quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb net een appje geschreven die alle 4 de streams naast elkaar laat zien zonder alles met je browser te moeten openzetten.
[afbeelding]
Met geluid
Is nog behoorlijk beta allemaal.
vertel..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:41 schreef De_Schaduw het volgende:
Het geluid is wel slechter dan die keer toen David die spiegel op z'n hoofd kapot sloeg
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.quote:
Legendaryquote:Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef De_Schaduw het volgende:
Oeh, dan moet je zorgen dat je de uitzendingen van Halloween 2004 te zien krijgt, Pendle Hill. Die moet je echt gezien hebben.
Tof dat je meekijkt SuperHarregarrequote:
Gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 01:07 schreef De_Schaduw het volgende:
En de overnight cam is gestart: http://mosthaunted.interoute.com/asx/cam5.asx
Yep. Ik heb alles kunnen vinden wat er tot nu toe is uitgezonden (met uitzondering van 2 a 3 specials uit het begin).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:49 schreef Sweet-Me het volgende:
Vraagje, zijn die afleveringen ook te downloaden ?? Ik wordt erg nieuwsgierig naar het zien van een clipje en de foto's....
Je hebt mailquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:57 schreef Sweet-Me het volgende:
Ohw okeej, ik heb namelijk DC++ al gebruikt en deze gaf geen resultaten... vandaar mijn vraag...
Zou je links kunnen mailen?
Je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef Xalopalyps het volgende:
Degenen met nog meer tips naast BT mogen me emailen! Ik wil zoveel mogelijk zien
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:34 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer zijn er weer live streams te bezichtigen? Staat het nergens?
Volgens mij hoorde ik zeggen dat er volgende maand een Summer Solstice MHL zal zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr zitten meestal 2 a 3 maanden tussen de live uitzendingen, dus voorlopig nog niet.
quote:-> There are only 35 days left until Most Haunted live at Summer solstice. Check back here for more details at a later date.
-> The New series of Most Haunted is on every Tuesday at 9pm on LIVINGtv. It has a massive 18 episodes and is rumoured to be the best series to be broadcasted so far.
-> The next Most Haunted programme is at The London Dungeons. What will the Most Haunted team discover in this paranormal hotspot.
-> The figures are in. Every episode of Most Haunted in Series 5 managed to top a million people watching. Also, 2.1 million people tuned for the Most Haunted Live special at Elstree studios.
-> Derek Acorah will be counting down his 5 most favourite episodes on the 11th and 12th June 2005 on living tv.
-> Most Haunted 4 part 2 will be out on DVD on June 20th (dates subject to change). The episodes included are:- Wellington Hotel, Chatham Dockyards, Mary Kings close, Manor house restaurant, The Guildhall & the Infamous Greengate Brewery.
-> The Most Haunted book is released on 15th August. It contains comments from the team and a behind the scences guide to filming the shows and how the live shows are filmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |