abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:14:46 #61
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25488368
Is dat met webcams enzo?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25488992
Ja! En morgen! En overmorgen! Ik blijf aan het zwaaien Alleen jammer dat ik waarschijnlijk vanavond en morgen niet de hele tijd kan kijken.
Tap tap tap
pi_25494852
woeiiii, ze hebben breedband webcams

P.S. Wel hopen dat er geluid bij zit

[ Bericht 19% gewijzigd door De_Schaduw op 12-03-2005 21:32:38 ]
pi_25496134
Ze mogen wel 'ns wat aan de stabiliteit van de streams doen
pi_25496235
Waar Waar??? :| :| :|
pi_25496295
http://mosthaunted.interoute.com/home.html
en voor de breedband cams: http://mosthaunted.interoute.com/broadband/webcamBroadband.html

En ik neem aan dat ze wat met die tafel gaan doen in the drawing room
pi_25496322
Thanks! ff kijken
pi_25496653
spannend he

Edit: ze slepen net de tafel weg uit de drawing room
Edit2: en zetten nu een tafel neer in de kelder. ik dacht al dat dat zou gaan gebeuren

[ Bericht 33% gewijzigd door De_Schaduw op 12-03-2005 23:17:37 ]
pi_25497913
En ze zijn in de kelder aanbeland
pi_25499650
Ik heb flarden gezien, hopelijk komt hij snel op internet te staan
Tap tap tap
pi_25499856
Ja, idd. Er is waarschijnlijk een trigger object bewogen en ik hoorde iets over ectoplasma
En wat bleven ze op het eind lang op de lokatie van webcam 4 staan. Was al na de uitzending en ze keken allemaal naar iets op de grond ofzo. Het was iig laag.
pi_25500225
Dat heb ik wel gezien, ik had het laatste half uurtje gezien en chat op zulke avonden met iemand die ook zit te kijken, dat is wel leuk zo commentaar geven. Ik zag ook dat ze allemaal naar de grond keken alsof iemand wat had laten vallen. Wel vervelend dat ze op een gegeven moment alleen met hun rug naar de camera stonden. Ik had alleen geen geluid?
Tap tap tap
pi_25502549
quote:
Ik zag ook dat ze allemaal naar de grond keken alsof iemand wat had laten vallen.
Het leek zelfs of er een zakje werd gegeven om iets op te rapen. maar ja, met zo'n slechte cam ben ik van niets zeker
quote:
Ik had alleen geen geluid?
Er was inderdaad wederom geen geluid op de cams. Wel maf dat bij sommige MH live's mensen melden dat ze iets hoorden roepen op de cam terwijl er toch echt geen geluid werd gestreamd
pi_25514281
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25515279
Waar Yvette vanavond last van had is me ook een raadsel... ik kan niet wachten tot ik ze allemaal binnenheb.
Waarschijnlijk over drie weken pas een keer ofzo.
Tap tap tap
pi_25516953
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Negeer die link als je geen spoilers wilt zien
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:37:04 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25519033
ziet er zo nep uit heh, kan er niks aan doen maar ik vind die zooi egt niet oprecht. Jammer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25520516
oke heb net day 1 gezien... uhmmm...wie is dat die daar in de deuropening staat? is dat een medewerker en waarom zeggen ze er niks over?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:13:48 #79
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25520801
Het afgelopen weekend was erg goed omdat ik wat goede afleveringen van MH en GH zag. Hier volgt wat je te zien kreeg:

Note: Alles is te faken en we komen er voorlopig toch niet achter of het echt is. Zo ook met de volgende afleveringen die ik beschrijf. Als ik via google zoek kom ik op andere fora die dezelfde vraag stellen en hieruit blijkt dat ze het ook niet weten. Wel is het zo dat je af een toe een post tegen komt van iemand die Derec in het echt heeft ontmoet en overtuigd is van zijn kunnen.

GH Seizoen 1 aflevering 4:
Een leuke aflevering in een onbemande, kleine, vuurtoren ergens in zee (echt een piepklein kunstmatig eilandje dus).
SPOILER
GH seizoen 1 aflevering 7
Dit is een nog betere uitzending in een of andere depot van het leger.
SPOILER
MH Live seizoen 5 nacht 2 – Pendle Hill
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending de beste vond tot nu toe (Pendle Hill is hernoemt naar Pendle Hell :’) ). Bij een live uitzending heb je buiten een hele groep mensen zitten die meekijkt via monitoren. Verder een presentator en wat experts om commentaar te geven. Tig webcams zodat internetters live kunnen meekijken en als ze wat zien kunnen ze dit direct doorgeven. Als laatste natuurlijk het MH team dat bezig is met het onderzoek.

Pendle Hill is, mja een heuvel, en hier staan wat boerderijen. Vroeger waren er volgens het verhaal 9 slechte heksen op die heuvel aanwezig die mensen hebben gemarteld en van alles deden in de donkere kunst. Deze zijn opgehangen en schijnen dus nog rond te spoken.

Het team had in een van de boerderijen al wat geluiden gehoord en zagen het een en ander in hun ooghoeken. Deze avond kwamen ze in een nieuwe boerderij aan en besloten om glaasje te gaan draaien (zonder letters dus bewegen is ja en niet bewegen is nee). Een of ander medium in de studio had ze reeds gewaarschuwd omdat deze een slecht voorgevoel had. Dit is ongeveer wat er gebeurde alhoewel het chronologisch misschien niet helemaal klopt.
SPOILER
Ik heb echt genoten van de uitzending. De interviews, hysterie, etc. Een soort Blair Witch in het kwadraat.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25523723
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
ziet er zo nep uit heh, kan er niks aan doen maar ik vind die zooi egt niet oprecht. Jammer
Zou je wat overtuigder zijn als Derek in een slijmerig beest veranderde?
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:59 schreef lunamoon het volgende:
oke heb net day 1 gezien... uhmmm...wie is dat die daar in de deuropening staat? is dat een medewerker en waarom zeggen ze er niks over?
Ja, komen ze geloof ik op terug. Is idd een medewerker hoor. Hij was me zelf niet opgevallen
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef livEliveD het volgende:
Most Haunted Live seizoen 5 nacht 2 – Pendle Hill
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending de beste vond tot nu toe (Pendle Hill is hernoemt naar Pendle Hell :’) ).
Ja, het is echt een classic. Echt top

[ Bericht 30% gewijzigd door De_Schaduw op 15-03-2005 18:11:53 ]
pi_25529504
Een reclame voor seizoen 6 van Most Haunted.

En dit las ik ergens. Gaat over dag 3 van Most Haunted Live:
quote:
Errrmm - I am just watching this now right - and my God. I don't pretend to understand what's going on, but dear Christ the emotional bit is making me a bit weepy. On the Living TV forums they said this one makes Pendel Hill look like a bloody Disney ride, and I think they are right. How in hell can you just sit there while things go incredibly wrong ike that?
oeh
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:11:59 #82
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25529546
Holy shit.
@De_schaduw: Een accountje op een ftp bak zou ik kunnen waarderen
pi_25563320
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
Holy shit.
@De_schaduw: Een accountje op een ftp bak zou ik kunnen waarderen
Ja, ik dikwijls ook
  vrijdag 18 maart 2005 @ 13:45:04 #84
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25565155
Maar je gaat me dus mailen begrijp ik
pi_25566987
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:45 schreef livEliveD het volgende:
Maar je gaat me dus mailen begrijp ik
Ik weet van niks, maar ik wil wel een leuke e-card voor je uitzoeken hoor
pi_25567015
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef De_Schaduw het volgende:
Een reclame voor seizoen 6 van Most Haunted.

En dit las ik ergens. Gaat over dag 3 van Most Haunted Live:
[..]

oeh
Goed, ik heb deel 1 van dag 3 al binnen. Dag 1 en 2 vond ik nogal saai
Tap tap tap
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:50:22 #87
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25569628
Dag 3 heb ik hele goede verhalen van gehoord
pi_25677097
alle dagen gezien ik ben en nu aflevering een van seizoen 6 aan het binnenhalen (die gisteren is uitgezonden).
Ik meot echt wel zeggen dag 3 is zeer indrukwekkend.
de glazen bewegen zoals in Pendel hill, triggerobjects hebben ook echt resultaat en ja, er gaan mensen neer. (en ik zeg lekker toch niet wie )
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_25689523
Yvette is weer lekker bang in de nieuwe aflevering En het verse bloed kan er ook wat van
pi_25690888
nog 2,5 uur en mijn aflevering is ook 'geleverd'
Tap tap tap
pi_25691069
Richard Felix begint best goed te worden als het om tafel laten bewegen gaat.
Derek heeft minder succes in deze aflevering, er klopt eigenlijk bijna niets van wat Sam weet te vertellen
pi_25694371
quote:
Dag 3 heb ik hele goede verhalen van gehoord
Dag 3 van de live uitzending van Devon is inderdaad leuk, maar ik had graag gezien dat ze iets zouden doen met de talloze claims van mensen die menen iets gezien te hebben op de webcams. Nadat ik dag 1 en dag 2 had gezien en zovaak las van die en die heeft dit en dat gezien op die en die webcam, dacht ik eigenlijk dat ze op dag 3 alle beelden van de webcams e.d. zouden evalueren en de opmerkelijke beelden zouden tonen, maar helaas.
eeeh
pi_26054626
uhhh uhhhh UHHHHHH die laatste, van Somerleyton Hall is best eng! Met de deur die dicht slaat met Carl in de kamer, en hij kan maar niet de deur open krijgen! MH begint beter en beter te worden vind ikl!!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_26063814
Die keek ik voor 't slapen gaan in het donker. Ik moest toch echt ff bij m'n gedachten op wat anders richten na het kijken. Dus die extra heb ik later gekeken
pi_26065276
het kan me eigenlijk steeds minder schelen of het fake is of niet, de entertainment waarde van MH is echt super dit seizoen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:09:59 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26065349
Ik zag trouwens laatst een aflevering waarin het me opviel dat een van de crewleden een T-shirt droeg met de tekst "Fear is no excuse"

Verder wat Kitty zegt
pi_26065734
hear hear... ik vind het echt zo super cool!!! Zat gister stiekem te kijken met mijn koptelefoon op omdat ik moest studeren. Anders had ik op mjn kop gekregen van mijn vriend... hahahahaha...Echt een verslaving!
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:34:37 #98
64831 2NutZ
pi_26068301
ik vind dat stuk met dat die tv's aangaan op de kamer van stuart en carl wel spooky
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_26075755
Ja maar dat is van het vorige aflevering. En dat was idd erg raar! Ik keek heel goed om te zien of Stuart het misschien had gedaan omdat je hem helemaal zal liggen en Carl niet...maar heelas! Yet another time unexplainable.
pi_26187531
Wauw, er zijn nog tickets verkrijgbaar voor Most Haunted Live in North London op 6, 7 en 8 mei. Da's wellicht best te doen als je als Nederlander aanwezig wilt zijn: http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/
pi_26187594
Hehe, Ciaran aan het eind van de nieuwe aflevering: "This is the first that I've heard of departed souls actually manifesting themselves in the form of bunnies. It's the first time I've heard it and hopefully it will be the last time"
pi_26187647
ooo ja, dat heb ik gezien zo fucking eng was dat, natuurlijk weer net als ik ga kijken maargoed
bij die aflevering die ik zag, gingen ze onder de grond en kwamen ze in een soort kelder onder een weg
waar dus allemaal ''lijken'' gestapeld zouden worden
heeeel eng
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26188332
Kan iemand mij mischien helpen aan een link of wat dan ook om dit te zien? ik kan het namelijk nergens vinden mijn email staat in mijn profiel
  woensdag 13 april 2005 @ 09:25:42 #104
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26188618
hoe heette die laatste aflevering? ik probeer die serie te volgen maar mis altijd een paar weken en om ze dan allemaal te gaan downloaden en kijken is beetje veel tijd
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  woensdag 13 april 2005 @ 09:45:42 #105
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26188916
Yup das zeker veel tijd. Wel cool
In de OP staat een linkje naar alle afleveringen
Ik zal ff kijken of ik de mailtjes nog heb HV
pi_26191435
nog een paar van series 3 en mijn collectie is compleet
en dan naar engeland om nog meer dvd's te kopen.
Ik ben net naar de nieuwste aflevering aan het kijken. Geesten die zich manifesteren als konijntjes. Ik heb alle respect voor Derek maar ik moest echt lachen toen hij het zei.

Als ik dood ben ga ik me manifesteren als een kitty
pi_26211392
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:45 schreef livEliveD het volgende:
Yup das zeker veel tijd. Wel cool
In de OP staat een linkje naar alle afleveringen
Ik zal ff kijken of ik de mailtjes nog heb HV
Danke!
  donderdag 14 april 2005 @ 00:42:54 #108
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26211789
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Als ik dood ben ga ik me manifesteren als een kitty

Mails zijn de deur uit btw
pi_26290011
Ik vond hem niet zo eng...wel veel orbs maar dat met de deur kan gewoon de draft zijn en het feit dat het huis zo oud is.
  zondag 17 april 2005 @ 09:37:30 #110
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26290081
Ik vraag me af, hoe kan een geest nou denken Immers heb je hiervoor hersenen nodig, en aangezien die ''geesten'' niets meer dan energie van de ziel zijn.....
  maandag 18 april 2005 @ 09:37:07 #111
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26316099
Voor info oppikken uit het verleden heb je ook een buffer nodig, die nog niet gevonden is. Voor info oppikken vanuit de omgeving (die je niet kunt weten) heb je een zesde zintuig nodig, hetgeen nog niet gevonden is. Daarnaast kun je bewustzijn zie als een soort ervaringsentiteit die alleen ervaart door zich aan een stel hersens te koppelen. Wie weet word je aan andere dingen gekoppeld als je overlijdt. Of misschien moeten we het hersens concept compleet omdraaien. Of geesten bestaan niet en het is slecht een natuurverschijnsel. Veel vragen en weinig antwoorden
pi_26573833
Goh, heeft er niemand wat te zeggen over de laatste aflevering?
pi_26574454
ik vond de laatste aflevering minder spectaculair dan toen ze er waren met halloween. En met Yvette zou ik toch eerder de verklaring van de Ciaran geloven. Een aanval van hysterie lijkt me het meest logisch
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:21:14 #114
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26590799
Ik hoorde dat ze teruggingen naar Pendle Hill ( ) in de nieuwe aflevering. Klopt dat?
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:33:22 #115
64831 2NutZ
pi_26592739
lower well head farm?
pi_26596949
ja, das de aflevering die net geweest is en volgende week gaan ze naar Tynedale Farm
pi_26787086
MH LIVE DIT WEEKEND!!!!:D
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:41:00 #118
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26787175
Tof !!!!!:) !!!!!!111!!1! ..11! !1
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:42:30 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26787219
o _ x
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:43:30 #120
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26787243
Wat bedoel je BJ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')