quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb net een appje geschreven die alle 4 de streams naast elkaar laat zien zonder alles met je browser te moeten openzetten.
[afbeelding]
Met geluid
Is nog behoorlijk beta allemaal.
vertel..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:41 schreef De_Schaduw het volgende:
Het geluid is wel slechter dan die keer toen David die spiegel op z'n hoofd kapot sloeg
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.quote:
Legendaryquote:Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef De_Schaduw het volgende:
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.
Tof dat je meekijkt SuperHarregarrequote:
Gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 01:07 schreef De_Schaduw het volgende:
En de overnight cam is gestart: http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam5.asx
Yep. Ik heb alles kunnen vinden wat er tot nu toe is uitgezonden (met uitzondering van 2 a 3 specials uit het begin).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Sweet-Me het volgende:
Vraagje, zijn die afleveringen ook te downloaden ?? Ik wordt erg nieuwsgierig naar het zien van een clipje en de foto's....
Je hebt mailquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:57 schreef Sweet-Me het volgende:
Ohw okeej, ik heb namelijk DC++ al gebruikt en deze gaf geen resultaten... vandaar mijn vraag...
Zou je links kunnen mailen?
Je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef Xalopalyps het volgende:
Degenen met nog meer tips naast BT mogen me emailen! Ik wil zoveel mogelijk zien
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:34 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer zijn er weer live streams te bezichtigen? Staat het nergens?
Volgens mij hoorde ik zeggen dat er volgende maand een Summer Solstice MHL zal zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.
quote:-> There are only 35 days left until Most Haunted live at Summer solstice. Check back here for more details at a later date.
-> The New series of Most Haunted is on every Tuesday at 9pm on LIVINGtv. It has a massive 18 episodes and is rumoured to be the best series to be broadcasted so far.
-> The next Most Haunted programme is at The London Dungeons. What will the Most Haunted team discover in this paranormal hotspot.
-> The figures are in. Every episode of Most Haunted in Series 5 managed to top a million people watching. Also, 2.1 million people tuned for the Most Haunted Live special at Elstree studios.
-> Derek Acorah will be counting down his 5 most favourite episodes on the 11th and 12th June 2005 on living tv.
-> Most Haunted 4 part 2 will be out on DVD on June 20th (dates subject to change). The episodes included are:- Wellington Hotel, Chatham Dockyards, Mary Kings close, Manor house restaurant, The Guildhall & the Infamous Greengate Brewery.
-> The Most Haunted book is released on 15th August. It contains comments from the team and a behind the scences guide to filming the shows and how the live shows are filmed.
Naast Kut-Kreator is er nog één die zich 'npxpq' noemt, alleen heb ik die ook al een tijd niet meer actief gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef Xalopalyps het volgende:
KutKreator is er toch, maar er is er nog 1
Ja, en die wordt door Kut Kreator geupped.quote:
Ja, ik kan het ook wel begrijpen hoor, die jongen heeft het er hartstikke druk mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef De_Schaduw het volgende:
Zo, ik heb ook maar ff een reactie gepost (in de nieuwsgroep). Het ontvangen van LivingTV kan wel hier, maar dan moet je wel een satelliettuner hebben die overweg kan met Sky+ én een duur abonnement op Sky+. LivingTV is namelijk niet freeview.
Kut is eigenlijk capper van reality shows en hij doet nu al The Farm en straks begint dus Big Brother UK. Hij doet het helemaal alleen, dus vind je het gek dat ie dan dat dropt waar ie geen interesse meer heeft.
Maar goed, er waren wel meer mensen die die show opnamen. En ook op de torrent site, maar sinds Kut is die andere persoon gestopt en schijnt zich op andere dingen gericht te hebben. En sowieso had ie altijd iets van "ik zal eens kijken wat ik op kan nemen van de live shows. misschien dat ik de samenvatting opneem".
Dus ik was enorm blij met capping machine Kut
O ja, vergeet niet om m'n oude radio opname van Derek ergens vandaan te halen. Ik heb er dagen over gedaan om het enigzins beluisterbaar te maken
Kut was ooit eens een beetje laat met de Ancient Ram Inn en een vriend van Faethe had op haar verzoek die aflevering opgenomen en die is toen gepost ipv Kut's encode.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:23 schreef Hello_Kitty het volgende:
Het lijkt erop dat op de torrentsite Faethe de fakkel wel wil overnemen (kan ook gewoon wishfull thinking van mijn kant zijn) dat zou goed nieuws zijn.
is er eigenlijk al een dvd box uit met series 2 volledig?
Als dat dezelfde persoon is als die ik in en eerdere post heb genoemd dan zal ik toch eens wat tips door moeten geven of die persoon in de leer laten gaan bij Kutquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Lynx666 het volgende:
Quootje van Faethe:
Allright you lot I have a guy in Machester who will cap it for us. Don't despair. Now I need to figure out how to upload it to the binary so you lot at alt.binary.tv.big-brother can grab it and help out with seeding.
Zo te zien wordt de fakkel idd brandend overgedragen..
Ik hoop op vergelijkbare kwaliteit en geen gaten in mn verzameling
Ik weet nog wel een leuk klein buurtsupertje waar je die kunt kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:47 schreef lunamoon het volgende:
hmmm heb problemen met de nieuwe aflevereing op de markt te vinden... heeft er iemand een tip van een top winkel die hem heeft? heb al bij uknova gekeken maar ze waren uitverkocht![]()
Volgens mij is alleen Seizoen 1 en Seizoen 2 (gedeeltelijk) te koop op DVD.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:42 schreef livEliveD het volgende:
Is dit topic nu bijna een openlijke handelsplaats voor illegale shit
Kom kom dames, kopen als je fan bent
Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door BREIN
Zeker weten van niet, tenzij het hier ook op de buis komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of de DVDs ook in Nederland eens in de schappen gaan liggen.
Volgens mij is Kut gewoon aan het posten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, 2 verschillende cappers deze week. Ik had gehoopt dat alleen Kut het zou doen en de andere de Live.
Edit:ik heb de caps vergeleken en de nieuwe buurman is goeeedTenminste, ik heb er vluchtig naar gekeken.
In de nieuwsgroep wel ja (nee, ik noem geen adres, mag niequote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is Kut gewoon aan het posten.
Live? Je bedoelt de Extra?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, 2 verschillende cappers deze week. Ik had gehoopt dat alleen Kut het zou doen en de andere de Live.
Edit:ik heb de caps vergeleken en de nieuwe buurman is goeeedTenminste, ik heb er vluchtig naar gekeken.
Nee, de Live aangezien Kut de gewone (en dus ook de extra) doet maar de Live niet meer wou doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Live? Je bedoelt de Extra?
Die zie ik overigens nog niet gepost (bij de uknova winkel)
Joh, dat zie ik nou pas.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
In de nieuwsgroep wel ja (nee, ik noem geen adres, mag nie). vandaar dat ik het kon vergelijken
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:31 schreef lunamoon het volgende:
ahh thanks Mazaru! Dat was precies de winkel waar ik naar zocht![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
De bediening is daar ook hartstikke vriendelijk, en de service is niet te versmaden.
En bovendien 24 uur per dag open.![]()
Mocht je problemen hebben met het openen van de verpakking, dan geef je maar een gil.
Ik kreeg in het begin ook de snoepjes niet uit het zakje
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar zijn boeken. Ik zie dat BOL ze ook hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 02:55 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?
Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |