zal wel binnen kort komen want we hebben wel wat activity deze laatste dagen met deuren die open gaan zonder reden en dingen die verplaats worden...dus! zal ff vragen aan hem of ie zin heeft om vannacht te kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
ehhhhh je zou ze toch maken met zon webcam e? jij had toch thuis geesten enzoof ben ik nu in de war met iemand anders?
Kijk naar me topic van haunted webcams..ik heb daar nu een foto opgezetquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
AH ok dan nie vergist dus
Nahja hopen dat et dan lukt bij jou thuis, en danku
Mja.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoorje moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.
Tuurlijk stond de camera op de heren, maar het gaat mij erom dat de camera meteen zo soepel mee naar beneden beweegt. De cameraman heeft onmiddelijk door wat er gebeurt en dat vind ik erg raar.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:02 schreef lunamoon het volgende:
Hmmm dat zijn wel interessante punten...dat met het vallen dan. Zal ik zo proberen en als ik blauwe plekken krijg, geef ik MUUS de schuldMaar dat met de camera...stond ie dan niet toevallig richting Stuart omdat Derek aan het praten was? Ik weet niet meer hoe die aflevering liep
hoppa, dat bedoel ik dus.... et siet er nie oprecht uit. EN al die punten die jij noemt had ik dus ook in mn hasses ;xquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja.
Je ziet hem idd al kijken naar de plek waar hij neer gaat vallen.. Bovendien, als je echt aangevallen wordt, zul je je armen uitsteken. Plan je een val, dan laat je juist je armen hangen. Laat jezelf maar eens zomaar vallen, dan steek je juist je armen niet uit (waarom zou je?), hoogstens bij het neerkomen (zoals in dit geval) om ietwat je evenwicht te bewaren.
Wat me ook opvalt is hoe soepel en snel de camera meegaat. Hoe kan de cameraman zo snel doorhebben wat er gebeurt?
Heb je ook al alle live shows gezien?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef lunamoon het volgende:
hmmm ik moet wel zeggen dat ik toch wel mijn verslaving miss... kom op met MH!!!!! Ik heb nu alle oude afleveringen zo vaak gezien dat ik precies kan zeggen wat wie wanneer zegt... niet goed niet goed....
Nee, in die eerste afleveringen idd niet. Maar zelf vond ik die rustige dudley en dover castle (waar de Floris film is opgenomen) afleveringen wel wat hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
ik had eergister MH live Dudly castle gezien.
Ik vind die Live toch egt niks aan :\ gebeurt nooit wat.
Ja al die mensen zien dingen op de webcams en die mensen die aanwezig zijn zien van alles maar er komt niks op beeld.
Dead Famous wordt steeds beter. Die John Wayne en Joan Crawford afleveringen vond ik dit seizoen geweldige afleveringen. Alleen vind ik het minder als ze heksen contact proberen te laten maken. Iig met die uit de Bette Davis aflevering.quote:doe mij maar dead famous of ghosthunters :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That is just so totally awesome!! Cant wait for them to start!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:04 schreef De_Schaduw het volgende:
Op TV Tome staat een lijst van komende afleveringen!
12 t/m 14 maart is er weer een Most Haunted Live (Southern Devon) en
22 maart begint seizoen 6!
woei en zo
Het leek zelfs of er een zakje werd gegeven om iets op te rapen. maar ja, met zo'n slechte cam ben ik van niets zekerquote:Ik zag ook dat ze allemaal naar de grond keken alsof iemand wat had laten vallen.
Er was inderdaad wederom geen geluid op de cams. Wel maf dat bij sommige MH live's mensen melden dat ze iets hoorden roepen op de cam terwijl er toch echt geen geluid werd gestreamdquote:Ik had alleen geen geluid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Negeer die link als je geen spoilers wilt zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GH seizoen 1 aflevering 7
Dit is een nog betere uitzending in een of andere depot van het leger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MH Live seizoen 5 nacht 2 – Pendle Hill
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending de beste vond tot nu toe (Pendle Hill is hernoemt naar Pendle Hell :’) ). Bij een live uitzending heb je buiten een hele groep mensen zitten die meekijkt via monitoren. Verder een presentator en wat experts om commentaar te geven. Tig webcams zodat internetters live kunnen meekijken en als ze wat zien kunnen ze dit direct doorgeven. Als laatste natuurlijk het MH team dat bezig is met het onderzoek.
Pendle Hill is, mja een heuvel, en hier staan wat boerderijen. Vroeger waren er volgens het verhaal 9 slechte heksen op die heuvel aanwezig die mensen hebben gemarteld en van alles deden in de donkere kunst. Deze zijn opgehangen en schijnen dus nog rond te spoken.
Het team had in een van de boerderijen al wat geluiden gehoord en zagen het een en ander in hun ooghoeken. Deze avond kwamen ze in een nieuwe boerderij aan en besloten om glaasje te gaan draaien (zonder letters dus bewegen is ja en niet bewegen is nee). Een of ander medium in de studio had ze reeds gewaarschuwd omdat deze een slecht voorgevoel had. Dit is ongeveer wat er gebeurde alhoewel het chronologisch misschien niet helemaal klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt genoten van de uitzending. De interviews, hysterie, etc. Een soort Blair Witch in het kwadraat.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.![]()
Zou je wat overtuigder zijn als Derek in een slijmerig beest veranderde?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
ziet er zo nep uit heh, kan er niks aan doen maar ik vind die zooi egt niet oprecht. JammerJa, komen ze geloof ik op terug. Is idd een medewerker hoor. Hij was me zelf niet opgevallenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:59 schreef lunamoon het volgende:
oke heb net day 1 gezien... uhmmm...wie is dat die daar in de deuropening staat? is dat een medewerker en waarom zeggen ze er niks over?Ja, het is echt een classic. Echt topquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef livEliveD het volgende:
Most Haunted Live seizoen 5 nacht 2 – Pendle Hill
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending de beste vond tot nu toe (Pendle Hill is hernoemt naar Pendle Hell :’) ).
[ Bericht 30% gewijzigd door De_Schaduw op 15-03-2005 18:11:53 ]![]()
Een reclame voor seizoen 6 van Most Haunted.
En dit las ik ergens. Gaat over dag 3 van Most Haunted Live:oehquote:Errrmm - I am just watching this now right - and my God. I don't pretend to understand what's going on, but dear Christ the emotional bit is making me a bit weepy. On the Living TV forums they said this one makes Pendel Hill look like a bloody Disney ride, and I think they are right. How in hell can you just sit there while things go incredibly wrong ike that?![]()
Holy shit.![]()
@De_schaduw: Een accountje op een ftp bak zou ik kunnen waarderen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.![]()
Ja, ik dikwijls ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
Holy shit.![]()
@De_schaduw: Een accountje op een ftp bak zou ik kunnen waarderen![]()
![]()
Maar je gaat me dus mailen begrijp ik
Goed, ik heb deel 1 van dag 3 al binnen. Dag 1 en 2 vond ik nogal saaiquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef De_Schaduw het volgende:
Een reclame voor seizoen 6 van Most Haunted.
En dit las ik ergens. Gaat over dag 3 van Most Haunted Live:
[..]
oeh
Tap tap tap![]()
Dag 3 heb ik hele goede verhalen van gehoord
alle dagen gezien ik ben en nu aflevering een van seizoen 6 aan het binnenhalen (die gisteren is uitgezonden).
Ik meot echt wel zeggen dag 3 is zeer indrukwekkend.
de glazen bewegen zoals in Pendel hill, triggerobjects hebben ook echt resultaat en ja, er gaan mensen neer. (en ik zeg lekker toch niet wie)
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
Richard Felix begint best goed te worden als het om tafel laten bewegen gaat.
Derek heeft minder succes in deze aflevering, er klopt eigenlijk bijna niets van wat Sam weet te vertellenI've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
Dag 3 van de live uitzending van Devon is inderdaad leuk, maar ik had graag gezien dat ze iets zouden doen met de talloze claims van mensen die menen iets gezien te hebben op de webcams. Nadat ik dag 1 en dag 2 had gezien en zovaak las van die en die heeft dit en dat gezien op die en die webcam, dacht ik eigenlijk dat ze op dag 3 alle beelden van de webcams e.d. zouden evalueren en de opmerkelijke beelden zouden tonen, maar helaas.quote:Dag 3 heb ik hele goede verhalen van gehoordeeeh![]()
uhhh uhhhh UHHHHHH die laatste, van Somerleyton Hall is best eng! Met de deur die dicht slaat met Carl in de kamer, en hij kan maar niet de deur open krijgen! MH begint beter en beter te worden vind ikl!!.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Die keek ik voor 't slapen gaan in het donker. Ik moest toch echt ff bij m'n gedachten op wat anders richten na het kijken. Dus die extra heb ik later gekeken![]()
![]()
het kan me eigenlijk steeds minder schelen of het fake is of niet, de entertainment waarde van MH is echt super dit seizoen.I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
Ik zag trouwens laatst een aflevering waarin het me opviel dat een van de crewleden een T-shirt droeg met de tekst "Fear is no excuse"
Verder wat Kitty zegt
hear hear... ik vind het echt zo super cool!!! Zat gister stiekem te kijken met mijn koptelefoon op omdat ik moest studeren. Anders had ik op mjn kop gekregen van mijn vriend... hahahahaha...Echt een verslaving!.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
ik vind dat stuk met dat die tv's aangaan op de kamer van stuart en carl wel spooky
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja maar dat is van het vorige aflevering.En dat was idd erg raar! Ik keek heel goed om te zien of Stuart het misschien had gedaan omdat je hem helemaal zal liggen en Carl niet...maar heelas! Yet another time unexplainable.
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Wauw, er zijn nog tickets verkrijgbaar voor Most Haunted Live in North London op 6, 7 en 8 mei. Da's wellicht best te doen als je als Nederlander aanwezig wilt zijn: http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/![]()
Hehe, Ciaran aan het eind van de nieuwe aflevering: "This is the first that I've heard of departed souls actually manifesting themselves in the form of bunnies. It's the first time I've heard it and hopefully it will be the last time"![]()
![]()
ooo ja, dat heb ik gezien zo fucking eng was dat, natuurlijk weer net als ik ga kijken maargoed
bij die aflevering die ik zag, gingen ze onder de grond en kwamen ze in een soort kelder onder een weg
waar dus allemaal ''lijken'' gestapeld zouden worden
heeeel engOp 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.![]()
Kan iemand mij mischien helpen aan een link of wat dan ook om dit te zien? ik kan het namelijk nergens vindenmijn email staat in mijn profiel
![]()
![]()
hoe heette die laatste aflevering? ik probeer die serie te volgen maar mis altijd een paar weken en om ze dan allemaal te gaan downloaden en kijken is beetje veel tijd
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)![]()
Yup das zeker veel tijd. Wel cool
In de OP staat een linkje naar alle afleveringen
Ik zal ff kijken of ik de mailtjes nog heb HVOp zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
nog een paar van series 3 en mijn collectie is compleet![]()
en dan naar engeland om nog meer dvd's te kopen.
Ik ben net naar de nieuwste aflevering aan het kijken. Geesten die zich manifesteren als konijntjes. Ik heb alle respect voor Derek maar ik moest echt lachen toen hij het zei.
Als ik dood ben ga ik me manifesteren als een kitty
Danke!quote:Op woensdag 13 april 2005 09:45 schreef livEliveD het volgende:
Yup das zeker veel tijd. Wel cool
In de OP staat een linkje naar alle afleveringen
Ik zal ff kijken of ik de mailtjes nog heb HV![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Als ik dood ben ga ik me manifesteren als een kitty![]()
Mails zijn de deur uit btwOp zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond hem niet zo eng...wel veel orbs maar dat met de deur kan gewoon de draft zijn en het feit dat het huis zo oud is..Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Ik vraag me af, hoe kan een geest nou denkenImmers heb je hiervoor hersenen nodig, en aangezien die ''geesten'' niets meer dan energie van de ziel zijn.....
![]()
Voor info oppikken uit het verleden heb je ook een buffer nodig, die nog niet gevonden is. Voor info oppikken vanuit de omgeving (die je niet kunt weten) heb je een zesde zintuig nodig, hetgeen nog niet gevonden is. Daarnaast kun je bewustzijn zie als een soort ervaringsentiteit die alleen ervaart door zich aan een stel hersens te koppelen. Wie weet word je aan andere dingen gekoppeld als je overlijdt. Of misschien moeten we het hersens concept compleet omdraaien. Of geesten bestaan niet en het is slecht een natuurverschijnsel. Veel vragen en weinig antwoorden
ik vond de laatste aflevering minder spectaculair dan toen ze er waren met halloween. En met Yvette zou ik toch eerder de verklaring van de Ciaran geloven. Een aanval van hysterie lijkt me het meest logischI've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
Ik hoorde dat ze teruggingen naar Pendle Hill () in de nieuwe aflevering. Klopt dat?
lower well head farm?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja, das de aflevering die net geweest is en volgende week gaan ze naar Tynedale FarmI've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
MH LIVE DIT WEEKEND!!!!:D.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Tof !!!!!:)![]()
!!!!!!111!!1!
![]()
..11!
![]()
!1
Wat bedoel je BJ?![]()
heb al de website op! en de cams staan al klaar!! nog 1 uur en 7 minuten... (wou net 7 minuten zeggen maar ze liggen natuurlijk een uur achter... DUH!).Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
tis BG he :pquote:
bedoel niks moest gewoon ergens iets posten ,
dus maar in het meest actieve topicje he
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wow typoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
tis BG he :p
Sorry dude. Wanneer komt er weer een topic van je?Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb alle afleveringen nu op schijf (ben bij), en heb gisteren pas de allereerste aflevering gezien (Athelhampton Hall), en ik vond het erg indrukwekkendDat wordt voortaan dagelijks een aflevering kijken
.
![]()
hahaha leuk!!!! maar eh... ik zit nu naar zwarte beelden te staren.... werken de cams bij jullie nu ook niet?.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Hier doen ze het gewoon. Het is alleen wel erg donkerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef lunamoon het volgende:
hahaha leuk!!!! maar eh... ik zit nu naar zwarte beelden te staren.... werken de cams bij jullie nu ook niet?![]()
![]()
ik zei net tegen de schaduw dat ik die cam zo eng vind.. alsof eer iets gaat gebeuren!!! my eyes are glued!.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Link linkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:32 schreef lunamoon het volgende:
ik zei net tegen de schaduw dat ik die cam zo eng vind.. alsof eer iets gaat gebeuren!!! my eyes are glued!![]()
![]()
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
np
hoe krijig je dat voor mekaar?.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
1tje openen, en bij de links ernaast rechts klikken en aangeven : openen in nieuw window
Je scherm moet ook groot genoeg zijn![]()
![]()
ja.. ik heb het al gevondenbut thanks anyhoe!
Of de directe streams:
smallband:
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam1.asx
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam2.asx
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam3.asx
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam4.asx
broadband:
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam1_hi.asx
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam2_hi.asx
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam3_hi.asx
http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam4_hi.asx
Volgens mij was het beeld op de smallband streams de vorige keer lichter dan op broadband![]()
zag net een orb rond de tafel.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
thanks buddy!.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
lol....leuk
Die cams zijn best eng op deze manier![]()
Ik heb echt het gevoel dat er elke seconde wat kan gebeuren
Hear hear! dankzij de schaduw kan ik nu mijn favoriete cam fullscreen zienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:02 schreef livEliveD het volgende:
Die cams zijn best eng op deze manier![]()
Ik heb echt het gevoel dat er elke seconde wat kan gebeuren![]()
![]()
Wauw, op de de site van Elstree Studios staat dat o.a. het volgende daar is opgenomen:
The Avengers (serie)
Star Wars films
Indiana Jones films
Hammer films (vaak met occulte dingen als devil worship)
Moby Dick (met Gregory Peck)
The Nanny (Bette Davis)
The Shining en 2001
The Saint (serie)
The Tweenies
Maar het meest interessant zijn toch wel die Hammer horrorfilms![]()
![]()
ohhhh? hmmm technology today! uhmm uhmm :$.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
ik ga nu lekker slapen dus vertel als jullie wat zien!!! trusten iedereen!.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
truste
23:44 Ah, ze gaan weer experimenteren met een tafel (cam 3)
23:50 nog niet met de tafel bezig, maar Yvette kreeg wel een schop tegen d'r been ofzo
En Derek is al een tijd een heel verhaal met veel armgebaren aan het houden buiten de uitzending.
23:53 En ze zitten...
[ Bericht 22% gewijzigd door De_Schaduw op 06-05-2005 23:54:07 ]![]()
Voor alle duidelijkheid: Das Workshop 5quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:43 schreef De_Schaduw het volgende:
truste
23:44 Ah, ze gaan weer experimenteren met een tafel (cam 3)![]()
![]()
Hier gaat het prima
Hier doet workshop 5 het perfect, broadband .asx bestand (zie pagina 3 met 50 reacties per pagina) .. in Media player..
Gebeurd weinig, temisnte weinig te zien![]()
Mja, echt veel was het nietEn ik had zo 't idee dat de persoon rechts (Richard Felix) zelf die tafel zat te bewegen aangezien de handen er plat oplagen ipv dat er alleen vingers opstonden. En het leken geforceerde bewegingen te zijn met de handen. Maar goed...
Ze lijken het nu met de handen ondersteboven te doen![]()
![]()
Volgens mij houd ie zijn handen omgedraaidOp zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Sorry ik kan niet antwoorden want ik heb geen internetquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Xalopalyps het volgende:
livEliveD je slaapt nietdus je mag heus wel iets zeggen in de IRC
![]()
![]()
Yvette heeft het volgens mij koud trouwens
Idd viel mij ook al opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet antwoorden want ik heb geen internet
Yvette heeft het volgens mij koud trouwens![]()
Hoezo niet antwoorden? Je kan toch ook op 't forum komeof doet alleen http 't?
![]()
Het is zo jammer dat we die conversaties buiten de uitzending niet kunnen horen...
En dat was het dan...![]()
![]()
Nee helemaal niks meer. Geen bitje kan meer over de lijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Hoezo niet antwoorden? Je kan toch ook op 't forum komeof doet alleen http 't?
![]()
Waar zijn ze naartoe trouwens?Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
En waar ik ook veel orbs heb gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef De_Schaduw het volgende:
Cam 4 Lift Lobby and Corridor (Waar Lunamoon wat bij voelde)![]()
Die mensen die nu het dichts bij de cam staan zijn zeker gasten uit het publiek. Dat meisje dat d'r broek omhoog staat te trekken enzo![]()
O nee, heeft wel wat meer bij d'r om gewoon een gast te zijn![]()
Dat krijg je wel in de uitzending te horen als je dat later bekijktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Lynx666 het volgende:
Jammer dat we niet kunnen lezen wat er evt gespeld gaat worden.![]()
![]()
Plaatje:
0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - NO - GOODBYE - YES - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Is het bord, en NO - GOODBYE - YES zit bij de achterste (gaat het glas het meeste naartoe)![]()
De uitzending is dan ook tot 1:00 maar blijkbaar draaiden ze nog even door met 't glas. Dus ik hoop dat de uitzending interessant is![]()
![]()
Wat een raar verschijnsel, het neemt andere vormen aan:
quote:* Lynx666 schopt Xalo|NL kort en klein![]()
HAHAHAHA bedankt mensen voor het op de hoogte houden! Kan toch niet wachten om het te zien!
Ik heb net een appje geschreven die alle 4 de streams naast elkaar laat zien zonder alles met je browser te moeten openzetten.
Met geluid
Is nog behoorlijk beta allemaal.![]()
![]()
Hier is hij te downloaden.
Disclaimer: dit progje is nog ontzettend in testfase, loop er dus niet mee te fokkenVul de streams in zoals bovenstaand en de beelden moeten vanzelf doorkomen. Om een stream te resetten moet je in het betreffende URL-edit veld klikken er weer eruit klikken (of tabben). De knoppen rechts hebben nog nauwelijks functies.
update: Knoppen 1 t/m 4 rechts bepalen welke stream het geluid doorgeeft (if available)
[ Bericht 9% gewijzigd door Lynx666 op 07-05-2005 21:36:39 ]![]()
Staande ovatie Lynx666!
Super
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb net een appje geschreven die alle 4 de streams naast elkaar laat zien zonder alles met je browser te moeten openzetten.
[afbeelding]
Met geluid
Is nog behoorlijk beta allemaal.![]()
Ik lees hier dus met geluid... Wilde net vragen "welk geluid" toen ik ineens iets hoorde...
Schrok me rot!!!![]()
Maar verder!! Erg leuk zo!!!!! THXXX![]()
![]()
Met Windows Media Player 10 zitten er wat bugs in, oa. het "wave" volume gaat naar 0 als je schakelt tussen 1/2/3/4..![]()
![]()
Super Lynx666! Ik heb alleen het probleem dat ie op mijn 800x600 resolutie rechts buiten beeld opstart![]()
![]()
Ah hij staat op designers position.. En m'n scherm is nogal grootIk zal proberen wat bugs nog te verhelpen vanavond.
![]()
vertel..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:41 schreef De_Schaduw het volgende:
Het geluid is wel slechter dan die keer toen David die spiegel op z'n hoofd kapot sloegheb ik niet gezien
![]()
![]()
Af en toe valt er een camera uit... beetje jammer... Of bevriest het beeld...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.quote:
Camera 4 nu voor de mensen die dat nog niet in het programma van Lynx666 hebben gezien![]()
![]()
Wat de piep gaan die gasten doen? Stoppen ze? Stelletje![]()
![]()
Uhh, nee das gewoon van de opname apparatuur maar nice try...
Ik zie het niet echt zeg maar...
Had nooit gedacht dat ik gewoon wel 8 minuten naar een leeg huis zou kijken...
Legendaryquote:Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef De_Schaduw het volgende:
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.
Tof dat je meekijkt SuperHarregarrequote:![]()
Gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 01:07 schreef De_Schaduw het volgende:
En de overnight cam is gestart: http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam5.asx![]()
![]()
WOW pretty cool Lynx!!! Van het geluid en de streams! En is er nog iets spannende gebeurt? Aangezien ik van mijn date zat te genieten in de bioscoop kon ik het helaas niet volgen
Lol, ik ben lekker gaan slapen hoor. Want ik had het wel gezien na die paar minuten. Is er nu ergens een compilatie ofzo met close-cams enzo? Ik denk toch eigenlijk dat je het zelf moet doen want nu wordt 9/10 of misschien alles genept voor de sensatie...Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Nieuwe versie
Player staat nu netjes in het midden van het scherm bij startup (voor De_Schaduw)
En de URL's en descriptions zijn nu al ingevoerd voor de cams voor vanavond. Alleen ff langs klikken om ze te activeren.
Ik hoop bij de volgende MHL een bugvrije player klaar te hebben.
![]()
whoooohooooo *blij kijk*
het invoerregeltje onderin valt een beetje buiten beeld maar dat geeft niet. het werkt
Dank![]()
![]()
Vraagje, zijn die afleveringen ook te downloaden ?? Ik wordt erg nieuwsgierig naar het zien van een clipje en de foto's....Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....![]()
Yep. Ik heb alles kunnen vinden wat er tot nu toe is uitgezonden (met uitzondering van 2 a 3 specials uit het begin).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Sweet-Me het volgende:
Vraagje, zijn die afleveringen ook te downloaden ?? Ik wordt erg nieuwsgierig naar het zien van een clipje en de foto's....![]()
En waar kan ik deze downloaden?
Ik zou ze graag zelf ook bekijken
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....![]()
Ben bang dat we hier geen uitleg kunnen geven op dat gebied. Echter, ik heb nog ergens een ingewikkeld mailtje liggen met uitleg. Even kijken of ik deze kan vinden.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat de P2P netwerken je behoorlijk op weg kunnen helpen
Ik kan hier verder ook geen links geven.![]()
Ohw okeej, ik heb namelijk DC++ al gebruikt en deze gaf geen resultaten... vandaar mijn vraag...
Zou je links kunnen mailen?Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....![]()
Je hebt mailquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:57 schreef Sweet-Me het volgende:
Ohw okeej, ik heb namelijk DC++ al gebruikt en deze gaf geen resultaten... vandaar mijn vraag...
Zou je links kunnen mailen?
Laatste offtopic reactie, nu weer OT![]()
![]()
Bittorrent is ook goed, email me maar als je de site moet hebben waar ik nu uitzendingen vandaan haal(echt goed) 8 uitzendingen nu ongeveer
![]()
![]()
Hel erg bedankt voor alle tips en het mailtje!!!
ik ben al enthousiast aan het downloaden geslagen
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef Xalopalyps het volgende:
Degenen met nog meer tips naast BT mogen me emailen! Ik wil zoveel mogelijk zien
Er zit weer post in je mailbox
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:34 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer zijn er weer live streams te bezichtigen? Staat het nergens?![]()
Volgens mij hoorde ik zeggen dat er volgende maand een Summer Solstice MHL zal zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.
Edit: wat info van deze site:quote:-> There are only 35 days left until Most Haunted live at Summer solstice. Check back here for more details at a later date.
-> The New series of Most Haunted is on every Tuesday at 9pm on LIVINGtv. It has a massive 18 episodes and is rumoured to be the best series to be broadcasted so far.
-> The next Most Haunted programme is at The London Dungeons. What will the Most Haunted team discover in this paranormal hotspot.
-> The figures are in. Every episode of Most Haunted in Series 5 managed to top a million people watching. Also, 2.1 million people tuned for the Most Haunted Live special at Elstree studios.
-> Derek Acorah will be counting down his 5 most favourite episodes on the 11th and 12th June 2005 on living tv.
-> Most Haunted 4 part 2 will be out on DVD on June 20th (dates subject to change). The episodes included are:- Wellington Hotel, Chatham Dockyards, Mary Kings close, Manor house restaurant, The Guildhall & the Infamous Greengate Brewery.
-> The Most Haunted book is released on 15th August. It contains comments from the team and a behind the scences guide to filming the shows and how the live shows are filmed.
[ Bericht 31% gewijzigd door De_Schaduw op 15-05-2005 10:04:01 ]![]()
Ik ben net klaar met de live show en ik moet toegeven dat het een grote teleurstelling was. Had wel te hoge verwachtingen van Pendle Hill maar goed.Next time better!!!
Ik zag laatst een aflevering waarin Derec hele andere info op stond te hoesten als die andere helderziende. Toch apart
ja die zag ik ook, die david wells zei dat een kamer heel erg was en dat ie er ziek van werd, en derreck vond die kamer niks dan liefde etc.
beetje scheef van 1 van hun dan ofso?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Kunnen jullie meer vertellen? Werd er meer over het verleden van de kamer/het huis verteld?Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet![]()
Ik ga nu de London Dungeon episode kijken.
Ik verwacht toch minstens een volledige verschijning
woohoo!!!
Ik was net een rommelkamer aan het uitmesten en kwam zo'n grote bandrecorder tegen. Ik kon het niet laten om er even mee te prutsen en na uren spelen kwam ik een hele leuke band tegen:
Derek Acorah live bij James Whale op TalkRadio UK uit september 1999. Da's uit de tijd dat ie volgens mij nog niet zo bekend was. Hij nam daar live in de uitzending telefoontjes aan en het was echt verbazingwekkend wat ie allemaal wist te melden tegen de bellers.
Zelf heb ik ook eens gebeld naar dat programma, maar helaas ben ik daar nog de opname van kwijt
Maar goed, eens kijken of ik het in de comp kan zetten.![]()
London Dungeon was een leuke aflevering.
Maar ik vind dat ze Derek toch wel flink aan het afzeiken zijn.
Het ligt er toch wel heel dik op dat ze hem kwijt willen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jack de Ripper sloeg toe in de East chappel streek van Londen en dat is echt kilometers van de London dungeons vandaan. dus gezien de feiten at hij er echt naast (de mogelijkheid van een niet ontdekt slachtoffer van de ripper is nogal ongeloofwaardig)
Maar het klopt dat ze de spotlight steeds meer op David aan het richten zijn, ik hoop dat ze Derek niet opeens dumpen, ja hij maakt fouten maar ik denk dat mediums aan zoveel impulsen blootstaan dat het logisch is dat ze fouten maken.I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
oke.. heb hem net gezien. ik moet zeggen, dat vond ik ook van de live uitzendingen, dat Yvette erg moe overkomt tegen Derek. Maar ja.. die kerel praat zo veel dus wie zou er niet moe van worden?.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night![]()
Ik vind derrek eigenlijk ook minder worden ja..... maar toch heel veel respect voor die man nog steeds.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Geniet er nog maar van nu het nog kan, want degene die ze op BT post, stop er mee.
Zie hier zijn mededeling:
Just to let everyone here know. This is the last most haunted cap I'm doing
(S06.E10.EXTRA.Petty.France). I'm just board with it. Derek coming up with
the same old rubbish, Almost nothing can be verified, Dust which is claimed
to be orbs, And the terrible acting on the live shows, I've just had enough!
And with big brother starting next week my attention is going onto that
instead.
Kut
![]()
![]()
Ik las 't net
Ik hoop dat iemand het stokje over gaat nemen. Of dat het eens op een zender te zien is die we ook kunnen ontvangen.![]()
![]()
ook net gelezen![]()
sommige episodes die ik heb zijn niet door kut geript, ik hoop dat die persoon nu verder doet.
Toevallig nergens een fokker met een sateliet TV, een TV-in kaart en genoeg bandbreedte![]()
Als hij het tot het einde van het seizoen had kunnen volhouden was er meer tijd geweest om een opvolger te zoeken ...
Naast Kut-Kreator is er nog één die zich 'npxpq' noemt, alleen heb ik die ook al een tijd niet meer actief gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef Xalopalyps het volgende:
KutKreator is er toch, maar er is er nog 1![]()
Ja, en die wordt door Kut Kreator geupped.quote:
Maar er wordt flink gesmeekt
Misschien verandert die nog van gedachteIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo, ik heb ook maar ff een reactie gepost (in de nieuwsgroep). Het ontvangen van LivingTV kan wel hier, maar dan moet je wel een satelliettuner hebben die overweg kan met Sky+ én een duur abonnement op Sky+. LivingTV is namelijk niet freeview.
Kut is eigenlijk capper van reality shows en hij doet nu al The Farm en straks begint dus Big Brother UK. Hij doet het helemaal alleen, dus vind je het gek dat ie dan dat dropt waar ie geen interesse meer heeft.
Maar goed, er waren wel meer mensen die die show opnamen. En ook op de torrent site, maar sinds Kut is die andere persoon gestopt en schijnt zich op andere dingen gericht te hebben. En sowieso had ie altijd iets van "ik zal eens kijken wat ik op kan nemen van de live shows. misschien dat ik de samenvatting opneem".
Dus ik was enorm blij met capping machine Kut
O ja, vergeet niet om m'n oude radio opname van Derek ergens vandaan te halen. Ik heb er dagen over gedaan om het enigzins beluisterbaar te maken![]()
![]()
Ja, ik kan het ook wel begrijpen hoor, die jongen heeft het er hartstikke druk mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef De_Schaduw het volgende:
Zo, ik heb ook maar ff een reactie gepost (in de nieuwsgroep). Het ontvangen van LivingTV kan wel hier, maar dan moet je wel een satelliettuner hebben die overweg kan met Sky+ én een duur abonnement op Sky+. LivingTV is namelijk niet freeview.
Kut is eigenlijk capper van reality shows en hij doet nu al The Farm en straks begint dus Big Brother UK. Hij doet het helemaal alleen, dus vind je het gek dat ie dan dat dropt waar ie geen interesse meer heeft.
Maar goed, er waren wel meer mensen die die show opnamen. En ook op de torrent site, maar sinds Kut is die andere persoon gestopt en schijnt zich op andere dingen gericht te hebben. En sowieso had ie altijd iets van "ik zal eens kijken wat ik op kan nemen van de live shows. misschien dat ik de samenvatting opneem".
Dus ik was enorm blij met capping machine Kut
O ja, vergeet niet om m'n oude radio opname van Derek ergens vandaan te halen. Ik heb er dagen over gedaan om het enigzins beluisterbaar te maken
Hij doet al die series, en is ook nooit te beroerd om een verzoekje te vullen.
Ik heb groot respect voor hem.
Het is ook heel egoistisch van me![]()
Maar ik vind MH nog steeds een hele leuke serie om naar te kijken.
Er komt toch een dag dat er echt iets fenomenaals gefilmd wordt.![]()
En die afleveringen in Amerika had ik ook graag willen zien.
Ik hoop dat er iemand is die ze in zijn plaats zal gaan posten.
Zie ik trouwens ineens Derek Acorah on the James Whale show "ergens" staan!![]()
Wat een leuke post!
Het lijkt erop dat op de torrentsite Faethe de fakkel wel wil overnemen (kan ook gewoon wishfull thinking van mijn kant zijn) dat zou goed nieuws zijn.
is er eigenlijk al een dvd box uit met series 2 volledig?I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel![]()
Kut was ooit eens een beetje laat met de Ancient Ram Inn en een vriend van Faethe had op haar verzoek die aflevering opgenomen en die is toen gepost ipv Kut's encode.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:23 schreef Hello_Kitty het volgende:
Het lijkt erop dat op de torrentsite Faethe de fakkel wel wil overnemen (kan ook gewoon wishfull thinking van mijn kant zijn) dat zou goed nieuws zijn.
is er eigenlijk al een dvd box uit met series 2 volledig?
En dat was best goed, alleen een beetje in een te lage resolutie opgenomen en geencode naar een hogere reslutie dan de oorsprongkelijke. Wat het niet ten goede kwam. Het beeld leek wat op oudere MH afleveringen die ik heb gezien en die in DivX waren en een breedte hadden van 320 ofzo ipv 512 of 640.
Ik hoop dat de persoon die andere shows als Unexplained Mysteries en Uri's Haunted Cities het op zich neemt.
En nee, er is geen volledige boxset van seizoen 2, alleen die losse delen.![]()
Quootje van Faethe:
Allright you lot I have a guy in Machester who will cap it for us. Don't despair. Now I need to figure out how to upload it to the binary so you lot at alt.binary.tv.big-brother can grab it and help out with seeding.
Zo te zien wordt de fakkel idd brandend overgedragen..
Ik hoop op vergelijkbare kwaliteit en geen gaten in mn verzameling![]()
![]()
Als dat dezelfde persoon is als die ik in en eerdere post heb genoemd dan zal ik toch eens wat tips door moeten geven of die persoon in de leer laten gaan bij Kutquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Lynx666 het volgende:
Quootje van Faethe:
Allright you lot I have a guy in Machester who will cap it for us. Don't despair. Now I need to figure out how to upload it to the binary so you lot at alt.binary.tv.big-brother can grab it and help out with seeding.
Zo te zien wordt de fakkel idd brandend overgedragen..
Ik hoop op vergelijkbare kwaliteit en geen gaten in mn verzameling![]()
![]()
Yep, het wordt dezelfde persoon die de Ancient Ram Inn toen heeft gedaan. En de tips worden doorgegeven![]()
![]()
Nog een update:
Kut heeft aangegeven, na alle reacties op zijn vertrek, toch de MH episodes te cappen tot het einde van het seizoen. Dus nog ongeveer 5 afleveringen + extra's. De LIVE uitzendingen zal hij niet meer cappen. Na seizoen 6 beslist ie wat hij erna met MH doet.
Aangenomen dat Kut na seizoen 6 toch stopt, is deze periode hopelijk een goeie tijd om de nieuwe capper op weg te helpen. En we hopen natuurlijk dat hij wel de LIVE uitzendingen voor ons capt.
![]()
![]()
hmmm heb problemen met de nieuwe aflevereing op de markt te vinden... heeft er iemand een tip van een top winkel die hem heeft? heb al bij uknova gekeken maar ze waren uitverkocht
Ik weet nog wel een leuk klein buurtsupertje waar je die kunt kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:47 schreef lunamoon het volgende:
hmmm heb problemen met de nieuwe aflevereing op de markt te vinden... heeft er iemand een tip van een top winkel die hem heeft? heb al bij uknova gekeken maar ze waren uitverkocht![]()
Maar ik wil geen reclame maken, dan groeien ze uit hun vestje
Check je mail maar even.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is dit topic nu bijna een openlijke handelsplaats voor illegale shit
Kom kom dames, kopen als je fan bent
Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door BREINOp zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij is alleen Seizoen 1 en Seizoen 2 (gedeeltelijk) te koop op DVD.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:42 schreef livEliveD het volgende:
Is dit topic nu bijna een openlijke handelsplaats voor illegale shit
Kom kom dames, kopen als je fan bent
Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door BREIN
En voor de nieuwe afleveringen hebben we een "aardige buurman die af en toe wat voor ons opneemt"
Ben overigens wel benieuwd of de DVDs ook in Nederland eens in de schappen gaan liggen.
![]()
Zeker weten van niet, tenzij het hier ook op de buis komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of de DVDs ook in Nederland eens in de schappen gaan liggen.
Dussuh... hoe krijg je het hier op de buis? Zou je de afleveringen van de buurman naar DVD om mogen zetten en opsturen naar een TV station als een sampler?![]()
Die DVD's van most haunted zijn in Engeland al moeilijk om aan te geraken. Ik geloof dat ze allemaal Woolworths exclusive zijn. En daarbij komt nog dat Woolworths niet buiten de UK verscheept.
Wel handig hoor, collegas in London
HMV heeft ze ook; in Londen heb ik er ééntje vastgehad maar het was me toch te duur (vooral als ik de afleveringen al 'heb' zeg maar)
Tap tap tap![]()
Argh, 2 verschillende cappers deze week. Ik had gehoopt dat alleen Kut het zou doen en de andere de Live.
Edit:ik heb de caps vergeleken en de nieuwe buurman is goeeedTenminste, ik heb er vluchtig naar gekeken.
![]()
Volgens mij is Kut gewoon aan het posten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, 2 verschillende cappers deze week. Ik had gehoopt dat alleen Kut het zou doen en de andere de Live.
Edit:ik heb de caps vergeleken en de nieuwe buurman is goeeedTenminste, ik heb er vluchtig naar gekeken.
In de nieuwsgroep wel ja (nee, ik noem geen adres, mag niequote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is Kut gewoon aan het posten.). vandaar dat ik het kon vergelijken
![]()
![]()
Live? Je bedoelt de Extra?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef De_Schaduw het volgende:
Die zie ik overigens nog niet gepost (bij de uknova winkel)![]()
Nee, de Live aangezien Kut de gewone (en dus ook de extra) doet maar de Live niet meer wou doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Live? Je bedoelt de Extra?
Die zie ik overigens nog niet gepost (bij de uknova winkel)![]()
Joh, dat zie ik nou pas.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
In de nieuwsgroep wel ja (nee, ik noem geen adres, mag nie). vandaar dat ik het kon vergelijken
Inderdaad 2 posters, ook in de nieuwsgroep.
ahh thanks Mazaru! Dat was precies de winkel waar ik naar zocht
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:31 schreef lunamoon het volgende:
ahh thanks Mazaru! Dat was precies de winkel waar ik naar zocht![]()
![]()
De bediening is daar ook hartstikke vriendelijk, en de service is niet te versmaden.
En bovendien 24 uur per dag open.![]()
Mocht je problemen hebben met het openen van de verpakking, dan geef je maar een gil.
Ik kreeg in het begin ook de snoepjes niet uit het zakje
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
De bediening is daar ook hartstikke vriendelijk, en de service is niet te versmaden.
En bovendien 24 uur per dag open.![]()
Mocht je problemen hebben met het openen van de verpakking, dan geef je maar een gil.
Ik kreeg in het begin ook de snoepjes niet uit het zakje![]()
Mooi dat je me verstond! Heb nu een andere winkel gevonden want die andere was out of business!!! oke niet helemaal.. ze wouden geen nieuwe klanten hebben dus moest ik maar verder zoeken. Kwam uiteindelijk uit op een boederij met allemaal ezels... lag steeds voor me neus!
ding dong! Maar bedankt iedereen voor de hulp en sorry livEliveD dat dit ff een handels onderwerp werd! please forgive me!
Derek mag dan wel weinig te zien zijn in de reguliere afleveringen van MH, hij staat wel prominent op de cover van het te verschijnen MH boek (18 augustus):
en in september verschijnt Derek's 3e boek (met vooralsnog een matige coverfoto):
Derek's boeken lezen altijd zo lekker weg
En ik heb deze banner uit 1999 teruggevonden:
[ Bericht 7% gewijzigd door De_Schaduw op 05-06-2005 10:04:43 ]![]()
Hmmm... de MH live shows en Derek Acorah DVD's zijn een aardig stukje goedkoper bij Amazon. Ik denk dat ik maar eens Play.com ga mailen om te vragen of ze hun prijzen nog gaan verlagen.
Bij diverse shops is de Derek Acorah DVD £5.99, bij Play nog £14.99![]()
![]()
ik ga als ik in amerika ben ff een zoektocht maken naar zijn boeken.
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?
Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar zijn boeken. Ik zie dat BOL ze ook hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 02:55 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?
Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP![]()
. Binnenkort maar eens één bestellen.
Wat betreft de vraag van MUUS - welke aflevering(lokatie) was dat?
OP is gereed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |